Dat Sierd hem nietquote:
Hij doet het niet slecht hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Rickazio het volgende:
urby, doet het ook niet zo geweldig daar, of wel?
Ronaldo zie ik nog wel terugkeren naar de Premier Leaguequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Rickazio het volgende:
Denk dat Ronaldo en Messi niet weg gaan komende jaren
gaat hij niet meer verdienen, of die arabieren van City moeten belachelijk veel geld vrij makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronaldo zie ik nog wel terugkeren naar de Premier League
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Willem is een seniele ouwe man aan het worden.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Oidipous het volgende:
Is René ooit weleens positief over Feyenoord?
Verwend jong hequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat is irritant. Gaat altijd zo als hij het niet met iemand eens is.
Volgens mij is dat de enige club waar hij een klein beetje banden mee heeft in de eredivisie, dus onterechte klachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Oidipous het volgende:
Denk eerder Sparta hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige club waar hij een klein beetje banden mee heeft, dus onterechte klacht
Fuck jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Helaas, ik ben geen Feyenoorder.
Poging twee: Is René ooit weleens positief over Feyenoord?
Waarom zou hij? Ooit de tweede club van Nederland is nu voorgoed topclub af, wat is daar positief aan dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Oidipous het volgende:
Prima gozer ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Van der Vaart vind ik echt een sympathieke gast.
Ik doel dan met name op het constante omlaag praten van het niveau van de selectie. Feyenoord heeft een best aardig elftal, hij doet alsof Feyenoord blij moet zijn als ze Heerenveen en Groningen onder zich kunnen houden wat mijns inziens onzin is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck jammer.
Serieus antwoord dan: niet extreem nee, maar ook niet over Ajax of PSV volgens mij. Hij is zo'n fan van provincieclubjes.
Beetje sneu woonwagen mannetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Van der Vaart vind ik echt een sympathieke gast.
Bij woonwagen mannetje moet ik aan 'asociaal' denken oid, dat is absoluut niet het geval. Lijkt juist op iemand die niet doodgemaakt is doro media-training en gewoon zichzelf is.quote:
ik zie het al voor mequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef tong80 het volgende:
Anale sex met Silvie.
Sterretje in Duitsland
Nee dat is het niet. Stam is ook ex-ajacied en dat vond ik juist een van de mooiste voetballersquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij heeft bij Ajax gespeekd, dus laat maar![]()
Hm, okquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Stam is ook ex-ajacied en dat vond ik juist een van de mooiste voetballers
quote:
Ik dacht ook even dat ie erin bleef.quote:
Waterman en Willems?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajax en Feyenoord blij met hun topopleiding, maar PSV heeft de 2 grootste talenten![]()
Nog steeds blijft de jeugd van PSV minder dan die van feyenoord en ajaxquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajax en Feyenoord blij met hun topopleiding, maar PSV heeft de 2 grootste talenten![]()
Logisch die smilies, dit was een behoorlijke sterke grapquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
het vaagste is misschien nog wel dat iedereen aan tafel doet of er niks aan de hand is...dat je bijna gaat twijfelen of je zelf niet degene bent die kortsluiting had ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat ie erin bleef.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Depay en Locadia wssquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Structureel spelers goed opleiden en verkopen voor veel geld > 1x per 10 jaar een toptalentje vindenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
toch zonde dat je dat moet bekostigen met de grond onder je eigen potenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Menig is kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Ooku het volgende:
[..]
Depay en Locadia wss![]()
![]()
Fischer, Eriksen, Andersen, Kishna, Van het Hart, Menig![]()
Dat betekent niet dat we hier een discussie gaan voeren, rare.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Doublepain het volgende:
JA verwijder het maar, maar is serieus een onderwerp zometeen bij VI..
Zeker teveel salaris?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef tong80 het volgende:
Even stoer doen voor de newbies. Ik werd ooit gescout door FC Wageningen.
Toen gingen ze failliet
Ja, was dat artistiek bedoeld ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Wtf lag daar ineens een dood konijn (?) vol in beeld.
Promotie van proefdieren voor de WURquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Verkapte reclame, het zijn weer wildweken bij Lidl.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Dat snap ik gelet je usernamequote:
Het wachten is op een mailtje naar Genee van Marianne Thiemequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Ooit Italiaanse koekjes geproefd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Knaller het volgende:
Waarschijnlijk pizzabakkers maar zeker geen koekenbakkers.
Raar dat ze zich niks van jouw mening aan lijken te trekken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Dat constante gehuil op Toivonen... Hij heeft allang zijn gedrag aangepast naar mijn mening.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Dat constante gehuil op Toivonen... Hij heeft allang zijn gedrag aangepast.
Ja, dat zagen we tegen feyenoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Oidipousquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Vind ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat ze zich niks van jouw mening aan lijken te trekken.
Tegen Feyenoord nog, dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar benoem eens een paar Toivonen incidenten uit het recente verleden? Ik kan me best voorstellen dat Toivonen er een beetje klaar mee is.
Ik mag hem niet meer. Ik dacht dat hij wel meeviel maar laatst bleek hij nog minder humor dan, dan, dan naja gewoon geen humor had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een update over zijn vriend Zlatan.
Heeft die Knipping ook, die willen heel graag op TV wat vertellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Thijs moet je altijd laten uitpraten
De waarheid ontlopen is leuk héquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar goed, deze discussie gaan we hier niet voeren. Getroll doe je maar in de sc ofzo.
Hij vertoont dat gedrag niet structureel, en dat was voorheen wel. Dat was meer wat ik bedoelde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg zelf om recente voorbeelden, ga nu niet je stelling veranderen
Dan had je dat moeten zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Hij vertoont dat gedrag niet structureel, en dat was voorheen wel. Dat was meer wat ik bedoelde.
Rustig aan, neem nog een pilletje man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Mandéra het volgende:
Thijs als ik meer over die knuppel wil weten zoek ik het wel op op FUCKING WIKIPEDIA!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Mandéra het volgende:
Ff pissen, kan ik ff naar mijn eigen gezeik luisteren
Color or colour, what does it matter?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Strength and Honor?
Waarom geen Honour???
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens; het is minder geworden. Vroeger was het helemaal erg. Maar het is nog steeds niet normaal imo. Als hij dus weer eens wat doet en het wordt uitgelicht in VI dan heeft hij dat vooral aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Daar ben je het wel mee eens? Ik had het overigens ook over voorbeelden. Meervoud dus.
Colour is Britser volgens mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Color or colour, what does it matter?
Als ik een Toto zou spelen zou ik niet die van JD doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Mandéra het volgende:
Zijn er serieus mensen die de Toto's van Derksen spelen?
Met Wim Kieft is het meestal wat minder jaquote:
Wilde net zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een Toto zou spelen zou ik niet die van JD doen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Ik denk dat het gelijk wordt tegen Andorra Roemenië, je moet die gasten niet onderschatten.
Vorige met Kieft vond ik juist wel leuk, maar nu was het echt slap gelul zonder grapjes. Ging nergens over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Wim Kieft is het meestal wat minder ja
Jan van iPad Halst?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten dat lachebekje van de NOS uitnodigen, hoe heet hij ook al weer.
Niks mis mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Oidipous het volgende:
Ik vind Kieft wel een leuke gast. Lekker seniel doen, hij brengt zwaarmoedigheid in de uitzending. Toch heeft hij altijd wel rake opmerkingen. Gewoon houden als roulerende tafelgast.
Ronald Waterreus dan? Die altijd met zijn mond dicht praat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, wop wop wop, dat is echt een komiek.
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik dacht er ook aan maar ik had geen zin om hem op te zoeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is die rage alweer over?
Top.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik dacht er ook aan maar ik had geen zin om hem op te zoeken.
Bij deze sla ik hem even op.
Ik heb het over de man zonder wenkbrauwen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ronald Waterreus dan? Die altijd met zijn mond dicht praat.
De Humberto Tan-rage bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tan-rage? Is dat weer een nieuwe meme? Wat moet ik daar onder verstaan? Zoiets?quote:
Mee eens. Je hebt bijna altijd opmerkingen waar ik het mee eens ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Oidipous het volgende:
Ik vind Kieft wel een leuke gast. Lekker seniel doen, hij brengt zwaarmoedigheid in de uitzending. Toch heeft hij altijd wel rake opmerkingen. Gewoon houden als roulerende tafelgast.
quote:
Ik vreesde het al voor de uitzending.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan kun je de aflevering wel gelijk in de kliko gooien.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef koemleit het volgende:
is er iemand hier die een mp4 linkje kan aanrijken?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef koemleit het volgende:
is er iemand hier die een mp4 linkje kan aanrijken?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f3b-208bed613ead.mp4quote:
Zo'n gozer ben je johquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f3b-208bed613ead.mp4
Moet ie eerst aan de prozac.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Kieft een prima gast. Ik mag 'm graag vaker bij VI zien.
Hij is ons totaal vergetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Jivis het volgende:
En ja, waar hangt Veerboot uit. Hij update z'n website nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scan het anders eens in, je weet hoeveel ik geniet van bingo-uitspraken van de boerenlul uit de betuwe, maar ik ben niet geabonneerd op dat verschillige blad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Stukje van Johan in de VARA-gids over de tv-ring zou ook door een VI Hoolie geschreven kunnen worden: iedere zin is bingowaardig.
Ik ga Knipping en Van Duren op je afsturen aangezien je niets ingescand hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Ja straks ouwe reus, eerst even Sport Inside kijken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepunten van GisterenavondHaaa is toch schitterend dit of niet dan JohanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doe ik geen oog meer dicht hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga Knipping en Van Duren op je afsturen aangezien je niets ingescand hebt.
DENTZIE DENTZIE DENTZIEquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu doe ik geen oog meer dicht hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar daarom zit je er ook 3 keer per weekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
"Ik heb niets met de tv-wereld."
Nu er vrijdag geen VI is, Ouwe Reus. Bij welk programma schuif jij aan vrijdagavond?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef DrDentz het volgende:
O wacht, Rensie moet even aandacht, nou daar is de camera, ga je gang.
Koekoek!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef DrDentz het volgende:
O wacht, Rensie moet even aandacht, nou daar is de camera, ga je gang.
Het is dat mijn strafblad niet toereikend is om voor College Tour in aanmerking te komen maar anders zat ik daar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nu er vrijdag geen VI is, Ouwe Reus. Bij welk programma schuif jij aan vrijdagavond?
quote:Ik heb niets met de tv-wereld. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar acteren genegenheid voor elkaar. Daar wil ik geen deel van uitmaken, zeker niet in een gehuurde smoking in Carré. Ik voel me niet thuis bij dat enge inteeltgezelschap.
Dat is begin 2007 geweest dus, toen was hij nog geen vaste gast bij VI toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, binnenkort even een keertje kijken (bij gerelateerde video's staan er nog meer)
nee voetbal insidequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is begin 2007 geweest dus, toen was hij nog geen vaste gast bij VI toch?
Rensie! KOm op vaker posten hier, laat die slowchat toch links liggen hier worden de mannen van de jongens gescheiden.quote:
Dentzie Denztie, jij eindbaas, bedankt voor deze pagina's, je weet hoezeer ik anekdotes van JD kan waarderen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu doe ik geen oog meer dicht hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niets met het tv-wereldje hebben en er toch iedere dag op te zien zijn, hahahaha sorry.
Het 'hemd van het lijf' interview vind ik toch het ultieme interview, een mevrouwtje die niet weet of er zand of lucht in een bal zit, en dan een interview van meer dan anderhalf uur. Wanneer ik lekker door de polder fiets is er niet fraaiers dan luisteren naar de levenslessen van JD.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nu is het wachten op een diepte-interview op één of andere lokale zender waar JD weer eens de hele bingo afdraait.
"Ik wilde drummer worden, maar ik kwam uit een rechts-christelijk milieu."
"Uw vrouw kan nooit meer praten, nooit meer voelen, nooit meer ruiken."
"Als ik met pensioen ben zien ze me nooit meer terug in de voetballerij."
OMG, die ga ik zo nog eens opzetten. Die is echt fantastisch. Lokaal omroepje uit Wijchen, met meisje met zo'n accentje uit die uithoek. Helemaal goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het 'hemd van het lijf' interview vind ik toch het ultieme interview, een mevrouwtje die niet weet of er zand of lucht in een bal zit, en dan een interview van meer dan anderhalf uur. Wanneer ik lekker door de polder fiets is er niet fraaiers dan luisteren naar de levenslessen van JD.
Een welvaartskind dat niet weet wat het is om op te groeien onder het strenge regime van een adjudant van de rijkspolitie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
OMG, die ga ik zo nog eens opzetten. Die is echt fantastisch. Lokaal omroepje uit Wijchen, met meisje met zo'n accentje uit die uithoek. Helemaal goed.
En wie mag dat zijn? Zeker een of andere lul uit een soap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er hier trouwens iemand die die blaag op Facebook heeft die altijd tracht om JD te imiteren?
"Van den Brom is een slappe jongen."quote:
wow ik wist niet dat dat op youtube stond.. Hier kom ik het weekend wel mee door _0_quote:
Zijn op zich wel tijdloos, ik kijk ook wel eens een oude uitzending. Gewoon op de achtergrond lekker lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Staan ook allemaal op RTL XL ouwe reus. Ik doe regelmatig een potje FIFA met op de achtergrond een VI-uitzendinkje. Is toch prima man, laat gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |