Nope, hij is niet overclocked.quote:Op maandag 31 december 2012 15:52 schreef vosss het volgende:
Is dat ding overclocked toevallig?
Dat wil ook wel eens roet in het eten gooien.
En anders even opnieuw drivers eroverheen gooien.
Heb je een driver van HP gepakt of van ATI zelf?quote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik heb ondertussen de drivers geinstalleerd, maar nog steeds geen verschil. M'n GPU is ~45 graden idle, ik zal zo eens kijken hoeveel hij wordt als ik de games aanzet.
64-bit en mijn besturingssysteem is ook 64-bit.quote:Op maandag 31 december 2012 18:03 schreef vosss het volgende:
Heb je een 64 bits versie geinstalleerd? Of een 32 bits?
Heb je de artifacts ook bij het opstarten / in windows?quote:Op maandag 31 december 2012 18:03 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
64-bit en mijn besturingssysteem is ook 64-bit.
Nope, ik heb het nergens anders gezien dan games. En het begint meteen, bij Chivalry en Borderlands 2 zijn de artifacts al bij het menu zelf:quote:Op maandag 31 december 2012 20:58 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Heb je de artifacts ook bij het opstarten / in windows?
In games, begint het gelijk, of pas na 30 seconden/paar minuten?
De graphics doen me veel denken aan die van Skyrim, dus als je die mooi vindt zit het wel goed. Het is eigenlijk gewoon een fps waar het gaat om hoe goed je bent, niet om je wapens. (En er zitten geen geweren inquote:Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef vosss het volgende:
Is Chivarly wat?
Beetje offtopic, maar lijkt me wel een toffe game. Zijn de graphics een beetje ok? Afgezien van die artifacts dan?
Nouja, Ik heb gister Chivalry met alles max een uur aangezet, en het hoogste dat hij kwam was 60 graden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
knalt je GPU temperatuur niet keihard omhoog? vaak zijn de menu's ook al gerenderd. waardoor je videochip al flink aan de bak moet
Steam 33% korting!quote:Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef vosss het volgende:
Is Chivarly wat?
Beetje offtopic, maar lijkt me wel een toffe game. Zijn de graphics een beetje ok? Afgezien van die artifacts dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |