Dat Sierd hem nietquote:
Hij doet het niet slecht hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Rickazio het volgende:
urby, doet het ook niet zo geweldig daar, of wel?
Ronaldo zie ik nog wel terugkeren naar de Premier Leaguequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Rickazio het volgende:
Denk dat Ronaldo en Messi niet weg gaan komende jaren
gaat hij niet meer verdienen, of die arabieren van City moeten belachelijk veel geld vrij makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronaldo zie ik nog wel terugkeren naar de Premier League
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Willem is een seniele ouwe man aan het worden.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Oidipous het volgende:
Is René ooit weleens positief over Feyenoord?
Verwend jong hequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat is irritant. Gaat altijd zo als hij het niet met iemand eens is.
Volgens mij is dat de enige club waar hij een klein beetje banden mee heeft in de eredivisie, dus onterechte klachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Oidipous het volgende:
Denk eerder Sparta hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige club waar hij een klein beetje banden mee heeft, dus onterechte klacht
Fuck jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Helaas, ik ben geen Feyenoorder.
Poging twee: Is René ooit weleens positief over Feyenoord?
Waarom zou hij? Ooit de tweede club van Nederland is nu voorgoed topclub af, wat is daar positief aan dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Oidipous het volgende:
Prima gozer ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Van der Vaart vind ik echt een sympathieke gast.
Ik doel dan met name op het constante omlaag praten van het niveau van de selectie. Feyenoord heeft een best aardig elftal, hij doet alsof Feyenoord blij moet zijn als ze Heerenveen en Groningen onder zich kunnen houden wat mijns inziens onzin is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck jammer.
Serieus antwoord dan: niet extreem nee, maar ook niet over Ajax of PSV volgens mij. Hij is zo'n fan van provincieclubjes.
Beetje sneu woonwagen mannetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Van der Vaart vind ik echt een sympathieke gast.
Bij woonwagen mannetje moet ik aan 'asociaal' denken oid, dat is absoluut niet het geval. Lijkt juist op iemand die niet doodgemaakt is doro media-training en gewoon zichzelf is.quote:
ik zie het al voor mequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef tong80 het volgende:
Anale sex met Silvie.
Sterretje in Duitsland
Nee dat is het niet. Stam is ook ex-ajacied en dat vond ik juist een van de mooiste voetballersquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij heeft bij Ajax gespeekd, dus laat maar![]()
Hm, okquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Stam is ook ex-ajacied en dat vond ik juist een van de mooiste voetballers
quote:
Ik dacht ook even dat ie erin bleef.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |