SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: The Villian MCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AlDieWillenteKaaprenVarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SCquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 11% gewijzigd door Netsplitter op 24-11-2012 16:43:41 ]![]()
Owja dit is het ontopic-topic.
Shaders zijn tof enz:
[ Bericht 23% gewijzigd door DX11 op 08-10-2012 12:54:02 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
net eens geprobeerd.. op plaatjes ziet het er leuker uit als ingamequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:31 schreef delano.888 het volgende:
Owja dit is het ontopic-topic.
Shaders zijn tof enz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoezo? Dit zijn mijn plaatjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
net eens geprobeerd.. op plaatjes ziet het er leuker uit als ingameen ik blijf me telkens verbazen hoe gaaf het is.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
mja, ingame vind ik het niet passen bij minecraft ofzo...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit zijn mijn plaatjesen ik blijf me telkens verbazen hoe gaaf het is.
* mschol wacht tot er een full 3D mod voor minecraft is![]()
![]()
Ok, ik vind het vetter dan stock minecraft. Ik veranderd dan ook geen TP ofzo.
Overigens dit is waar ik voorlopig ga spelen, ontzettend vet survival eiland (er ligt geen land in de buurt verder)
Seed: "Artomix"Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
oehquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef delano.888 het volgende:
Ok, ik vind het vetter dan stock minecraft. Ik veranderd dan ook geen TP ofzo.
Overigens dit is waar ik voorlopig ga spelen, ontzettend vet survival eiland (er ligt geen land in de buurt verder)
[ afbeelding ]
Seed: "Artomix"![]()
Best veel, ik ging van 190 naar ongeveer 55fps met GLSLquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef gogosweden het volgende:
hoeveel recources vreten die shaders eigenlijk?![]()
kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Best veel, ik ging van 190 naar ongeveer 55fps met GLSL
dan ga ik van mijn 60-70fps naar een stuk of 20 ben ik bang
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
2gb video geheugen is wel handig dan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat is je setup dan? Ik draai een Phenom X4 955BE (geklokt op 3.6ghz, quad) en een HD6970 (2GB)quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kut
dan ga ik van mijn 60-70fps naar een stuk of 20 ben ik bang![]()
athlon II x3 445 heb ik geunlocked naar een x4 met 3.1Ghzquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wat is je setup dan? Ik draai een Phenom X4 955BE (geklokt op 3.6ghz, quad) en een HD6970 (2GB)
4gb ram
hd5670 512mb gddr 5
was wel een leuk setje 2 jaar geleden, maar ik ben aan vervanging toe
Heb al een keer eerder gevraagd. Ik heb een tijd lang op een server gespeeld met zombie mode als bij CS en CoD2. Nu is deze server offline gegaan. De admin daarvan had zelf de plugins gemaakt.
Weet iemand of het mogelijk is om dit met bv. plugins met Bukkit te doen? Lijkt me heel mooi om zo'n server te starten, maar heb niet veel verstand van dit soort dingen.
Na wat zoeken op google vond ik trouwens dit. Weet niet of ik hier iets mee zou kunnen maar dit is ongeveer wat ik ook bedoelde.
http://www.planetminecraf(...)vp-infection-plugin/
http://dev.bukkit.org/server-mods/tag/![]()
Hey, ik had eerst een servertje voor 4/5 mensen, gewoon thuis gehost op mijn laptop.
Het ging prima, maar de laatste 2 weken heb ik en anderen ontzettende lag op mijn server![]()
Weet iemand waar het aan ligt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Een obsidian platform op ongeveer 250 blocks hoogte.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar hoe kan je zo hoog bouwen dan of is dat een mod ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef TJV het volgende:
Een obsidian platform op ongeveer 250 blocks hoogte.--- ҉ ---![]()
Nee hoor, dat kan gewoon.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen dank.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jij hebt het over de spawn van mfok denk ik? Is gewoon een afgesloten ruimte. En het zit op het laatste punt van de map (tegen de void). Daar is het sowieso ook wat donkerder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Wells.p het volgende:
Even een vraagje hoe hebben jullie die spawn zo donker gekregen?![]()
geprobeerd op 250 en op 0 inderdaad zonder succes. Ja over mfok heb ik het wat ik zie is ook dingen dwarrelen wat je alleen hebt als je aan de onderkant van de map zit. Maar als ik aan de onder kant zit krijg ik het nooit zo donker als de spawn van mfok. wat is void btw?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Jij hebt het over de spawn van mfok denk ik? Is gewoon een afgesloten ruimte. En het zit op het laatste punt van de map (tegen de void). Daar is het sowieso ook wat donkerder.--- ҉ ---![]()
Die dingen die je ziet dwarrelen is de grens met de void. Als je lager zou gaan zou je in de void terecht komen, onder de map dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Wells.p het volgende:
[..]
geprobeerd op 250 en op 0 inderdaad zonder succes. Ja over mfok heb ik het wat ik zie is ook dingen dwarrelen wat je alleen hebt als je aan de onderkant van de map zit. Maar als ik aan de onder kant zit krijg ik het nooit zo donker als de spawn van mfok. wat is void btw?
Als je op die hoogte (op 0 of 1 ofzo) een afgesloten ruimte zou maken zou het net zo donker moeten zijn.![]()
Ga inderdaad wel even proberen. drumstick zie ik ook overal hij heeft een one x en speelt ook bf3
--- ҉ ---![]()
Haha wat een gekke jongen toch, misschien stalkt ie je wel!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Excuus! Ik was even buiten de deur en volgens mij was er ook geen moderator online..quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef mschol het volgende:
jammer dat er geen mfok adminnetje online is.. server is over z'n toeren aan het raken..![]()
En hier betalen we dan voor he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Excuus! Ik was even buiten de deur en volgens mij was er ook geen moderator online..-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ALLEMAAL OPLICHTERSIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wil graag mijn vip geld terug en ik had ook 3 diamodn blocks en nuz ijn ze weg door de crash nou ik wil die graag ook vergoed zien dropbox!
gr je boy![]()
Ik zoek een manier om de map en (deel van) spelerinfo op mijn server na elke ronde te laten resetten. Weet iemand hoe dat kan? Ik dacht dat dat wel met World Edit zou moeten kunnen, maar kan het niet vinden.![]()
7 mensen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef maurisioo het volgende:
Join voor mijn server
109.72.41.16
net waren er gewoon 7 mensen online
Ben even eten. Is ie nog online?![]()
Nu even offline voor 10 minuten. Moet even uitvinden hoe ik /spawn, /back en /home uitgeschakeld krijg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:42 schreef Mender het volgende:
[..]
7 mensen!
Ben even eten. Is ie nog online?![]()
![]()
Jezelf OP geven, dan /stop commands: spawn back homequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nu even offline voor 10 minuten. Moet even uitvinden hoe ik /spawn, /back en /home uitgeschakeld krijg.![]()
Ah gelukt. wat een kutcommands heb je erbij met essentials zeg. Ineens een geldsysteem zonder dat ik het wil.
edit:
over 30 minuten weer een nieuwe ronde. Allemaal even een potje meedoen.
109.72.41.16
[ Bericht 11% gewijzigd door maurisioo op 16-10-2012 21:56:25 ]![]()
![]()
*kuch kuch*
Minecraft Snapshot 12w42a
by Jens Bergensten on October 17, 2012
Releasing an early snapshot this week because we need to crunch out the pre-release as soon as possible. This snapshot has the following changes:
Anvil block has been tweaked (it’s cheaper to create, minor visual changes, and you can repair tools using wood/ingots/diamonds)
Bats no longer trample crops or trigger pressure plates
Redstone repeaters can be “locked” (fixed output) by having a powered repeater connected to its left or right side
Added an option to hide a server’s IP address
Updated language files
More bugfixes & tweaks!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Stel ik wil een server voor 1 maand, om het uit te proberen. Die server moet iets van 10/15 slots hebben en niet boven de 20 euro gaan kosten. Waar kan ik die dan het beste nemen?
Oh en hij moet een stuk of 5 plugins met bukkit draaien. En ik wil zo min mogelijk lag want pvp.![]()
woensdag komt 1.4 toch uit? (althans, dat dacht ik bij de pre-release hebben zien staan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef igottagun het volgende:
minecraft begint steeds minder interresant te worden, kom is met updates notch![]()
Staat idd gepland voor de 24equote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woensdag komt 1.4 toch uit? (althans, dat dacht ik bij de pre-release hebben zien staan?![]()
![]()
godver, weer alles updatenquote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
woensdag//quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef maurisioo het volgende:
Hoop niet dat 1.4 snel uitkomt. Komt er al helemaal niemand meer op mijn server.![]()
Ik bouw wel een dirthuisje op je serverquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef maurisioo het volgende:
Hoop niet dat 1.4 snel uitkomt. Komt er al helemaal niemand meer op mijn server..
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik bouw wel een dirthuisje op je server.
![]()
Ik heb mijn server even uitgezet, momenteel toch geen tijd/zin er voor en kwam toch niemand meer op
kerkje
http://gyazo.com/59288d2c63b0d06dc1af262cb18296f9
http://gyazo.com/8c54c668fea5d7d665bda04370e653e7
http://gyazo.com/737b40e4f507809be7ee279ff6a26d68
Hotelletje
http://gyazo.com/405cb66075e15bdd218f0e7135236c53
http://gyazo.com/71c34cbbdef6adc215703d5b6867fea5
Arenaatje (in aanbouw)
http://gyazo.com/4e63823e8cb32324a4f3c12810228df0
http://gyazo.com/79ea82c87312469cde288995e415d0dd
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik wil vnv weer een round starten met heel veel spelers om iets van 20.30 uur. Wie mee wil doen kan joinen.
109.72.41.16![]()
sry. Ik heb ook weinig tijd atm, en was bij aldie ook bezig met een project.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:12 schreef Jump het volgende:
Ik heb mijn server even uitgezet, momenteel toch geen tijd/zin er voor en kwam toch niemand meer ophttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh je had ook een server? Volgens mij had je dat wel ooit verteld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:12 schreef Jump het volgende:
Ik heb mijn server even uitgezet, momenteel toch geen tijd/zin er voor en kwam toch niemand meer op![]()
![]()
wilde joinen maar de server was offlinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil vnv weer een round starten met heel veel spelers om iets van 20.30 uur. Wie mee wil doen kan joinen.
109.72.41.16-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja net offline gezet. Was niemand meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wilde joinen maar de server was offline![]()
![]()
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 24-10-2012 om 17:54:56Due to a memory leak bug the release tomorrow will be 1.4.2: http://t.co/eBqMPAEb reageer retweet
![]()
Ooh, ze gebruiken Jira nu voor public bugtracker. Goede keuze 14.gifJah, iets langer dan half jaar geleden opgezet omdat ik problemen had met pc hier (en saves telkens corrupt werden) en ik onder de middag op het werk ook wat verder speelde dan.quote:
Maar heb het nooit echt gepromoot, en viel bij mij dan ook wat stil.
Ik speel meestal zo een viertal weken intensief (veel te veel), en dan weer een periode niet. Meestal tot de volgende release of zo![]()
Voorlopig staat die uit. En abo loopt nog twee maand maar ga ik opzeggen waarschijnlijk.Ik speel er zelf te weinig op, en zag ook niemand joinen. Daarmee even uitgezet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sry. Ik heb ook weinig tijd atm, en was bij aldie ook bezig met een project.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het zo jammer omdat ik mijn server dan weer moet updaten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
jaj.. alleen die withers.... hmmm....![]()
![]()
tja, ik vind het bijzonder jammerlijk (zacht uitgedrukt) dat er o.a. nog steeds geen backwards compatibility aanwezig is... (eenmaal de client op 1.4, moet de server ook 1.4 zijn, terwijl de client terug zou kunnen schakelen naar 1.3.2. mode). tevens is het ontbreken van de modding api een zwaar gemis...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer omdat ik mijn server dan weer moet updaten.![]()
![]()
Ja idd. En mod api duurt echt te lang. Maar volgens mij moet hij in 1.5 eindelijk komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ik vind het bijzonder jammerlijk (zacht uitgedrukt) dat er o.a. nog steeds geen backwards compatibility aanwezig is... (eenmaal de client op 1.4, moet de server ook 1.4 zijn, terwijl de client terug zou kunnen schakelen naar 1.3.2. mode). tevens is het ontbreken van de modding api een zwaar gemis...![]()
![]()
Goed hoor, met jou?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hurrah!
En hoi berend.Vriend, hoe is het ermee?
![]()
![]()
Vind je 9 mods en 2 admins niet genoeg dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
Ja lekker.
Mag ik nu mod zijn op mFOK?![]()
![]()
Alle mods zijn 18+ hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vul het gat op waar het nog ontbreekt aan volwassenheid.![]()
![]()
Hihi hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef drumstickNL het volgende:
Oh, nou. Niks gezegd dan.
.. jij ook?![]()
![]()
Weet niet, ik zie het wel even aanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef drumstickNL het volgende:
Doe je mee met Base vs Base op 15 november?![]()
![]()
Heb je ervaring met het editten van de map?
We willen namelijk 3 zones creëren met verschillende biomes.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niet zo eigenlijk, probeer is wat met WorldPainterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:05 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je ervaring met het editten van de map?
We willen namelijk 3 zones creëren met verschillende biomes.![]()
Gebruik je mods? Is er ergens een volle chest stuk gegaan? De keren dat wij ineens lag hadden op onze server kwam het door een flinke stapel blokjes die ergens lag te liggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
Hey, ik had eerst een servertje voor 4/5 mensen, gewoon thuis gehost op mijn laptop.
Het ging prima, maar de laatste 2 weken heb ik en anderen ontzettende lag op mijn server![]()
Weet iemand waar het aan ligt?Dum de dum![]()
Nee en neeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zyrcis heeft speciaal voor mFok een leuke tool ontwikkeld. Zyrcis is zelf programmeur van beroep, dus die kan dit wel! Bekijk het hier: http://www.mfok.nl/?page_id=129 (klik op een naam)
Sta je er niet bij? Dat kan kloppen, dit zijn alleen maar de spelers van de afgelopen week!![]()
Diamand ore deze week
koenkiller123 127
koenkiller123 127
jeffreykuipers 103
jeffreykuipers 103
arnoudfleerboy 102
arnoudfleerboy 102
Seems legit.![]()
op hoeveel gehakte blokken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Diamand ore deze week
koenkiller123 127
koenkiller123 127
jeffreykuipers 103
jeffreykuipers 103
arnoudfleerboy 102
arnoudfleerboy 102
Seems legit.![]()
Bloks gehakt deze weekquote:
ronaldhofmann
32865
ronaldhofmann
32865
Groppoldin
25675
Groppoldin
25308
dubjien
24127
scaffle
23135
scaffle
23135
dubjien
22738
roel210
22460
grassmoon
21745
mgoed, dan zou eik de lijst nog langerderder moeten zijn. En een rekenfoutje ergens? Even aangenomen dat 1 blok per sec is heeft de #1 10 uur lang blokjes gehakt? verspreid over hele week natuurlijkDum de dum![]()
Je zit te kijken bij ''aangepast'', daar worden dus sign changes, chest changes (blokjes eruit halen enz) ook geteld. Alles komt direct uit de LogBlock database dus..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bloks gehakt deze week
ronaldhofmann
32865
ronaldhofmann
32865
Groppoldin
25675
Groppoldin
25308
dubjien
24127
scaffle
23135
scaffle
23135
dubjien
22738
roel210
22460
grassmoon
21745
mgoed, dan zou eik de lijst nog langerderder moeten zijn. En een rekenfoutje ergens? Even aangenomen dat 1 blok per sec is heeft de #1 10 uur lang blokjes gehakt? verspreid over hele week natuurlijk![]()
![]()
10 uur blokjes hakken is niet zo heel bijzonder opzich...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bloks gehakt deze week
mgoed, dan zou eik de lijst nog langerderder moeten zijn. En een rekenfoutje ergens? Even aangenomen dat 1 blok per sec is heeft de #1 10 uur lang blokjes gehakt? verspreid over hele week natuurlijk
ik doelde meer op de mensen die zoveel dia hadden, de eerste heeft 4901 blokjes gehakt....
waarvan 127 dia![]()
![]()
![]()
Met een enchantment over je pickaxe kan je natuurlijk sneller blokjes hakken
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Als je toegang tot aantal uren gespeeld hebt kun je mooi een uren gespeeld / diamanten gevonden per player naast elkaar zetten.
Heb je zo de xrayers enzo eruit.Dum de dum![]()
maar 1 dia ore op 38 blokjes gehakt is errug veel..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:41 schreef TimKuik het volgende:
Met een enchantment over je pickaxe kan je natuurlijk sneller blokjes hakken![]()
Kortom: Hax......quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 1 dia ore op 38 blokjes gehakt is errug veel..This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Klopt, we hebben ook nog een admin panel die Zyrcis heeft gemaakt waarin precies staat wie verdacht is en waaromquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je toegang tot aantal uren gespeeld hebt kun je mooi een uren gespeeld / diamanten gevonden per player naast elkaar zetten.
Heb je zo de xrayers enzo eruit.![]()
![]()
iemand hier die nog een 1.3.2 server.jar heeft liggen? heb er dringend een nodig nadat die van mij corrupt is gegaan
Jawel. Je kunt met worldpainter echt alles instellen. Geweldige tool.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:33 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij krijg je geen ores met Worlpainter, Teminste dat was eerst zo.![]()
![]()
Deze?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier die nog een 1.3.2 server.jar heeft liggen? heb er dringend een nodig nadat die van mij corrupt is gegaan
http://assets.minecraft.net/1_3_2/minecraft_server.jarOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
ik wist niet dat je die zo ook kon halenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Deze?
http://assets.minecraft.net/1_3_2/minecraft_server.jarthanks!
Dat is de server jar, dat zal dus niet gaan werken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wist niet dat je die zo ook kon halenthanks!
![]()
Hij vraagt de server jar, dus zal wel werkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat is de server jar, dat zal dus niet gaan werken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat is de server jar, dat zal dus niet gaan werken.dit dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Hij vraagt de server jar, dus zal wel werken
Je hebt helemaal gelijk, excuus!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Hij vraagt de server jar, dus zal wel werken![]()
![]()
Iedereen hier wel ja. Arrogant kut pack.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Hebben jullie wel eens Tekkit geprobeerd?![]()
Wat is er arrogant aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Iedereen hier wel ja. Arrogant kut pack.![]()
![]()
Ga eens met mod developers praten. Ik heb de modders van oa computercraft gesproken. 75% van alle mods willen de makers eigenlikk niet dat het in Tekkit zit. Maar ze kunnen er niets aan doenquote:![]()
![]()
Je kan geen copyright aanvragen op een mod, dus ja, dat kan wel gebeuren ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ga eens met mod developers praten. Ik heb de modders van oa computercraft gesproken. 75% van alle mods willen de makers eigenlikk niet dat het in Tekkit zit. Maar ze kunnen er niets aan doen
Verder vind ik Tekkit geweldig.
Komt die Thaumcraft bullshit er ooit nog in?![]()
![]()
Tuurlijk kan dat wel. Alleen er wordt niks aan gedaan. Dat is het probleemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je kan geen copyright aanvragen op een mod, dus ja, dat kan wel gebeuren ja.
Verder vind ik Tekkit geweldig.
Komt die Thaumcraft bullshit er ooit nog in?![]()
![]()
Maak maar eens een mod voor Minecraft en vraag daar copyright op aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Alleen er wordt niks aan gedaan. Dat is het probleem
Je komt niet ver, denk ik.![]()
![]()
Nouja. Je hebt die voorwaarden waarmee je akkoord gaat als je de mod download.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maak maar eens een mod voor Minecraft en vraag daar copyright op aan.
Je komt niet ver, denk ik.![]()
Nieuwe install, dus minecraft opnieuw binnenhalen. De download gaat aan 0.68kB/s
Vraagje! Ik heb een World Anchor bij mijn mob spawner trap neergezet, maar het lijkt niet te werken. Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn?![]()
welk level geeft je de hoogste kans om silk touch te krijgen met het nieuwe enchantment systeem?
ik heb nog nooit silk touch gekregen sinds het geïntroduceerd werd in 1.8 ofzofrustrerend wel
Een blok wat je ergens neer kunt zetten met Tekkit, en die houdt een gebied van 3x3 'in leven' als je weg bent. Ideaal dus voor die XP grinders.quote:![]()
Nope, je zou hem neer moeten zetten en gewoon weg kunnen gaan. Ben er een half uur in de buurt geweest, en er was geen skeleton te bekennen toen ik terugkwam.![]()
Ezel..ezel...ezel....quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie is de koning van Wezel?![]()
![]()
We zijn weer bezig met een base vs base event (inmiddels 1 dag aan de gang). Maar je mag nog joinen.
Base vs Base
Team rood vs blauw.
Mensen inviten voor je team kan met (dat kan alleen de teamkaptain):
/team invite naam
Dan pas kan die persoon je team joinen. Je kan dus niet zomaar een team joinen zonder invite.
Even alle commando's:
Voor leider van het team:
/team invite (naam speler)
/team sethq (spawnpoint van je team instellen)
Voor spelers:
/team join (blauw of rood)
/team chat (team chat aan/uit zetten. Bij inloggen is je chat standaard global)
/team info (info van je team)
Je kan ook gewoon /team doen. Dan zie je ook alle commands
Als leider moet je ook het spawnpoint instellen van je team als je eenmaal een base hebt. Dat doe je dus met /team sethq. Maar kan je later evt ook veranderen als je de base verhuist.
Het speelveld is 10.000 x 10.000 op een gewone survival map.
De bedoeling is de base van je tegenstander te vinden en te slopen. Het team wat dat als eerste doet wint. Dat kan een paar dagen maar ook een maand duren.
Base bouwen die gewoon zichtbaar is. Dus niet ergens diep ondergronds of onder de zee.
IP: 176.31.224.120:25574
Het is nog niet zeker hoe laat de server vanavond weer online gaat. Hou het in de gaten.![]()
Mijn zoontje van 9 is Minecraft-junkie. Iemand leuke shirts in kindermaten ergens gezien, of andere leuke MC gadgets? Dekbedovertrek enzo? Bij voorkeur ergens in fysieke winkels en niet bij Britse webshops met verzendkosten enzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Base vs Base is overigens reeds begonnen! (Sinds gisteren)
Bij interesse verwijs ik u graag naar het MC SC topic. (Tevens in GAM te vinden)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Net nog effe Minecraft weer eens aangeslingerd maar veel meer dan 2 fps kreeg ik niet. Lijkt wel of het spel 'zwaarder' is geworden vergeleken met een jaar terug ofzo. Ja, of mijn PC lijdt aan ouderdom![]()
![]()
Het spel is zwaarder dan dat hij bij alpha was. Maar ik dacht dat hij wel lichter was dan in eind beta.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Net nog effe Minecraft weer eens aangeslingerd maar veel meer dan 2 fps kreeg ik niet. Lijkt wel of het spel 'zwaarder' is geworden vergeleken met een jaar terug ofzo. Ja, of mijn PC lijdt aan ouderdom![]()
Beste FOK!ers,
Na een lange tijd stop ik dan toch echt met hosten voor FOK. Er kwamen wel soms wat fok leden bij, maar meer van andere websites. We gaan gewoon door als survival server, maar we stoppen met hosten voor FOK. Natuurlijk zijn wel alle fok leden nog gewoon welkom! Ook hebben wij onze naam veranderd. Wil iemand dus ons IP uit de OP halen?
Ik hoop dat er iemand anders een goede server voor fok zal hosten, succes!
Groeten,
Berend.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Moet alle info omtrent mfok eruit?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja, graag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef Netsplitter het volgende:
Moet alle info omtrent mfok eruit?![]()
![]()
Nooit gedacht dat zelfs FOK! te hoog gegrepen was als doelgroep.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
okquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:13 schreef TJV het volgende:
Nooit gedacht dat zelfs FOK! te hoog gegrepen was als doelgroep.![]()
Ah jammer. Nouja, speelde er niet echt op. Maar toch was het wel leuk om soms erop te kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef Berend. het volgende:
Beste FOK!ers,
Na een lange tijd stop ik dan toch echt met hosten voor FOK. Er kwamen wel soms wat fok leden bij, maar meer van andere websites. We gaan gewoon door als survival server, maar we stoppen met hosten voor FOK. Natuurlijk zijn wel alle fok leden nog gewoon welkom! Ook hebben wij onze naam veranderd. Wil iemand dus ons IP uit de OP halen?
Groeten,
Berend.![]()
![]()
Heb ik iets gemist? wanneer was die server er danquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef Berend. het volgende:
Beste FOK!ers,
Groeten,
Berend.
garpje terzijde; wat is de nieuwe naam?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
quote:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Better than wolves (weet niet of die nog bestaat)quote:Op woensdag 28 november 2012 16:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
lekker dood hier, iemand die nog leuke mods weet?
Mo creatures
Iets met npc's, was wel leuk een jaar geleden.
Iets met vliegtuigen die je kunt bouwen en waarmee je kunt vliegen
oh dat was het wel.. nooit echt veel mods gespeeld.![]()
![]()
Ga proberen de nieuwe versie vam better than wolves online te zetten bij aldie.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Ga proberen de nieuwe versie vam better than wolves online te zetten bij aldie.![]()
![]()
Mijn zoontje heeft de betaalde iOS app gedownload en speelt die graag, maar zou eigenlijk ook wel op de PC willen spelen. Iemand enig idee of de user-gegevens van de iPad app ook bruikbaar zijn op de PC-game?
Of moet ik dan ook de PC game aanschaffen en een nieuwe login maken?Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Dat wordt een nieuw pc account. Maar dat is het zeker waard.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn zoontje heeft de betaalde iOS app gedownload en speelt die graag, maar zou eigenlijk ook wel op de PC willen spelen. Iemand enig idee of de user-gegevens van de iPad app ook bruikbaar zijn op de PC-game?
Of moet ik dan ook de PC game aanschaffen en een nieuwe login maken?![]()
![]()
![]()
[ Bericht 67% gewijzigd door EdvandeBerg op 30-11-2012 08:16:12 ]Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mooie base jonguhh
[ afbeelding ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
ik zit even SSP te spelen (de BTW mod geinstalleerd) en gravel lagt.. wtf?
ik heb als ik stil sta een fps van ~130-150
issie met de laaste update nog zwaarder geworden?![]()
nee, vanilla is alleen maar lichter geworden juistquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:42 schreef mschol het volgende:
ik zit even SSP te spelen (de BTW mod geinstalleerd) en gravel lagt.. wtf?
ik heb als ik stil sta een fps van ~130-150
issie met de laaste update nog zwaarder geworden?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
dan komt het vast door de mod...quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, vanilla is alleen maar lichter geworden juist![]()
ik denk het idd. Mijn fps is van +- 60 naar 85 gegaan. Een aardige bump al zeg ik het zelf.quote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
dat is inderdaad niet slecht ..quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk het idd. Mijn fps is van +- 60 naar 85 gegaan. Een aardige bump al zeg ik het zelf.![]()
Alsof jij zo dun bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:37 schreef MineraalWater het volgende:
Ze proberen minecraft steeds minder zwaar te maken zeiden ze bij minecon.![]()
Nu op Aldiecraft..
Feed The Beast.
Nieuwe biomes.
Twilight Realm
Nieuwe mobs
Veel nieuwe recipies.
Sentry's
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geweldig is aan FTB? Wat is er nou zo leuk aan dat Buildcraft, Redpower etc?
Ik hoor er steeds meer over en vraag me af of iemand me kan uitleggen wat er nou zo super aan is![]()
![]()
We zijn nogal uitgekeken op de normale minecraft dus spelen een aantal mensen bijvoorbeeld FTB welke dus veel nieuwe dingen toevoegt![]()
![]()
Hmn, dat zou een reden kunnen zijn. Op de een of andere manier trekt dat hele Tekkit/FTB mij gewoon niet. Heeft het nooit gedaanIk ben meer van het traditionele redstone, logic gates etc
![]()
![]()
Je hoofd in glowstone stoppen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat zou redpower toch wel wat voor je moeten zijn. Redstone dat verticaal kan neerleggen, meerdere kabels en alles. Breidt de opties voor redstone constructie in elk geval enorm uit.quote:Op maandag 3 december 2012 02:08 schreef Neriae het volgende:
Hmn, dat zou een reden kunnen zijn. Op de een of andere manier trekt dat hele Tekkit/FTB mij gewoon niet. Heeft het nooit gedaanIk ben meer van het traditionele redstone, logic gates etc
![]()
Misschien moet ik het gewoon eens proberen... Ben denk ik gewoon een beetje "bang" voor gamechanging mods.quote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zou redpower toch wel wat voor je moeten zijn. Redstone dat verticaal kan neerleggen, meerdere kabels en alles. Breidt de opties voor redstone constructie in elk geval enorm uit.
Thnx! Kan ik FTB ook installeren zonder launcher? Ik gebruik al Magic Launcher en die zou ik graag willen blijven gebruiken...![]()
Nou ja, het voordeel is dat je altijd weer terug kan gaan naar vanilla. Je kan hem wel gewoon manual installeren geloof ik, maar of hij dan ook werkt via Magic Launcher weer ik niet. Ken dat hele ding niet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Neriae het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon eens proberen... Ben denk ik gewoon een beetje "bang" voor gamechanging mods.
Thnx! Kan ik FTB ook installeren zonder launcher? Ik gebruik al Magic Launcher en die zou ik graag willen blijven gebruiken...![]()
Magic launcher laat je meerdere 'configuration settings' aanzetten. Bij de FTB configuration zou 'ie alles van FTB inladen en bij de vanilla config alleen rei's minimap.quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou ja, het voordeel is dat je altijd weer terug kan gaan naar vanilla. Je kan hem wel gewoon manual installeren geloof ik, maar of hij dan ook werkt via Magic Launcher weer ik niet. Ken dat hele ding niet.
Het voordeel van Magic Launcher is dat het niet je .jar file aanpast, waardoor je dus makkelijk alles aan en uit kan zetten wanneer jij wilt.![]()
Ah, nou ja in dit geval heeft het zijn eigen launcher die hetzelfde doet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:42 schreef Neriae het volgende:
[..]
Magic launcher laat je meerdere 'configuration settings' aanzetten. Bij de FTB configuration zou 'ie alles van FTB inladen en bij de vanilla config alleen rei's minimap.
Het voordeel van Magic Launcher is dat het niet je .jar file aanpast, waardoor je dus makkelijk alles aan en uit kan zetten wanneer jij wilt.![]()
Bij ftd heb tmje ook twilight forest en in de nieuwe release binnenkort ook thaumcraft 3. In het sc topic staat een ip voor smp.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ah ik op mijn server heeft iemand een beetje te vaak /fireball gebruikt en toen is hij gecrasht. Nu is het probleem dat hij telkens weer crasht en de map naar dat punt gereset wordt. Betekent dit dat mijn map nu helemaal naar de klote is of valt er nog iets te redden?![]()
snapshot:quote:dded Firework Rocket (sound effects will come soon)
◾Added enchanted books for enchanting items
◾Added Nether Brick Slabs
◾Added Firework Star ◾It is customizable by crafting
Bug Fixes[2]: [Collapse]
◾Fixed clicking an item out of a furnace not giving XP
◾Fixed reverting farmland to dirt when mobGriefing gamerule is set to false
◾Fixed setting an Enderman on fire with lava or flint and steel not teleporting away
◾Fixed animals on fire not fleeing
◾Fixed boats being placed in the wrong direction
◾Fixed Enderman not being able to dodge flaming arrow
◾Fixed when enterning the Nether, the game auto-selects the first item on the toolbar
◾Fixed leaves having the incorrect tool tip
◾Fixed drowning in creative mode
◾Fixed the enchant not enchanting with ID 0
◾Fixed not hearing the xp sound every 5 levels
◾Fixed minecarts and falling entities jittering
◾Fixed passive mob spawn eggs not consuming
◾Fixed endermen not opening their mouths when being attacked by other mobs
◾Fixed F3+B hitboxes rendering invisibility potions
◾Fixed the wither sometimes destroying its own star
Notable bugs (Complete bug list): [Collapse]
◾You can enchant all items and blocks with an enchanted book
![]()
Had al een keer eerder gevraagd, maar ben het alweer vergeten. Waar kan ik het best een minecraft server laten hosten voor ong. 15/20 spelers en zonder lag?
Gebruik de plugins infection, essentials, anticheat (geen idee welke, zijn allemaal kut) en WorldEdit.
En zal ik hiervoor 1 of 2gb nodig hebben als ik echt geen lag wil?![]()
Waar is de tijd geblevenquote:On 11th December 2010, Notch announced that the game would enter the Beta stage of development on 20th December, at which point the price would increase to ¤14.95.
vd week nog NTV vememe map online gehad.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Echt? Had dat gezegd, was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vd week nog NTV vememe map online gehad.![]()
![]()
Hadden we ook. Afgelopen zondag. Komt vast nog wel een keer.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ah, uitgekeken op creative of survival in Minecraft? Probeer dan eens de Humans vs Zombies server! Deze gamemode is gebaseerd op CoD2 en CS zombie mode. Er zijn al heel wat maps. Zorgvuldig gekeken op gameplay, want dit is natuurlijk het belangrijkst. Daarnaast zien ze er ook nog eens prachtig uit!
Het IP is: 176.31.239.38:25582
meer informatie vindt u op onze site: http://www.minecraftforum(...)es-247-no-whitelist/![]()
Zijn er nog mensen die de vanilla minecraft spelen? Ik ben het voorlopig ook weer even beu en mijn servertje sluit straks ook de deuren (speelde toch niemand op buiten mezelf af en toe).
Ik merk dat het het laatste half jaar geminderd is in interesse, iedereen begint nu de mods te spelen. Maar die trekken mij in totaal niet aan.
Iets anders:
ik dacht dat die van jou al tijden offline was.. Ik speel op de mc-sc server zo nu en dan. Zijn ook wel "wat" mensen on zo nu en dan. Je kan altijd aansluiten daar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:40 schreef Jump het volgende:
Zijn er nog mensen die de vanilla minecraft spelen? Ik ben het voorlopig ook weer even beu en mijn servertje sluit straks ook de deuren (speelde toch niemand op buiten mezelf af en toe).
Ik merk dat het het laatste half jaar geminderd is in interesse, iedereen begint nu de mods te spelen. Maar die trekken mij in totaal niet aan.
Iets anders:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Server was een tijdje offline, maar ik had nog betaald tot begin januari dus hij staat nu nog open.
Voor diegene die eens van donkere ruimtes met veel mobs houden:
Dit zou in de alpha versie een 10000 dood ruimte zijn geweest
wow!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef Jump het volgende:
Voor diegene die eens van donkere ruimtes met veel mobs houden:
Dit zou in de alpha versie een 10000 dood ruimte zijn geweest![]()
![]()
Probeer mijn server gewoon eens. Is best grappig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:40 schreef Jump het volgende:
Iets anders:![]()
![]()
eindelijkquote:Op zondag 23 december 2012 15:16 schreef Jump het volgende:
Minecraft documentaire geüpload op torrentsite![]()
![]()
Ziekquote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Hallo meneer Topiek. Waarom bent u niet op skype?![]()
![]()
met die admins idd lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:30 schreef shaderon het volgende:
allemaal op mau's server gaan spelen. Is lachen
http://www.syfy.com/tinman/oz/
dwarfy doet 1000x nuke en lightning, ik deop hem. hij huilen. ik op hem weer, gaat die mij deopen. kan ik dus niks meer. er moeten misschien permission classes komen mau?![]()
Zojuist die Minecraft film gezien, leuk om eens te zien. Wel jammer dat er van het laatste jaar niks bij zit behalve een korte halve minuut op het einde (foto plus tekst er op).Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Why the fuck zou je hem weer OPen als hij vervelend is. Wat voor mongool ben je?quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef shaderon het volgende:
dwarfy doet 1000x nuke en lightning, ik deop hem. hij huilen. ik op hem weer, gaat die mij deopen. kan ik dus niks meer. er moeten misschien permission classes komen mau?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
u mad?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
joint mijn serverquote:Op woensdag 26 december 2012 01:12 schreef tuut-chips het volgende:
Heb het idee dat Minecraft een beetje dood aan het gaan is![]()
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.quote:![]()
Dat gaat dus mooi wel op. Ik ben nu bezig met een 1:1 stad, Melbourne. Merk dat ik steeds beter wordt in bouwen en dat uit zich ook in alle reacties die ik krijg op mijn gemaakte dingen. Het blijft leuk. En het zal nooit minder leuk worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef igottagun het volgende:
[..]
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.![]()
speel ook sinds 2010 en vind het nog steeds leuk. Heb nu een eigen server waar ik dan weer maps voor maak en dingen uittest enzo. survival vind ik dan ook niet leuk meer en creative alleen als datgene wat ik maak een nut krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef igottagun het volgende:
[..]
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.![]()
Dus.. ik heb ook maar eens een servertje draaien op mijn computer. Niet deticated dus, helaas. Ook echt geen idee hoe goed het gaat draaien.
De bedoeling is een kleine server/community met whitelist te draaien. Voorlopig dus op mijn computer later waarschijnlijk deticated.
Gewoon vanilla, dus geen geklooi met plots of homes/warps. Je zet je spawn via je bed en meer niet.
Intresse? DM.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
wat is er met die kut planetminecraft aan de hand. password aanpassen ofzo maar dan sturen ze geen email.. lol![]()
Ikea overleefd, hallelujah. Komende 10 jaar niet meer svp.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
wie gaat er dan ook op een zondag naar ikeaquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef TJV het volgende:
Ikea overleefd, hallelujah. Komende 10 jaar niet meer svp._!
dat is haast een doodswens![]()
![]()
Als die volgevreten zandzak in zweden weer eens aan het programmeren slaat, gaat het misschien weer eens vooruit.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik had het mijn broertje beloofd. Ik ben alleen in het magazijn geweest, vooraf gebeld welk artikelnummer en welke stelling het was.quote:Op zondag 30 december 2012 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op een zondag naar ikea_!
dat is haast een doodswens
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kut dit is de sc niet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
kom naar maurisioos serverquote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel het alleen met vrienden nu.
Kan geen degelijke servers vinden.![]()
Waarom? Wat heb ik je aangedaan?quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of je SS op je server wilt is een ander verhaal![]()
Ik zeg toch nergens dat je me iets hebt aangedaan?quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom? Wat heb ik je aangedaan?![]()
Ja, ga me dan niet indirect beledigen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je me iets hebt aangedaan?![]()
Dus.. ik heb ook maar eens een servertje draaien op mijn computer. Niet deticated dus, helaas. Ook echt geen idee hoe goed het gaat draaien.quote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel het alleen met vrienden nu.
Kan geen degelijke servers vinden.
De bedoeling is een kleine server/community met whitelist te draaien. Voorlopig dus op mijn computer later waarschijnlijk deticated.
Gewoon vanilla, dus geen geklooi met plots of homes/warps. Je zet je spawn via je bed en meer niet.paar posts eerder gepost
wie weet iets voor jou?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Hmm, ik kijk dan wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dus.. ik heb ook maar eens een servertje draaien op mijn computer. Niet deticated dus, helaas. Ook echt geen idee hoe goed het gaat draaien.
Gewoon vanilla, dus geen geklooi met plots of homes/warps. Je zet je spawn via je bed en meer niet.paar posts eerder gepost
wie weet iets voor jou?
![]()
![]()
twitter:Dinnerbone twitterde op woensdag 02-01-2013 om 12:07:53Ah, analog redstone. "But what does it do?!" http://t.co/8pJ4LXJC reageer retweet
Stop eens met die spam voor elk van je eigen ontwerp
er wordt hier verder toch niks gepost.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Jump het volgende:
Stop eens met die spam voor elk van je eigen ontwerp
komt nog een hoop bij zo.![]()
Morgen, vrijdag, hou ik op mijn server een klein eventje. Ultra hardcore survival. Dit is dus survivalen in een afgezet stuk map totdat je doodgaat. Alleen het 'ultra' eraan maakt het alleen mogelijk om golden apples te etenJe zit in teams van 2. Het zal beginnen 8 uur precies. Iemand die mee wil doen? Het duurt ongeveer een uurtje voor iedereen wel dood zal zijn.
ip: 62.45.186.247![]()
je kunt ook je eigen gaan beginnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
jammer dat er zo weinig 'goede' tekkit servers zijn![]()
![]()
Feed the Beast!
1.5 snapshotProbeer Feed the Beast. Het is vollediger, en heeft toestemming van modmakers en wordt vaker geüpdated.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
lukt me niet om tekkit werkend te krijgen op multicraft
http://feed-the-beast.com/
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Kan iemand mij vertellen of dit wat is? http://exodushosting.net/minecraft.php
Het is ongeveer de goedkoopste hostingsite, goedkoper dan daddycheese en heeft ook multicraft.
Ga met mijn klas een kleine besloten server hosten.![]()
![]()
Daddycheese hebben wel goeie support, ja. Denk dat je beter iets meer kunt betalen en dan daar zitten.![]()
Okay. even een paypal account maken, moet je je adres enzo bij zetten, krijg je dan ook allemaal shit thuisgestuurd of blijft dat gewoon online.![]()
Enkele tweets van vandaag. Die eerste ziet er leuk bouwmateriaal uit!twitter:jeb_ twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:51:35Minecraft doesn't have limestone/marble, so take a look at a couple of (milky) quartz block tests instead: http://t.co/s7GunW4H reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:14:38Those blasted pigs have taken the village. We've ran out of options; we must stop them from spreading further! http://t.co/lqhol634 reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:21:50(Mirror: http://t.co/1BsGVDuT ) reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:49:31They brought in reinforcements... There seems to be no end to their numbers, how can that be?! All is lost! Retreat! http://t.co/VVyIZymQ reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 17:21:01They're trying to take another village, so we used their tracks against them and sent in the turrets. I hope this works http://t.co/SNuj4xP5 reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 17:34:04I tried to run... I couldn't. They were too fast, too many. I could only face the leader and pray to the flying squids. http://t.co/7IQD40zx reageer retweet
Alles mogelik in vanilla 1.5? Zou je terug spawners kunnen oppikken?twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 17:37:08And so ends this historic tale of why we eat bacon. All scenes were re-enacted without trickery in vanilla Minecraft 1.5. Run while you can. reageer retweet
Die nieuwe texturesquote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Jump het volgende:
Enkele tweets van vandaag. Die eerste ziet er leuk bouwmateriaal uit![ afbeelding ]twitter:jeb_ twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:51:35Minecraft doesn't have limestone/marble, so take a look at a couple of (milky) quartz block tests instead: http://t.co/s7GunW4H reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:14:38Those blasted pigs have taken the village. We've ran out of options; we must stop them from spreading further! http://t.co/lqhol634 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:21:50(Mirror: http://t.co/1BsGVDuT ) reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Dinnerbone twitterde op maandag 07-01-2013 om 16:49:31They brought in reinforcements... There seems to be no end to their numbers, how can that be?! All is lost! Retreat! http://t.co/VVyIZymQ reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leeft dit topic nog?![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
He menschen,
ooit lang geleden hadden we op de server een shop systeem waar je je eigen spul kon verkopen aan andere spelers door het in een chest te doen. Weet iemand zo de naam van die plugin?In the coolest little capital of the world![]()
http://www.google.com/sea(...)=minecraft+chestshopquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:00 schreef Drebbelman het volgende:
He menschen,
ooit lang geleden hadden we op de server een shop systeem waar je je eigen spul kon verkopen aan andere spelers door het in een chest te doen. Weet iemand zo de naam van die plugin?![]()
![]()
nieuw projectje klaar
Ben bezig met allerlei minigames met een aantal mensen. Doel is om een compleet park te maken. Mee helpen kan als je dat wilt![]()
![]()
Is er een manier waarop je makkelijk EU minecraft servers kan vinden?
Ik zoek een pvp server, maar zie door de bomen het bos niet meerWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
http://minecraft-server-list.com/quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:02 schreef gogosweden het volgende:
Ik zoek een pvp server, maar zie door de bomen het bos niet meer
Maar EU weet ik niet?
[ Bericht 3% gewijzigd door Skillstorm op 19-01-2013 18:17:59 ]![]()
mender wist een goede. 2bt nogiets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:02 schreef gogosweden het volgende:
Ik zoek een pvp server, maar zie door de bomen het bos niet meerhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
zal daar even kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://minecraft-server-list.com/
Maar EU weet ik niet?even googlen gaf geen resultaat, dus daarom zo maar even:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mender wist een goede. 2bt nogiets.quote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
http://2b2t.net/quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal daar even kijken
[..]
even googlen gaf geen resultaat, dus daarom zo maar even:
[..]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb op dit moment een Multiverse server runnen, 1 Wereld Creative en 1 Survival, je kan teleporten tussen de 2.
Als je interesse hebt om te joinen kan je me een DM sturen. Zoals sommige misschien nog wel weten runde ik vroeger de eerste Fok Minecraft server.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
wat voor survival?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:58 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb op dit moment een Multiverse server runnen, 1 Wereld Creative en 1 Survival, je kan teleporten tussen de 2.
Als je interesse hebt om te joinen kan je me een DM sturen. Zoals sommige misschien nog wel weten runde ik vroeger de eerste Fok Minecraft server.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Easy mode, verder alles (hunger etc) aan. Niet bedoeld om echt te gaan PVP'en, gaat meer om samenwerking.quote:This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
hoeveel spelers ongeveer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Easy mode, verder alles (hunger etc) aan. Niet bedoeld om echt te gaan PVP'en, gaat meer om samenwerking.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
VICTORRRRRRRRRRRIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op dit moment nog weinig, gaat natuurlijk verandering in komen. De whitelist is op dit moment 30 spelers groot.quote:This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Mik mij eens op die whitelist, ik kom wel even laten zien hoe je blokjes plaatst.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
22:15:31 [INFO] CONSOLE: Added TomVNL to white-listquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:31 schreef TJV het volgende:
Mik mij eens op die whitelist, ik kom wel even laten zien hoe je blokjes plaatst.
Map: http://minecraft.wereldheerschappij.com
Server: minecraft.wereldheerschappij.comThis crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Pihttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Pahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Pohttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Volhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: