SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
fixedquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef TJV het volgende:
Ik was even poepen hoor, en ik neem mijn MacBook Air 13'' met retina scherm niet mee naar de wc.
Welke telefoon heb je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef TJV het volgende:
Ik was even poepen hoor, en ik neem mijn MacBook Air 13'' niet mee naar de wc.
Oke bedankt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Mordecai het volgende:
Mau, Opposing Fronts
Ik zou dan btw wel Blitzkrieg mod downloaden, die maakt alles véél realistischer
Oh. Ik installeer mij dan met waxinelichtjes, sfeerverlichting en wierook en kom dan tot rust.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
Nee die ook niet. Poepen is een schitterend moment op de dag, dan ben ik weer helemaal zen. Dat laat ik niet verstoren.
cwb rules 10k budget jongequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maarre om op Parthia terug te komen: die zijn kut om tegen te spelen ja, maar wacht maar tot je arrows op zijn. Tegen die arrows hebben de seleuciden turtle-eenheden.
Als puntje bij paaltje komt (hihi) heb je dan alleen nog maar lichte cavalerie, die de seleuciden met phalanx-eenheden kan counteren.
Daarbij worden de paarden door olifanten gefeared, die de seleuciden ooooook hebben.
Boem CATAPHRACT CHARGE OMG OMG SURRENDER
Omgelegd door Kalashov en co. Die posten nog verder zodat het niet opvalt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
boii; waar blijf je de laatste tijd
Joost, Huib, ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Lorrelies het volgende:
Hé schatjes, wie van jullie speelde nou LoL?
nu zijn jullie vast helemaal afgeleid door het woord 'schatjes'
Dead Snoquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zoek Nazi Zombies-fans, geen zombiemap makers.
*Nazi Zombie fan meldt zich*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Man zombie nazi zombie wat is het verschil? Ik heb ook nacht der untoten heel veel gespeeld vroegerquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ze zegt ja =]quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maarre Lorre, wij vanaaf LoL doen?
oh ook op facebook gezien?quote:
Redelijke kans dat ik 'm kende dan, als ie dezelfde leeftijd heeft als ik en een Zwijndrechter isquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef Flodder450 het volgende:
Zwijndrechter omgekomen na val met motorstep
RIP
C1 krijg je nieuw wel voor 5k, C2 is een stuk lastiger te vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Koop geen c1 aldie. Neem dan een c2 vtr.
Mijn ma heeft een C2, heel fijn autootje. C1 is wel echt héél klein, en dat vind ik bij een C2 alquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
C1 krijg je nieuw wel voor 5k, C2 is een stuk lastiger te vinden.
D'aawh dat vind ik zielig voor jequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Mender het volgende:
Kutzooi. HTC sensation op de grond laten vallen. Ik was dit topic aqn het lezen op de fiets. En toen liet ik hem uit me handen vallen. Dik beschadigd aan de voorkant en ook wat krasjes op het scherm. Maar hij doet het nog wel. Hij kwam best hard neer. En hoorde hem ook nog even over de grond schuiven.
Kuzooi
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Mender het volgende:
Kutzooi. HTC sensation op de grond laten vallen. Ik was dit topic aqn het lezen op de fiets. En toen liet ik hem uit me handen vallen. Dik beschadigd aan de voorkant en ook wat krasjes op het scherm. Maar hij doet het nog wel. Hij kwam best hard neer. En hoorde hem ook nog even over de grond schuiven.
Kuzooi
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Redelijke kans dat ik 'm kende dan, als ie dezelfde leeftijd heeft als ik en een Zwijndrechter is
Maar wtf is een gemotoriseerde step.......?
Met je mobiel op de fiets.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Mender het volgende:
Kuzooi
Wow Loon zit me even keihard te dissen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met je mobiel op de fiets.Opzouten met dat kutgedrag, fietsen overal maar doorheen letten op niets anders dan hun mobiel. Gevaar op de weg dat.
Nu weten we ook waarom je zoveel auto's versleten hebt
Je bent zelf een fietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Wow Loon zit me even keihard te dissen.
Niets meer aan toe te voegen eigenlijk
*Verzonden vanaf me fiets
die is verdronken in wow.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:19 schreef maurisioo het volgende:
Haha er was ooit eens een user die hier heette jebentzelfeenfiets (wubdor ing)
Bestemmingsplanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Lorrelies het volgende:
AlDie, hoe heet je op LoL? Dan voeg ik je zo even toe.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En met dat laatste bedoel ik dat Bobber en ik hierdoor broeders zijn
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo hoort het jonguh. Die Grieken hielden wel van incest en homofilie.
Neen, die niet,quote:
Ik denk dat ik het deuntje kenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Flodder450 het volgende:
weet iemand hoe het liedje ook alweer heette
deuntje ging iets van
tuuu-tu-tu-tu-tu tu tu tudu
oid
was een leidje van eind jaren 90 ofzo
Haha ik likte ook een keer dit topic.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef MineraalWater het volgende:
Kut FOK! met je facebook like
Kan je dat niet weghalen?
ja, het deuntje gaat het hele nummer door zon beetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het deuntje kenDat herhaalt zich, wat je daar hebt staan?
Maar ja, welk nummer.......
Hihi en was het een lekker topic of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha ik likte ook een keer dit topic.
Mwa viel mee. Iets pittiger had het wel gemogen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hihi en was het een lekker topic of niet?
Mijn eerste kusquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
"My bf sung this to me on our first datethen on our second we were sitting in front of my old highschool on the weekend and we had our first kiss to this song
3" Tuuurrliiijkkk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mijn eerste kus
Oh wacht dat was met mijn ex
Mijn eerste kus met Bobber
Kloptquote:
Hahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het met vic gaat
Niks van aantrekken, jij zoent straks met een heel leuk en lief meisje ipv dat je al 10 slettebakken hebt gehadquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Klopt![]()
Klasgenoten van mij wel, doen helemaal stoer, terwijl t op een feest was waar iedereen dronken was_!
Zo denk ik ook jwzquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha
Had ie ook nog niet gezoend dan?
[..]
Niks van aantrekken, jij zoent straks met een heel leuk en lief meisje ipv dat je al 10 slettebakken hebt gehadHeb je veel meer aan.
Jazeker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef Mordecai het volgende:
Ben je al achter dat ene nummer Flodder?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Flodder450 het volgende:
weet iemand hoe het liedje ook alweer heette
deuntje ging iets van
tuuu-tu-tu-tu-tu tu tu tudu
oid
was een leidje van eind jaren 90 ofzo
Kut mongolen bij peta.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
http://features.peta.org/pokemon-black-and-white-parody/
HAHAHAHA
Lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
http://features.peta.org/pokemon-black-and-white-parody/
HAHAHAHA
streaming muziek vind men kennelijk tof...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
Wat is er nou eigenlijk boeiend aan Spotify?
en de ironie is waaraan ze failliet gaan: royalties voor de muziek industriequote:
Pfieuw, geen idee eigenlijk. Van de kaft mist wel iets, maar alle originele platen zijn er wel en het is verder goed ingebonden, dat komt maar weinig voor. Wel imponerend om te zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef Timwonnacott het volgende:
En voor hoeveel moest ze die verzekeren?
Nou ja, hoe wilde je anders vroeger weten wat er allemaal wel niet in een lichaam zat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze had trouwens ook een eerste druk PernkopfDat zijn die medische atlassen waarbij hij joden als levend model gebruikte en uit elkaar haalde, ja
Dat is echt fucking luguber, omdat het wel een mooie atlas van het lichaam is
Vroegah hadden ze ook dode mensen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja, hoe wilde je anders vroeger weten wat er allemaal wel niet in een lichaam zat?
Settings -> Overig -> Facebook Likeknop weergevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Mender het volgende:
Aldie geef es antwoord op me vraag.
Heb geen zin om de vraag te herhalen btw
Oh wacht, 'levend model'.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vroegah hadden ze ook dode mensen hoor
Is wel zo, het heeft de auto-industrie, raketvaart, medische wetenschap en biologie een enorme kickstart gegeven die het na de depressie nodig had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat vind ik altijd het mooie van oorlog, doen de meest gruwelijke dingen die men eigenlijk nooit zal doen. En de hoeveelheid kennis die er uit voortvloeit is enorm.
Hah die heb je tegenwoordig nog hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh echt van die flapjes met organen die je weg kunt flappen om te zien wat er onder zit
Heh, hoop voor hem dat die oordopjes in had. Zal wel een lawaai zijn geweest daar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel mij er alleen bij voor dat hij die organen bij levende joden wegklapte
Dank je. Eigenlijk wel slecht van mezelf dat ik te lui was het zelf te zoeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Settings -> Overig -> Facebook Likeknop weergeven
Facebook Like-knop onderaan topics tonen?
Wel een beetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Dank je. Eigenlijk wel slecht van mezelf dat ik te lui was het zelf te zoeken.
Geniaal jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Goeie ouwe Kay Anker was ook een mooie
Naja, er zijn dus mensen die echt zo heten, al is dat voornamelijk in het buitenland. Zullen wel gedacht hebben dat het gewoon een ongelukkige naam is zoals Tiny Kox.quote:
Hij was mooier dan dat iig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:46 schreef Lorrelies het volgende:
Zo één? Kreeg mijn ma een keer in een restaurant
actual picture
[ afbeelding ]
Ze waren dan ook hier koffie aan het drinkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij was mooier dan dat iig.Dat lijk wel een afdruk van een balzak.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze waren dan ook hier koffie aan het drinken
[ afbeelding ]
zelf heb ik een eminent 7080 gehad, en was daar prima over te spreken, op een gegeven moment (toen er wel al een opvolger uit was) waren de firmware updates wat langzaam, maar er kwamen nog wel meerdere updates, tevens was er een kleine mod community met een paar custom firmwares..)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is de iBood van vandaag de moeite? Ken het merk verder niet, iemand ervaringen?
Hee dat heb ik in Berlijn gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze waren dan ook hier koffie aan het drinken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/games/29(...)amitische-tekst.html
![]()
![]()
![]()
Maar wel al de characters in het spel constant JESUS CHRIST OH MY GOD laten schreeuwen, want Christenen, tja, die blazen geen gebouwen op hèquote:
Moet wel lukken denkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Huib vanaaf LoL? Hardcarry nabs?
Jullie gaan lol hebben vanavond. O ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Huib vanaaf LoL? Hardcarry nabs?
Oh nice! Vanavond es kijkequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Is helemaal gratis, je kan wel betalen om poppetjes een andere skin te geven maar goed dat is cosmetisch.
HEY DAT PLAATJEquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Jullie gaan lol hebben vanavond. O ok.
[ afbeelding ]
En daar heb ik dus meer dan vier nieuwe PS3 games aan geld inzittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Is helemaal gratis, je kan wel betalen om poppetjes een andere skin te geven maar goed dat is cosmetisch.
Weet je wat ik zou doen als ik jou was....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
NERGENS NERGENS NERGENS IS DIE JAS TE VINDEN
De winkels stuurden hem allemaal terug naar de leverancier omdat hij véél te strak is.
WAT PRECIES DE REDEN IS DAT IK DIE JAS NIET IN L MAAR IN XXLWIL, IK WEET DAT HIJ TE STRAK IS WTF BOEIT DAT LABELTJE GEEF MIJ DIE JAS IK LAAT HEM WEL INKORTEN BIJ DE LOKALE NAAITURK.
Leverancier heeft hem niet, winkels hebben hem niet, outlet heeft hem niet, distributeur heeft hem nietschijtsimpel wordt ik er van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is goed generaal ik zal alvast een plan de campagne makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
Zit al opstellingen te tekenen voor ons gevecht kommandant
Ja fuck jou, net een plan gemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
Ga waarschijnlijk wel met romeinen vechten; ben je wel vrijer. Al is greeks bijv. een bitch als je veel cav. hebt. Ook zijn archers dan niet erg effectief. Moet je echt flanken met je zooi.
Mooi gedichtje, ontroerendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Mender het volgende:
Het is koud zonder jas en ik had 'm nog maar pas
Je hoeft me niet te zeggen dat 't winter is
M'n oren vriezen bijna van m'n kop
Nee, dat was voor de paintskills. Sowieso zijn hidden units dan nog niet meegerekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Oh heb gold edition dus het kan allemaal.
Is dat een serieuze opstelling?
Met je maces..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Upgraded Heavy CataphractsAlleen maar die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Snap ik.beserkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
ah kut. gelukkig heb ik dan maar 4 dagen ipv 5.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef drumstickNL het volgende:
leuk mang; als jij op stage zit ga ik je echt lastig vallen har har har
.. waarom zou je terug gaan dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want is 30 min reizen
En dan nog terug is ook weer 30 minunten dus heeft geen zin.
Omdat ik zo toets heb en nog 2 uur moetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
.. waarom zou je terug gaan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |