Nee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is de TT zo slecht? Te weinig seks? Sorry
Succesquote:
Dat.quote:
Nergens last van, ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen als het er nog 3 worden ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, nog een weekje! En maximaal nog 3.![]()
Hoe gaat het, behalve de snottebellen?
Daar is dan weer helaas geen peil op te trekken he. Ik moest zo lachen om een stukje in een zwangerschapsboek. Daar stond over het verliezen van de slijmprop iets van: 'wat spannend! De bevalling laat niet lang meer op zich wachten. Het kan nog enkele uren tot weken duren.' Nee, daar heb je wat aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nergens last van, ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen als het er nog 3 worden ...
nog een keer tellen helpt ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een keer tot tien tellen
krijg je een auto van de zaak? Een bestel met logo of een gewone?
Iets per ongeluk 50 keer uitprinten en even lekker scheuren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog een keer tellen helpt ook niet
ja, dat maakt voor de bijtelling niet uit. En ik ga hem ook prive rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je met reclame rijdt is dat dan met bijtelling e.d.?
klagen bij collega's heeft al redelijk geholpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Iets per ongeluk 50 keer uitprinten en even lekker scheuren?
vandaag ben ik te lui om naar de winkel te gaan, maar gelukkig had ik nog aardappelkroketten en kippenvleugeltjes in de vriezer, dus de oven staat warm te worden nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Uit eten, hmmm dat zou ook wel fijn zijn ja, dan hoefde ik nu niet na te denken wat ik ging maken, en me dan ook nog eerst door tig smerige pannen heen te worstelen
En de groente dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vandaag ben ik te lui om naar de winkel te gaan, maar gelukkig had ik nog aardappelkroketten en kippenvleugeltjes in de vriezer, dus de oven staat warm te worden nu
ik vond nog een blikje rode koolquote:
Braafquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vond nog een blikje rode kool
Vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar Amerikanen die ketchup ook groente vonden?
ja, zodat pizza dan gezond is en op school voor lunch door kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar Amerikanen die ketchup ook groente vonden?
Dat is toch geen maaltijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Op school in Engeland kreeg ik alleen maar patat of een knoflookbroodje.... heb daar echt geen groente gezien, dus zelfs geen ketchup![]()
Ohja en wel allerlei chocoladekoeken en chips natuurlijk. The essentials zeg maar
Ik was daar voor een uitwisseling toen ik 15 was ofzo. En het is daar perfectly normal blijkbaar, daarom is Jamie Oliver toen ook zo'n programma begonnen geloof ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen maaltijdHoe oud was je toen?
Dat was best erg in dat programma inderdaad. Alleen maar kant en klare zooi, en kinderen die de meest basale groenten niet kenden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was daar voor een uitwisseling toen ik 15 was ofzo. En het is daar perfectly normal blijkbaar, daarom is Jamie Oliver toen ook zo'n programma begonnen geloof ik.
tafel dichterbij zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik mijn arm uitstrek is het nog ongeveer een meter tot mijn fles spa rood, iemand die me telekinese kan leren?
/lui
Gebruik het medium van Tol Hansse.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik mijn arm uitstrek is het nog ongeveer een meter tot mijn fles spa rood, iemand die me telekinese kan leren?
/lui
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mocht je het echt niet lukken laat het dan even weten dan spring ik in de auto en kom die kant op om je te helpen
Ze klinkt een beetje goedkoop, maar aan de andere kant, als ze friet met mayo weet te regelen hoef ik niet meer te koken straksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebruik het medium van Tol Hansse.![]()
(vanaf 02:00)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze klinkt een beetje goedkoop, maar aan de andere kant, als ze friet met mayo weet te regelen hoef ik niet meer te koken straks
Oeh, klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik krijg straks cannelloni met ricotta en spinazie in tomatensaus uit de oven
Hmm, do wantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik krijg straks cannelloni met ricotta en spinazie in tomatensaus uit de oven
Ah, dat lijkt denk ik heel veel op wat ik straks eet! En niet zo gezond, want veel kaas bedoel je? Sja... dat is natuurlijk zo, maar je moet het gewoon niet elke dag etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm, do want![]()
Deze is trouwens geniaal lekker, alleen wat minder gezond.
Ga ik niet redden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef thettes het volgende:
Straks weer eens pubquiz @ Kuijper in Amsterdam Oost. Zijn hier nog tegenstanders aanwezig?
Ik denk dat onze biobak er ook een moord voor doet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt intens gelukkig van goed gekookte rijst met zelfgemaakte pindasaus en spruitjes![]()
Spong plaats ik wel in de categorie 'Het kan niet gek genoeg', dus het zou mij niet verbazen als dit voor hem zeer serieus is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spong watertandt bij slavernijclaim
Is dit serieus
Mijn moeder kookte regelmatig gierst en gerst... how's that for geitenwollensokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt intens gelukkig van goed gekookte rijst met zelfgemaakte pindasaus en spruitjes![]()
Geitenwollensokkenopvoeding
Gierst check, gerst af en toe, regelmatig quinoa en spelt, dikke plakpindakaas check, diksap, carobepasta en überhaupt carobe i.p.v. chocola checkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte regelmatig gierst en gerst... how's that for geitenwollensokken![]()
Ohja, en we aten vroeger carobe-pasta in plaats van chocopasta. En pindakaas die je zelf door moest roeren. En diksap ipv karvancevitam. En.... en... en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |