Ziekquote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Hallo meneer Topiek. Waarom bent u niet op skype?
met die admins idd lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:30 schreef shaderon het volgende:
allemaal op mau's server gaan spelen. Is lachen![]()
Why the fuck zou je hem weer OPen als hij vervelend is. Wat voor mongool ben je?quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef shaderon het volgende:
dwarfy doet 1000x nuke en lightning, ik deop hem. hij huilen. ik op hem weer, gaat die mij deopen. kan ik dus niks meer. er moeten misschien permission classes komen mau?
u mad?quote:
joint mijn serverquote:Op woensdag 26 december 2012 01:12 schreef tuut-chips het volgende:
Heb het idee dat Minecraft een beetje dood aan het gaan is
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.quote:
Dat gaat dus mooi wel op. Ik ben nu bezig met een 1:1 stad, Melbourne. Merk dat ik steeds beter wordt in bouwen en dat uit zich ook in alle reacties die ik krijg op mijn gemaakte dingen. Het blijft leuk. En het zal nooit minder leuk worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef igottagun het volgende:
[..]
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.
speel ook sinds 2010 en vind het nog steeds leuk. Heb nu een eigen server waar ik dan weer maps voor maak en dingen uittest enzo. survival vind ik dan ook niet leuk meer en creative alleen als datgene wat ik maak een nut krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef igottagun het volgende:
[..]
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.
wie gaat er dan ook op een zondag naar ikeaquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef TJV het volgende:
Ikea overleefd, hallelujah. Komende 10 jaar niet meer svp.
Ik had het mijn broertje beloofd. Ik ben alleen in het magazijn geweest, vooraf gebeld welk artikelnummer en welke stelling het was.quote:Op zondag 30 december 2012 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op een zondag naar ikea_!
dat is haast een doodswens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |