Veelzeggende post:quote:
`quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef johanmichel het volgende:
hm ja, dat ik als een puber overkom komt lijkt mij door mijn autisme/asperger label (als ik dat even als excuus mag gebruiken) en omdat ik daardoor sociaal nogal naief ben (wat vaak is gezegd ook). En omdat ik sommige dingen expres een beetje dramatiseer om jullie te overtuigen van hetgeen ikzelf ook weet: dat het gewoon niet kan.
[..]
Ja ik weet het, komt door mijn enorme eigenwijsheid vrees ik. Of omdat ik het te graag wil... Dus eigenlijk heeft dit topic geen zin meer en moet ik het zelf uitzoeken.. Ik zat sowieso de hele tijd -lees week - dat dit aan de gang was erg aan het twijfelen of dit nou wel zo verstandig isanyways, ik kom er wel uit, wat er ook gebeurt, que sera sera.
Dank jullie voor alle advies/meningen iig.
Voila, storm in een glas water.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef johanmichel het volgende:
Nee, ik heb niks met dat zusje. Had ik nooit over mijn hart kunnen krijgen.
Dus binnen 6 maanden kan jij 2x ik hou van je zeggen tegen verschillende dames?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef johanmichel het volgende:
Nee, ik heb niks met dat zusje. Had ik nooit over mijn hart kunnen krijgen.
Gewoon neuken tog.. TS is de grootste casanovadownie van zijn buurt jwt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus binnen 6 maanden kan jij 2x ik hou van je zeggen tegen verschillende dames?
Ik weet ja... Shrink material.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon neuken tog.. TS is de grootste casanovadownie van zijn buurt jwt.
Respect voor jou hoor. Je sloeg precies de spijker op z'n kop. Heb zelf ook in zo'n foute relatie gezeten en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt weer een beetje om me heen ging kijken wat voor vissen er in de zee zwommen. En hem nog willen zien? Liever niet. We wonen in dezelfde stad, dus het komt wel voor. En ook pas na 2 jaar kon het me niets meer schelen en wist ik dat hij mij niks meer kon maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:49 schreef Ambipur het volgende:
Ach ja.. Ik heb advies gegeven, wat hij doet mag ie zelf weten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Respect voor jou hoor. Je sloeg precies de spijker op z'n kop. Heb zelf ook in zo'n foute relatie gezeten en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt weer een beetje om me heen ging kijken wat voor vissen er in de zee zwommen. En hem nog willen zien? Liever niet. We wonen in dezelfde stad, dus het komt wel voor. En ook pas na 2 jaar kon het me niets meer schelen en wist ik dat hij mij niks meer kon maken.
TS is inderdaad zelf onstabiel en soort zoekt soort. Voordat je zelf stabiel bent, kom je altijd in de verkeerde relaties terecht. Het trekt elkaar aan. En ze wil een sorry horen van hem? Daar heeft ze niks aan. Iedereen kan sorry zeggen, maar dat betekent niet dat diegene besef heeft van waarom er sorry gezegd moet worden. Sorry is in mijn ogen bij dat soort types waardeloos. Jullie zijn allebei blind. Jij voor haar, zij voor haar ex. Lekkere relatie heb je dan... Stop ermee, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
Lees!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen alszijnde een leuk verhaal of dat niet? Zijn toch wel 7 pagina's dus even vragen maar.
Zei toch... Lezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wow!
Mijn advies is om er een nachtje over na te denken.
Ambipur ik zag dat je je best hebt gedaan trouwens![]()
Ja het is het waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen alszijnde een leuk verhaal of dat niet? Zijn toch wel 7 pagina's dus even vragen maar.
Wat is het dat jij je zo aangetrokken voelt tot vrouwen die achter hufters aanrennen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef johanmichel het volgende:
Sinds 3 maand heb ik een nieuwe vriendin, en net een vorige vriendin is deze ook door haar ex mishandeld. En net als mijn vorige vriendin wil ze weer contact met die ex.
Ik vindt dit zo vreemd... wat is het dat vrouwen aangetrokken voelen tot hufters die hun mishandelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |