SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
ik doe het graag met ballen (nee, niet die...)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
met mayo?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
![]()
![]()
En nu weer over hardlopen![]()
Ik ga vanavond in korte broek.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik ook, en in mn reflectiejasje denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
En nu weer over hardlopen![]()
Ik ga vanavond in korte broek.
F means you're fucked![]()
ik ga helemaal niet vanavond, morgen weer lekker vol goede moed met mn schema verder.
10k in 51:57 is een leuke opsteker geweest voor de hm... Ik hoop alleen dat mijn gem. hs nog wat gaat dalen de komende weken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik probeer voor zonsondergang te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook, en in mn reflectiejasje denk ik
Maar ik heb al kerstboomverlichting liggen dus als het later wordt ga ik in kerstsfeer lopen![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb zojuist na liesblessure en ziekte voor t eerst in 3 weken weer gelopen..
Ging mwoh.. 3.4km in 20.04min 5.53 avg (10.2km/h)
Lies niet echt gemerkt.. Mn bovenbeenspieren bij mn lies wel een beetje.. (dus niet in mn lies maar meer bovenop mn been)
En de denkfout gemaakt om wel n lange tight aan te doen, maar ivm de zon wel n kort shirt.. Andersom was beter denk ik.. brrr koude armen..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ook voor zonsondergang heeft reflectiekleding wel zin imoquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik probeer voor zonsondergang te gaan.
Maar ik heb al kerstboomverlichting liggen dus als het later wordt ga ik in kerstsfeer lopen![]()
Maar onze training eindigt sowieso in het donker (19.00 - 20.30/20.45)F means you're fucked![]()
Vraagje. Het is topweer. Ondergaand zonnetje, weinig wind, geen regen. Waarom een jas aan dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ook voor zonsondergang heeft reflectiekleding wel zin imo
Maar onze training eindigt sowieso in het donker (19.00 - 20.30/20.45)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga het morgen weer proberen. Voor mijn gevoel liep ik gisteren met lichtere benen dan voor het middenvoetsbeentje gedoe, was ook verbaasd om te zien dat mijn gemiddelde tempo hoger lag!
Helaas dan niet af kunnen maken, morgen gewoon weer hetzelfde proberen totdat het lukt en dan weer verder schema opnemen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De voorspelling voor vanavond is motregenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vraagje. Het is topweer. Ondergaand zonnetje, weinig wind, geen regen. Waarom een jas aan dan?
Oh, en een graad of 9, zie ik netF means you're fucked![]()
Ik geloof dat ik vanmiddag met lange mouwen ga lopen. Best fris hier en ik wandel natuurlijk nog best veel.. Mijn benen worden niet snel koud, mijn armen wel![]()
![]()
Ah, ik had geen regen verwacht nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef YUR het volgende:
[..]
De voorspelling voor vanavond is motregen
Oh, en een graad of 9, zie ik netEn graad of 9 kan je nog best met korte mouwen sporten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kan inderdaad nog prima, maar gezien de aard van de training (veel rustmomenten) denk ik dat ik een reflectiejasje verkies boven een shirt en een reflectiehesjequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, ik had geen regen verwacht nogEn graad of 9 kan je nog best met korte mouwen sporten
Vanmorgen liep het heerlijk! Zalig windstil weer, doorkomend zonnetje..
En ik sta nog maar 15,88% in de min voor m'n challenge
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb al zin in vanavond
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb zojuist een PM verstuurd met nadere info over aanstaande zaterdag. Mocht ik iemand zijn vergeten of mocht je toch mee willen/kunnen, laat het me even weten!F means you're fucked![]()
Ik zou eigenlijk willen vragen of je één iemand uit dat lijstje toch niet wil toelaten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:14 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist een PM verstuurd met nadere info over aanstaande zaterdag. Mocht ik iemand zijn vergeten of mocht je toch mee willen/kunnen, laat het me even weten!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ikzelf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen vragen of je één iemand uit dat lijstje toch niet wil toelaten.
Ik wil geen namen noemen, maar een zekere Y. M. uit Den Haag is altijd zo'n uitslover. Dat komt de sfeer in de groep nooit ten goede!quote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen, maar een zekere Y. M. uit Den Haag is altijd zo'n uitslover. Dat komt de sfeer in de groep nooit ten goede!
wederomquote:
felroze windbreaker gekocht voor het lopen![]()
(hij heeft de kleur roze van m'n UI). nu nog wachten tot het weer ernaar is om 'm te gebruiken
![]()
![]()
Dan hebben wij ook meer slagroomquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen, maar een zekere Y. M. uit Den Haag is altijd zo'n uitslover. Dat komt de sfeer in de groep nooit ten goede!![]()
![]()
want dat smeert hij dan niet op GotC?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
startnummer + vak binnen voor de hm. Het kriebelt in mn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Jumparound het volgende:
startnummer + vak binnen voor de hm. Het kriebelt in mn buikNice! Welk vak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Mailtje gehad van Le Champion, sta bij de kledingaanname/afgifte voor de hele.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
6quote:
Ecosia
seal team 6?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
niet langs het parkoers... vind je dat jammer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef slacker_nl het volgende:
Mailtje gehad van Le Champion, sta bij de kledingaanname/afgifte voor de hele.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Pfffffff moeiiiiiiizaaaaaaaam... Maar heb les 18 uitgelopen dus tevreden met mezelfGeen records verbroken vandaag dus
http://www.endomondo.com/workouts/l5i1nSiuVa8
![]()
Tof!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef slacker_nl het volgende:
Mailtje gehad van Le Champion, sta bij de kledingaanname/afgifte voor de hele.F means you're fucked![]()
Back home. Meteen goed nieuws! Parcours was dus best iets langer en mijn gevoel over een snelle tijd klopte!! Zojuist mijn Garmin uitgelezen en ja, voor het eerst onder de 30 minuten gelopen: 29:43Mijn prachtige opbouw en sprint is hier te bekijken
![]()
En ja, ik sta voor het eerst en rennend en enigszins acceptabel op een foto:Ontvangen en present! Na zaterdag schrijf ik me in voor de 5 of 10k.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:14 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist een PM verstuurd met nadere info over aanstaande zaterdag. Mocht ik iemand zijn vergeten of mocht je toch mee willen/kunnen, laat het me even weten!![]()
Wat goed! Ha, had je gevoel het toch goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Quoi het volgende:
Back home. Meteen goed nieuws! Parcours was dus best iets langer en mijn gevoel over een snelle tijd klopte!! Zojuist mijn Garmin uitgelezen en ja, voor het eerst onder de 30 minuten gelopen: 29:43Mijn prachtige opbouw en sprint is hier te bekijken
![]()
En ja, ik sta voor het eerst en rennend en enigszins acceptabel op een foto:
[ afbeelding ]
[..]
Ontvangen en present! Na zaterdag schrijf ik me in voor de 5 of 10k.
En gave foto zeg![]()
![]()
Mwah, langs het parkoer is leuk want dan zie je iedereen afzien enzo. Maar nu zie je iedereen opgepompt en uitgeblust langslopen. Het maakt me niet zoveel uit om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Jumparound het volgende:
niet langs het parkoers... vind je dat jammer?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kom wel ff buurtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mwah, langs het parkoer is leuk want dan zie je iedereen afzien enzo. Maar nu zie je iedereen opgepompt en uitgeblust langslopen. Het maakt me niet zoveel uit om eerlijk te zijn.
Zo les 21/Evy zit erop.
Heerlijk gelopen en alle bekers gehaald 6 stuks.
Echter deed mijn GPS raar maar als ik naar de totale afstand kijk komt het wel overeen met twee rondes dus laat ik deze run staan.
En ben lekker blij met mijn records![]()
http://www.endomondo.com/workouts/i1xcf0ttoew
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog redelijk fit en dat is een goed teken mijn conditie is in geen jaren zo goed geweest
Voeg mij es ffkes toe als vriend, dan kan ik het zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo les 21/Evy zit erop.
Heerlijk gelopen en alle bekers gehaald 6 stuks.
Echter deed mijn GPS raar maar als ik naar de totale afstand kijk komt het wel overeen met twee rondes dus laat ik deze run staan.
En ben lekker blij met mijn records![]()
http://www.endomondo.com/workouts/i1xcf0ttoew
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog redelijk fit en dat is een goed teken mijn conditie is in geen jaren zo goed geweest![]()
![]()
Ja maar wie ben je dan in Endomondoquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Voeg mij es ffkes toe als vriend, dan kan ik het zien![]()
Leuke fotoquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Quoi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik word weer een beginner:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leaderboard #12quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar wie ben je dan in Endomondo![]()
![]()
Check!quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik word weer een beginner:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch
Wat zij zegt!quote:
En je rent niet je zweeft![]()
Hoi ik wilde even vertellen dat je niet moet gaan hardlopen nadat je een bak Ben & Jerry's hebt opgegeten, al helemaal niet als je zuivelintolerant bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zit ik er aan te twijfelen om toch maar even een lang broekje te kopen voor dit weekend. Als het net zo koud is als nu en ik moet lang bij de start staan en lang bij de finish wachten is dat misschien wel een goed idee. Heb er toch in de winter wel profijt van. Waar kan ik een beetje goedkope broeken hiervoor vinden?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Trouwens in het begin van de training had ik wel het idee dat het binnenkort tijd is om handschoenen aan te doen.
Mijn benen (korte broek) handen nog geen last van de kou.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ben en blijf een Zeeuw. Ik ben trots op mijn provincie. En in Zeeland is een van de mooiste marathons van het land. Kijk maar!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zeker mooie foto's. Mijn familie komt ook uit die richting Goerree Overflakkee, dus mag het geen Zeeland noemen en is zeker mooi daar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben en blijf een Zeeuw. Ik ben trots op mijn provincie. En in Zeeland is een van de mooiste marathons van het land. Kijk maar!![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee tochNou, dan zijn heul veel Evy's anders.. hehehe
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/98651059
Wat snellere 5k en nog wat tussendoor.
Mijn personal best met 1 seconde verbeterd![]()
![]()
quote:![]()
ik loop heel vaak met een dunne muts op, zelfs als ik in shorts loop.
Ik heb er nu eenmaal een hekel aan als mijn hoofd koud wordt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hele toffe foto's!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben en blijf een Zeeuw. Ik ben trots op mijn provincie. En in Zeeland is een van de mooiste marathons van het land. Kijk maar!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Keek net even bij de Run it's fun challenge van Endomondo, degene die eerste staat loopt gewoon elke dag even een marathon![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef Miezziej het volgende:
Keek net even bij de Run it's fun challenge van Endomondo, degene die eerste staat loopt gewoon elke dag even een marathonAnnette is aardig gek
![]()
Ik sta op nr 4658![]()
Maar meedoen is belangrijker dan winnen
Pff ik sta ergens in de 7000 dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Ik sta op nr 4658![]()
Maar meedoen is belangrijker dan winnen![]()
![]()
Kan je nog winnenquote:![]()
De winst zit in het bereiken van je eigen doelen![]()
En de weg er na toe ervaren
Mijn hoofd vind ik nog niet zo erg, maar met name mijn oren kunnen echt heel slecht tegen (vries)kou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
ik loop heel vaak met een dunne muts op, zelfs als ik in shorts loop.
Ik heb er nu eenmaal een hekel aan als mijn hoofd koud wordt“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
wij zijn ook weer terug van een rondje evy. les 11 deze keer. we hebben ons rondje uit moeten breiden, anders moesten we teveel hetzelfde rondje lopen om de les af te krijgen.
aangezien ik geen endomondo heb, doe ik het maar ff zo :p (geen idee of jullie het kunnen zien trouwens...)
http://runkeeper.com/user/563323400/activity/123525337
toch maar een endomondo aanschaffen....werkt de gratis versie net zo goed, of is de betaalde beter (iphone)![]()
het is natuurlijk ook zo dat je via je hoofd heel veel warmte verliest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijn hoofd vind ik nog niet zo erg, maar met name mijn oren kunnen echt heel slecht tegen (vries)kou.
Ik vind het iig heerlijk om met een muts te lopen maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het irritant vinden.
Zo moet ik er bijv. niet aan denken om met een cap op te lopen., daar zou ik kriegel van worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
(geen idee of jullie het kunnen zien trouwens...)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
pardon...ik zal braaf endomondo downloade en dan kunnen meegenieten van onze hele langzame evy lessen :pquote:![]()
Een vriend van me gebruikt de gratis app op zijn iPhone en die doet het wel prima volgens mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
pardon...ik zal braaf endomondo downloade en dan kunnen meegenieten van onze hele langzame evy lessen :p
Ikzelf heb android dus verder geen ervaringen er mee![]()
de snelheid komt er vanzelf in... iedereen hier is ooit langzaam begonnen en je zult versteld staan hoe ver je bent gekomen in een jaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
pardon...ik zal braaf endomondo downloade en dan kunnen meegenieten van onze hele langzame evy lessen :p'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijne hebben? Zephyr hrm.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb de betaalde al gedownload. mare die intervallen toevoegen he, moet dat handmatig of kan dat bijv via internet sneller (dan via telefoon)? en vriendje vinden moet ik ook nog proberenik zal de fokgroep eens opzoeken
![]()
ik kan hem wel zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
wij zijn ook weer terug van een rondje evy. les 11 deze keer. we hebben ons rondje uit moeten breiden, anders moesten we teveel hetzelfde rondje lopen om de les af te krijgen.
aangezien ik geen endomondo heb, doe ik het maar ff zo :p (geen idee of jullie het kunnen zien trouwens...)
http://runkeeper.com/user/563323400/activity/123525337
toch maar een endomondo aanschaffen....werkt de gratis versie net zo goed, of is de betaalde beter (iphone)kap nah![]()
lol, een baanintervaltraining zorgt voor een interessant plaatje:
http://www.endomondo.com/workouts/v02PZBq8CRUF means you're fucked![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/v02PZBq8CRU![]()
![]()
Ze mag mij ook wel doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die doet niet alleen maar hardlopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb eindelijk eens met de snelle groep gelopenLiep veel lekkerder!
Planning was:
(3/ 4x)
1 - 1½ - 1 min
P = ½ min
SP = 5 min
in 5/10 km tempo
Maar wij hebben 5x de series gedaanDaarna nog 400 meter en 200 meter op de baan gelopen met Yur z'n groep, helaas niet met de Garmin
Erg tevreden iig!
http://www.endomondo.com/workouts/guGIEiuTO4Y
http://connect.garmin.com/activity/231483216![]()
Heb ik vanmiddag nog heel blij geroepen dat ik er zaterdag ook bij ben, nu denk ik dat ik een tijdje uitgeschakeld ga zijn![]()
Ik loop al een tijdje met een heup/lies-pijntje, maar ik dacht dat het minder werd. Vandaag echter niet... Tijdens m'n roepje een vervelende bijtende pijn bij het neerkomen en afzetten. Dat was niet lekker, maar ik dacht dat ik het er wel uit kon lopen. Think again...
Doordat ik niet lekker liep, heb ik denk ik ook niet goed op m'n techniek gelet. Met als gevolg een vlammende pijn in m'n linkerscheenbeen... Dat is echt niet goed, en toen ben ik dus gestopt. Nu doet m'n scheenbeen weer zeer, en m'n heup/lies voelt ook nog steeds niet lekker.![]()
Nu dus maar weer rust houden en dan voorzichtig aan weer beginnen. Opnieuw... Ik word er een beetje moedeloos van, een half jaar geleden ging het zo lekker, en nu doet alles zeer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
2 EZ.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stukgaan
Koelen hè! En sterkte!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik vanmiddag nog heel blij geroepen dat ik er zaterdag ook bij ben, nu denk ik dat ik een tijdje uitgeschakeld ga zijn![]()
Ik loop al een tijdje met een heup/lies-pijntje, maar ik dacht dat het minder werd. Vandaag echter niet... Tijdens m'n roepje een vervelende bijtende pijn bij het neerkomen en afzetten. Dat was niet lekker, maar ik dacht dat ik het er wel uit kon lopen. Think again...
Doordat ik niet lekker liep, heb ik denk ik ook niet goed op m'n techniek gelet. Met als gevolg een vlammende pijn in m'n linkerscheenbeen... Dat is echt niet goed, en toen ben ik dus gestopt. Nu doet m'n scheenbeen weer zeer, en m'n heup/lies voelt ook nog steeds niet lekker.![]()
Nu dus maar weer rust houden en dan voorzichtig aan weer beginnen. Opnieuw... Ik word er een beetje moedeloos van, een half jaar geleden ging het zo lekker, en nu doet alles zeerJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu dus maar weer rust houden en dan voorzichtig aan weer beginnen. Opnieuw... Ik word er een beetje moedeloos van, een half jaar geleden ging het zo lekker, en nu doet alles zeerZonde..
Ach, iemand moet de open deur intrappenquote:![]()
![]()
Hmz das balen. Zeker met je scheen even absolute rust pakken (hoewel wandelen wellicht wel kan?)quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu dus maar weer rust houden en dan voorzichtig aan weer beginnen. Opnieuw... Ik word er een beetje moedeloos van, een half jaar geleden ging het zo lekker, en nu doet alles zeer![]()
Dat ga ik maar wel doen... Denk dat ik zaterdag maar even moet passen. Hoe graag ik ook wil, het is niet verstandig...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz das balen. Zeker met je scheen even absolute rust pakken (hoewel wandelen wellicht wel kan?)
En misschien als m'n scheenbeen geen zeer meer doet, moet ik dan misschien toch maar eens bij een fysio op bezoek gaan... Ergens gaat er toch iets behoorlijk mis, en dat vind ik zo zonde. Want ik vind het lopen zo leuk, maar dit valt elke keer zo tegen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag mooi even wat minder gewicht gepakt op de sportschool. Morgen weer weekje 5 lopen. Hopen dat het lukt. Had een beetje een overtraind gevoel maar ik moet gewoon weer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed op jezelf passen meid, dat is het belangrijkstequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ga ik maar wel doen... Denk dat ik zaterdag maar even moet passen. Hoe graag ik ook wil, het is niet verstandig...
En misschien als m'n scheenbeen geen zeer meer doet, moet ik dan misschien toch maar eens bij een fysio op bezoek gaan... Ergens gaat er toch iets behoorlijk mis, en dat vind ik zo zonde. Want ik vind het lopen zo leuk, maar dit valt elke keer zo tegen.
Denk dat een bezoekje richting fysio geen overbodige luxe is..![]()
Mja, ik moet zeggen dat ik het altijd wel een beetje als een 'luxe' heb gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed op jezelf passen meid, dat is het belangrijkste
Denk dat een bezoekje richting fysio geen overbodige luxe is..Komt misschien ook omdat ik nooit wat had. Ik ben sowieso niet iemand die zomaar naar de huisarts rent met van alles, laat staan naar een fysio. Ik heb geen idee hoe of wat
morgen me maar eens in verdiepen.
Snap 't welquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, ik moet zeggen dat ik het altijd wel een beetje als een 'luxe' heb gezienKomt misschien ook omdat ik nooit wat had. Ik ben sowieso niet iemand die zomaar naar de huisarts rent met van alles, laat staan naar een fysio. Ik heb geen idee hoe of wat
morgen me maar eens in verdiepen.
Maarre, je kan tegenwoordig gewoon een willekeurige fysio opbellen en een afspraak maken, zonder verwijsbrief
. Alleen wb zorgverzekering is het verschillend
.
![]()
Really? Dat scheelt weer een stap!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Snap 't welMaarre, je kan tegenwoordig gewoon een willekeurige fysio opbellen en een afspraak maken, zonder verwijsbrief
. Alleen wb zorgverzekering is het verschillend
.
Ja, Ik had al iets gelezen over dat ik een gecontracteerde zorgaanbieder moet zoeken. Als ik op de site van m'n verzekeraar kijk zijn dat er nogal wat gelukkig. Morgen polis eens doorlezen (oh joy) en eens eentje bellen denk ik[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jaquote:maar misschien heb ik wat jij had! Dan ben ik er ook snel weer bovenop
:ijkt wel een zwembad zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/v02PZBq8CRU
Als je een fysio belt, kan die je ws meteen wel vertellen hoe het met jouw verzekering zitquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really? Dat scheelt weer een stap!
Ja, Ik had al iets gelezen over dat ik een gecontracteerde zorgaanbieder moet zoeken. Als ik op de site van m'n verzekeraar kijk zijn dat er nogal wat gelukkig. Morgen polis eens doorlezen (oh joy) en eens eentje bellen denk ik![]()
Wel balen!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
YUR is gaan zwemmen
Doe eens nietquote:
In mijn ervaring weten fysiotherapeuten dat niet, helaas. Ze "moeten" met zoveel verzekeraars een contract aangaan en alle voorwaarden zijn verschillend. Dat kunnen ze echt niet allemaal bijhouden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je een fysio belt, kan die je ws meteen wel vertellen hoe het met jouw verzekering zit![]()
Wel balen!
Gelukkig is fysiotherapie de vergoeding waar zo'n beetje het vaakst naar geïnformeerd wordt, dus de meeste verzekeraars hebben dat héél duidelijk op hun website staan
Sorryquote:![]()
Bedankt allemaal, jullie zijn lief!!nu vooral jullie jubelberichten blijven posten hoor!! Ik wil lezen waarom ik ook weer wil lopen
Niet stukgaan Gup! Dat doe ik wel voor je.
Over fysio's gesproken, die gasten kosten 36 euro oid per uur, das ook nog zelf wel te bekostigen. Mijn verzekering dekt het iig niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die 36 euro is eerder per consult, 20 tot max 30 minuten. En ik heb ook wel nota's van fysiotherapeuten gezien die 45+ euro per 20 - 30 min vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
Over fysio's gesproken, die gasten kosten 36 euro oid per uur, das ook nog zelf wel te bekostigen. Mijn verzekering dekt het iig niet.
Zonder aanvullend pakket krijg je het idd niet vergoed (tenzij chronische indicatie, dan vanaf de 21e behandeling uit je basisverzekering). Maar ja, als je een aanvullende verzekering hebt met vergoeding voor fysio én je kan fysiotherapie gebruiken... Dan ben je mooi geholpen
Te laat!! Maak eens plek in de lappenmandquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
Over fysio's gesproken, die gasten kosten 36 euro oid per uur, das ook nog zelf wel te bekostigen. Mijn verzekering dekt het iig niet.
Ja zeg, nu mijn derriere er ook in ligt pas jij er niet meer bij hoor. En aangezien jij heel snel weer beter bent, gaan we ook geen plek makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Te laat!! Maak eens plek in de lappenmandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja zeg, nu mijn derriere er ook in ligt pas jij er niet meer bij hoor. En aangezien jij heel snel weer beter bent, gaan we ook geen plek makenJullie zijn anders smal zat, gaat gerustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan steek ik je ook nog eens aan met mijn gehoest, geproest, gesnotter en m'n pink eye. So be wise and flee while you can!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullie zijn anders smal zat, gaat gerust
Over lappenmand gesproken, ik ga maar eens naar bed
Ik wil wel een lappenmandje maken voor je Gup.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullie zijn anders smal zat, gaat gerustJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Gup: wat K¤&@! (Zoiets) En jammer dat je er zaterdag dan niet bent..
@GotC: groep hoger, wowie!! Jij gaat lekker he? Heb je al vertrouwen in de 8k?
Nav het endomondo-zwembadpatroon van @Yur daag ik iedereen uit: hoe stoer is het om je naam te lopen! :-D![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Quoi het volgende:
Nav het endomondo-zwembadpatroon van @Yur daag ik iedereen uit: hoe stoer is het om je naam te lopen! :-D![]()
Game on!![]()
![]()
Bij mij was het ook langer wat wel een beetje een dillema meebrengt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Quoi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hm was op mijn garmin 21,30 km. Tijd komt overeen met de tijd die zij aangeven. Echter heb ik meer dan 21,1 gelopen dus moet ik iets van de tijd afhalen. Maar hoeveel is een beetje lastig te doen met garmin.
Garmin geexporteerd naar endomundo. Hier is de afstand nog iets groter geworden. Een training die ik had geexporteerdhad hij ook aangepast. Deze afstand klopte bij garmin niet en nu bij endomundo wel. Endomundo geeft nu wel een aardig snellere tijd voor de HM.
Dus ja welke tijd gaan we nu hanteren als PR.![]()
![]()
zo erg als op dit plaatje is het in huize RD nog niet maar ik heb iig wel een spare bedroom die "hardloopkamer" is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ziet er best herkenbaar uit, zo af en toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 03:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
zo erg als op dit plaatje is het in huize RD nog niet maar ik heb iig wel een spare bedroom die "hardloopkamer" is.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 05:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er best herkenbaar uit, zo af en toealleen hebben we maar 3 paar hardloopschoenen. En hangen onze medailles aan de telefoon. En hebben we geen Gu, wel whey, sportdrankmaakspul en gelletjes.
Oh en onze flesjes etc hebben een eigen keukenkastje.![]()
Gaat idd lekker, merk het aan allesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Quoi het volgende:
@Gup: wat K€&@! (Zoiets) En jammer dat je er zaterdag dan niet bent..
@GotC: groep hoger, wowie!! Jij gaat lekker he? Heb je al vertrouwen in de 8k?
Nav het endomondo-zwembadpatroon van @Yur daag ik iedereen uit: hoe stoer is het om je naam te lopen! :-D. 8km..ik weet het nog niet. Gekke afstand, tikje nerveus zelfs
![]()
![]()
You're gonna nail that 8kmquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat idd lekker, merk het aan alles. 8km..ik weet het nog niet. Gekke afstand, tikje nerveus zelfs
Kom er maar bij!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Te laat!! Maak eens plek in de lappenmand
Mogge,
Ik merk wel dat ik gister fanatiek gelopen heb mijn benen zijn behoorlijk zwaar.
Maar goed nu lekker genieten van de hersteldag![]()
En van de koffie
Zo hoor je maanden niks en zo heb je opeens 4 sollicitatiegesprekken in 2 weken.
Ga je toch ff met een lekkerder gevoel een rondje hardlopen ;-)![]()
Beter!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo hoor je maanden niks en zo heb je opeens 4 sollicitatiegesprekken in 2 weken.
Ga je toch ff met een lekkerder gevoel een rondje hardlopen ;-)![]()
![]()
Mooi is dat!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je toch ff met een lekkerder gevoel een rondje hardlopen ;-)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je toch ff met een lekkerder gevoel een rondje hardlopen ;-)veel succes Swets!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je toch ff met een lekkerder gevoel een rondje hardlopen ;-)
Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je toch ff met een lekkerder gevoel een rondje hardlopen ;-)
Succes met de gesprekken!![]()
Zie, past primaquote:
Succes Swets!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik herken me er niet in, moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/2012-10-09/hardlopers-zijn-lelijk/
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hij heeft MissBliss overduidelijk nog nooit zien hardlopen trouwens![]()
![]()
ik ook niet, kan nergens iets vinden over "jonge hardloopgoden"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik herken me er niet in, moet ik eerlijk zeggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pff ik zou vanmorgen hardlopen![]()
Waarom ben ik ook alweer een ochtendloper? Ik kon echt mijn bed niet uitkomen!
Ik ben dus ook niet gegaan, hier moet ik echt wat op verzinnen want maar 1x in de week lopen gaat hem ook niet worden! Hopelijk lukt het donderdag of vrijdag wel om vroeg op te staan.
Oh ja en @ Gup, hopelijk gaat het snel weer beter!![]()
![]()
Mensen die zich hier druk om maken zullen nooit de hardloopmentaliteit krijgen die wij hier dag in dag uit tonen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jamaar jij hebt Zeddiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik herken me er niet in, moet ik eerlijk zeggen
and so has MissBliss....cheaters!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat afzeiken van een groep mensen altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb overigens sinds ik begonnen ben met hardlopen 2 andere mensen ook aangestoken met het virus, herkennen jullie dat?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou ja, ik glimlach altijd en zeg goeiedag als ik mensen tegenkom. Ook al fietsen ze of laten ze de hond uit. Ik herken me er dus ook niet in.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, ik lach ook altijd wel, maar blijkbaar is dat niet pretty genoeg
jouw glimlach is een natural smile, not a Zeddiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ik lach ook altijd wel, maar blijkbaar is dat niet pretty genoeg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo... lekker rondje, maar wel weer een tikkie last van de scheen. Even koelen en zien hoe het later op de dag gaat. Anders pas in kijkduin weer lopen.![]()
Zie mijn UIquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ik dacht al WT Neuk is een Zeddie![]()
http://www.dailymail.co.u(...)-Samantha-Brick.html
![]()
![]()
Morgen nog wel het Schollenbos onveilig maken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... lekker rondje, maar wel weer een tikkie last van de scheen. Even koelen en zien hoe het later op de dag gaat. Anders pas in kijkduin weer lopen.
Die kilometer daar zijn toch korter![]()
![]()
Ja daar kom je zonder het woord Zeddie niet achterquote:
Heb het een paar keer aan mn vriendin gevraagd of ze meegaat lopen of fietsen, maar ze kijkt me nog steeds aan of ze water ziet brandenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb overigens sinds ik begonnen ben met hardlopen 2 andere mensen ook aangestoken met het virus, herkennen jullie dat?
Heb de hoop maar opgegeven![]()
![]()
Check! Thanx, nu snap ik 'em ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ik dacht al WT Neuk is een Zeddie![]()
http://www.dailymail.co.u(...)-Samantha-Brick.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn lief is handballer en probeert nu wel ook hard te lopen. Maar krijgt dus last van pijntjes. Hij had een hele zere kuit, daardoor ging hij langzamer lopen en kreeg toen pijn in zijn kniequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb het een paar keer aan mn vriendin gevraagd of ze meegaat lopen of fietsen, maar ze kijkt me nog steeds aan of ze water ziet branden
wat een watje
![]()
(kan ik dat eindelijk eens tegen hem zeggen.. verder is het een bikkel namelijk
)
![]()
Wordt dan sowieso overmorgen, want morgen in Adam sollicitatiegesprek en Eloise uit eten en toestanden en ik vandaag al gelopen. Is dat ok? Kijk ik morgen ff of 't 'm wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef Arquero het volgende:
[..]
Morgen nog wel het Schollenbos onveilig maken!
Die kilometer daar zijn toch korter![]()
same....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb het een paar keer aan mn vriendin gevraagd of ze meegaat lopen of fietsen, maar ze kijkt me nog steeds aan of ze water ziet branden
Heb de hoop maar opgegeven
ik word door Mrs.RD altijd verweten "under a rock" te leven als ik een "beroemdheid" niet herkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister was die gozer van Bolt op T.V. en toen ik aan haar vroeg of ze wist wie dat was zag ik alleen een vage, nietszeggende blik in haar ogen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Toen ik nog niet hardliep ben ik ook wel eens 10km met m'n vriend meegefietst terwijl hij liep. Best leuk, maar zelf lopen is leuker
![]()
![]()
Die van mij is door mijn enthousiasme wel gaan zwemmenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb de hoop maar opgegeven
2 andere zijn gaan lopen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben gaan lopen omdat ik nauwelijks nog energie voor iets had, wat voornamelijk door weinig beweging kwam (later bleek ook bloedarmoede medeveroorzaker). En ik wilde afvallen, iets dat tot nu toe niet echt gelukt is (qua kilo's, mijn lichaam is wel een stuk 'mooier').
Trouwens ik had een vraagje.
Door hardlopen krijg je korte spieren. Nu ben ik sinds kort begonnen aan Blogilates, waar je juist weer lange spieren creëert. Leveren beide geen gevaar naar elkaar toe? Hoe zit dat precies?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:15 schreef Finland. het volgende:
Door hardlopen krijg je korte spieren. Nu ben ik sinds kort begonnen aan Blogilates, waar je juist weer lange spieren creëert. Leveren beide geen gevaar naar elkaar toe? Hoe zit dat precies?van lopen krijg je toch juist langere spieren? Van explosieve beweging (sprinten, teamsporten) juist kortere. Althans dat maakt Evy mij wijs
![]()
![]()
Is goed, ga ik vanavond wel samen met Evy op stapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt dan sowieso overmorgen, want morgen in Adam sollicitatiegesprek en Eloise uit eten en toestanden en ik vandaag al gelopen. Is dat ok? Kijk ik morgen ff of 't 'm wordt.![]()
![]()
Oh, zit het zo? Ik dacht je juist kortere spieren kreeg, want sinds ik hardloop kan ik nog moeilijker met mijn handen de grond rakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]van lopen krijg je toch juist langere spieren? Van explosieve beweging (sprinten, teamsporten) juist kortere. Althans dat maakt Evy mij wijs
.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Same herequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat idd lekker, merk het aan alles. 8km..ik weet het nog niet. Gekke afstand, tikje nerveus zelfs
![]()
![]()
Die is toch liever dan mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Is goed, ga ik vanavond wel samen met Evy op stap![]()
![]()
Het is een zijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft MissBliss overduidelijk nog nooit zien hardlopen trouwens
Die ook klaagt over het gebrek aan tietenhttp://www.hpdetijd.nl/2012-10-01/ik-wil-tieten/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh zij... Leuke stukjes altijd, maar dat gezeik over uiterlijk
Wel een frusti of niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is een zij
Die ook klaagt over het gebrek aan tietenhttp://www.hpdetijd.nl/2012-10-01/ik-wil-tieten/
En het maakt mij echt niet uit hoe ik er tijdens het lopen uitzie moet ik zeggen.![]()
Dat ja. Zeddies heb ik toch al opgegeven
Jep, maar aan de andere kant ook niet: http://www.hpdetijd.nl/20(...)-het-vrouwenpeloton/quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh zij... Leuke stukjes altijd, maar dat gezeik over uiterlijkJep, maar frusti is toch lekker Nederlands, lekker zeiken op alles, dan leef je pas tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een frusti of niet?
En het maakt mij echt niet uit hoe ik er tijdens het lopen uitzie moet ik zeggen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben gaan lopen omdat een bekende langs kwam lopen toen ik aan het vissen was die al 7KM had gehad. Ik dacht "Verdomme, heb mezelf ook ooit beloofd om sowieso die 5KM te halen" dus ben ik maar weer begonnen met hardlopenBelofte aan mezelf.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben ook gaan lopen door mijn wederhelft. Vooral om te laten zien dat 5KM maar een kippeneindje is... Dat viel wel een tikkie tegen achteraf![]()
![]()
Ik loop regelmatig 8 want dat is precies een mooi rondje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
[..]. En ik door m'n vader.
En Quoi, stom is dat he? Het is 8 km, wie verzint dat nou?
Ik heb hier rondjes van 3, 5, 6, 8, 10, 12, 15 en 21KM... Die laatste moet ik ooit nog lopen overigens.![]()
Ja, in training boeit het niet zo. Maar tijdens een wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop regelmatig 8 want dat is precies een mooi rondje.
Ik heb hier rondjes van 3, 5, 6, 8, 10, 12, 15 en 21KM... Die laatste moet ik ooit nog lopen overigens.![]()
Ik ben eigenlijk begonnen met lopen geïnspireerd door een boek. En toen dacht ik "En nu ga ik lopen" stond op, gympjes aan, schema gepakt en begonnen. (wat dus niet haalbaar leek)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb nog nooit een wedstrijd gelopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, in training boeit het niet zo. Maar tijdens een wedstrijd?![]()
![]()
Ik wel, en vind 8 km een gekke afstand voor een wedstrijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een wedstrijd gelopen. Maak er dan 10 km van.
![]()
Ik ben gaan lopen, omdat ik minder ging trainen met de korfballen en een ploeggenootje vroeg of ik een keer mee ging, nu loopt hij niet meer, maar ik welEn na een wedstrijdje over 5 km waar ik 31 ste van de 1150 werd had ik de smaak helemaal te pakken. Dus dat is wel motiverend
Het is eigenlijk 5 EM, wat dan wel weer logisch isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wel, en vind 8 km een gekke afstand voor een wedstrijd. Maak er dan 10 km van.
Ik had laatst een wedstrijd van 8,2km, dat is pas raarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wel, en vind 8 km een gekke afstand voor een wedstrijd. Maak er dan 10 km van.
![]()
Vind het wel veel makkelijker klinken dan 10km!![]()
![]()
Ik zou het ook wel een mooi tussenstapje vinden in plaats van gelijk 10quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had laatst een wedstrijd van 8,2km, dat is pas raar![]()
Vind het wel veel makkelijker klinken dan 10km!![]()
![]()
Je spieren worden niet korter of langer. Die blijven even lang, tenzij je op eoa manier je aanhechtingspunten van je spieren op je botten weet te veranderen. Slechts dan zal hun lengte veranderen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
/herkenbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst panieken, dan nadenken. Welcome to my world!![]()
![]()
Nee, dat dacht ik dus, dus ik probeerde 'm op te laden, maar hij deed helemaal neits, ook niet aan 't stroom. En ik dacht dat ik 'm aan had laten staan gisteravond, gebeurt wel vakerquote:dus nou ja, paniek.
Maar hij was 'gewoon vastgelopen'
Ja doei.![]()
Zo les 2 van Renate 10 km zit erop!
Ik had voor het eerst een longsleeve aan en dat was geen overbodige luxe vond ik! Brrr, fris!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Zo, net weer terug. Week 5, les 1 van m'n HM-schema. Ging verre van vanzelf, maar dat wijt ik maar aan het vroege opstaan van vanochtendDat 't niet vanzelf ging was wel te zien aan m'n stats: http://www.endomondo.com/workouts/hRvZrPvngGM
Maar ach, week 5 is begonnen!
Ja doei.![]()
Ik zou dus tegelijk met jou beginnen en ik heb er nog niks van gelopen. /end jaloersmodusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, net weer terug. Week 5, les 1 van m'n HM-schema. Ging verre van vanzelf, maar dat wijt ik maar aan het vroege opstaan van vanochtendDat 't niet vanzelf ging was wel te zien aan m'n stats: http://www.endomondo.com/workouts/hRvZrPvngGM
Maar ach, week 5 is begonnen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is idd aan het afkoelen ik moet spoedig op zoek naar een lange broek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik had voor het eerst een longsleeve aan en dat was geen overbodige luxe vond ik! Brrr, fris![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had het van de week zelfs de eerste paar km koud in m'n lange tight.. was wel 's avonds wat later op de avond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik had voor het eerst een longsleeve aan en dat was geen overbodige luxe vond ik! Brrr, fris!![]()
Have fun puppy junk! Nouja, je bent, als je gaat, meer junk dan ik.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
#2 op de endomondolijst. Dat ik dát nog 's mee mocht maken![]()
![]()
1 lukt ook wel als iedereen op de wintersport is gewoon 25 km in een week doen en je bent nr 1[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat is best pittigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, deze week doe ik als het goed is alweer 34km![]()
![]()
Mij lukt dat nog niet.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
5km tempoloopje gedaan.
was net wakker en nog in de nachtdienst dus even wennen.
verder ging het wel goed. alleen was ik de hele week misselijk en dat is na de training weer teruggekomen.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/123738009home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
5km tempoloopje gedaan.
verder ging het wel goed. alleen was ik de hele week misselijk en dat is na de training weer teruggekomen.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/123738009
Ja doei.![]()
om even heel simpel antwoord op je vraag te geven Sunnyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef slacker_nl het volgende:
Je spieren worden niet korter of langer. Die blijven even lang, tenzij je op eoa manier je aanhechtingspunten van je spieren op je botten weet te veranderen. Slechts dan zal hun lengte veranderen.
bij een langeafstandloper ontwikkelen de lange spiergroepen zich, bij een sprinter zijn dit de korte,explosieve, spiergroepen
sprinters hebben bijv. ook bulk (= spiermassa) nodig om een momentum te creeren....enorme armen "om zich mee vooruit te pompen" iets wat een langeafstandloper niet nodig heeft omdat die meer afgaat op de aerobe kwaliteiten van het lichaam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lange en korte spiergroepen. Definieer dat eens als je wilquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om even heel simpel antwoord op je vraag te geven Sunny
bij een langeafstandloper ontwikkelen de lange spiergroepen zich, bij een sprinter zijn dit de korte,explosieve, spiergroepen
sprinters hebben bijv. ook bulk (= spiermassa) nodig om een momentum te creeren....enorme armen "om zich mee vooruit te pompen" iets wat een langeafstandloper niet nodig heeft omdat die meer afgaat op de aerobe kwaliteiten van het lichaamJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had nog wel blote armen, maar wel een lange tight. Alles was warm aan het einde behalve m'n navelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik had voor het eerst een longsleeve aan en dat was geen overbodige luxe vond ik! Brrr, fris!(onder m'n shirt uiteraard).
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik denk dat ie de spiervezels bedoeld. Type I, Type IIx.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lange en korte spiergroepen. Definieer dat eens als je wilIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kom net terug van lesje 13. Had iets last van m'n linker onderbeen maar leek me geen shinsplints (kwam wat meer uit mijn kuit) en ben ook doorgelopen. Voelt al iets minder dus verwacht dat het wel snel wegtrekt.
Grappige was dat ik de laatste 2 minuten van het rennen even flink aan zette, en daardoor steek in mijn zij kreeg, en dat Evy daarna zei dat ik het uitstekend had gedaan.
Liep kort/kort maar was best fris.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pas op he. Gelijk even koelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Kom net terug van lesje 13. Had iets last van m'n linker onderbeen maar leek me geen shinsplints (kwam wat meer uit mijn kuit) en ben ook doorgelopen. Voelt al iets minder dus verwacht dat het wel snel wegtrekt.![]()
ik zit in week 5 van de 6... heb anderhalve week gemistquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ach, week 5 is begonnen!
naja, we zullen zien
Ecosia
dit dus....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de spiervezels bedoeld. Type I, Type IIx.
ik ben geen bodybuilder of een expert in het menselijk lichaam maar zoals ik het begrijp is dat bepaalde type spiervezels "soepeler" zijn dan andere en daardoor beter "rekken"....dit wordt over het algemeen aangeduid als "lange spieren".'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Grmbl![]()
In de middag kreeg ik heel licht last van mn voet, toch gaan lopen.. maar weer niet uit kunnen lopen, weer na ongeveer 2 km teveel waarschuwingen uit die voet waardoor ik op de rem moest stappen.
Baal daar van, mn gemiddelde pace is namelijk een stuk verbeterd met 3 weken geleden!
Gewoon een kwestie van langer wachten op genezing.. *ongeduldig is*Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vrees dat ik het ook ff rustig aan moet doen. Afgelopen keer had ik continu een zeurende pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen, net onder de knie.
Nu net rustig gelopen, 4 kilometer op een rustig tempo maar de pijn werd echt stekend
Nu voor de zekerheid tot zaterdag maar niet lopen. Toch wel lekker gelopen desondanks. Liep nu wel rustiger dan normaal maar zou het anders nog kilometers verder uit kunnen houden.![]()
Alleen is lange spieren incorrect gebruik en dient die term eigenlijk ook niet gebruikt te worden. Omdat spieren nou eenmaal niet langer of korter worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus....
ik ben geen bodybuilder of een expert in het menselijk lichaam maar zoals ik het begrijp is dat bepaalde type spiervezels "soepeler" zijn dan andere en daardoor beter "rekken"....dit wordt over het algemeen aangeduid als "lange spieren".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan kreeg jij tenminste een complimentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Kom net terug van lesje 13. Had iets last van m'n linker onderbeen maar leek me geen shinsplints (kwam wat meer uit mijn kuit) en ben ook doorgelopen. Voelt al iets minder dus verwacht dat het wel snel wegtrekt.
Grappige was dat ik de laatste 2 minuten van het rennen even flink aan zette, en daardoor steek in mijn zij kreeg, en dat Evy daarna zei dat ik het uitstekend had gedaan.
Liep kort/kort maar was best fris.! Evy was gemeen vandaag, ze zei "we zijn er" dus ik afremmen "bijna"
Dat komt mooi uit Lex, want mijn onderbeen protesteert ook. Zaterdag gaan we weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef Arquero het volgende:
Vrees dat ik het ook ff rustig aan moet doen. Afgelopen keer had ik continu een zeurende pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen, net onder de knie.
Nu net rustig gelopen, 4 kilometer op een rustig tempo maar de pijn werd echt stekend
Nu voor de zekerheid tot zaterdag maar niet lopen. Toch wel lekker gelopen desondanks. Liep nu wel rustiger dan normaal maar zou het anders nog kilometers verder uit kunnen houden.![]()
![]()
Hehe, dat is wel vaker inderdaad. Hoor je dat een nummer opeens wordt afgebroken, moet je gewoon blijven lopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kreeg jij tenminste een compliment! Evy was gemeen vandaag, ze zei "we zijn er" dus ik afremmen "bijna"
![]()
![]()
hehe, okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit Lex, want mijn onderbeen protesteert ook. Zaterdag gaan we weer![]()
Voelt het hetzelfde als eerder?![]()
![]()
Nou bij dezen. Goed gedaan Debster!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kreeg jij tenminste een compliment! Evy was gemeen vandaag, ze zei "we zijn er" dus ik afremmen "bijna"
daar heb je gelijk in maar jij weet zelf ook dat een begrijp is wat zodanig is vastgeroest in de sportwereld dat het er wel nooit uit zal raken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alleen is lange spieren incorrect gebruik en dient die term eigenlijk ook niet gebruikt te worden. Omdat spieren nou eenmaal niet langer of korter worden.
Zelfs op bodybuilder forums, een groep sporters die beter zou moeten weten, kom je het begrip nog vaak tegen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mjah, maar niet echt heftig. Maar zo kort achter elkaar lopen moet ik dus nog niet doen. Minimaal 2 dagen ertussen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
hehe, okee![]()
Voelt het hetzelfde als eerder?
Ga dus maximaal 2 keer per week lopen en misschien zelfs terug naar 1 keer per week dat ik alleen in het weekend ga lopen en die probeer op te bouwen.![]()
Ja en nu was het extra gemeen, want ik was te snel gestart en het was in de 1ste x 8 minutenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel vaker inderdaad. Hoor je dat een nummer opeens wordt afgebroken, moet je gewoon blijven lopen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou bij dezen. Goed gedaan Debster!dank.
Zou je niet juist gewoon wel 3x doen maar dan rustiger.
@swetsJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, want dan krijg ik dus weer lastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Zou je niet juist gewoon wel 3x doen maar dan rustiger.
@swetsTerwijl ik de afgelopen 2 weken 2 keer liep en had ik nergens last van.
En de afstand zal weer omhoog moeten als ik de bruggenloop wil halen. Dus ik ga nu sowieso minder lopen en dan eens zien in de komende 2 weken of ik de afstand wel langzaam kan vergroten bij 1 loop per week om zo ondanks lagere intensiteit toch afstand vergroten.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou bij dezen. Goed gedaan Debster!![]()
![]()
Ik had echt niet verwacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden, dat hardlopen. Ik denk vooraf ook niet "ik moet weer" maar "ik mag weer"!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik denk dat ze daar bij lange en korte spieren bedoelen dat je bij de ene sport een kortere range of motion maakt dan bij de andere; een lange afstandsloper maakt minder grote bewegingen dan bijvoorbeeld een voetballer of een turner. Die hebben lengte nodig omdat ze lenig moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar jij weet zelf ook dat een begrijp is wat zodanig is vastgeroest in de sportwereld dat het er wel nooit uit zal raken.
Zelfs op bodybuilder forums, een groep sporters die beter zou moeten weten, kom je het begrip nog vaak tegen
Als je het hebt over explosieve kracht en duurkracht, heb je juist onderscheid in type spiervezels. De spieren in je rug hebben over het algemeen een ander type dan je biceps, want je rugspieren zijn constant bezig. Dit is wel wat te beinvloeden door training maar aanleg en doel van de spieren zijn daarin een behoorlijk bepalende factor.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
voor degene die geintereseerd zijn in minimalistisch lopen even een dump.quote:Het aanbod van zogenaamde minimalistische schoenen is er in vele soorten en maten. Waarbij er schoenen zijn zonder beschermende zool en schoenen met een bijna ‘normale’ dikke zool. En het hoogteverschil tussen de hak en de voorvoet varieert van 0 mm (het echte werk) tot een mm of 6 tot 8. Ook al heten veel schoenen ‘minimalistisch’, de prijs is dat vaak niet.
Bij de Decathlon verkopen ze sinds enige tijd een schoen die hardcore minimalistische hardlopers wellicht kunnen overwegen: de Newfeel Many. De ‘grap’ zit hem in het feit dat je dan een ‘kale’ schoen koopt, zonder binnenzool. De prijs is zodanig laag, ¤ 11,-, dat je zonder problemen diverse paren kan kopen. Daarbij koop je dan 1 paar inlegzolen (de Newfeel One, ook voor ¤ 11,-), en je kan een tijdje vooruit. De (experimenterende) minimalistische hardloper heeft dan voor ¤ 22,- een paar hardloopschoenen. Of voor nog minder als men de binnenzool niet aanschaft.
Veel informatie is er verder niet te vinden, behalve het volgende:
- de dunne rubberen zool vergemakkelijkt de natuurlijke buiging van uw voet;
- het mesh (het bovenwerk dus) garandeert een goede verluchting (ehhhh, verluchting?????);
- verkrijgbaar in vele kleuren;
Bij de zool staat het volgende: “Een innoverende technologie aan de hiel ontlast de rug en gewrichten” … juist, de hardloper die deze schoen gebruikt zal niet zo snel op de hak landen, maar dat terzijde.
Overigens grappig dat bij de binnenzool nog het volgende staat: niet gebruiken zonder de Many. Dat deze opmerking serieus wordt genomen blijkt wel uit het feit dat ik nergens mensen met alleen de Newfeel One ben tegen gekomen.
ik kwam tijdens mijn laatste cross wedstrijd een paar weken geleden trouwens een echte Old School runner, met zo'n 100,000km op de klok,tegen die zijn tijd al jaren vooruit was en vertelde dat hij bijna 20 jaar op het volgende schoeisel rent.
inderdaad, strandschoenen !!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden, dat hardlopen. Ik denk vooraf ook niet "ik moet weer" maar "ik mag weer"!
Me too!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden, dat hardlopen. Ik denk vooraf ook niet "ik moet weer" maar "ik mag weer"!
Ik zit nu in de 5e week op weg naar 5km in 9 weken. Tot nu toe netjes de discipline opgebracht om elke week aan het schema van C25k te volgen.
Het gaat allemaal prima. Geen spierpijn, niet extreem moe. Kan het goed volhouden terwijl ik aan het begin van het schema -kapot- was na de eerste dag... Ik heb het idee dat ik een redelijk snel tempo loop.
Ik heb mijzelf aangemeld voor de Laan van Meerderveurtloop op 3 nov. in Den Haag. Dat is ook het moment waarop ik klaar ben met mijn trainingsschema![]()
![]()
Hmz...loopgroepje gehad. Ten eerste: wat was het Koud! Ten tweede: we hadden loopscholingOfwel: voetafwikkeling, sprinten op beenlengte (dat was niet moeilijk
), looptechniek.
Ik loop liever intervallen of duurloop, maar goed dit moet ook gebeuren he?
Na achtereenvolgens 4 dagen 30k fietsen - 5k PR hardgelopen - 15k wandelen - loopscholing zal ik morgen maar eens even rust nemenIk voel me hartstikke fit trouwens
![]()
![]()
daar verbaas ik me ook altijd nog steeds over, soms ga je, tegen je zin in, na een drukke dag toch maar even lopen en als je dan terug kom bruis je van de energie.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Om zo'n Runkeeperroute te uploaden is inschrijven op de site voldoende?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
5km tempoloopje gedaan.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/123738009
(op iPhone gebruik ik 'm al, maar daar zie ik geen routes)![]()
Nog iets anders
Aangeraden wordt om tussendoor een dag rust te houden, maar als ik ook nog ga fietsen telt dat niet echt als rust lijkt me?
Mocht ik gaan fietsen met 2 dagen rust tussen het hardlopen, wat zou dan de beste dag zijn, of maakt dat niet veel uit?![]()
Hangt er denk ik ook vanaf hoe intensief je fietst en in hoeverre je die belasting al gewend bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Nog iets anders
Aangeraden wordt om tussendoor een dag rust te houden, maar als ik ook nog ga fietsen telt dat niet echt als rust lijkt me?
Mocht ik gaan fietsen met 2 dagen rust tussen het hardlopen, wat zou dan de beste dag zijn, of maakt dat niet veel uit?
Rust gaat volgens mij vooral om schokbelasting. Op je rustdag keihard gaan spinnen zou ik niet doen, maar een beetje rustig "peddelen" of fietsen als vorm van transport moet imo wel kunnen. Ook met 1 dag rust ertussen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je kan best fietsen. Rustdag is met name om de spieren en pezen die met lopen belast worden te laten rusten. En dat zijn andere spieren dan met het fietsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Nog iets anders
Mocht ik gaan fietsen met 2 dagen rust tussen het hardlopen, wat zou dan de beste dag zijn, of maakt dat niet veel uit?![]()
Ik ben nog niet veel belasting gewend. Vanavond de eerste training van week 3 gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook vanaf hoe intensief je fietst en in hoeverre je die belasting al gewend bent.
Rust gaat volgens mij vooral om schokbelasting. Op je rustdag keihard gaan spinnen zou ik niet doen, maar een beetje rustig "peddelen" of fietsen als vorm van transport moet imo wel kunnen. Ook met 1 dag rust ertussen.
Het fietsen is op een ligfiets, 30+km, dus niet echt 'peddelen'![]()
![]()
dit dus...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan best fietsen. Rustdag is met name om de spieren en pezen die met lopen belast worden te laten rusten. En dat zijn andere spieren dan met het fietsen.
en op een gegeven moment is het zelfs niet meer nodig om om de dag een rustdag in te lassen.
Dan kan het helemaal geen kwaad om bijv. 2-3 dagen achter elkaar te lopen, als dat natuurlijk maar geen 3 x LDL is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
behalve dat je wellicht moe ben kan het bestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veel belasting gewend. Vanavond de eerste training van week 3 gehad.
Het fietsen is op een ligfiets, 30+km, dus niet echt 'peddelen'Ik ging ook naar mijn werk fietsen in redelijk hoog tempo en daarna (op dezelfde dag dus) nog lopen.
![]()
Dat dacht ik eigenlijk ook al, maar had ook het gevoel dat mijn benen nog niet helemaal uitgerust waren na de vorige hardloopsessie. Maar dat ligt wellicht gewoon meer aan mijn conditie in het algemeenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan best fietsen. Rustdag is met name om de spieren en pezen die met lopen belast worden te laten rusten. En dat zijn andere spieren dan met het fietsen.![]()
![]()
LDL?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus...
en op een gegeven moment is het zelfs niet meer nodig om om de dag een rustdag in te lassen.
Dan kan het helemaal geen kwaad om bijv. 2-3 dagen achter elkaar te lopen, als dat natuurlijk maar geen 3 x LDL is
long distance lopen?![]()
sorry, LDL staat voor lange duurloopquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vooral mijn benen zijn 'moe'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
behalve dat je wellicht moe ben kan het bestIk ging ook naar mijn werk fietsen in redelijk hoog tempo en daarna (op dezelfde dag dus) nog lopen.
![]()
![]()
Morgen weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ren met Renate, en zij zegt 1 dag rust, dus voorlopig nog geen dagen op rij voor mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, LDL staat voor lange duurloop![]()
![]()
Dat had ik nu gedaan, maar omdat ik morgen weer wil gaan fietsen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stel je je volgende loopje toch gewoon een dag uit? Neem je 2 rustdagen in plaats van 1
Kan niet iedere keer 2 dagen rust nemen, want dan krijg ik mijn 3 sessies niet meer in 1 week gepropt![]()
![]()
boeien, doe je er een week langer over om evy uit te lopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik nu gedaan, maar omdat ik morgen weer wil gaan fietsen...
Kan niet iedere keer 2 dagen rust nemen, want dan krijg ik mijn 3 sessies niet meer in 1 week gepropt![]()
![]()
Dat dus. Voor een leek heb ik dus gelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar jij weet zelf ook dat een begrijp is wat zodanig is vastgeroest in de sportwereld dat het er wel nooit uit zal raken.
Zelfs op bodybuilder forums, een groep sporters die beter zou moeten weten, kom je het begrip nog vaak tegen![]()
![]()
![]()
Renatequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
boeien, doe je er een week langer over om evy uit te lopen
Er langer over doen wil ik eigenlijk niet, ik heb een deadline.
Als het moet ga ik liever minder fietsen dan
Maar, vooralsnog probeer ik het wel te combineren![]()
![]()
Mijn schoonvader vroeg of ik mee wil doen aan de oudjaars (of nieuwjaars, dat weet ik eigenlijk niet zeker) loop hier in de buurt. We lopen nu bijna even snel (hij houdt het alleen een stuk langer uit) dus gaan we dan samen de 5k doen
Zo cool!
![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Queued het volgende:
[..]
Me too!
Ik zit nu in de 5e week op weg naar 5km in 9 weken. Tot nu toe netjes de discipline opgebracht om elke week aan het schema van C25k te volgen.
Het gaat allemaal prima. Geen spierpijn, niet extreem moe. Kan het goed volhouden terwijl ik aan het begin van het schema -kapot- was na de eerste dag... Ik heb het idee dat ik een redelijk snel tempo loop.
Ik heb mijzelf aangemeld voor de Laan van Meerderveurtloop op 3 nov. in Den Haag. Dat is ook het moment waarop ik klaar ben met mijn trainingsschema
Het is zondag 4 november![]()
Heb je een endomondo account?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Voor mij zit het wedstrijdseizoen er alweer op![]()
Mijn conditie is op dit moment niet goed en ik heb niet het idee dat het voor zaterdag veel beter wordt. Daarom sla ik de Loenermarkloop over![]()
Voor mij waren hoogtepunten dit seizoen deelname aan de IJsselloop (mijn eerste 10 km wedstrijd) en de Asselse 2 Mijl (eerste wedstrijd na mijn blessure).
De komende tijd blijf ik 3 keer per week trainen. Mogelijk komt het herstel alsnog en kan ik volgend seizoen meer wedstrijden lopen![]()
![]()
Morgen even een stapel frustraties eruit lopen. Dat vind ik misschien nog wel het leukste aan hardlopen; beste medicijn voor frustraties.![]()
Dat effect begin ik nu ook te merken ja! Ben best druk met een parttime baan wat momenteel fulltime aandacht kost + een masterstudie er naast. Maar even een half uurtje trainen en ik voel me al veel rustigerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
Morgen even een stapel frustraties eruit lopen. Dat vind ik misschien nog wel het leukste aan hardlopen; beste medicijn voor frustraties.![]()
![]()
Ik vond nog een interessant artikel over de duur van de herstelperiode na een blessure:
http://www.traxee.com/posts/1015-retraining-after-a-running-injury
Blijkbaar kan je voor elke week dat je geblesseerd bent geweest 2 weken rekenen om terug op niveau te komen. Wat ik de laatste weken doormaak schijnt dus normaal te zijn![]()
![]()
Het was vandaag heerlijk hardloopweer, maar het is even niet verstandig om te lopen![]()
2,5 maand terug op vakantie kreeg ik last van m'n voet, op m'n middenvoetsbeentje, en dat gaat maar niet over. Sterker nog, ik krijg er eigenlijk de laatste 2 weken steeds meer last van. Vanmorgen met de huisarts gebeld en ik kan maandag langs komen, maar tot die tijd niet onnodig belasten dus.
Is het eindelijk weer lekker weer voor mij (ik hou niet van lopen in warm weer) kan ik niet lopen..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Maar hardlopen is wel nodig toch! ^^quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef essnhills het volgende:
Het was vandaag heerlijk hardloopweer, maar het is even niet verstandig om te lopen![]()
2,5 maand terug op vakantie kreeg ik last van m'n voet, op m'n middenvoetsbeentje, en dat gaat maar niet over. Sterker nog, ik krijg er eigenlijk de laatste 2 weken steeds meer last van. Vanmorgen met de huisarts gebeld en ik kan maandag langs komen, maar tot die tijd niet onnodig belasten dus.
Is het eindelijk weer lekker weer voor mij (ik hou niet van lopen in warm weer) kan ik niet lopen..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eigenlijk wel ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar hardlopen is wel nodig toch! ^^![]()
![]()
Maar lijkt me toch niet echt verstandig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
ik heb de app op mijn telefoon en dan kun je je registreren bij runkeeper op de website.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Om zo'n Runkeeperroute te uploaden is inschrijven op de site voldoende?
(op iPhone gebruik ik 'm al, maar daar zie ik geen routes)
daar kun je dus alles regelen. als je de route niet ziet misschien even bij de beveiligingsopties kijken of je de route op alleen voor jou zichtbaar hebt staan of voor iedereen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Vanmorgen kon ik dit keer wel mijn bed uit komen!![]()
Was wel vet chagerijnig omdat mijn vriend had gevraagd waarom mijn lamp aanstond, maar dat was mijn wake-up light (sloeg dus nergens op!)
eerste stuk dus nog helemaal gefrustreerd! Maar wel extra langzaam![]()
Was best fris dus was blij dat ik lang-lang heb gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/utZz6D_pTw0![]()
Ik ga straks maar weer eens lopen.
Heb even wat extra rust genomen enkel/scheen waren wat gevoelig, maar ga zo eens kijken hoe het gaat.
Voor het eerst ook in lang/lang.
@gup, wat balen!! hoop dat je snel weer pijnvrij en prettig kunt lopen.![]()
Hmz, the day after nog steeds last van mijn scheen. Ik begin er langzamerhand aan te denken om de hele winter niet te lopen en vroeg in het voorjaar opnieuw te beginnen.![]()
Kl#te dat het niet overgaatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, the day after nog steeds last van mijn scheen. Ik begin er langzamerhand aan te denken om de hele winter niet te lopen en vroeg in het voorjaar opnieuw te beginnen.![]()
![]()
Frustrerend lijkt mij dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, the day after nog steeds last van mijn scheen. Ik begin er langzamerhand aan te denken om de hele winter niet te lopen en vroeg in het voorjaar opnieuw te beginnen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ooh dat hoop ik niet zegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, the day after nog steeds last van mijn scheen. Ik begin er langzamerhand aan te denken om de hele winter niet te lopen en vroeg in het voorjaar opnieuw te beginnen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
quote:Inderdaad. Wat ook in dat stuk staat: Your head says “gotta run” and your body says “no way.”quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:24 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik vond nog een interessant artikel over de duur van de herstelperiode na een blessure:
http://www.traxee.com/posts/1015-retraining-after-a-running-injury
Blijkbaar kan je voor elke week dat je geblesseerd bent geweest 2 weken rekenen om terug op niveau te komen. Wat ik de laatste weken doormaak schijnt dus normaal te zijn![]()
en ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Wat ook in dat stuk staat: Your head says “gotta run” and your body says “no way.”Heb voor mijzelf ook het schema gehalveerd. Dat is al frusti genoeg, nog vervelender is het dat de blessure er zo lang over doet om echt te genezen. Bij Swets lijkt dat ook nog te sluimeren vlgs mij.quote:You must, must, must keep that ego in check and ease into your former training schedule slowly – listening to your body all the way.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Waarom pak je er geen evy/renate/c25k bij en begin je even helemaal op 0 na een weekje rust? Het kost je 11 weken, maar je nieuwe plan kost je de winter plus 10 weken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, the day after nog steeds last van mijn scheen. Ik begin er langzamerhand aan te denken om de hele winter niet te lopen en vroeg in het voorjaar opnieuw te beginnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 10-10-2012 08:28:14 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moet gewoon minimaal 6 weken niet lopen en DAN beginnen met opbouwen. Ik heb tot nu toe max 3 weken niet gelopen (en dan nog elke dag gewandeld). Eigenlijk voel ik me scheen direct zodra ik begin met hardlopen, maar lichtjes en direct over na het hardlopen. Nu net een keertje wat meer gelopen en het is weer behoorlijk raak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waarom pak je er geen evy/renate/c25k bij en begin je even helemaal op 0 na een weekje rust? Het kost je 11 weken, maar je nieuwe plan kost je de winter plus 10 weken...
Ik ben weer gaan lopen omdat wanneer ik de bruggenloop wil halen ik nu toch weer die kilometers moet gaan maken, maar het ziet er dus echt naar uit dat dat gewoon niet gaat. Ik kijk het nog even 2 weken aan, maar als ik de bruggenloop TOCH moet missen ga ik in ieder geval November en December helemaal niet meer lopen en in Januari weer eens zien hoe het gaat. En anders pak ik Januari en Februari ook nog en ga ik in Maart weer eens opbouwen.
Aan de positieve kant, zojuist 5KM gewandeld en daar wordt de pijn gek genoeg minder van.![]()
Net terug van een 5km rondje, ging niet heel lekker, en het was toch ook warmer dan ik van tevoren bedacht had... had lang/lang aan, maar boven kort was lekkerder geweest.![]()
is gaan zwemmen niks voor je? blijf je toch in beweging?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, the day after nog steeds last van mijn scheen. Ik begin er langzamerhand aan te denken om de hele winter niet te lopen en vroeg in het voorjaar opnieuw te beginnen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een heerlijk loopweer weer![]()
Even kijken wanneer ik weer kan lopen, komende dagen weer veel werkenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
blaar
naja, straks maar weer naar de podoloog. Ik kan nu net geen blaren gebruiken
Ecosia
voor alle wat nieuwe lopers/posters hier....een tijdje terug hebben heel wat oudgedienden foto's gepost van hun favoriete rondje/loopomgeving....dus als jullie toch jullie smartphone bij jullie hebben..... we wachten met smart af
verdomme Slacker, het moet niet enger worden...ben ik het toch gewoon met je eens!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waarom pak je er geen evy/renate/c25k bij en begin je even helemaal op 0 na een weekje rust? Het kost je 11 weken, maar je nieuwe plan kost je de winter plus 10 weken...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, ben via google op dit topic gestuit! Ben vorige week begonnen voor het trainen van de halve marathon van Egmond. Mijn vriendin voor de kwart. Heb niet echt een vast loop schema al probeer ik natuurlijk de afstanden wel langzaam op te voeren. Heb al een stuk of 2 a 3 3km's gelopen maar gemiddeld toch wel 2.4 km wat ik loop. Van het weekend van plan om de eerste 5km te lopen...
Vanochtend al 1.5 naar het station gedaan en daarna 2.4 naar het station van mijn werk. Met een gemiddelde pace van 6 minuten per km.
Doen jullie er verder nog dingen bij? Sportschool oid?Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
paar standaard tips:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:15 schreef Xhermes het volgende:
Zo, ben via google op dit topic gestuit! Ben vorige week begonnen voor het trainen van de halve marathon van Egmond. Mijn vriendin voor de kwart. Heb niet echt een vast loop schema al probeer ik natuurlijk de afstanden wel langzaam op te voeren. Heb al een stuk of 2 a 3 3km's gelopen maar gemiddeld toch wel 2.4 km wat ik loop. Van het weekend van plan om de eerste 5km te lopen...
Vanochtend al 1.5 naar het station gedaan en daarna 2.4 naar het station van mijn werk. Met een gemiddelde pace van 6 minuten per km.
Doen jullie er verder nog dingen bij? Sportschool oid?
bouw rustig op (lijkt er op dat je dat al aardig doe), heel veel blessures komen toch door te snel opbouwen.
zorg dat je goed schoeisel hebt.
krachttraining is een persoonlijk iets, er zijn mensen die er gebruik van maken, Slacker is o.a. iemand die het als onderdeel van de training gebruikt.
Ik zelf ben misschien wat conservatief wat betreft mijn training, ik loop en loop en loop, verder niets...maar dat werkt voor mij prima.
verder super dat je Egmond gekozen heb als je eerste HM, was ook mijn eerste en nog steeds een van de mooiste die ik ooit gelopen heb.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm ik heb niet zo veel foto's van de omgeving waar ik meestal loop. Wel van vogels en eekhoorntjes die ik daar wel eens tegen komquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor alle wat nieuwe lopers/posters hier....een tijdje terug hebben heel wat oudgedienden foto's gepost van hun favoriete rondje/loopomgeving....dus als jullie toch jullie smartphone bij jullie hebben..... we wachten met smart af![]()
![]()
Pasgeleden deze gemaakt, niets spannends. Zijn best mooie stukken bij, zal binnenkort als ik overdag loop nog wat foto's maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor alle wat nieuwe lopers/posters hier....een tijdje terug hebben heel wat oudgedienden foto's gepost van hun favoriete rondje/loopomgeving....dus als jullie toch jullie smartphone bij jullie hebben..... we wachten met smart af![]()
![]()
Ik loop tussendoor ook nog met mijn vriendin een lager tempo mee. Die gaat dus de kwart doen en daar zijn we nu aan het opbouwen. Vanavond de 2e keer! Doen wel om en om qua dagen en misschien van het weekend 2 dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
paar standaard tips:
bouw rustig op (lijkt er op dat je dat al aardig doe), heel veel blessures komen toch door te snel opbouwen.
zorg dat je goed schoeisel hebt.
krachttraining is een persoonlijk iets, er zijn mensen die er gebruik van maken, Slacker is o.a. iemand die het als onderdeel van de training gebruikt.
Ik zelf ben misschien wat conservatief wat betreft mijn training, ik loop en loop en loop, verder niets...maar dat werkt voor mij prima.
verder super dat je Egmond gekozen heb als je eerste HM, was ook mijn eerste en nog steeds een van de mooiste die ik ooit gelopen heb.
Verder ben ik zelf nog met kettlebells in de weer om nog wat extra ernaast te doen, wat intensere workouts.Volg mijn blog! http://my-365.com/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: