abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:55:48 #151
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_117843288
yolo... in wow.

Als je niet aan het ironmannen bent moet je daar al HELEMAAL je mond over houden.
pi_117843330
Het is een running gag in ons guild omdat iedereen zich er zo aan stoort :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117843460
Iedereen die het bij ons in de guildchat zegt demote ik gelijk tot RETARD RANK , dan kan je niet praten in guildchat ;)

Irritante yolo gedoe. }:|
- Djehoetie / Jehuty -
pi_117843537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Omega het volgende:
Wel stom dat die mote of harmony Soulbound zijn. Een alt van mij is skinner en miner, dus die heeft er niets aan. Had ze dan account-bound gemaakt :(
spirit of harmonyvendor heeft vast wel wat nuttigs voor je ;)

En wat is LFR een teleurstelling zeg. -O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117843664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Het is een running gag in ons guild omdat iedereen zich er zo aan stoort :')
Ja bij ons dus ook. Niet echt in de guild maar meer in real life. Gewoon omdat dat yolo zo stom is.

Maar had idd 72k over, na de release veel gefarmed, pvp gear gemaakt, meta gems etc. Nu ook nog een scribe erbij voor de darkmoon cards, dus gaat wel snel zo. Ik begon de expansion als een arme met 11k.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:24:47 #156
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_117843757
Onze server down. Kon ineens niet meer queueuen for whatever. Heb ik net even tijd voor de ellelange dailies. :')
pi_117843819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef JoeBravo het volgende:

En wat is LFR een teleurstelling zeg. -O-
In 18 minuutjes waren we helemaal klaar. En er waren mensen die op elke boss een item hadden gekregen en dat ook even verkondigden }:|

Ik heb nog nooit op die manier een item gekregen, alleen gold. Niet in LFR, niet op Galleon (2x), niet van de Sha (2x) (op epic questboots na) en niet eens in de normale raid (2 bosses). En in de raid en op galleon heb ik mijn coins of luck of hoe die dingen ook heten ook nog gebruikt :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 09:29:10 #158
159966 lifeblind
pi_117843839
Zo, gisteren Down with the Dark Iron achievement gehaald, wat best kut is op een half lege server (na een half uur zeuren in trade toch 5 mensen bij elkaar gekregen :P ), en ik heb eindelijk na een paar jaar de Strange, Long Trip achievement :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:30:02 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_117843859
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren Down with the Dark Iron achievement gehaald, wat best kut is op een half lege server (na een half uur zeuren in trade toch 5 mensen bij elkaar gekregen :P ), en ik heb eindelijk na een paar jaar de Strange, Long Trip achievement :P
Pff dat is echt een bikkel-achiev, gratz.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_117844249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In 18 minuutjes waren we helemaal klaar. En er waren mensen die op elke boss een item hadden gekregen en dat ook even verkondigden }:|

Ik heb nog nooit op die manier een item gekregen, alleen gold. Niet in LFR, niet op Galleon (2x), niet van de Sha (2x) (op epic questboots na) en niet eens in de normale raid (2 bosses). En in de raid en op galleon heb ik mijn coins of luck of hoe die dingen ook heten ook nog gebruikt :'(
heb alleen 2 legendary questitems geloot in LFR. galleon nog niet gezien meegedaan, 2x sha ook geen loot. normal vaults wel een belt geloot, dus niet zo dramatisch hier. :P

en de enige relevante yolo betekenis:

I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117844363
Heb voor de verandering eens een keer wat geluk met loot.

Had vorige week op de 1ste boss gelijk m'n helm , gisteren met LFR necklace op de 3e boss.
En daarna met onze eigen raid nog even een nieuwe cloak op de 2e boss :)

Wel alle keren coins gebruikt , daar heb ik alleen nog maar goud mee gehad.
- Djehoetie / Jehuty -
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 10:16:22 #162
159966 lifeblind
pi_117844843
Ik kom nog een puntje of 8 tekort om LFR te kunnen doen helaas, heb me ook nog niet zoveel bezig gehouden met heroics sinds ik 90 ben, vanavond maar eens kijken wat er overal aan upgrades te halen valt :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:28:12 #163
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_117845147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

heb alleen 2 legendary questitems geloot in LFR. galleon nog niet gezien meegedaan, 2x sha ook geen loot. normal vaults wel een belt geloot, dus niet zo dramatisch hier. :P

en de enige relevante yolo betekenis:

[ link | afbeelding ]
you obese lazy orc

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_117845251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:49 schreef JoeBravo het volgende:

heb alleen 2 legendary questitems geloot in LFR. galleon nog niet gezien meegedaan, 2x sha ook geen loot. normal vaults wel een belt geloot, dus niet zo dramatisch hier. :P

en de enige relevante yolo betekenis:

[ link | afbeelding ]
Even een aanvulling: 3x Sha en geen loot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117845483
quote:
15s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

you obese lazy orc

[ afbeelding ]
speel pandaren, dus niet relevant. :P
desondanks: _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even een aanvulling: 3x Sha en geen loot.
-O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117846154
Niet dat ik heroic raids doe, maar daar had ik ook nooit loot gekregen. Healers krijgen eerst niets, alleen dps.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117846217
Hmm, iemand ervaring met monks als healers? Hoe speelt dan?
Ben er gisteren eentje begonnen, maar om te beginnen hebben ze maar 1 spell en nog channeled ook :P

Heb wat qua healing gedaan met een disc priest, maar leek me wel leuk om monk uit te proberen.
pi_117846554
Kan je die legendary items gewoon looten in LFR ja? Toch maar eens dat ilvl halen, zit er nog wel 8 punten vanaf.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:28:23 #169
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_117847014
Gruwelijk irritant. De verhouding Alliance Horde is niet helemaal tof op onze server. Ongeveer 3x zoveel Alliance. Die world bosses zijn leuk en aardig, maar ik zit op een RP server, geen PvP server. Dus wat doet alliance nu steeds, zichzelf flaggen in dikke meerderheid zodat wij die @$@~$!#$@ bosses dus niet neerkrijgen.

Ik zou graag willen dat Blizz op PvE/RP servers flaggen gewoon uit zou zetten. -.-
Als ik wil PvP'en ga ik wel naar een BG. Bovendien is het zo gewoon dik oneerlijk. 60 alliance vs 25 horde...
pi_117847079
Flaggen? Wat is dat?

En ik heb ook wel met Horde op mijn server te doen -O- Serieus. Volgens mij komen die nooit toe aan het killen van een worldboss.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:31:47 #171
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_117847143
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Flaggen? Wat is dat?

En ik heb ook wel met Horde op mijn server te doen -O- Serieus. Volgens mij komen die nooit toe aan het killen van een worldboss.
Dat is toch niet leuk? Doe mij dan maar weer een BH ofzo.

Ik kies bewust voor een NON PvP server, omdat ik geen gegank wil en er ook de lol niet van inzie.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 11:38:43 #172
159966 lifeblind
pi_117847382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Arquero het volgende:
Hmm, iemand ervaring met monks als healers? Hoe speelt dan?
Ben er gisteren eentje begonnen, maar om te beginnen hebben ze maar 1 spell en nog channeled ook :P

Heb wat qua healing gedaan met een disc priest, maar leek me wel leuk om monk uit te proberen.
Een vriend van me speelt een healer monk, en toen we vandeweek bezig waren (allebei begin lvl 20) hoorde ik op skype een hoop gevloek over maar 1 channeled healing spell hebben :') Begreep dat rond de lvl 30 er wel wat meer healing spells bij komen. Zelf hou ik 't maar weer gewoon bij tanken op m'n monk, omdat tanken = O+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:59:04 #173
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_117848073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Flaggen? Wat is dat?

En ik heb ook wel met Horde op mijn server te doen -O- Serieus. Volgens mij komen die nooit toe aan het killen van een worldboss.
Op een RP/PVE Server kan je jezelf als 'ik wil pvpen' flaggen. Waardoor je dus targetable wordt voor mensen die geen PVP aan hebben. Dit heeft als gevolg dat als je als alliance in AOE gaat staan en het aanzet de AOE attack vervolgens ook degene die de AOE doet als PVPbaar maakt. En als je een PVPbare speler healt wordt je zelf ook PVPbaar.

Dus, 1 gestealht rogue die onder de sha gaat staan en pvp aanzet heeft als bijna direct gevolg dat de iedere speler in die raid PVP Flagged is. Waarna er 60 alliance klaar staan om de 30 horde neer te knallen / ganken.
pi_117848185
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef GI het volgende:

Op een RP/PVE Server kan je jezelf als 'ik wil pvpen' flaggen. Waardoor je dus targetable wordt voor mensen die geen PVP aan hebben. Dit heeft als gevolg dat als je als alliance in AOE gaat staan en het aanzet de AOE attack vervolgens ook degene die de AOE doet als PVPbaar maakt. En als je een PVPbare speler healt wordt je zelf ook PVPbaar.

Dus, 1 gestealht rogue die onder de sha gaat staan en pvp aanzet heeft als bijna direct gevolg dat de iedere speler in die raid PVP Flagged is. Waarna er 60 alliance klaar staan om de 30 horde neer te knallen / ganken.
Oh...wat flauw -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117854989
Darkmoon Duelist achievement gedaan, niemand is meer geïnteresseerd in de Dark Moon Fair en het was er helemaal leeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 15:32:14 #176
159966 lifeblind
pi_117855886
Oh da's een goeie, iedereen op m'n server zit nog vrolijk in pandaria, en zeker doordeweeks is 't heel rustig
pi_117856394
Speelt op een PVE server met een eigen lvl 12 Guild. :)

Chars:

Alliance

Prot/ret pally lvl 90 - BS/Min
Blood/Frost DK lvl 86 - SK/Min
Fury War lvl 77 - Eng/Min
Kitty druid lvl 65 - lether/Skin
Ass rogue lvl 35 - herb/ench

Zit nu op en Europese server , heb m'n US account gecanceled. Heb alleen DS normal gedaan voor dat de buffs er waren , daarna geen rading meer.

Ik vind pandamonia wel grappig, alleen de dailes, veel te veel dailies. Eerst Panda loremaster gehaald en nu alles op exalted brengen. Ik heb niet eens tijd om ee dungeon te doen met al die dailies en met de groente tuin en daarnaast moet ik de pet battles ook nog doen :)
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_117856604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:32 schreef lifeblind het volgende:
Oh da's een goeie, iedereen op m'n server zit nog vrolijk in pandaria, en zeker doordeweeks is 't heel rustig
Inderdaad :Y Alleen < level 90's gezien op de DMF. Ik wilde alleen even die profession quests doen voor de +5 op mijn profs en toen dacht ik er aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117856786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik vind pandamonia wel grappig, alleen de dailes, veel te veel dailies. Eerst Panda loremaster gehaald en nu alles op exalted brengen. Ik heb niet eens tijd om ee dungeon te doen met al die dailies en met de groente tuin en daarnaast moet ik de pet battles ook nog doen :)
Dat heb ik dus ook. Zoveel dailies, ik doe elke dag maar 1-2 dungeons maximaal.

Vandaag ook eindelijk 999/1000 met cloud serpent. Staat altijd veel mooier in dat reputation lijstje :P .
pi_117857778
Van panda land heb ik er nog geen één, wel een paar op honored / friendly maar niets exalted. Het wordt een lange weg tot exalted.

Ik hoorde trouwens wel van wat mensen dat de LFR gewoon tank en spank is net als in Cat.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 16:32:24 #181
159966 lifeblind
pi_117858394
Lorewalkers heb je op lvl 90 in max anderhalf uur van 0 naar exalted. (Overal die objecten oppakken, mail uit je mailbox graaien, quests accepten en een half uur verhaaltjes kijken :P )
pi_117858953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Van panda land heb ik er nog geen één, wel een paar op honored / friendly maar niets exalted. Het wordt een lange weg tot exalted.

Ik hoorde trouwens wel van wat mensen dat de LFR gewoon tank en spank is net als in Cat.
Niks doet echt dmg en wij waren dus in 18 minuutjes klaar met de hele LFR.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117859426
Ik kan niet eens LFR in ;) Ilvl te laag en in tegenstelling to Cat waar ik in een server top rading guild zat heb ik er nu geen tijd meer voor. Dus lekker rustig aan doen. Vier avonden van 8 tot 12 raiden is geen fun meer dat is gewoon werk.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_117860123
1 crate Tol'Vir fragments kopen en openen van Brann Bronzebeart kost 6 keer klikken.
En ik heb dus 27 crates. Keer 6x klikken |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 11-10-2012 17:20:53 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117861729
Paragon heeft alles al dood in Mogu'shan Vaults _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117861956
Kan iemand mij een SoR sturen :)
pi_117862179
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef kLowJow het volgende:
Kan iemand mij een SoR sturen :)
Pm je mail maar.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_117862220
*O* Darkmoon card. +11k mana per minuut
pi_117862718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef Suncatcher het volgende:
*O* Darkmoon card. +11k mana per minuut
Ik net een verkocht *O* +9k gold

Had gisteren wat kaarten gekocht op de AH en in een deck gemaakt. Die dus relatief goedkoop doorverkocht. Maar winst is winst.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_117863190
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Paragon heeft alles al dood in Mogu'shan Vaults _O_
vergeet niet dat Paragorn alles tot den treuren heeft kunnen oefenen in Ptr en er ook de tijd voor heeft. Voor dat soort groepen net als Vodka is het gewoon makkelijk. Ik vraag me af of die mensen wel lol in het spel hebben.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_117863257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

vergeet niet dat Paragorn alles tot den treuren heeft kunnen oefenen in Ptr en er ook de tijd voor heeft. Voor dat soort groepen net als Vodka is het gewoon makkelijk. Ik vraag me af of die mensen wel lol in het spel hebben.
Ja hoor, die hebben wel lol :D
En Paragon is niet het enige guild wat uren en uren oefent op de ptr :')

Kijk, ze legt even uit hoeveel lol ze hebben:

twee mensen uit die documentaire zitten in mijn guild nu, zo raar om ze in die docu te zien :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117863384
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoor, die hebben wel lol :D
En Paragon is niet het enige guild wat uren en uren oefent op de ptr :')
Een aantal van die guilds zueren ten minste niet dat de content te makkelijk is en te weinig en te snel te halen is. Zoals veel "Casual Raiders"doen. Eerst op PTR veel oefenen en dan zeuren dat het te makkelijk is .
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_117863429
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

Een aantal van die guilds zueren ten minste niet dat de content te makkelijk is en te weinig en te snel te halen is. Zoals veel "Casual Raiders"doen. Eerst op PTR veel oefenen en dan zeuren dat het te makkelijk is .
Ik zit in een top 20 guild, mij hoef je dat niet te vertellen ;) Ik heb ze nog nooit horen zeuren dat de heroic content te makkelijk is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117864808
Die zeikerds zijn vaak degene die het zelf ook allemaal net aan kunnen en denken dat ze bij de elite horen. De échte toppers hoor je nauwelijks, die spelen gewoon. Racen voor nummer 1 en dan is het goed. De laag daaronder is volgens mij de laag die het meeste zeikt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_117865073
Klopt , dat zijn ook de lui die altijd commentaar op anderen hebben wanneer er een wipe is. Heb er zat mee gemaakt in zo'n "Elite Guild" in de US is het nog een graad erger.

Daarnaast hebben al die guildes "Socials nodig." Geen idee waarom behalve dat die guildbankgoud vullers zijn.

Doe mij maar een gezellig klien guild wat niet voor racing gaat maar voor fun gaat aangezien de race toch niet lukt :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:42:03 #196
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_117865900
zo, vandaag pve legs gescoord van die worldboss sha :D
.
pi_117866552
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Klopt , dat zijn ook de lui die altijd commentaar op anderen hebben wanneer er een wipe is. Heb er zat mee gemaakt in zo'n "Elite Guild" in de US is het nog een graad erger.

Daarnaast hebben al die guildes "Socials nodig." Geen idee waarom behalve dat die guildbankgoud vullers zijn.

Doe mij maar een gezellig klien guild wat niet voor racing gaat maar voor fun gaat aangezien de race toch niet lukt :D
Ik heb in een guild gezeten wat ergens rond de 150 in de wereld zat. Man man man, wat een elitistische jerks waren dat zeg :r Continue ook tegen elkaar schelden en tekeer gaan op Ventrilo. Idiots roepen en dergelijke (het galmt nog na in mijn hoofd als ik er aan terug denk :') ) . Ik zei toen nog tegen mijn vriend dat je mensen zo niet motiveert tot betere prestaties en hij zei dat de officers dachten dat ze dat zo juist wel deden. Veel vriendjespolitiek ook. Broertje van officer, die echt niets kon altijd meenemen met raids en zo.

Nu in een echt goed guild en ik heb nog nooit iemand over ventrilo horen schelden. Er wordt rustig gediscussieerd over tactics (geen video's, alles zelf uitzoeken dus), er worden spelers gewisseld om te kijken welke combinaties werken en er heerst een ijzeren discipline. Helaas wel wat uitmuntende spelers kwijt geraakt op het eind van Cataclysm; die waren het helemaal zat en vonden wow geen moer meer aan :{

Hoelang zijn jullie overigens per dag bezig met dailies? Ik volgens mij minstens 2 uur of zo...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117866853
eindelijk 90 *O*
pi_117866915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Syphixx het volgende:
eindelijk 90 *O*
*O* dailies *O*

;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117866942
Oh, World of Dailycraft?

:N
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')