Zo zag en las ik het dus ook om eerlijk te zijn. Niet als afkrakend bedoeld?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, dat was gewoon omdat ik het een leuke tegenstelling vond.
Dolfie met een dromenvanger en ik met een chipcard.
Dat vond ik een leuke tegenstelling.
Dan ga ik dat ook even doen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeiken om het zeiken?
nee, ik spreek iemand aan op gedrag en om posts..
niet om te zeiken...
Normaal doe ik dat ook wel, Inlognaam.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo zag en las ik het dus ook om eerlijk te zijn. Niet als afkrakend bedoeld?
Ah, boeiend. Even over slapen en het is weer vergeten.
clan? ik ben mezelf, dat mensen het met mij eens zijn, kan ik niet helpen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook even doen:
Ik ben je gedrag meer dan zat.
Kan niks meer zeggen of jij of je clan duikelen over me heen. Clan idd, en je weet donders goed wat ik bedoel.
Je denkt iedere keer gelijk te hebben maar argumenten weet je niet. Jij denkt volgens mij nog steeds dat degenen met de grootste bek gelijk heeft.
Blijf dat maar denken, daar ga je het erg ver mee schoppen.
je hebt mij 1 keer even gezien...quote:Ik wil best een discussie met je aangaan maar pas als je normaal bent, gewoon jezelf zonder dat je gevoelens gevoed worden door de clan.
Heb je persoonlijk ontmoet en toen vond ik je wel oke, laatste tijd online niet echt.
ik ben mezelf! Ik ben wie ik ben.. staat het je niet aan, negeer je me toch?quote:En als dat jou ook niet uitmaakt: Blijf eens uit sommige discussies, je hoeft niet altijd je mond open te trekken.
Geen verstand van? Mond dicht.
Mening over iets? Mond open mét argumentatie.
Tegenargumentatie? Mond open en weer tegenargumentatie.
Niet iedere keer zeggen dat je toch niet veranderd, haalt nogal de jeu uit een discussie.
Of meedoen of lip houden. Klaar.
Die stoere houding van je is een farce, wees gewoon jezelf. Praat een stuk fijner.
bewijs graag!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook wel, Inlognaam.
Maar ik laat me gewoon niet voor leugenaar uitmaken, door niemand niet en zeker niet door dolfina.
Die kent me niet eens.
nope, niets gemist...quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
Maar ik heb haar het woord leugenaar niet zien gebruiken, of heb ik nu wat gemist?
Daar lees ik in (is natuurlijk wel meer) dat ze denkt dat ik lieg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en gek genoeg... heel gek genoeg... is er per discussie wel iets, waar jij je in verdiept hebt..
waar jij roept: "feiten kloppen niet"
dus heel eerlijk gezegd, trek ik een twijfel
daarin staat niet dat je liegt... er staat dat ik twijfel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daar lees ik in (is natuurlijk wel meer) dat ze denkt dat ik lieg.
Dat ik de zooi loop te verzinnen.
Mag ze prima denken, maar met dat soort mensen ben ik heel snel klaar.
Onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:19 schreef Pulver het volgende:
Mag ze prima denken, maar met dat soort mensen ben ik heel snel klaar.
dus jullie mogen alles denken, alles zeggen en ik moet mijn kwek maar houden?quote:
Dan lees je dat aardig verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus jullie mogen alles denken, alles zeggen en ik moet mijn kwek maar houden?
zo lees ik dat nu
ok.. hoe mag ik hem dan opvatten?quote:
Als ik dat vertel, neem je dat dan van me aan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ok.. hoe mag ik hem dan opvatten?
ik neem aan dat je het neer gaat zetten zoals ik hem op moet vatten..quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik dat vertel, neem je dat dan van me aan?
ik heb geen idee...quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:31 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ga het hier maar vragen:
Dolfi, wie zit er in jouw clan? Ik heb het gevraagd aan Vannelle, maar die wil het niet zeggen en ik zie het nietmaar ben wel reuzebenieuwd.
Je moet helemaal niks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het neer gaat zetten zoals ik hem op moet vatten..
houdt nog niet in dat ik het er mee eens hoef te zijn toch?
zoals ik al zei...quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks.
Het zou alleen fijn zijn als je eens open stond voor een mening die afwijkt van de jouwe.
Je leest of begrijpt het echt niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoals ik al zei...
ik wil best lezen hoe ik het op moet vatten, hoeft nog niet te zijn dat ik je mening deel
Koetiekoetiekoetie... doe niet zo kinderachtig man!?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:34 schreef vannelle het volgende:
Morgen 0% neerslag en 15 graden, niet verkeerd!
Ik ben geen jullie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarin staat niet dat je liegt... er staat dat ik twijfel!
ik twijfel aan jouw onderzoeken, aan je openheid van andere ideeën en andere meningen..
daar mag ik aan twijfelen..
Wil je in mijn clan? Je woont wel dichterbijquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:31 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ga het hier maar vragen:
Dolfi, wie zit er in jouw clan? Ik heb het gevraagd aan Vannelle, maar die wil het niet zeggen en ik zie het nietmaar ben wel reuzebenieuwd.
Aandacht afleiden, jeweetzz..quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Koetiekoetiekoetie... doe niet zo kinderachtig man!?
Je lijkt nu echt een kind van 2, vandaar dat ik je wil knuffelen![]()
Maar dan wel een biertje-in-de-kroeg clanquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wil je in mijn clan? Je woont wel dichterbij
3e meldtquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dan wel een biertje-in-de-kroeg clan
Dan woont ie op de juiste plekquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:55 schreef Inlognaam het volgende:
Rucky lust ook wel een biertje-in-de-kroeg denk ik
Neequote:
Nadeel? Hoezo?quote:
Fuckerdefuck! Eigenlijk moet ik beginnen met drinken zodat ik niet altijd hoef te rijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nadeel? Hoezo?
We gaan er over stemmen, da's pas eerlijk.
Wie vindt dat mootie BOB moet zijn?
1-vannelle
Je kunt tegen stemmen, staat het 1-1quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Fuckerdefuck! Eigenlijk moet ik beginnen met drinken zodat ik niet altijd hoef te rijden.
Nee gekkie, ik ben toch geen filantropische instelling.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:05 schreef Inlognaam het volgende:
Je mag ook de drank betalen, das ook goedDan maken we een potje voor een inhuur-BOB aka Taxi.
Maar dat zeggen we toch helemaal niet? We insinueren het hooguit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben toch geen filantropische instelling.
Die insinuaties bevallen met nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dat zeggen we toch helemaal niet? We insinueren het hooguit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |