Zo'n gozer ben je johquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f3b-208bed613ead.mp4
Moet ie eerst aan de prozac.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Kieft een prima gast. Ik mag 'm graag vaker bij VI zien.
Hij is ons totaal vergetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Jivis het volgende:
En ja, waar hangt Veerboot uit. Hij update z'n website nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scan het anders eens in, je weet hoeveel ik geniet van bingo-uitspraken van de boerenlul uit de betuwe, maar ik ben niet geabonneerd op dat verschillige blad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Stukje van Johan in de VARA-gids over de tv-ring zou ook door een VI Hoolie geschreven kunnen worden: iedere zin is bingowaardig.
Ik ga Knipping en Van Duren op je afsturen aangezien je niets ingescand hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Ja straks ouwe reus, eerst even Sport Inside kijken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepunten van GisterenavondHaaa is toch schitterend dit of niet dan JohanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doe ik geen oog meer dicht hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga Knipping en Van Duren op je afsturen aangezien je niets ingescand hebt.
DENTZIE DENTZIE DENTZIEquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu doe ik geen oog meer dicht hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar daarom zit je er ook 3 keer per weekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
"Ik heb niets met de tv-wereld."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |