Is Pulver een beetje lekker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:12 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, nouja, niet alles is altijd even leuk. Dat is deel van het leven dat je dingen niet leuk vind.
Misschien toch maar niet de BOB worden dan, flink meezuipen en dan mag je vast wel beschonken bij Pulver in zn bed stappen.
Wel met jurk voor speciale gelegenheden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:17 schreef Pulver het volgende:
maar je hebt een plaatje van een kikker, da's best link
maakt mij niet uit. Bij een kikker denk ik aan kikkerbillen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel met jurk voor speciale gelegenheden.
Hmm die heb ik tot nu toe altijd overgeslagen. Het is toch een kipachtige smaak?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
maakt mij niet uit. Bij een kikker denk ik aan kikkerbillen.
En die zijn (mits goed klaargemaakt) zo verschrikkelijk lekker!!!!
ik heb het over jullie, omdat jij en vannelle dezelfde manier van reageren hebben, dus daarin mag ik in jullie vorm spreken.quote:
begrijpend lezen, pak mijn post en lees eens wat er staat en lees eens niet wat je wilt dat er staat!quote:Het klopt dat ik over bepaalde onderwerpen meer weet dan gemiddeld.
Dat is inderdaad autorijden en autorijles, want dat was mijn vakgebied.
En ik 'klus' al vanaf me 'heel erg jong', dus ik weet het verschil tussen een schroevendraaier en een bahco. En voornamelijk in de electro weet ik dus iets meer dan gemiddeld.
Dan heb ik ook nog (meerdere keren gezegd) 4 schatten van neefjes en nichtjes met gebruiksaanwijzing. Dus daar weet ik ook iets van.
En daar kan ik nog wel eens op reageren.
Dat is het lijstje wat je opnoemt.
Maar als het ergens anders overgaat, bemoei ik me er niet mee.
Als het gaat over (ik noem maar wat) de NS, zeg ik niks, want ik heb daar geen ervaring mee en kan daar dus ook niet over oordelen. Dus jij ziet me alleen maar reageren op de onderwerpen waar ik wel wat van weet en dan maak je me uit voor een betweter. Sterker, je twijfelt aan datgene wat ik zeg en daarmee maak je me uit voor leugenaar. Alsof ik de zooi maar loop te verzinnen.
Dat accepteer ik van niemand.
Of je zegt het gewoon keihard in me smoel, maar niet van dat halfzachte: "ik twijfel of je de waarheid spreekt..." Gadverdamme...
en dat is mijn mening...quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarin staat niet dat je liegt... er staat dat ik twijfel!
ik twijfel aan jouw onderzoeken, aan je openheid van andere ideeën en andere meningen..
daar mag ik aan twijfelen..
nogmaals, ik zal lezen hoe je vindt dat ik het op moet vatten..quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je leest of begrijpt het echt niet.
Ik typ toch dat je niks "moet"?
Sta gewoon eens ergens voor open, dat typ ik wel.
dat is altijd een probleem vind ik met vlees.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm die heb ik tot nu toe altijd overgeslagen. Het is toch een kipachtige smaak?
Struisvogelbiefstukje is wel lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
dat is altijd een probleem vind ik met vlees.
Dat was laatst bij DWDD ook al aan de orde.
Kip smaakt naar kip, varken naar varken en rund naar rund.
Meer smaken 'kennen' we blijkbaar niet.
Maar dat is niet zo.
Kikkerbillen smaken naar kikkerbillen. Zit een 'typische" kikkerbillen smaak aan.
Krokodil smaakt naar krokodil.
Struisvogel smaakt naar struisvogel.
Je moet het niet vergelijken.
van het hele lijstje, vind ik juist struisvogel het minste.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Struisvogelbiefstukje is wel lekker!
Verder ben ik niet echt een vleesliefhebber. Het liefst een lekker filetje, biefstukje van het een of ander.
Het is al heeeel lang geleden, maar ik herinner me een lekker mals biefstukje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
van het hele lijstje, vind ik juist struisvogel het minste.
Taaie lap vlees
Verdiep je er eens in en zeg dat gericht tegen bepaalde personen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:35 schreef ElisaB het volgende:
Hou toch eens op met het publiekelijk uitvechten van jullie onenigheid. Jullie verzieken de sfeer in FHF met een persoonlijke vete die ons allemaal geen donder aangaat en (mij persoonlijk) mateloos irriteert.
Pak de telefoon, ga samen koffie drinken, gebruik de DM of de PM maar hou in vredesnaam op met dat onvoorstelbaar kinderachtige gedoe.
Zum kotzen!
Ik kijk wel link uit. Het gaat he-le-maal nergens over, maar komt elke zoveel tijd terug. Zoek het met z'n allen lekker uit, maar niet hier. Het is niet interessant, niet leuk om te lezen, van een bedenkelijk laag niveau en buitengewoon storend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:38 schreef vannelle het volgende:
Verdiep je er eens in en zeg dat gericht tegen bepaalde personen.
Ben het ook beu mezelf iedere keer uit te moeten leggen hier.
Je bent geen mod meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit. Het gaat he-le-maal nergens over, maar komt elke zoveel tijd terug. Zoek het met z'n allen lekker uit, maar niet hier. Het is niet interessant, niet leuk om te lezen, van een bedenkelijk laag niveau en buitengewoon storend.
Weet je waar ik een pesthekel aan heb?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit. Het gaat he-le-maal nergens over, maar komt elke zoveel tijd terug. Zoek het met z'n allen lekker uit, maar niet hier. Het is niet interessant, niet leuk om te lezen, van een bedenkelijk laag niveau en buitengewoon storend.
Als ik dat wel was, lag een aantal van jullie er uit.quote:
Denk je dat een volwassen mens na zoveel weken nog gaat uitzoeken waarom jullie steeds elkaars lolly proberen te pikkenquote:Gelukkig heb je je verstand niet verloren dus over de onzinnigheid zijn we het wel eens.
Ik zie die onzinnigheid ook wel, maar dan moet je de mensen aanspreken die er over beginnen, niet degenen die het verdedigen.
Buiten dat is het een SC, je hoeft het niet interessant te vinden, ga je toch naar een ander topic?
Je hebt het duidelijk niet over mij. Maar los daarvan: dit gaat niet om redden, maar om ergernis. De zandbak is verderop en het wordt tijd dat jullie 'm opzoeken.quote:Je kunt niet iedereen redden al weet ik dat je dat wel wil.
Meid, het is me wat! Open er een topic over zou ik zeggen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:48 schreef Pulver het volgende:
Weet je waar ik een pesthekel aan heb?
Gebruikers die je nooit ziet, maar alleen bij een relletje (wat er niet eens is) naar boven komen.
Als je je voor de rest niet laat zien, doe dat nu ook dan niet.
Simpel antwoord:quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dat wel was, lag een aantal van jullie er uit.
[..]
Denk je dat een volwassen mens na zoveel weken nog gaat uitzoeken waarom jullie steeds elkaars lolly proberen te pikken
[..]
Je hebt het duidelijk niet over mij. Maar los daarvan: dit gaat niet om redden, maar om ergernis. De zandbak is verderop en het wordt tijd dat jullie 'm opzoeken.
Wat lul je nou?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, het is me wat! Open er een topic over zou ik zeggen!
Jullie verzieken FHF en dat vind ik knap belabberd.
Jullie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, het is me wat! Open er een topic over zou ik zeggen!
Jullie verzieken FHF en dat vind ik knap belabberd.
Lijkt me een prima ideequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
Morge, gaan we het weer gezellig houden vanaf nu?
Goedemorgen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
Uhu, wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zijn er hier ook nog Fokkers aanwezig die elkaar geholpen hebben? (niet allemaal tegelijk!)
Ja dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:10 schreef Rucky het volgende:
Ik ben moe van het verhuizen en ik moet eigenlijk naar bed toe, maar dat doe ik niet zonder Inlognaam, Papabear en DJMO te bedanken voor de hulp die ik van ze gekregen heb.
En degene die wilden hebben maar vandaag net niet konden ook.![]()
Jep!quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zijn er hier ook nog Fokkers aanwezig die elkaar geholpen hebben? (niet allemaal tegelijk!)
Kijk, goed bezig! Den Haag was het tegenwoordig toch? Daar 'moet' ik zaterdagavond even zijn. Moet je nog veel doen in het huis, of is het allemaal redelijk netjes?quote:
Tof!quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jep!En binnenkort ga ik er weer 1 helpen
Haha nee, helaas. Hoewel er wel leuke dingen te doen zijn met tijdschriften!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tof!
Heb je, of iemand anders, nog interesse in wat Autoweeks?
[Gratis] Stapel Autoweeks
Klopt, maar daar heb ik geen geduld voor, haha!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha nee, helaas. Hoewel er wel leuke dingen te doen zijn met tijdschriften!
Nouja hopelijk maak je er iemand blij meequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik geen geduld voor, haha!
Moet nodig even wat opruimen. Heb nu een stapeltje Top Ge ars liggen, wat ongeveer genoeg leesvoer is voor een paar maanden.. Verder nog allemaal motortijdschriften. Dus de Autoweeks gaan een dezer dagen weg..
Als je zin hebt om te komen kijken dan kom je maar langs. Laminaat had ik bewaard voor een volgende woning maar deze is gestoffeerd. Dus als je het kan gebruiken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig! Den Haag was het tegenwoordig toch? Daar 'moet' ik zaterdagavond even zijn. Moet je nog veel doen in het huis, of is het allemaal redelijk netjes?
Had je ondertussen die 3 pakken laminaat nou nog gelegd in Rotterdam, of heb je die meegesleept naar Den Haag?
Zeil misschien, zijl waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:20 schreef Rucky het volgende:
Op den duur wel maar de badkamer heeft ook een goede afzuiging dus het zal wel meevallen. Hoewel ik het ook op het zijl in de keuken kan leggen bedenk ik me net. Effe over denken (eh had ik eigenlijk wel zijl in de keuken?)
Zeil is hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:20 schreef Rucky het volgende:
Op den duur wel maar de badkamer heeft ook een goede afzuiging dus het zal wel meevallen. Hoewel ik het ook op het zijl in de keuken kan leggen bedenk ik me net. Effe over denken (eh had ik eigenlijk wel zijl in de keuken?)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeil misschien, zijl waarschijnlijk niet..
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zeil is het. Ik zou eerder ook zeil in de badkamer leggen of het liefste tegels. Laminaat in een vochtige ruimte, hoe goed geventileerd ook, lijkt me echt niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |