Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.quote:
Dat gaat dus mooi wel op. Ik ben nu bezig met een 1:1 stad, Melbourne. Merk dat ik steeds beter wordt in bouwen en dat uit zich ook in alle reacties die ik krijg op mijn gemaakte dingen. Het blijft leuk. En het zal nooit minder leuk worden.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef igottagun het volgende:
[..]
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.
speel ook sinds 2010 en vind het nog steeds leuk. Heb nu een eigen server waar ik dan weer maps voor maak en dingen uittest enzo. survival vind ik dan ook niet leuk meer en creative alleen als datgene wat ik maak een nut krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef igottagun het volgende:
[..]
Als je al sinds 2010 speelt ben je niet mad, dan is de prik gewoon van de cola, met elke game. Het argument van ja je kan alles bouwen wat je wilt gaat dan echt niet meer op.
wie gaat er dan ook op een zondag naar ikeaquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef TJV het volgende:
Ikea overleefd, hallelujah. Komende 10 jaar niet meer svp.
Ik had het mijn broertje beloofd. Ik ben alleen in het magazijn geweest, vooraf gebeld welk artikelnummer en welke stelling het was.quote:Op zondag 30 december 2012 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op een zondag naar ikea_!
dat is haast een doodswens
kom naar maurisioos serverquote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel het alleen met vrienden nu.
Kan geen degelijke servers vinden.
Waarom? Wat heb ik je aangedaan?quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of je SS op je server wilt is een ander verhaal
Ik zeg toch nergens dat je me iets hebt aangedaan?quote:Op maandag 31 december 2012 00:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom? Wat heb ik je aangedaan?
Ja, ga me dan niet indirect beledigen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je me iets hebt aangedaan?
Dus.. ik heb ook maar eens een servertje draaien op mijn computer. Niet deticated dus, helaas. Ook echt geen idee hoe goed het gaat draaien.quote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel het alleen met vrienden nu.
Kan geen degelijke servers vinden.
Hmm, ik kijk dan wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dus.. ik heb ook maar eens een servertje draaien op mijn computer. Niet deticated dus, helaas. Ook echt geen idee hoe goed het gaat draaien.
De bedoeling is een kleine server/community met whitelist te draaien. Voorlopig dus op mijn computer later waarschijnlijk deticated.
Gewoon vanilla, dus geen geklooi met plots of homes/warps. Je zet je spawn via je bed en meer niet.paar posts eerder gepost
wie weet iets voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |