Ja, was dat artistiek bedoeld ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Wtf lag daar ineens een dood konijn (?) vol in beeld.
Promotie van proefdieren voor de WURquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Verkapte reclame, het zijn weer wildweken bij Lidl.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Dat snap ik gelet je usernamequote:
Het wachten is op een mailtje naar Genee van Marianne Thiemequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
Ooit Italiaanse koekjes geproefd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Knaller het volgende:
Waarschijnlijk pizzabakkers maar zeker geen koekenbakkers.
Raar dat ze zich niks van jouw mening aan lijken te trekken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Dat constante gehuil op Toivonen... Hij heeft allang zijn gedrag aangepast naar mijn mening.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Dat constante gehuil op Toivonen... Hij heeft allang zijn gedrag aangepast.
Ja, dat zagen we tegen feyenoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Oidipousquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Vind ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat ze zich niks van jouw mening aan lijken te trekken.
Tegen Feyenoord nog, dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar benoem eens een paar Toivonen incidenten uit het recente verleden? Ik kan me best voorstellen dat Toivonen er een beetje klaar mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |