Nu er vrijdag geen VI is, Ouwe Reus. Bij welk programma schuif jij aan vrijdagavond?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef DrDentz het volgende:
O wacht, Rensie moet even aandacht, nou daar is de camera, ga je gang.
Koekoek!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef DrDentz het volgende:
O wacht, Rensie moet even aandacht, nou daar is de camera, ga je gang.
Het is dat mijn strafblad niet toereikend is om voor College Tour in aanmerking te komen maar anders zat ik daar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nu er vrijdag geen VI is, Ouwe Reus. Bij welk programma schuif jij aan vrijdagavond?
quote:Ik heb niets met de tv-wereld. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar acteren genegenheid voor elkaar. Daar wil ik geen deel van uitmaken, zeker niet in een gehuurde smoking in Carré. Ik voel me niet thuis bij dat enge inteeltgezelschap.
Dat is begin 2007 geweest dus, toen was hij nog geen vaste gast bij VI toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, binnenkort even een keertje kijken (bij gerelateerde video's staan er nog meer)
nee voetbal insidequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is begin 2007 geweest dus, toen was hij nog geen vaste gast bij VI toch?
Rensie! KOm op vaker posten hier, laat die slowchat toch links liggen hier worden de mannen van de jongens gescheiden.quote:
Dentzie Denztie, jij eindbaas, bedankt voor deze pagina's, je weet hoezeer ik anekdotes van JD kan waarderen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu doe ik geen oog meer dicht hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niets met het tv-wereldje hebben en er toch iedere dag op te zien zijn, hahahaha sorry.
Het 'hemd van het lijf' interview vind ik toch het ultieme interview, een mevrouwtje die niet weet of er zand of lucht in een bal zit, en dan een interview van meer dan anderhalf uur. Wanneer ik lekker door de polder fiets is er niet fraaiers dan luisteren naar de levenslessen van JD.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nu is het wachten op een diepte-interview op één of andere lokale zender waar JD weer eens de hele bingo afdraait.
"Ik wilde drummer worden, maar ik kwam uit een rechts-christelijk milieu."
"Uw vrouw kan nooit meer praten, nooit meer voelen, nooit meer ruiken."
"Als ik met pensioen ben zien ze me nooit meer terug in de voetballerij."
OMG, die ga ik zo nog eens opzetten. Die is echt fantastisch. Lokaal omroepje uit Wijchen, met meisje met zo'n accentje uit die uithoek. Helemaal goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het 'hemd van het lijf' interview vind ik toch het ultieme interview, een mevrouwtje die niet weet of er zand of lucht in een bal zit, en dan een interview van meer dan anderhalf uur. Wanneer ik lekker door de polder fiets is er niet fraaiers dan luisteren naar de levenslessen van JD.
Een welvaartskind dat niet weet wat het is om op te groeien onder het strenge regime van een adjudant van de rijkspolitie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
OMG, die ga ik zo nog eens opzetten. Die is echt fantastisch. Lokaal omroepje uit Wijchen, met meisje met zo'n accentje uit die uithoek. Helemaal goed.
En wie mag dat zijn? Zeker een of andere lul uit een soap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er hier trouwens iemand die die blaag op Facebook heeft die altijd tracht om JD te imiteren?
"Van den Brom is een slappe jongen."quote:
wow ik wist niet dat dat op youtube stond.. Hier kom ik het weekend wel mee door _0_quote:
Zijn op zich wel tijdloos, ik kijk ook wel eens een oude uitzending. Gewoon op de achtergrond lekker lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Staan ook allemaal op RTL XL ouwe reus. Ik doe regelmatig een potje FIFA met op de achtergrond een VI-uitzendinkje. Is toch prima man, laat gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |