Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders en een kalende zuurpruim genaamd mschol,
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
nee tr gemaakt dit kan zo niet verder
Ik was even poepen hoor, en ik neem mijn MacBook Air 13'' niet mee naar de wc.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nee die ook niet. Poepen is een schitterend moment op de dag, dan ben ik weer helemaal zen. Dat laat ik niet verstoren.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Maarre om op Parthia terug te komen: die zijn kut om tegen te spelen ja, maar wacht maar tot je arrows op zijn. Tegen die arrows hebben de seleuciden turtle-eenheden.
Als puntje bij paaltje komt (hihi) heb je dan alleen nog maar lichte cavalerie, die de seleuciden met phalanx-eenheden kan counteren.
Daarbij worden de paarden door olifanten gefeared, die de seleuciden ooooook hebben.
Boem CATAPHRACT CHARGE OMG OMG SURRENDER
quote:
Omgelegd door Kalashov en co. Die posten nog verder zodat het niet opvalt.
maarja toch geen zin om te helpen