Zo naïef is wel schattig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
Ze zegt dat ze hem nog erg haat en dat ze wil horen dat het hem spijt.
Als ze zo blijft vasthouden hieraan gaat zij eraan kapot (en daarmee jij ook).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze hem nog erg haat en dat ze wil horen dat het hem spijt.
Yep ik weet het... maar eigenlijk wil ik vooral advies als iemand mij dat kan geven...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ze zo blijft vasthouden hieraan gaat zij eraan kapot (en daarmee jij ook).
Jij kan hier weinig aan doen als zij het allemaal niet beseft. Ze sleept je gewoon mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Yep ik weet het... maar eigenlijk wil ik vooral advies als iemand mij dat kan geven...
Denk er eens over na.. Hij heeft haar geslagen, emotioneel kapot gemaakt. En ze wilt hem zien..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dat denk ik te weten omdat ze erg eerlijk is, omdat ik er naar gevraagd heb, omdat ze 6 dagen per week bij mij is en omdat ik voel hoeveel ze van mij houdt..
Vertel je haar ook dat haar gedachtegang pijnlijk naïef is?quote:
Ja, volgens mij kan ik alleen maar haar hard in de realiteit trekken... maar mijn vertrouwen is klein...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kan hier weinig aan doen als zij het allemaal niet beseft. Ze sleept je gewoon mee.
Ja...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel je haar ook dat haar gedachtegang pijnlijk naïef is?
Ja ik vrees het ook... vraag is of ik hier iets aan moet/willen doen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk er eens over na.. Hij heeft haar geslagen, emotioneel kapot gemaakt. En ze wilt hem zien..
Dat ze een sorry van hem wilt horen, betekent nog dat ze aan hem vast zit. Sorry to say, maar ik denk (ik dus he..) dat ze nog steeds van hem houdt en naar hem verlangt. Het moment dat hij sorry zegt en zegt ik mis je, is ze weg bij jou.
En zulke mannen zijn zo walgelijk, hij zal het zeggen.
En hoe reageert zij daar dan weer op?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Ambipur het volgende:
1 advies.. Run.
Zulke mannen hebben macht over je vriendin..
Ik weet het en ik heb het voor haar over...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Jij kan niets...... Zij moet het zelf doen.
Weet waar je aan begint.
This sucks. Je weet niet waar je aan begint. Jouw vriendin is op dit moment labiel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik weet het en ik heb het voor haar over...
Maar waarom? Je hebt pas drie maanden iets met haar, je weet dat het op zo'n manier geen toekomst heeft, je weet dat jij gaat lijden (zij ook), je weet dat je er zwakker van wordt etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik weet het en ik heb het voor haar over...
Ik weet uit ervaring waar ik aan begin en ik weet wanneer het genoeg is. Maar het blijft erg moeilijk iig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
This sucks. Je weet niet waar je aan begint. Jouw vriendin is op dit moment labiel.
Hij heeft controle over haar. Dat is geen liefde, maar een verslaving.
Je weet zo niet waar je aan begint. Dit soort relaties maken je kapot van binnen.
Omdat we erg goed bij elkaar passen en op elkaar lijken. Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar waarom? Je hebt pas drie maanden iets met haar, je weet dat het op zo'n manier geen toekomst heeft, je weet dat jij gaat lijden (zij ook), je weet dat je er zwakker van wordt etc.
Waarom?
Waarom aan iets beginnen waarvan je weet dat het een lost cause is? Vind je jezelf niet meer waard, of zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef johanmichel het volgende:
Ik weet uit ervaring waar ik aan begin en ik weet wanneer het genoeg is. Maar het blijft erg moeilijk iig.
Woah. Ik weet niet of het de liefde is, maar jij bent ook best verblind zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Omdat we erg goed bij elkaar passen en op elkaar lijken. Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |