Nee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is de TT zo slecht? Te weinig seks? Sorry
Succesquote:
Dat.quote:
Nergens last van, ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen als het er nog 3 worden ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, nog een weekje! En maximaal nog 3.![]()
Hoe gaat het, behalve de snottebellen?
Daar is dan weer helaas geen peil op te trekken he. Ik moest zo lachen om een stukje in een zwangerschapsboek. Daar stond over het verliezen van de slijmprop iets van: 'wat spannend! De bevalling laat niet lang meer op zich wachten. Het kan nog enkele uren tot weken duren.' Nee, daar heb je wat aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nergens last van, ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen als het er nog 3 worden ...
nog een keer tellen helpt ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een keer tot tien tellen
krijg je een auto van de zaak? Een bestel met logo of een gewone?
Iets per ongeluk 50 keer uitprinten en even lekker scheuren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog een keer tellen helpt ook niet
ja, dat maakt voor de bijtelling niet uit. En ik ga hem ook prive rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je met reclame rijdt is dat dan met bijtelling e.d.?
klagen bij collega's heeft al redelijk geholpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Iets per ongeluk 50 keer uitprinten en even lekker scheuren?
vandaag ben ik te lui om naar de winkel te gaan, maar gelukkig had ik nog aardappelkroketten en kippenvleugeltjes in de vriezer, dus de oven staat warm te worden nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Uit eten, hmmm dat zou ook wel fijn zijn ja, dan hoefde ik nu niet na te denken wat ik ging maken, en me dan ook nog eerst door tig smerige pannen heen te worstelen
En de groente dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vandaag ben ik te lui om naar de winkel te gaan, maar gelukkig had ik nog aardappelkroketten en kippenvleugeltjes in de vriezer, dus de oven staat warm te worden nu
ik vond nog een blikje rode koolquote:
Braafquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vond nog een blikje rode kool
Vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar Amerikanen die ketchup ook groente vonden?
ja, zodat pizza dan gezond is en op school voor lunch door kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waren er niet een paar Amerikanen die ketchup ook groente vonden?
Dat is toch geen maaltijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Op school in Engeland kreeg ik alleen maar patat of een knoflookbroodje.... heb daar echt geen groente gezien, dus zelfs geen ketchup![]()
Ohja en wel allerlei chocoladekoeken en chips natuurlijk. The essentials zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |