Je hoeft ze niet te doen hèquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef Friday12 het volgende:
nu heb ik shado-pan en weet ik veel hoe die andere heet ook unlocked dus nog meer dailies
Ik vind het heerlijk. Voor mij brengt het WotLK gevoel weer terug. Zo veel te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier denk ik al 100x lopen juichen hoor. Echt zoveel beter from the start dan Cataclysm.
tillers is wel handig voor cooking enz dus food voor raidsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te doen hè
Ik sla de 'vanity' dailies regelmatig over (Tillers, Anglers, Cloud Serpent). Daar heb ik nog meer dan een jaar de tijd voor.
Sprak vandaag iemand die een app had voor zijn iphone waarmee hij zijn pc op afstand kon bedienen. Zo kon hij zichzelf inloggen in wowquote:
gaat moeilijk als je slaapt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sprak vandaag iemand die een app had voor zijn iphone waarmee hij zijn pc op afstand kon bedienen. Zo kon hij zichzelf inloggen in wow
Ik moet ze gewoon elke dag doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te doen hè
Ik sla de 'vanity' dailies regelmatig over (Tillers, Anglers, Cloud Serpent). Daar heb ik nog meer dan een jaar de tijd voor.
Ja, maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja wat ook kut is, ze hebben heel veel dingen makkelijker gemaakt voor alts. Maar als je nu een alt hebt en je wil valor gear kopen, moet je al die kut dailies nog een keer gaan doen.
*ziet signature, weet genoeg*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe sommige mensen dit spel nog kunnen spelen
2 jaar lang WoW gedaan heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
*ziet signature, weet genoeg*
Misschien dat je vanavond nog geluk hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef Kingleon het volgende:
Gister een klote avond gehad op wow. 3 keer dropte er iets in een heroic voor me en 3 keer de roll verloren. Daardoor ben ik blijven steken op i lvl 455 terwijl ik zo graag vanavond LFR wilde doen
Kan je nog iets kopen op het AH? En anders doe je later deze week de LFR.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef Kingleon het volgende:
Gister een klote avond gehad op wow. 3 keer dropte er iets in een heroic voor me en 3 keer de roll verloren. Daardoor ben ik blijven steken op i lvl 455 terwijl ik zo graag vanavond LFR wilde doen
Zo ontzettend makkelijk weer? Ach ja. Ik probeer het morgen wel even, misschien krijg ik nog iets nuttigs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
Net LFr gedaan. Eitje. Alleen moeten de tanks wel weten wat te doen het eerste gevecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |