Nee niet op deze wijze daar ben ik veel te realistisch voor in mijn karakter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:
[..]
En verliefdheid verblind jou nooit?
Ik heb een eerdere soortgelijke situatie gehad waarbij het wel goed ging, ik heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad totdat ik het zelf uitmaakte, toen zocht ze hem (haar ex) weer op omdat ze zich eenzaam voelde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee niet op deze wijze daar ben ik veel te realistisch voor in mijn karakter.
Ze denkt absoluut wel over mijn gevoelens, de andere ex die mishandeld werd deed dit niet, dus ik kan het verschil goed merken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Pluutie het volgende:
Jouw relatie klinkt al niet als stabiel/goed. mijn vriendin bijvoorbeeld zou nooit iets doen wat mij verdriet zou doen en andersom hetzelfde. Jouw vriendin denkt helemaal niet na over jou gevoelens. Zo komt het op mij over. Ik zou een flink gesprek met haar doen als ik jou was. Als dat niet werkt dan is beeindigen relatie misschien het beste
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze zocht na 1,5 jaar nog steeds haar ex op en ze voelde zich eenzaam...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb een eerdere soortgelijke situatie gehad waarbij het wel goed ging, ik heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad totdat ik het zelf uitmaakte, toen zocht ze hem (haar ex) weer op omdat ze zich eenzaam voelde.
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!quote:Mijn (huidige) vriendin dacht uiteindelijk dat ze hem weer wilde zien omdat ze niet echt vrienden heeft en omdat ze dat mist...
DIT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze wilde na 1,5 jaar nog steeds haar ex bezoeken, ze voelde zich eenzaam...
Dat ging goed?
[..]
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!
Nee, deze rollercoaster waarbij je zelf ook nog even als coaster wordt gebruikt is zo fijn dat je er een topic over opent ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...
Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze wilde na 1,5 jaar nog steeds haar ex bezoeken, ze voelde zich eenzaam...
Dat ging goed?
[..]
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!
Jij maakt er extreem van ik vind het niet meer als mijn gezond verstand gebruiken. Maar ja goed, als jij je wilt laten gebruiken als huis-tuin-en-keuken-therapeut door je vriendin die nog emotioneel een band heeft met haar ex die haar misbruikt heeft en hem ook nog gaat zien en contact gaat houden in de toekomst, dan wens ik je veel sterkte in deze relatie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...
Ja idd,, laat dr maar lekker schrikken. Laat zien dat je er klaar mee bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...
De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze zocht na 1,5 jaar nog steeds haar ex op en ze voelde zich eenzaam...
Dat ging goed?
[..]
Ha...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...
Dat ben ik indd van plan... ik wil niet op de 2de plek komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef espnl het volgende:
[..]
Ja idd,, laat dr maar lekker schrikken. Laat zien dat je er klaar mee bent.
Dat zegt ze wie weet is dat helemaal niet zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..
Omdat ze hem mist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..
Als ze een relatie en een vriend weet te krijgen, kan ze ook andere vrienden maken. Sowieso eerst werken aan haar problemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Weet je, met dit soort vragen horen jullie je allebei niet bezig te houden. LAAT HEM NOU IN HET VERLEDEN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ja, maar een serieus gesprek over o.a. of ze nog van hem houdt e.d. lijkt me wel nuttig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je, met dit soort vragen horen jullie je allebei niet bezig te houden. LAAT HEM NOU IN HET VERLEDEN.
Stel, ze zegt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ja, maar een serieus gesprek over o.a. of ze nog van hem houdt e.d. lijkt me wel nuttig...
Als ze hem wilt zien maak ik het sowieso uit, voor een psych staat ze wel open..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, ze zegt:
- Ik wil geen gesprek met een psycholoog (nog niet klaar voor of wat dan ook)
- Ik wil hem zien (om een sorry te horen)
Wat doe je dan?
En wat als ze 'ik mis hem en/of ik heb gevoelens voor hem' zegt?
En meneer de wereldverbeteraar gaat dat even oplossen. Kan hij zich weer beter over zichzelf voelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef johanmichel het volgende:
Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen is dat ze echt zwaar getraumatiseerd is geraakt door hem. Na de 2de date dacht ik dat ze als kind seksueel misbruikt was, omdat ze die trekjes vertoonde, maar het bleek door hem te komen.. Ik snap niet dat ze hem dan nog steeds wilt zien... Ook nu nog bemerk ik de symptomen van zware misbruik..
...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef johanmichel het volgende:
Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen is dat ze echt zwaar getraumatiseerd is geraakt door hem. Na de 2de date dacht ik dat ze als kind seksueel misbruikt was, omdat ze die trekjes vertoonde, maar het bleek door hem te komen.. Ik snap niet dat ze hem dan nog steeds wilt zien... Ook nu nog bemerk ik de symptomen van zware misbruik..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |