SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Bij challenge mode heb je juist dat alles geschaald wordt naar hetzelfde level en het voor iedereen even moeilijk is. Dus jezelf gearen voor challenge modes is een beetje zinloos...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vooral de OT eerste gevecht. De MT kan lekker jouw target taunten en verder wat CD's rouleren.
Dungeons ren ik door met mijn ogen dicht. Wil eigenlijk challenge modes proberen maar niet idereen is even goed gegeared en ik wil graag met een guild group lopen.
Ben ook een warrior , en dat is inderdaad erg irritant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand die speelt als warrior hier.....
En een idee heeft of het mogelijk is om Demoralizing Banner in één keer neer te zetten? Ik snap niet waarom Skull Banner wel instantly placed is, maar die eigenlijk niet. En het is behoorlijk irritant om tijdens een raid te moeten klikken en hem dan nog te moeten plaatsen....
Ja, maar het wordt niet op gescaled... Dus als iemand nog niet klaar is voor heroics, zijn challenge modes niet zo'n bijster briljant idee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Wolve000 het volgende:
Wat ik net voor het sluiten zei:
[..]
Bij challenge mode heb je juist dat alles geschaald wordt naar hetzelfde level en het voor iedereen even moeilijk is. Dus jezelf gearen voor challenge modes is een beetje zinloos...
Mushu! (maar ik neem aan dat mensen dat al wel door hadden met dat Mishi draakje wat je tegenkomt met questenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef Friday12 het volgende:
wie is er niet lvl 90 dan?
mijn nieuwe mount![]()
[ afbeelding ]
Misschien omdat die Demoralizing Banner een debuff voor tegenstanders is (die vaak wat verderop staan) en de ander een buff voor jezelf en je allies is? /gokjequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:21 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben ook een warrior , en dat is inderdaad erg irritant.
Weet eigenlijk niet of je hem gelijk kan neerzetten , volgens mij is dat niet eens mogelijk...
Met /cast Demoralizing Banner moet je hem alsnog zelf neerzetten..
Ja klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien omdat die Demoralizing Banner een debuff voor tegenstanders is (die vaak wat verderop staan) en de ander een buff voor jezelf en je allies is? /gokje
Nice1 , gzquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef Friday12 het volgende:
mijn nieuwe mount![]()
[ afbeelding ]
Dat ene item wat je er voor moet kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef Altron het volgende:
Nice1 , gz
Gisteren even een Jade Panther voor mezelf gemaakt , jammer dat die laatste zo overdreven duur is.
JAquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef Tim_G het volgende:
Nu MOP een paar weken live is en ik er nog niet mee begonnen ben even een vraag.
Is het wat?
quote:
Ik zag dat in mijn allereerste guild ooit er nog maar 1 persoon lvl 90 wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben inmiddels al 90 op twee characters. En alleen nog Blacksmithing en Engineering te gaan voor die max alle professions achievement.
/nolife.
Hier zijn er ook niet zoveel, 6 op 90, waarvan er twee van mij zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat in mijn allereerste guild ooit er nog maar 1 persoon lvl 90 was
En nog best veel mensen actief, want allemaal tussen 85 en 89.
Bij ons zit zelfs een gestoord persoon die eerst zijn rogue naar lvl 90 heeft gedaan en daarna een monk zonder RAF naar lvl 90.
Ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef Friday12 het volgende:
mijn nieuwe mount![]()
[ afbeelding ]
In mijn ex-guild (dit weekend geswitched) zat er idd ook een, eerst zn main en toen in een paar dagen een monk van 1 naar 90. Bikkel hoor, idd zonder RAF, wel met alle loompjes/perks..quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat in mijn allereerste guild ooit er nog maar 1 persoon lvl 90 was
En nog best veel mensen actief, want allemaal tussen 85 en 89.
Bij ons zit zelfs een gestoord persoon die eerst zijn rogue naar lvl 90 heeft gedaan en daarna een monk zonder RAF naar lvl 90.
Ik vrees dat dat mijn voorland is ja, alles heel erg secuur checkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef KataStrofe het volgende:
Ahwww dat is kut.. Ik heb dat 1x gehad met het verkeerde VP item kopen.. Sindsdien check ik altijd heel paranoia 5x of het echt wel de goeie is
Ja die Orb of Mystery , dat gaat nergens over... 20k , met guild perk 18kquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ene item wat je er voor moet kopenWoah! Maar hij is wel heel mooi
Ik heb geen raidgroepStraks maar eens een pug zoeken, als ik die kan vinden.
Deed me denken aan al die mats die je moest kopen voor je mechano hog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef Altron het volgende:
Ja die Orb of Mystery , dat gaat nergens over... 20k , met guild perk 18k
Ja , dat ging ook nergens over :/quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deed me denken aan al die mats die je moest kopen voor je mechano hog.
Die kreeg ik een keer op verjaardag van een guildie
Dan doe je hem nog 20x tot je het hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef cherrycoke het volgende:
waarom gooi ik nou steeds laag, als die kut trinket van coren direbrew valt
Er is er nog maar 1 open...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Smoofie het volgende:
Zit er tussen de nieuwe raids nog een pareltje bij a la Ulduar?
Maar 1quote:
Kan geen toeval zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Isabeau het volgende:
En Elegon lijkt op Algalon
[ afbeelding ]
Is dat nog steeds aan de gang?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5616171565#1
Nee, is niet meer aan de gang.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Is dat nog steeds aan de gang?Ifso waar dat wil ik ook wel ff zien
Jammer (en ook wel weer mooi dat ze dat gat gefixed hebben maar had het wel ff willen zien).quote:
BMAH is net zo erg, denk je een toffe mount te kopen met je 40K gaan die dingen uitendelijk weg voor 500Kquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel graag een Crane Deck, maar die dingen kosten 150.000 gold op ons AH
Is zoiets nou heel moeilijk te maken als Scribe?
40K is niks op dat AH, daar kan je een toothpick van kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef WyriHaximus het volgende:
BMAH is net zo erg, denk je een toffe mount te kopen met je 40K gaan die dingen uitendelijk weg voor 500K.
Dat kan idd ook ja. Eerst maar eens alle nieuwe rep mounts verzamelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40K is niks op dat AH, daar kan je een toothpick van kopen
Misschien willen ze er goldbuyers mee opsporenIedereen die zoveel uitgeeft wordt onderzocht.
Niet moeilijk, kostbaar. Je moet 10 van die rare inks hebben en zit nu een 24h cooldown op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel graag een Crane Deck, maar die dingen kosten 150.000 gold op ons AH
Is zoiets nou heel moeilijk te maken als Scribe?
Moet je na gaan als je de Onyx Panter wilt. Dan moet je die 4 panters maken (niet leren!) en samen voegen. Maar als je die individuele panters nog wilt, mag je ze nog een keer maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ene item wat je er voor moet kopenWoah! Maar hij is wel heel mooi
Ik heb geen raidgroepStraks maar eens een pug zoeken, als ik die kan vinden.
wtfquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Moet je na gaan als je de Onyx Panter wilt. Dan moet je die 4 panters maken (niet leren!) en samen voegen. Maar als je die individuele panters nog wilt, mag je ze nog een keer maken.
Ja sprak daar iemand over vandaag, en die had het er over dat 1 al heel erg duur isquote:
Ik denk dat ik Invincible maar semi-legaal ga halenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Sjiznit het volgende:
Dure expac wordt dit. Wil nog steeds Incinvible halen van de BMAH, zal wel voor een hoop gaan en als ik tzt het heb bied ik er zonder blikken of blozen 1mil voor. Dan die 5 panters en die engi mount. En nog een paar die ik wel vergeten ben:P
leg uit o.Oquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Invincible maar semi-legaal ga halen
tf XDquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Achternaam van vriendlief overnemenKrijg ik er direct een leuk stapeltje achievements bij die ik niet had.
En dan nog moet je elke week heel ICC clearen en is er een minimale dropchance.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je LK25 straks niet gewoon soloen als we in de 2e of 3e tier zitten? Naxx kon ik bijv op 85 al zo goed als soloen. En er waren ook 85 dk's die Lich King deden.
dat moet wel lukken, icc 10 was best te soloen, en als je een healer had kon je hem clearen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je LK25 straks niet gewoon soloen als we in de 2e of 3e tier zitten? Naxx kon ik bijv op 85 al zo goed als soloen. En er waren ook 85 dk's die Lich King deden.
maar om gear the maken met tailoring heb je somige factions op revered nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Sjiznit het volgende:
Top, tailoring kan ik zonder spirits naar 600 levelen. Nu engineering nog.
Mja, daar gaat het ff niet om. Wil alle 10 de profs zo snel mogelijk op 600 krijgen voor die achievement. Alleen engineering nog overquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
maar om gear the maken met tailoring heb je somige factions op revered nodig.
Van de AH plukken is vaak een veel betere tijdsbesteding, als je een beetje snugger ben verdien je het wel terug. Ik gebruik mijn miner op het moment alleen om te smelten als dat goedkoper is dan bars kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Klote darkmoon cards, zit je elke dag een uur lang herbs te farmen. Ga ze nu maar gewoon kopen, die ~1k die je aan herbs kwijt bent verdien je hopelijk tienvoudig terug.
Voor t laatste stukje van tailoring hoef je maar 1 pvp recipe te kopen en je bent 600quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
maar om gear the maken met tailoring heb je somige factions op revered nodig.
dat weet ik, het gaat om het epic maken van spelltwister gear ofzo heet dat. en daar moet je weer revered met blossem voor zijn. en dat duurt lang, want je krijgt namelijk maar 100 rep per daily qeust (110 met guild perk)quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Voor t laatste stukje van tailoring hoef je maar 1 pvp recipe te kopen en je bent 600
recipes zijn honoredquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat weet ik, het gaat om het epic maken van spelltwister gear ofzo heet dat. en daar moet je weer revered met blossem voor zijn. en dat duurt lang, want je krijgt namelijk maar 100 rep per daily qeust (110 met guild perk)ach ja ik kan het zo zien blijf ik in ieder geval nog een poosje bezig.
volgende week LFR mogu shan open
Kijk dat is goed nieuwsquote:
Er is op MMO een filmpje hiervan, mocht je nog interesse hebben in hoe die exploit ongeveer ging:quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat nog steeds aan de gang?Ifso waar dat wil ik ook wel ff zien
Worden die decks dan ook wat fatsoenlijker geprijsd? Want wie betaalt er nu 100k voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Goed nieuws voor de mensen met inscription en de darkmoon card crafters: Na de maintenance van morgennacht wordt Ink of Dreams de nieuwe currency bij de Ink Trader en is die ook te ruilen voor de groene Starlight Ink.
Idd... snap echt niet dat mensen daar zoveel G voor neerleggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Worden die decks dan ook wat fatsoenlijker geprijsd? Want wie betaalt er nu 100k voor
Ik hoop er wat winst mee te maken nu, gisteren een Black Tabby (de Hillsbrad zone drop) gekocht voor 10,5k. Die gaat op de reguliere AH voor 25k. Hopelijk koopt iemand em :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40K is niks op dat AH, daar kan je een toothpick van kopen
Misschien willen ze er goldbuyers mee opsporenIedereen die zoveel uitgeeft wordt onderzocht.
Maar dat is wel een handige!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:22 schreef DjNivek het volgende:
Ik hoop er wat winst mee te maken nu, gisteren een Black Tabby (de Hillsbrad zone drop) gekocht voor 10,5k. Die gaat op de reguliere AH voor 25k. Hopelijk koopt iemand em :p
Ja, die trinket is dus aangepast/hotfixed vannacht. Dus als je nog van die kaarten hebt, prijs je gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Is die nu beter ja? Vond het altijd al kut als ik zo'n Oxen kaart kreeg die geen zak waard waren, maakte je altijd wel 700g verlies op ofzo.
Anyone?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Blistering het volgende:
Zeg mensen, hoe bevalt de x-pac tot nu toe?
En dan met name in vergelijking met de andere x-pacs uit het verleden? Positiever/negatiever?
Ben wel benieuwd eigenlijk!
Ik heb hier denk ik al 100x lopen juichen hoor. Echt zoveel beter from the start dan Cataclysm.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Blistering het volgende:
Anyone?Isa/Twy/andere spelers die al wat langer meegaan?
Ik heb niks met panda's maar vermaak me goed met deze expansion. Merk van mezelf dat ik stukken actiever weer speel dan tijdens Cataclysm. Mogelijk ook doordat ik nu als Monk speel, maar tegen het einde van Cataclysm zat ik tegen het stoppen met WoW aan. Het is toch wel wat frisser, ook al vond ik de quest zones niet enorm boeiend, maar veel leuke kleine details te vinden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Anyone?Isa/Twy/andere spelers die al wat langer meegaan?
Bevalt super imoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Blistering het volgende:
Zeg mensen, hoe bevalt de x-pac tot nu toe?
En dan met name in vergelijking met de andere x-pacs uit het verleden? Positiever/negatiever?
Ben wel benieuwd eigenlijk!
Dacht al dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:37 schreef Friday12 het volgende:
alleen die dailies word je moe van... anti alt(nee die buff 2x zo snel is nog steeds kut)
nu heb ik shado-pan en weet ik veel hoe die andere heet ook unlocked dus nog meer dailiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dacht al dat ik de enige wasVind al die dailies ook maar nix...
Je hoeft ze niet te doen hèquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef Friday12 het volgende:
nu heb ik shado-pan en weet ik veel hoe die andere heet ook unlocked dus nog meer dailies
Ik vind het heerlijk. Voor mij brengt het WotLK gevoel weer terug. Zo veel te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier denk ik al 100x lopen juichen hoor. Echt zoveel beter from the start dan Cataclysm.
tillers is wel handig voor cooking enz dus food voor raidsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te doen hè
Ik sla de 'vanity' dailies regelmatig over (Tillers, Anglers, Cloud Serpent). Daar heb ik nog meer dan een jaar de tijd voor.
Sprak vandaag iemand die een app had voor zijn iphone waarmee hij zijn pc op afstand kon bedienen. Zo kon hij zichzelf inloggen in wowquote:
gaat moeilijk als je slaapt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sprak vandaag iemand die een app had voor zijn iphone waarmee hij zijn pc op afstand kon bedienen. Zo kon hij zichzelf inloggen in wow
Ik moet ze gewoon elke dag doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te doen hè
Ik sla de 'vanity' dailies regelmatig over (Tillers, Anglers, Cloud Serpent). Daar heb ik nog meer dan een jaar de tijd voor.
Ja, maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja wat ook kut is, ze hebben heel veel dingen makkelijker gemaakt voor alts. Maar als je nu een alt hebt en je wil valor gear kopen, moet je al die kut dailies nog een keer gaan doen.
*ziet signature, weet genoeg*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe sommige mensen dit spel nog kunnen spelen
2 jaar lang WoW gedaan heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
*ziet signature, weet genoeg*
Misschien dat je vanavond nog geluk hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef Kingleon het volgende:
Gister een klote avond gehad op wow. 3 keer dropte er iets in een heroic voor me en 3 keer de roll verloren. Daardoor ben ik blijven steken op i lvl 455 terwijl ik zo graag vanavond LFR wilde doen
Kan je nog iets kopen op het AH? En anders doe je later deze week de LFR.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef Kingleon het volgende:
Gister een klote avond gehad op wow. 3 keer dropte er iets in een heroic voor me en 3 keer de roll verloren. Daardoor ben ik blijven steken op i lvl 455 terwijl ik zo graag vanavond LFR wilde doen
Zo ontzettend makkelijk weer? Ach ja. Ik probeer het morgen wel even, misschien krijg ik nog iets nuttigs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
Net LFr gedaan. Eitje. Alleen moeten de tanks wel weten wat te doen het eerste gevecht
476quote:
Hoe lang heb je over de hele run gedaan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
Net LFr gedaan. Eitje. Alleen moeten de tanks wel weten wat te doen het eerste gevecht
Nop, je kan wel transmuten. Maar dat kost je een Golden Lotus extra en dat is het vaak niet waard. Maar de markt voor gems zal binnenkort een beetje aantrekken nu LFR er is en meer mensen gear krijgen met gem slots.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Maax het volgende:
Komt er ook zoiets voor de huidige lvl gems als er was voor Cata gems zoals de fire prism? x aantal gems bijelkaar gooien en je krijgt een betere?
Ik heb momenteel een paar honderd gems die ik niet aan de straatstenen kwijt raak
Vaag, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
is de sha of anger bugged ofzo, hij spawmt wij taggen tank gaat dood, sha verdwijnt en komt nooit meer terug.. wat is deze
wees blij queue is 1500 op mijn serverquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Fuck. Per ongeluk uitgelogd, en nu dus op plek 600 in de queue. *zucht*
Ik begon op plekje 1400. Frostmane toevallig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Friday12 het volgende:
wees blij queue is 1500 op mijn server
en wat is dat met LFR waarom 3 bosses???
nee silvermoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik begon op plekje 1400. Frostmane toevallig?
Gebeurt vast nog wel in een later stadium. Gewoon bewaren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Omega het volgende:
Wel stom dat die mote of harmony Soulbound zijn. Een alt van mij is skinner en miner, dus die heeft er niets aan. Had ze dan account-bound gemaakt
Dan verplaatst 'ie naar een andere locatiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
is de sha of anger bugged ofzo, hij spawmt wij taggen tank gaat dood, sha verdwijnt en komt nooit meer terug.. wat is deze
quote:
spirit of harmonyvendor heeft vast wel wat nuttigs voor jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Omega het volgende:
Wel stom dat die mote of harmony Soulbound zijn. Een alt van mij is skinner en miner, dus die heeft er niets aan. Had ze dan account-bound gemaakt
Ja bij ons dus ook. Niet echt in de guild maar meer in real life. Gewoon omdat dat yolo zo stom is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Het is een running gag in ons guild omdat iedereen zich er zo aan stoort
In 18 minuutjes waren we helemaal klaar. En er waren mensen die op elke boss een item hadden gekregen en dat ook even verkondigdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef JoeBravo het volgende:
En wat is LFR een teleurstelling zeg.
Pff dat is echt een bikkel-achiev, gratz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren Down with the Dark Iron achievement gehaald, wat best kut is op een half lege server (na een half uur zeuren in trade toch 5 mensen bij elkaar gekregen), en ik heb eindelijk na een paar jaar de Strange, Long Trip achievement
heb alleen 2 legendary questitems geloot in LFR. galleon nog niet gezien meegedaan, 2x sha ook geen loot. normal vaults wel een belt geloot, dus niet zo dramatisch hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In 18 minuutjes waren we helemaal klaar. En er waren mensen die op elke boss een item hadden gekregen en dat ook even verkondigden![]()
Ik heb nog nooit op die manier een item gekregen, alleen gold. Niet in LFR, niet op Galleon (2x), niet van de Sha (2x) (op epic questboots na) en niet eens in de normale raid (2 bosses). En in de raid en op galleon heb ik mijn coins of luck of hoe die dingen ook heten ook nog gebruikt
you obese lazy orcquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb alleen 2 legendary questitems geloot in LFR. galleon nog niet gezien meegedaan, 2x sha ook geen loot. normal vaults wel een belt geloot, dus niet zo dramatisch hier.
en de enige relevante yolo betekenis:
[ link | afbeelding ]
Even een aanvulling: 3x Sha en geen loot.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:49 schreef JoeBravo het volgende:
heb alleen 2 legendary questitems geloot in LFR. galleon nog niet gezien meegedaan, 2x sha ook geen loot. normal vaults wel een belt geloot, dus niet zo dramatisch hier.
en de enige relevante yolo betekenis:
[ link | afbeelding ]
speel pandaren, dus niet relevant.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even een aanvulling: 3x Sha en geen loot.
Dat is toch niet leuk? Doe mij dan maar weer een BH ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Flaggen? Wat is dat?
En ik heb ook wel met Horde op mijn server te doenSerieus. Volgens mij komen die nooit toe aan het killen van een worldboss.
Een vriend van me speelt een healer monk, en toen we vandeweek bezig waren (allebei begin lvl 20) hoorde ik op skype een hoop gevloek over maar 1 channeled healing spell hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Arquero het volgende:
Hmm, iemand ervaring met monks als healers? Hoe speelt dan?
Ben er gisteren eentje begonnen, maar om te beginnen hebben ze maar 1 spell en nog channeled ook
Heb wat qua healing gedaan met een disc priest, maar leek me wel leuk om monk uit te proberen.
Op een RP/PVE Server kan je jezelf als 'ik wil pvpen' flaggen. Waardoor je dus targetable wordt voor mensen die geen PVP aan hebben. Dit heeft als gevolg dat als je als alliance in AOE gaat staan en het aanzet de AOE attack vervolgens ook degene die de AOE doet als PVPbaar maakt. En als je een PVPbare speler healt wordt je zelf ook PVPbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Flaggen? Wat is dat?
En ik heb ook wel met Horde op mijn server te doenSerieus. Volgens mij komen die nooit toe aan het killen van een worldboss.
Oh...wat flauwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef GI het volgende:
Op een RP/PVE Server kan je jezelf als 'ik wil pvpen' flaggen. Waardoor je dus targetable wordt voor mensen die geen PVP aan hebben. Dit heeft als gevolg dat als je als alliance in AOE gaat staan en het aanzet de AOE attack vervolgens ook degene die de AOE doet als PVPbaar maakt. En als je een PVPbare speler healt wordt je zelf ook PVPbaar.
Dus, 1 gestealht rogue die onder de sha gaat staan en pvp aanzet heeft als bijna direct gevolg dat de iedere speler in die raid PVP Flagged is. Waarna er 60 alliance klaar staan om de 30 horde neer te knallen / ganken.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:32 schreef lifeblind het volgende:
Oh da's een goeie, iedereen op m'n server zit nog vrolijk in pandaria, en zeker doordeweeks is 't heel rustig
Dat heb ik dus ook. Zoveel dailies, ik doe elke dag maar 1-2 dungeons maximaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik vind pandamonia wel grappig, alleen de dailes, veel te veel dailies. Eerst Panda loremaster gehaald en nu alles op exalted brengen. Ik heb niet eens tijd om ee dungeon te doen met al die dailies en met de groente tuin en daarnaast moet ik de pet battles ook nog doen
Niks doet echt dmg en wij waren dus in 18 minuutjes klaar met de hele LFR.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Van panda land heb ik er nog geen één, wel een paar op honored / friendly maar niets exalted. Het wordt een lange weg tot exalted.
Ik hoorde trouwens wel van wat mensen dat de LFR gewoon tank en spank is net als in Cat.
Ik net een verkochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef Suncatcher het volgende:
Darkmoon card. +11k mana per minuut
vergeet niet dat Paragorn alles tot den treuren heeft kunnen oefenen in Ptr en er ook de tijd voor heeft. Voor dat soort groepen net als Vodka is het gewoon makkelijk. Ik vraag me af of die mensen wel lol in het spel hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Paragon heeft alles al dood in Mogu'shan Vaults
Ja hoor, die hebben wel lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
vergeet niet dat Paragorn alles tot den treuren heeft kunnen oefenen in Ptr en er ook de tijd voor heeft. Voor dat soort groepen net als Vodka is het gewoon makkelijk. Ik vraag me af of die mensen wel lol in het spel hebben.
Een aantal van die guilds zueren ten minste niet dat de content te makkelijk is en te weinig en te snel te halen is. Zoals veel "Casual Raiders"doen. Eerst op PTR veel oefenen en dan zeuren dat het te makkelijk is .quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, die hebben wel lol
En Paragon is niet het enige guild wat uren en uren oefent op de ptr
Ik zit in een top 20 guild, mij hoef je dat niet te vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Een aantal van die guilds zueren ten minste niet dat de content te makkelijk is en te weinig en te snel te halen is. Zoals veel "Casual Raiders"doen. Eerst op PTR veel oefenen en dan zeuren dat het te makkelijk is .
Ik heb in een guild gezeten wat ergens rond de 150 in de wereld zat. Man man man, wat een elitistische jerks waren dat zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Klopt , dat zijn ook de lui die altijd commentaar op anderen hebben wanneer er een wipe is. Heb er zat mee gemaakt in zo'n "Elite Guild" in de US is het nog een graad erger.
Daarnaast hebben al die guildes "Socials nodig." Geen idee waarom behalve dat die guildbankgoud vullers zijn.
Doe mij maar een gezellig klien guild wat niet voor racing gaat maar voor fun gaat aangezien de race toch niet lukt
Alleen als je bepaalde mounts en spullen wiltquote:
inderdaad, nu wat heroics doen en terwijl in de queue wat archae lvlen van 0quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je bepaalde mounts en spullen wilt
Ik sla een hele reeks dailies over, kan altijd nog wel een keer. Alles hoeft niet NU.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Blistering het volgende:
Is die Scepter archeo mount al wat makkelijker te krijgen dan pakweg een jaar/anderhalfjaar geleden?
eerde world of grindcraftquote:
De scepter, dat zeg ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Je kan overigens door archeology digsites in Pandaria te doen, crates bij Brann Bronzebeard kopen mer daarin Tol'Vir (en andere natuurlijk) fragments. Moet je wel van klikken houden dus
Ah, dat beest, dacht al dat je die bug bedoelde maar wist niet hoe die heette. Heb ik ook nog steeds nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef Blistering het volgende:
De scepter, dat zeg ik
http://www.wowhead.com/spell=92148
quote:The conflict between the Horde and the Alliance has ignited a new series of daily quests along the shore of the Krasarang Wilds.
grind grind, welke factie is dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Goed nieuws uit de patchnotes van 5.1:
[..]
omgquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Goed nieuws uit de patchnotes van 5.1:
Volledige notes hier: http://www.mmo-champion.c(...)Official-Patch-Notesquote:The Pandaren Campaign begins!
• The conflict between the Horde and the Alliance has ignited a new series of daily quests along the shore of the Krasarang Wilds.
• Players can visit their faction strongholds in the Vale of Eternal Blossoms to begin the quest to summon their war fleets to the continent of Pandaria. (Please note: The Alliance version of this quest is not yet complete, but will still unlock the new missions and features).
• Players will both valiantly defend their faction’s outpost and assault the opposing faction's headquarters.
• Two new Reputations have been added: Alliance players can earn reputation with Operation: Shieldwall, while Horde players will curry favor with the Dominance Offensive.
• Players can slay rival NPCs and opposing faction players along the shore to earn commissions that can be spent to upgrade their faction's base.
• Look for strategic objectives to capture, including graveyards and towers. Commissions can be spent to recruit guards that will help protect this captured territory!
• Players who are truly dedicated to their faction can spend their commissions on an item that will give their fellows an extra reputation group quest for the day. Horde players can speak with Ongrom Black Tooth, while Alliance players can contact Proveditor Grantley for details.
Je ziet der echt passie uitstralen als ze er over verteld. Vind ik mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, die hebben wel lol
En Paragon is niet het enige guild wat uren en uren oefent op de ptr
Kijk, ze legt even uit hoeveel lol ze hebben:
twee mensen uit die documentaire zitten in mijn guild nu, zo raar om ze in die docu te zien![]()
Ik vind haar ook leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef pl4kkie het volgende:
Je ziet der echt passie uitstralen als ze er over verteld. Vind ik mooi
heel herkenbaar. Ik heb het ook zovaak gehad. Gister nog krijg ik de feets van de de quest van Sha of Anger en win ik even later ook feets bij LFR. 2 epic feets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:04 schreef Sapstengel het volgende:
En zoals altijd, koop ik shoulders van valor, win ik ze ook in LFR. Nouja het scheelt dat die valor een hoger ilvl hebben.
En het tweede deel is nog niet open, of wel? Je kan pas 3 bazen doen in LFR op dit moment.
Ik besloot mijn chest van het AH af te halen omdat ik die toch zelf nog ging maken, maar nog niet honored was met de Golden Lotus. Chest gekocht, 2 dagen later kon ik hem zelf maken en voor 9k meer op het AH verkochtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet zeggen ik probeer niets te kopen op de AH maar alleen zelf te maken of te laten maken. Al de mounts die ik wil kosten al een fortuin dus ik heb geen goud voor gear van de AH te kopen
10 achievpuntenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
De yak is gaafde kleine dan . de grote voor 120K ? ehmmmmm nee dat gaat hem nie nooit worden. De grand ice mammoet is ook ideal met de repairbot
.
Over maken en verkopen de twee schilden tank/healer verkopen prima
108kquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
De yak is gaafde kleine dan . de grote voor 120K ? ehmmmmm nee dat gaat hem nie nooit worden. De grand ice mammoet is ook ideal met de repairbot
.
Over maken en verkopen de twee schilden tank/healer verkopen prima
Er is echt wel een verschil tussen de horde en Alliance chopperquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
beetje belachelijk want juist die mounts zijn duur en er is geen echt verschil. Ik geloof dat ik ergens las dat die twee gefixed worden door Bliz. ze kosten de zelfde mats /rep horde of alliance kant en zijn duur
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef Pritt het volgende:
Nog mensen die geapplied hebben bij de nieuwe Nihilium?
Misschien een goede reden voor mij om uit retirement te komen.
Niet persoonlijk, maar in Vanilla wel veel in het wereldje gezeten. Daarna nooit meer echt serieus gespeeld. Zag nu op zijn livestream dat hij weer was begonnen met een raidgroep. Lijkt mij best leuk om weer eens die raid-schoenen aan te trekken.quote:
Eén van de eisen was dat je in een world top 10 guild hebt geraid. Ik neem aan dat je daar dus aan voldoet. Daarbij is het niet echt een sociaal leuk iemand, maar veel plezierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Pritt het volgende:
Niet persoonlijk, maar in Vanilla wel veel in het wereldje gezeten. Daarna nooit meer echt serieus gespeeld. Zag nu op zijn livestream dat hij weer was begonnen met een raidgroep. Lijkt mij best leuk om weer eens die raid-schoenen aan te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, hoe impressive ben je als je sinds vanilla al niet meer hebt geraid? Ze hebben al 1 boss neer op heroic overigens
[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 12-10-2012 15:47:10 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nou ja, succes en we horen het welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef Pritt het volgende:
Top 15 vanilla guild. Gister 2 uurtjes zijn stream bekeken. Daar gebeurde dingen waar je bij ons gewoon een /gkick kreeg en die werden daar door de vingers gezien dus zo bang ben ik niet. Zit mij alleen af te vragen of ik wel zoveel avonden paar week wil raiden. Iets meer benchen heb ik ook geen problemen mee.
Nee, dat is op zich belachelijk weinig tijdens progress.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
4 avonden in de week is toch normaal voor een top guild ?
((hey dit mag ik wel weer quoten , vreemd))quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is op zich belachelijk weinig tijdens progress.
daarbij zou ik het geen topguild willen noemen, nog niet
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
((hey dit mag ik wel weer quoten , vreemd))
Tja ik vind 4 avonden per week best veel. Top guilds is niets voor mij. Ik vidn questen, achievements halen en oude content complementeren veel te leuk om te doen
Ik vraag me echt af hoe je dan in hemelsnaam nog lol hebt in het spel... (of hoe je je brood verdientquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet er niet aan denkenIk heb 3 avonden per week geraid en ik vond het al te veel verplichting. Ik zie hoe 'zwaar' op dit niveau raiden is tijdens progress en dan raidt mijn guild maar 5 dagen per week (wat dus echt heel weinig is vergeleken met de rest). Guild wat op het eind van Cata nr. 1 was raidde 7 dagen per week en dan niet alleen 's avonds, maar de hele dag (elkaar aflossen, neem ik aan).
Oh, ze hebben wel lol hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Abby79 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je dan in hemelsnaam nog lol hebt in het spel... (of hoe je je brood verdient)
Nou ja, met 3 avonden per week was mijn sociale leven niet helemaal weg hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tanking in Pandamonia is wat veranderd dan dat het was. Voor de pally in iedergeval met het weghalen van abilities.
Met 3 avonden of meer, heb je dan wel tijd voor een sociaal leven of is het werken dan thuiskomen en direct raiden etc... ik weet dat in de tijd dat ik vier avonden deed een klein beetje extra drukte op de weg zorgde al voor een tijds druk probleem.
Ik doelde meer op die 7 dagen in de week groepen, hoewel voor mij 5 ook te veel is (maar dat heb ik vroeger ook wel eens gehaald in bepaalde periodes). Ik merk alleen dat ik dat nu echt niet meer zou kunnen opbrengenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ze hebben wel lol hoor!
en ik heb echt respect voor de raiders in mijn guild met een fulltime baan![]()
Oh ja, die 7 dagen per week groepen ken ik niet echt. Alhoewel, mijn vriend wilde gaan spelen in Envy, maar die deden ook 7 dagen per week en daar had hij toen geen trek in. En ik wilde niet in dat guild. Andere reden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Abby79 het volgende:
Ik doelde meer op die 7 dagen in de week groepen, hoewel voor mij 5 ook te veel is (maar dat heb ik vroeger ook wel eens gehaald in bepaalde periodes). Ik merk alleen dat ik dat nu echt niet meer zou kunnen opbrengen.
Ik had vroeger met m'n 40-uur-in-de-week baan gemiddeld nog 38 uur die ik in WoW stak, ik snap nu echt niet meer hoe ik dat ooit gedaan heb
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
40 uur werken in de week, 12,5 uur reistijd per week en dan nog 16 uur per week raiden . je gaat dan niet om 12 uur als de raid klaar is naar bed dus het werd vaak 1 uur en dan de wekker om 6:15 .. Ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Doe mij maar gewoon een raid nu en dan en voor de rest fun times.
Misschien guildperk wel,maar repbonus niet want heb hem gelijk gekocht zonder te questen in Kun-Laiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Okee 108 dat is guildperks en repbonus eraf ? dan nog zelf 100 K is geen optie
Daar heb ik wel zo vaak op gewiped dat ik het geloof ik niet zo'n super gevecht meer vindquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat het machtig was om de content zonder buffs te lijf te gaan en de eerste keer madness ( heb het geloof ik maar twee keer gehaald voor de buffs and nooit gedaan er na) was echt een overwinning.
Het mooiste gevecht vind ik nog altijd LK H 25 man
Ja, maar die wipten dan al op Sindragosa omdat ze dachten dat het inmiddels wel tank & spank was gewordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat hoort er bij vind ik , als je voor bazen gaat met progressie weet je dat je kan wipen. Zelfs met geared lvl 85 wipen groepen er op. maar "Dawn of Light" is gewoon een sperfecte titel voor een Prot Pally
Gewoon direct LFR joinen zodra het kan! Je hebt géén idee hoe simpel dat is. Een normal dungeon is nog een uitdaging vergeleken met LFR.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yep hele zooi in het ijsmaar de LK altijd op de defile wanneer je uit het shadow realm komt
wipe.. meeste begrijpen niet dat je direct spread naar de rand . drop defile en terug naar binnen en afbrangden die hap. Het is zo eenvoudig
..
Maar nu eerst rustig alles op exalted brengen, dan de patch afwachten tot de bugs er uit zijn , wat dungeons doen, dan maar eens LFR als ik een hoog genoeg ilvl heb en dat zal het wel zijn denk ik zo. Daarnaast de rest van de chars levelen en het guilde levelen. level 12 en counting en maar twee mensen in de guild
Ben je er inmiddels overigens ook al achter dat je moet betalen voor een plekje in zijn guild?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef Pritt het volgende:
Top 15 vanilla guild. Gister 2 uurtjes zijn stream bekeken. Daar gebeurde dingen waar je bij ons gewoon een /gkick kreeg en die werden daar door de vingers gezien dus zo bang ben ik niet. Zit mij alleen af te vragen of ik wel zoveel avonden paar week wil raiden. Iets meer benchen heb ik ook geen problemen mee.
Hebben!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort in de blizzshop
grins ilvl 360 maar zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon direct LFR joinen zodra het kan! Je hebt géén idee hoe simpel dat is. Een normal dungeon is nog een uitdaging vergeleken met LFR.
Dat is een domme vraag jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
LD, das lang geleden![]()
Speel jij ook nog? domme vraag![]()
Heroics doen en je komt al een heel eind! De boots van de Sha-questquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
grins ilvl 360 maar zover ben ik nog nietin cat topte ik de meters met m'n ret pally
maar ik Tank liever
Nee *@*@#&@)# Bliz doet dat niet vanwege technische verschillen .stelletje eikels . ik heb nog geen dungeon gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heroics doen en je komt al een heel eind! De boots van de Sha-quest
Kon je je US account niet omzetten naar een EU account?
Allemachtig, wat idioot eigenlijk. Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nee *@*@#&@)# Bliz doet dat niet vanwege technische verschillen .stelletje eikels . ik heb nog geen dungeon gedaan
tja ik hoop dat ze het ooit mogenlijk maken want dan zet ik ze als nog omquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een erg toffe collega die in de US speelt en ze dacht er over om haar account EU te maken. Zal ze blij zijn met dat nieuws.
Nou, inderdaad. Een char weer naar max level levelen dat lukt iedereen wel, maar om al die achievements opnieuw te doen en al die pets en mounts weer te verzamelen. Pfff, ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het zou op zn minst leuk zijn als ze je achievements, mounts en pets over konden zetten.
Het doet nog steeds pijn als ik aan alle achievements en mounts denk die op mn oude account staan. Maar unbannen doet blizz niet aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou, inderdaad. Een char weer naar max level levelen dat lukt iedereen wel, maar om al die achievements opnieuw te doen en al die pets en mounts weer te verzamelen. Pfff, ik moet er niet aan denken.
Ja maar ook het terug brengen van consecration die je nu met een glyph onder trash kan flikkeren en niet meer 50% van je mana opvreet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tanking in Pandamonia is wat veranderd dan dat het was. Voor de pally in iedergeval met het weghalen van abilities.
Met 3 avonden of meer, heb je dan wel tijd voor een sociaal leven of is het werken dan thuiskomen en direct raiden etc... ik weet dat in de tijd dat ik vier avonden deed een klein beetje extra drukte op de weg zorgde al voor een tijds druk probleem.
Echt leuk. Onze main healer deed een run met mij en we wipte bijna waarop ik vrolijk mijzelf op hield. Vervolgens zei ze "Pff that was close." waarop ik antwoorden "Nah. I'm just that good. xD"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat hoor ik van bijna alle tanks op het moment
uitdaging morchok HC zonder healsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, dat is zeker nice.
Zo heb ik tijdens DS10 wel eens met onze healers op vent afgesproken onze main tank niet te healen tijdens thrash, omdat hij een beetje liep te etteren op ventrillo.
Bleef hij ook gewoon leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |