Nee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is de TT zo slecht? Te weinig seks? Sorry
Succesquote:
Dat.quote:
Nergens last van, ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen als het er nog 3 worden ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, nog een weekje! En maximaal nog 3.![]()
Hoe gaat het, behalve de snottebellen?
Daar is dan weer helaas geen peil op te trekken he. Ik moest zo lachen om een stukje in een zwangerschapsboek. Daar stond over het verliezen van de slijmprop iets van: 'wat spannend! De bevalling laat niet lang meer op zich wachten. Het kan nog enkele uren tot weken duren.' Nee, daar heb je wat aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nergens last van, ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen als het er nog 3 worden ...
nog een keer tellen helpt ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een keer tot tien tellen
krijg je een auto van de zaak? Een bestel met logo of een gewone?
Iets per ongeluk 50 keer uitprinten en even lekker scheuren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog een keer tellen helpt ook niet
ja, dat maakt voor de bijtelling niet uit. En ik ga hem ook prive rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je met reclame rijdt is dat dan met bijtelling e.d.?
klagen bij collega's heeft al redelijk geholpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Iets per ongeluk 50 keer uitprinten en even lekker scheuren?
vandaag ben ik te lui om naar de winkel te gaan, maar gelukkig had ik nog aardappelkroketten en kippenvleugeltjes in de vriezer, dus de oven staat warm te worden nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Uit eten, hmmm dat zou ook wel fijn zijn ja, dan hoefde ik nu niet na te denken wat ik ging maken, en me dan ook nog eerst door tig smerige pannen heen te worstelen
En de groente dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vandaag ben ik te lui om naar de winkel te gaan, maar gelukkig had ik nog aardappelkroketten en kippenvleugeltjes in de vriezer, dus de oven staat warm te worden nu
ik vond nog een blikje rode koolquote:
Braafquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vond nog een blikje rode kool
Vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar Amerikanen die ketchup ook groente vonden?
ja, zodat pizza dan gezond is en op school voor lunch door kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar Amerikanen die ketchup ook groente vonden?
Dat is toch geen maaltijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Op school in Engeland kreeg ik alleen maar patat of een knoflookbroodje.... heb daar echt geen groente gezien, dus zelfs geen ketchup![]()
Ohja en wel allerlei chocoladekoeken en chips natuurlijk. The essentials zeg maar
Ik was daar voor een uitwisseling toen ik 15 was ofzo. En het is daar perfectly normal blijkbaar, daarom is Jamie Oliver toen ook zo'n programma begonnen geloof ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen maaltijdHoe oud was je toen?
Dat was best erg in dat programma inderdaad. Alleen maar kant en klare zooi, en kinderen die de meest basale groenten niet kenden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was daar voor een uitwisseling toen ik 15 was ofzo. En het is daar perfectly normal blijkbaar, daarom is Jamie Oliver toen ook zo'n programma begonnen geloof ik.
tafel dichterbij zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik mijn arm uitstrek is het nog ongeveer een meter tot mijn fles spa rood, iemand die me telekinese kan leren?
/lui
Gebruik het medium van Tol Hansse.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik mijn arm uitstrek is het nog ongeveer een meter tot mijn fles spa rood, iemand die me telekinese kan leren?
/lui
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mocht je het echt niet lukken laat het dan even weten dan spring ik in de auto en kom die kant op om je te helpen
Ze klinkt een beetje goedkoop, maar aan de andere kant, als ze friet met mayo weet te regelen hoef ik niet meer te koken straksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebruik het medium van Tol Hansse.![]()
(vanaf 02:00)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze klinkt een beetje goedkoop, maar aan de andere kant, als ze friet met mayo weet te regelen hoef ik niet meer te koken straks
Oeh, klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik krijg straks cannelloni met ricotta en spinazie in tomatensaus uit de oven
Hmm, do wantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik krijg straks cannelloni met ricotta en spinazie in tomatensaus uit de oven
Ah, dat lijkt denk ik heel veel op wat ik straks eet! En niet zo gezond, want veel kaas bedoel je? Sja... dat is natuurlijk zo, maar je moet het gewoon niet elke dag etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm, do want![]()
Deze is trouwens geniaal lekker, alleen wat minder gezond.
Ga ik niet redden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef thettes het volgende:
Straks weer eens pubquiz @ Kuijper in Amsterdam Oost. Zijn hier nog tegenstanders aanwezig?
Ik denk dat onze biobak er ook een moord voor doet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt intens gelukkig van goed gekookte rijst met zelfgemaakte pindasaus en spruitjes![]()
Spong plaats ik wel in de categorie 'Het kan niet gek genoeg', dus het zou mij niet verbazen als dit voor hem zeer serieus is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spong watertandt bij slavernijclaim
Is dit serieus
Mijn moeder kookte regelmatig gierst en gerst... how's that for geitenwollensokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt intens gelukkig van goed gekookte rijst met zelfgemaakte pindasaus en spruitjes![]()
Geitenwollensokkenopvoeding
Gierst check, gerst af en toe, regelmatig quinoa en spelt, dikke plakpindakaas check, diksap, carobepasta en überhaupt carobe i.p.v. chocola checkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte regelmatig gierst en gerst... how's that for geitenwollensokken![]()
Ohja, en we aten vroeger carobe-pasta in plaats van chocopasta. En pindakaas die je zelf door moest roeren. En diksap ipv karvancevitam. En.... en... en...
dit dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte regelmatig gierst en gerst... how's that for geitenwollensokken![]()
Ohja, en we aten vroeger carobe-pasta in plaats van chocopasta. En pindakaas die je zelf door moest roeren. En diksap ipv karvancevitam. En.... en... en...
Da's wel lekker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dit dus.
en vegetarisch, zuurdesembrood, notenmoes, tartex etc
quote:
Jaren als ontbijt gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat dit nog ?
Er waren daadwerkelijk mensen bij mij thuis die dachten dat dat een fatsoenlijk ontbijt 's ochtends en/of toetje 's avonds was...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat dit nog ?
Er waren daadwerkelijk mensen bij mij thuis die dachten dat dat een fatsoenlijk ontbijt 's ochtends en/of toetje 's avonds was...
Oh god jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dit dus.
en vegetarisch, zuurdesembrood, notenmoes, tartex etc
Als toetje? Men, dan eet je echt veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat dit nog ?
je mag ook hier losbranden hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
Elke keer als ik iets op marktplaats zet krijg ik trouwens de neiging om het miljoenmiljardste KLB topic over marktplaats kneuzenreacties te openen.
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je mag ook hier losbranden hoor
zoek je er een die ook eem vermogen kost -> Bijenkorfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
Weet iemand trouwens een goede winkel waar je portemonnees kan kopen?
(niet online)
Blijft een wazige zin. Er is een heleboel vervelends wat dat niet doet, en weinig vervelends dat het wel doet (buiten vermoeiend en irritant zijn)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet mee eens, het is niet een niet niet constructie. Maar ik zal de vraag anders stellen. Is er iets vervelends dat dat niet doet bij 39 weken
Tussenvariant, geen vermogen maar wel behoorlijk spul: V&Dquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoek je er een die ook eem vermogen kost -> Bijenkorf
Zoek je er een waar je geen vermogen aan kwijt bent -> HEMA
vind het een redelijk normale zin. Maar ik denk dat dit verder een weinig zinvolle discussie isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blijft een wazige zin. Er is een heleboel vervelends wat dat niet doet, en weinig vervelends dat het wel doet (buiten vermoeiend en irritant zijn)
Of het kwaad kan? Niet dat ik weet, koorts geeft een risico op vroeggeboorte, maar ik heb geen koorts en van vroeggeboorte kan ook geen sprake meer zijn.
Dat is inderdaad echt balenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
iarl
Snotverkouden zijn zuigt, snotverkouden en 39 weken zwanger zijn zuigt apenballen
Mijne ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:14 schreef wyccie het volgende:
Mijn portemonnee komt ook bij de V&D vandaan.
Wat voor laptops zijn het? Misschien leuk om iets voor de oudste te gaan bouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier nog een gebruikt laptopje nodig trouwens? (categorie 75-125 euro)
Ben een beetje mn spullen aan het opruimen / uitzoeken sorteren enzovoorts... en eindelijk een keer alles wat weg kan weg aan het doen
en om mijn nerd-status hier iets op te krikken.. ik had nog zes laptops over...
Ja, ik zat ook al te wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
It zit nu te wachten op Etcie die haar geldmap komt showen
gecorrigeerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Oof, zoek je nog een geboortekaartje? Deze is wel leuk (hoewel enigszins zoetsappig)
http://media-cache-lt0.pi(...)98452_2QmvbCSg_c.jpg
Ik gebruik deze types al zo lang ik me kan herinneren, maar ze gingen telkens maar een jaar mee idd. Ik heb toen eens één keer 4x het normale bedrag uitgegeven voor eentje bij een echte lederwarenzaak (met een speciale afdeling hiervoor!) in plaats van steeds naar de lokale v&d/c&a etc te gaan, en deze gaat nu al 4 jaar zonder problemen mee, ik zit dus nu op quitte en het ziet er naar uit dat hij nog wel een tijdje mee kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef MadMaster het volgende:
Om ook even mee te kletsen:
Ik heb meestal zgn. billfolds qua portemonnee.
[ afbeelding ]
Probleem is alleen vaak dat ze er ongebruikt steviger uitzien dan ze tijdens gebruik blijken te zijn, waardoor ik elke paar maanden een nieuwe kan aanschaffen. Met name de binnenkant, de diverse vakjes, puilen uiteindelijk letterlijk uit en scheuren dan weg.
Heb ook iets te veel pasjes in dat ding zitten, variërend van rijbewijs, winkelpasjes, lidmaatschappasjes tot donor codicil...
Waar laten jullie je pasjes? En dan met name de mannen, handtassen e.d. geloof ik wel...
Het etentje was ok. Goed om weer eens serieus te kunnen praten en het niet alleen over werk formaliteiten te hebben. We kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden (wat het er niet makkelijker op maakt)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te wachten.
Hoe was het etentje gister?
heb hetzelfde model, bevalt primaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
hectisch ende chaotisch.
enniewee:
ik heb ongeveer dit model
[ afbeelding ]
Daar past de meeste meuk wel in, ook mn veel te grote rijbewijs.
Als het een jongetje wordt:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Oof, zoek je nog een geboortekaartje? Deze is wel leuk (hoewel enigszins zoetsappig)
Etcie is aan het werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
It zit nu te wachten op Etcie die haar geldmap komt showen
Hij is nog zoetsappiger dan het kaartje waar we bij uitgekomen zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Prometheus heb ik laatst ook gekeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef iamredleader het volgende:
Het enige, maar ook echt énige, waar ziek zijn een beetje goed voor is: films kijkenThe Avengers en MiB3 gezien, nu Prometheus onderweg
Als ik eend at vond ik het vast heel lekker klinkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, vanavond wraps met gerookte eendenborst, komkommer, bosui en soyasaus.
Thuis. 5 minuten werk om heerlijk te genieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik eend at vond ik het vast heel lekker klinken![]()
Thuis of elders?
Ziekquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zieken tinu lijkt nu ook gepakt
Maar het mag ook vrolijker - ze heeft een nieuwe baan per aanstaande maandagdetails mag ze zelf vertellen
[..]
Maar het mag ook vrolijker - ze heeft een nieuwe baan per aanstaande maandagdetails mag ze zelf vertellen
[..]
Ik las al zoiets in oudquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Tinuviel het volgende:
[..]. Bij een bekend internet marketing bureau in Amsterdam als Search Engine marketeer aan de slag, voor campagnes in Duitsland, Nederland en Engeland, lijkt me echt gaaf en super aardige collega's voorzover ik tot u toe kan beoordelen.
It's-jo-jo-4-you, lijkt me leuk en moeilijk tegelijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Tinuviel het volgende:
[..]. Bij een bekend internet marketing bureau in Amsterdam als Search Engine marketeer aan de slag, voor campagnes in Duitsland, Nederland en Engeland, lijkt me echt gaaf en super aardige collega's voorzover ik tot u toe kan beoordelen.
Hoi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Feli tinuviel
Tevenslaatste tijd niet zoveel gepost hier
zit veel in het gezond en slank topic
verder nog steeds fanatiek Game of Thrones aan het lezen dus daar ga ik maar weer verder mee
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:26 schreef iamredleader het volgende:
Hallo nachtploeg, nog meer hoesters hier?
ja, maar gelukkig redelijk geslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:26 schreef iamredleader het volgende:
Hallo nachtploeg, nog meer hoesters hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Wow, da's gewoon k&@¤&@tquote:
En dan komen er ook nog eens fietsvriendelijke stoplichten...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meeste files in Groningen
dit moet verzonnen zijn
Ga je naar Rome volgende week?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Feli tinuviel
Tevenslaatste tijd niet zoveel gepost hier
zit veel in het gezond en slank topic
verder nog steeds fanatiek Game of Thrones aan het lezen dus daar ga ik maar weer verder mee
![]()
zat ik al op te wachten, en vervolgens laadt het plaatje nu welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet jarig...
Omdat ik, ondanks dat jij niet jarig bent, de afbeelding elders heb geupload en de post heb aangepast...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zat ik al op te wachten, en vervolgens laadt het plaatje nu wel
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Collega K. haar laatste dag hier. Collega M. bouwt haar toetsenbord om, nu staat er 'we mis you'. K. wil haar toetsenbord weer verbouwen, M. is weg, nu hebben we M. zijn toetsenbord omgeruild voor die van K.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik, ondanks dat jij niet jarig bent, de afbeelding elders heb geupload en de post heb aangepast...
Kantoorhumorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Collega K. haar laatste dag hier. Collega M. bouwt haar toetsenbord om, nu staat er 'we mis you'. K. wil haar toetsenbord weer verbouwen, M. is weg, nu hebben we M. zijn toetsenbord omgeruild voor die van K.
Jaquote:
Dit is best slimquote:De dieven braken steeds 's avonds in, nog voordat de bewoners naar bed gingen en het alarm inschakelden. De huizen waren in alle gevallen zo groot dat de inbrekers ongezien hun gang konden gaan terwijl de bewoners elders in het huis verbleven.
Alleen die levensverzekeringen zijn tegenwoordig stervensduur voor die beroepsgroep geloof ik ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk niet dat de beroepsinbreker dom is. Met een paar uur werk kunnen ze hun weekinkomen weer binnen hebben, doen ze beter dan ik, ik werk er 45 uur voor.
"De buit bedraagt vermoedelijk vele miljoenen euro's."quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef Whiteguy het volgende:
Ik vraag me dan wel af wat de de opbrengst is van zo'n inbraak. Ik vrees dat die doorgaans vrij minimaal is
had hem al ge-editquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef Mark het volgende:
[..]
"De buit bedraagt vermoedelijk vele miljoenen euro's."
Dat zou handig zijn jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi.
Heb je dan geen AKQ SC sms update alert?
Ik mis je wel hoor bij het niet samen een saffie doen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:18 schreef Etcetera het volgende:
Balen Jojoik had gisteren het geluk dat ik de intercity naar Assen haalde én nog wat te eten heb kunnen kopen, was om 20:00 thuis.
Ik ga pensioen opbouwenhad gisteren post dat ik daar recht op heb nu ik 26 weken in dienst ben via Randstad
Tinu, gefeliciteerd met je nieuwe baan![]()
MaJo, ik begrijp nu wat je bedoelde over A Storm of Swords met 'er gebeurd zoveel en ik moet erover praten' WTF!! Ik heb het nog niet uit, maar er zijn nu blijkbaarRelaxed dat je pensioen op gaat bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet ik nog eens even gaan regelen
En dat is precies wat ik bedoelEn echt tot het einde heb ik zitten lezen van WTF
![]()
![]()
![]()
Boek 4 is een stuk minder WTF maar blijft wel cool
Dat heb jij goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ga je naar Rome volgende week?Vet zin an
En feli RedWel vervelend inderdaad dat je net vandaag ziek bent
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik heb de hoop dat het misschien toch nog meevalt, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef MaJo het volgende:
En dat is precies wat ik bedoelEn echt tot het einde heb ik zitten lezen van WTF
![]()
![]()
![]()
Boek 4 is een stuk minder WTF maar blijft wel cool
Waarom zou je het niet uitlezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat het misschien toch nog meevalt, maar dat zal wel nietik ga het wel uitlezen, wil nu weten ook hoe het verhaal verder gaat
Ah op die manierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Als een boek me echt tegenvalt dan kan ik het zo aan de kant gooienik kan me ook voorstellen dat mensen zo teleurgesteld zijn door de verhaallijn, dat ze ophouden met lezen
quote:'Mourinho geïrriteerd door vriendelijk gedrag Casillas na Clásico'
Donderdag, 11 oktober 2012 om 09:40
Het lijkt nog niet helemaal goed te zitten tussen José Mourinho en zijn doelman Iker Casillas. Spaanse media weten dat de twee al geruime tijd op gespannen voet staan met elkaar en na de Klassieker van zondagavond tegen Barcelona zou Mourinho zich erg hebben geïrriteerd aan het gedrag van zijn keeper, die na afloop lang op het veld van het Camp Nou bleef hangen.
Casillas is bevriend met de nodige spelers van Barcelona en nam na het 2-2 gelijkspel alle tijd om bij te praten met Xavi, Andrés Iniesta en de rest. Daar was Mourinho volgens Punto Pelota niet van gediend. "Heb je Iker gezien na afloop?", zou de coach van Real Madrid na afloop hebben gezegd. "Ik heb het alleen gehoord. De volgende keer moet hij maar met de spelers van Barcelona meegaan."
Casillas was in de wedstrijd twee keer gepasseerd door Lionel Messi en Mourinho zou ook kritisch zijn geweest over de manier waarop de tegendoelpunten waren gevallen. "Bij het eerste doelpunt was Iker gewoon te traag en bij de tweede had hij ook meer kunnen doen, maar de eer gaat natuurlijk naar de doelpuntenmaker", werd Mourinho geciteerd. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
The Retarted One zou een mooie bijnaam zijnquote:
Nog niet, de klusjesman is bezig met een behuizing.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, is het nog gelukt met het isoleren van je electromotoren?
Probeer het via Twitterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef MaJo het volgende:
KPNEerst bellen ze me een paar keer om me een abonnement aan te smeren waar ik niet op zit te wachten. Een duurdere waarbij ik de iPhone 5 krijg of eentje die iets minder duur is dan mijn huidige waarbij ik een nieuwe iPhone 4 krijg. Maar ik heb al een iPhone 4 die nog prima werkt dus waarom zou ik een nieuwe nemen
Maar goed, dat was ik allemaal zat dus heb ik een SIM only abonnement genomen omdat mijn telefoon nog dusdanig prima is.
Alleen heb ik nu al een paar dagen geen internet meer op mijn mobiel en ik heb zo'n vermoeden dat er dus iets mis is gegaan bij KPNNou is het natuurlijk een kwestie van "even" KPN bellen maar daar sta je altijd minstens een kwartier in de wacht
Samenvatting: eigenlijk is KPN kut
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan heb je waarschijnlijk een goede keuze gemaakt
Neequote:Tenzij E 7 borrels per week heeft
Vodafone geloof ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfdeWas toen ook KPN of niet?
Ga het eens proberen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
Nogmaals dank voor alle felicitatiesik ga nu appeltaart bakken, over twee uur hier aantreden!
Thank god, nog iemand gevondenquote:
Ik lust het echt niet en word altijd heel raar aangekeken als ik dat zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thank god, nog iemand gevondenik lust het wel, maar het ik sta echt niet te juichen als er appeltaart geserveerd wordt. Doe mij maar een vlaai ofzo
Je hebt mail!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lust het echt niet en word altijd heel raar aangekeken als ik dat zegMaar nee, dat is echt niet aan mij besteed
Vlaaien daarentegen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Over een uurtje klaar:
[ afbeelding ]
Oeh ik wil welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat framewerkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zulke koekjes bakken![]()
[ afbeelding ]
Als dat zondigen is, is het voor een christen zondig om naar de kerk te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb gezondigd, ik heb Ben&Jerry's gekocht
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappige koekjes
Is het een recente foto, zo heel groot lijkt je buik nog niet (of is dat optisch bedrog)?
ik heb de Cow Power gekocht. Met donkere chocolade koeienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als dat zondigen is, is het voor een christen zondig om naar de kerk te gaan![]()
Ik had vorige week "Taste it, dont waste it", met chocolade peace-tekens
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kwam trouwens wel een soort van buikfoto tegen op mijn foon
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eindelijk een buikfoto!
En nu nog eentje waar we het echt goed kunnen zien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Whiteguy, lijkt me geen goed plan. Dan wordt het nog sneller standaard dat hij voor de kids naar bed gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef Whiteguy het volgende:
En de IT afdeling mag weer nieuwe toetsenborden gaan regelen zeker
Red congrats; weer een jaartje ouder dus je mag weer een kwartiertje eerder naar bed elke avond
Kijk ik er nou zo overheen op de site? Ik ken die smaak nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Jojo, was ook al tempted door de cow. Hoe smaakt die?
Ik kon hem ook niet vinden op de B&J site.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk ik er nou zo overheen op de site? Ik ken die smaak niet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind de buitenrand van de appeltaart het allerlekkerstDan de bovenkant en dan pas de vulling
Van een goede appeltaart is de vulling ook best te eten maar ik zou net zo lief alleen maar buitenkant eten
De mijne baalt er behoorlijk vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En leuke foto!Ik zat vandaag ook al de kat te pesten dat ie straks niet meer op mn schoot past
Hij moet t nog maar even uithouden, lang kan t niet meer duren!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De mijne baalt er behoorlijk van
As good as it gets plaatje komt eraan, see it while it lasts....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Liefen eindelijk een buikfoto!
En nu nog eentje waar we het echt goed kunnen zien
Je kunt ook hun facebook pagina volgen, dan blijf je altijd op de hoogte van nieuwe smaken enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk ik er nou zo overheen op de site? Ik ken die smaak niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en uiteindelijk toch spiegelwerk, vriend werkte niet mee)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met snor
check, het was optisch bedrogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en uiteindelijk toch spiegelwerk, vriend werkte niet mee)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met snor
Wow Oof wat een super mooie buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en uiteindelijk toch spiegelwerk, vriend werkte niet mee)
En eindelijk dan, zeuren werkt dus wel
![]()
En thanks tinu!
Wie nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zat meer naar de wasmand te kijken, die heb ik ook
Dat was gisteren, en dat was vriend. En het ligt er nu nogquote:En vanmiddag was je erg druk met IKEA
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
En voor de OUD-volgers, op rechts ziet men een stukje van een oerhollands stopcontact
Alleen de rellen.quote:
OUD, dat is tegenwoordig toch hier?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
En voor de OUD-volgers, op rechts ziet men een stukje van een oerhollands stopcontact
Waarom denk je dat ik hier de laatste tijd zo weinig te vinden benquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OUD, dat is tegenwoordig toch hier?
Je wilt geen buikfoto van jezelf posten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier de laatste tijd zo weinig te vinden ben
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wilt geen buikfoto van jezelf posten?
Haha die rel heb ik zelfs meegekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Liever niet... enige sixpack die ik de afgelopen weken gezien heb is deze.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wilt geen buikfoto van jezelf posten?
ik heb al weekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:49 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaaa straks weekend
Werkze nog vandaag
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:42 schreef iamredleader het volgende:
Dat met het stopcontact begrijp ik niet
Samengevat: een van de OUD-bezoeksters loog de hele boel bij elkaar, en is uiteindelijk o.a. betrapt omdat ze op haar foto's niet-Nederlandse stopcontacten had staan, waardoor die foto's dus niet Nederlands waren. En daarna werd het een beetje een running gag om te zorgen dat een oerdegelijk Nederlands stopcontact op de foto stond binnen OUDquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ook niet, maar dat geeft niks, ik heb ook niks in oud te zoeken.
Dan gaat ie waarschijnlijk gewoon op je buik/ tiet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En leuke foto!Ik zat vandaag ook al de kat te pesten dat ie straks niet meer op mn schoot past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |