Ze past zo goed bij je dat ze in de eerste drie maanden van jullie prille relatie per se met haar ex wil afspreken ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef johanmichel het volgende:
Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom aan iets beginnen waarvan je weet dat het een lost cause is? Vind je jezelf niet meer waard, of zo?
Dat klopt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woah. Ik weet niet of het de liefde is, maar jij bent ook best verblind zeg.
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze past zo goed bij je dat ze in de eerste drie maanden van jullie prille relatie per se met haar ex wil afspreken ...
Compleet met dit soort issues van jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..
Misschien. Ik heb het zelf gedaan allemaal. Ik snap haar ook niet. Waarom een relatie aangaan als je labiel bent? Jouw vriendin kan niet alleen zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef johanmichel het volgende:
Maar.. wat moet ik doen? Ik zal absoluut niet met haar breken (behalve als ze hem weer ziet)... psycholoog? zou dat haar echt helpen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
[..]
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.
Ooooh noh. Dan is het wel goed uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..
Denk het ook wel, ik ben nogal (net als mijn vriendin) het type wereldverbeteraar, wat in vorige relaties ook een aantal keer tot enorme rotzooi heeft geleidt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
Sorry. Maar ik denk dat jij dan ook issues hebt.
Sorry. Zoals jij hier deze situatie schetst kan ik niet anders dan 'lost cause' roepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.
Yoehoeeee! Halllo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Precies, hoe dankbaar ik ook ben voor je advies, je weet de hele situatie niet.. maar wat ik wel weet is dat ik het uitmaak als ze hem ziet of als ze door blijft gaan over hem...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Zoals jij hier deze situatie schetst kan ik niet anders dan 'lost cause' roepen.
Dan zou je toch wat beter in staat moeten zijn om deze rotzooi te herkennen en aan je eigen toekomst te denken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ik ben nogal (net als mijn vriendin) het type wereldverbeteraar, wat in vorige relaties ook een aantal keer tot enorme rotzooi heeft geleidt..
Ik heb haar al laten kiezen en ze koos voor mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef espnl het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel.
Laat haar gewoon kiezen.
Er is geen, ik herhaal, geen reden om hem terug te zien.
Tis gewoon zo simpel. Aarzelt ze, dan weet je genoeg.
Dus niet. Dan was dit hele gedoe er niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb haar al laten kiezen en ze koos voor mij.
Ze wil hem toch nog steeds zien? Om een sorry te horen. Of ligt dat genuanceerder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
Ik garandeer je... Dat ga jij niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Precies, hoe dankbaar ik ook ben voor je advies, je weet de hele situatie niet.. maar wat ik wel weet is dat ik het uitmaak als ze hem ziet of als ze door blijft gaan over hem...
Sorry.. Jij bent optie 2. Omdat ze niet alleen wil zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik garandeer je, ik heb deze situaties al eerder gehad, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik garandeer je... Dat ga jij niet doen.
En toch wilt ze hem zien... ze heeft niet gekozen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dat heb ik indd al gezegd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef espnl het volgende:
[..]
En toch wilt ze hem zien... ze heeft niet gekozen.
Zeg gewoon dat als ze hem bezoekt dat het over is. klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |