Dat is vaak het lastige, waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik wel grotendeels met je eens. Ik vraag me alleen wel af waar die angsten vandaan kunnen komen. Kijk, ik heb een beetje hoogtevrees, het beinvloed mijn dagelijkse leven niet. Ik kwam er zelfs pas achter toen ik voor de eerste keer naar Zwitserland op vakantie ging en voor de eerste keer echte bergen zag. Maar ik had eens een collega, die had agorafobie, of iets soortgelijks. Had ze altijd al gehad. Van huis naar werk was een opgave. Boodschappen doen als het druk was, was onmogelijk. Geen idee waar dat vandaan komt.
Dat zien we wel, naargelang het verloop van de meetquote:
maar.. maar.. straks zien jullie dat ik veel knapper ben dan op de foto's enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zien we wel, naargelang het verloop van de meet
Dat zeg ik, zelfbehoudquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of het is aangeboren dat het natuurlijk is om jezelf geen pijn te (laten) doen
Dat zijn ze van mij ook gewend hoor schatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. maar.. straks zien jullie dat ik veel knapper ben dan op de foto's enzo![]()
welke foto's?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ze van mij ook gewend hoor schat
Dat hoor ik ook altijd, de dooddoenerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. maar.. straks zien jullie dat ik veel knapper ben dan op de foto's enzo![]()
Ik vind het veel fijner om gewoon tot het plebs te behorenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, de dooddoener
Nee, natuurlijk niet. Wat denk jij dan?quote:
Plebejersquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het veel fijner om gewoon tot het plebs te behoren
Het is ook geen meet meet maar een jij wingmanned mij een knappe deerne meetquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat denk jij dan?
Ik vind meets leuk, maar ik verwacht dat er in een stampvolle Melkweg niet heel veel te meeten valt.
das ook wel weer zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat denk jij dan?
Ik vind meets leuk, maar ik verwacht dat er in een stampvolle Melkweg niet heel veel te meeten valt.
Laatste 90s feest waar ik was stond het vol met huismoeders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is ook geen meet meet maar een jij wingmanned mij een knappe deerne meet
Volgens mij vraag je nu iets teveel, gezienquote:
quote:
Ik bedoel, bij jou weten we nu gewoon al dat je een supermodel bent.. dat is algemeen bekend.quote:
Goed nieuwsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatste 90s feest waar ik was stond het vol met huismoeders.
ideale vrouwen, wanhopig en opzoek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kan me dus niet voorstellen dat ze dat zeggenquote:
Inclusief pittig kort kapsel en prettig gestoord karakter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ideale vrouwen, wanhopig en opzoek.
Voor een keertje is dat niet zo ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief pittig kort kapsel en prettig gestoord karakter.
MILSWANCA and cougar timequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begrijpelijk welquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je nu iets teveel, gezien
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een keertje is dat niet zo erg
beter dan drugskrakersquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief pittig kort kapsel en prettig gestoord karakter.
Ja, en ik verwacht dat dit niet zo druk is als bij een concert. Maar dan moet je alsnog voor de drank door een uit zijn dak gaande menigte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de melkweg is toch ook een chillruimte boven?
And next to me, you will be the envy of every woman in the roomquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel, bij jou weten we nu gewoon al dat je een supermodel bent.. dat is algemeen bekend.
quote:
ahjoh welke zaal is dat dan? Die kleine met balkon is een prima plek voor meets manquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en ik verwacht dat dit niet zo druk is als bij een concert. Maar dan moet je alsnog voor de drank door een uit zijn dak gaande menigte.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And next to me, you will be the envy of every woman in the room
De vraag die jij jezelf moet stellen is: waarom vond ze dat niet erg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, toen ik twi betastte vond ze dat helemaal niet erg
Dat ben ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
paupers die de hele avond agressief voor zich uit kijken tandenknarsend
Als jullie samen staan dan lijk ik misschien een keer bijna menselijk, aanspreekbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de vraag is of jij naast me durft te staan, ik ben zo verblindend (wit) dat niemand ons meer aan kijkt...
Ahjoh het klinkt niet als een blockbuster, al vind ik wel als je niet kan dansen op een dansfeest is er niet zoveel aan. Maaar als het de kleine zaal is kan je prima meeten, er is chillruimte en buiten roken, er is daar achter nog een café zelfs geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef twi het volgende:
Ik vind het trouwens wel een tof idee hoor, maar geef mij maar een kroegmeet. Al hou ik het nog wel in de gaten wie er komt. Misschien is het niet zo heel druk op dat 90s feest, dan is het best wel een leuke tent.
Then we will just kill every motherfucker in the room.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de vraag is of jij naast me durft te staan, ik ben zo verblindend (wit) dat niemand ons meer aan kijkt...
Werk jij zo, constant malend wat je aan het doen bent? Is dat niet vermoeiend?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De vraag die jij jezelf moet stellen is: waarom vond ze dat niet erg?
Ja in woody's ging dat super, iedereen helemaal los, met mijn pimmel tegen de kont van samzz dansenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben die kroegmeets een beetje zat, gelul in een cafe. Ik wou gewoon weer eens ouderwets naar de kloten gaan. Vandaar feestje in de Melkweg. Dat meeten boeit me niet echt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahjoh welke zaal is dat dan? Die kleine met balkon is een prima plek voor meets man
Sounds like a great planquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Then we will just kill every motherfucker in the room.
Dat lijk je sowieso wel hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik ga mn nestje in. Trusten alllemaal.
[..]
Als jullie samen staan dan lijk ik misschien een keer bijna menselijk, aanspreekbaar.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik ga mn nestje in. Trusten alllemaal.
[..]
Als jullie samen staan dan lijk ik misschien een keer bijna menselijk, aanspreekbaar.
De zaal waar ze concerten geven. De rest van de Melkweg ken ik niet echt. Ziet er nu wel wat hipper uit hoor, met de bar aan de linkerkant onder dat balkon-gebeuren-trapding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf is dit, een fabriekshal?
Woody's zou wel weer een keer tof zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in woody's ging dat super, iedereen helemaal los, met mijn pimmel tegen de kont van samzz dansen
Ik ben er 1x geweest. Ik vond het er niet uitzien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
De zaal waar ze concerten geven. De rest van de Melkweg ken ik niet echt. Ziet er nu wel wat hipper uit hoor, met de bar aan de linkerkant onder dat balkon-gebeuren-trapding.
Zo werk ik ja. En nee, niet vermoeiend. Integendeel zelfs. Ik zie de effecten van handelen voordat ik gehandeld heb. Het is allemaal een spel, en kennis maakt dat je wint.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werk jij zo, constant malend wat je aan het doen bent? Is dat niet vermoeiend?
Ff eerlijk.. levensgevaarlijk voor dronkelappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Die zaal is trouwens "The Max"
[ afbeelding ]
Geen idee of die gebruikt wordt hoor.
Dit is dan de Oude Zaal:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ff eerlijk.. levensgevaarlijk voor dronkelappen![]()
Of voor lompe mensen zoals ik![]()
die kleine zaal is echt chill, ik en alleen daar voor concerten en feesten geweest, als het in deze zaal is word het em echt nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
De zaal waar ze concerten geven. De rest van de Melkweg ken ik niet echt. Ziet er nu wel wat hipper uit hoor, met de bar aan de linkerkant onder dat balkon-gebeuren-trapding.
quote:
Binnen de kortste keren lig ik op mn plaat hoorquote:
Slaap lekker en veel succes morgenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook slapen. Tis al te laat. Morgen vroeg op en zulks. Truste lieve mensen![]()
Adiosquote:
Thanks dearquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel succes morgen
Nee, iets met meet daar enzo ivm 90's partyquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
Zijn we nu al zo ver dat we de melkweg gaan plat spelen?
Ah ok, ik dacht dat we eindelijk een optreden gescoord haddenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, iets met meet daar enzo ivm 90's party
You're welcome hunquote:
Dat stelletje fraaie gevallen hier?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat we eindelijk een optreden gescoord hadden
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat stelletje fraaie gevallen hier?
Niet dus.quote:
Nog maar een weekje trouwensquote:
Krijg ik er een Kip bij..quote:
Wie, wat , waar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Die zaal waar het gehouden wordt is de Max, het ziet er redelijk kut uit inderdaad.
Zullen we dan maar gewoon een feestcafe zoeken in Amsterdam?
Ja, ik adopteer er dus weer een behaard lui mormel bijquote:
woody's?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Die zaal waar het gehouden wordt is de Max, het ziet er redelijk kut uit inderdaad.
Zullen we dan maar gewoon een feestcafe zoeken in Amsterdam?
Waarom niet.quote:
Als er maar van te voren een plek is bekend anders wordt het weer zo doelloos rondlopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Nou ik denk het morgen wel even uit, we gaan denk ik wel weer gewoon naar Woody's.
Werkt toch het beste zijn we nu wel uit denk ik.
Ik ga pitten, tschuss.
Is koel, misschien zoek ik een paar kroegen uit waar we naar toe kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
A
[..]
Als er maar van te voren een plek is bekend anders wordt het weer zo doelloos rondlopen
Ander nummer in je kop stampen.quote:
Ja. Probleem daar.quote:
Dat probeer ik dus al een week.. en nog steeds niet geluktquote:
Klinkt goed, al is het soms wel lastig om veel mensen ergens heen te krijgen, komt wel goed, jouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Is koel, misschien zoek ik een paar kroegen uit waar we naar toe kunnen.
Eerst bijvoorbeeld een rustig cafe waar geluld kan worden en daarna djenzen.
Ja klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet voor jou, jij -maakt- er een probleem van
Welk nummer is 't? Misschien vind ik wel een weg 'm weg te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus al een week.. en nog steeds niet gelukt
Ik ruik hier een hosseltactiek.quote:
diequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk nummer is 't? Misschien vind ik wel een weg 'm weg te krijgen
Nou, dan leef maar met de shit in je hoofdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik ben een vrouw. Ik hoor problemen te creëren
Zonde.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan leef maar met de shit in je hoofd
Senseo (+ whiskey, zolang de voorraad strekt)quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]*trekt de stekker van de magnetron eruit*
drink jij maar lekker koude koffie
Ja, die heb ik ook al 300 keer gehoord afgelopen week. Maar dit nummer blijft gewoon enorm hangen. Incl filmpje van mn gekke onderburen en aanhang enzoquote:
senseoquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Senseo (+ whiskey, zolang de voorraad strekt)
sex meet, wat moet ik me daar bij voorstellenquote:
Ik drink toch het liefst een heerlijke Lavazzaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink alles. Warme koffie, koude koffie. Zelfs koffie met suiker () als het moet
Nooit van gehoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink toch het liefst een heerlijke Lavazza
Ik hoorde hem van de week, en ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht dit is en toch airplay krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al 300 keer gehoord afgelopen week. Maar dit nummer blijft gewoon enorm hangen. Incl filmpje van mn gekke onderburen en aanhang enzo
italiaanse koffie. Betere koffie krijg je nergensquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb lekker Amon Tobin in m'n kop
[..]
Nooit van gehoord
Ja dat nummer is toch ook eens door Tim Immers ofzoiets gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week, en ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht dit is en toch airplay krijgt.
Mijn handen jeuken om hier een mooie disstrack op te schrijven.
Bij de jeugd van tegenwoordig is het in ieder geval nog grappig bedoeld, dit is gewoon dikke stront.
Ja, dank jequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je hebt een leuk koppie good vs. evil
Ja ok. En wat voor apparaatje moet je daarvoor kopen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse koffie. Betere koffie krijg je nergens
12quote:
Een duur groot apparaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ok. En wat voor apparaatje moet je daarvoor kopen dan?
Ja, die was briljant in vergelijking met dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat nummer is toch ook eens door Tim Immers ofzoiets gedaan?
Dat was ie al langquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die was briljant in vergelijking met dit.
Maar wel al gewoon fucking 200000 views hebben.
De wereld is gek geworden.
Ik vond de senseo puur slootwater, dus ik heb m weggegooidquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen geld voor helaas. Zolang me senseo het nog doet, ga ik geen ander kopen
Dat was inderdaad muziek jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat was ie al lang
De muziek van tegenwoordig is niet meer te vergelijken met de muziek van vroeger
Zoals ik al zei, koffie moet echt waanzinnig goor zijn wil ik hem niet drinkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond de senseo puur slootwater, dus ik heb m weggegooid
ik probeer het nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Manchild van Neneh Cherry is een nummer dat maar niet uit m'n kop wou toen ik nog klein was. Anders probeer je die (als je wanhopig genoeg bent)
Dat bedoel ik. dat niveau heeft het al jaren niet meerquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb gisteren zelfs dat nr van Manita geprobeerd
Niet meer mainstream nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. dat niveau heeft het al jaren niet meer
Ja, en zodra het boven komt drijven, is het volgende nr al kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer mainstream nee.
Underground is er nog steeds wel heel veel goede muziek
Ja, helaas vaak wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en zodra het boven komt drijven, is het volgende nr al kut
Maar ben jij de 14e thuis dan eigk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer mainstream nee.
Underground is er nog steeds wel heel veel goede muziek
precies. Want kutmuziek levert nu eenmaal meer geld opquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, helaas vaak wel.
Dan gaan uitgevers en managers zich ermee bemoeien he
Dat is zondag toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ben jij de 14e thuis dan eigk?
Tof. Misschien komen we wel de mormels ff showenquote:
rum lijkt me een betere combiquote:
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouweluiquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis helaasch
He shit. Snel ophalen danquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouwelui
Toch wel handig om een kroeg te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouwelui
Ja, eerst de belangrijke spullenquote:
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch wel handig om een kroeg te hebben
Ja, maar komt ook weer met verplichtingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had 2 krukken. Kep ze aan m'n moeder gegeven maanden terug. Volgens mij zitten ze nu nog in haar kofferbakquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?
hehehe, mijn moeder neemt de dingen die ik haar geef niet eens meequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had 2 krukken. Kep ze aan m'n moeder gegeven maanden terug. Volgens mij zitten ze nu nog in haar kofferbak
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?
quote:
Nee, je was gewoon gemeenquote:
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
craptop kan het ff niet aanquote:
Een theetje en een sappie? Zonder wat er in?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beter
Geen verplichtingen, altijd gezellig en hoef zelf niks te doen. Zelfs bestellen is niet nodig voor he op is schenken ze bij. Zelfs betalen doen ze voor mij. Ze weten m'n pincode
Regelmatig doorde weeks gezellig theetje doen en in het weekend altijd ee sappie
thee is voor homo's hoor ik altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beter
Geen verplichtingen, altijd gezellig en hoef zelf niks te doen. Zelfs bestellen is niet nodig voor he op is schenken ze bij. Zelfs betalen doen ze voor mij. Ze weten m'n pincode
Regelmatig doorde weeks gezellig theetje doen en in het weekend altijd ee sappie
SEX SC. Maar misschien kan ik ze beiden doen.quote:
Of als je keelpijn hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thee is voor homo's hoor ik altijd
Theetje echt in de zin van thee, soms een 43 er naast 1 a 2.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een theetje en een sappie? Zonder wat er in?
Aldus bekrompen denkende mensenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thee is voor homo's hoor ik altijd
Ik drink echt zelden theequote:
Hallo wereld.quote:
mja, we kunnen natuurlijk niet allemaal een colaverslaving hebbenquote:
Ik drink nooit onverdunde colaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, we kunnen natuurlijk niet allemaal een colaverslaving hebben
Ik drink het heel erg veel. Ben niet zo van de koffie.quote:
Fuck de wereldquote:
Aangelengde colaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink nooit onverdunde cola
Ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink het heel erg veel. Ben niet zo van de koffie.
[..]
Fuck de wereldik maak mijn eigen geweldige wereld
Boze wolf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangelengde cola
Laatst was er een idioot bij ons in de kroeg die graag een biertje met cola wilde. Getverdegetver. Dat is echt smerig
Bier met cola *fronst wenkbrauwen*quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangelengde cola
Laatst was er een idioot bij ons in de kroeg die graag een biertje met cola wilde. Getverdegetver. Dat is echt smerig
Heet dat zo? Ik noem het gewoon ranzigquote:
Ik ben je al voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd voor een whisky en goede muziek
ik heb etta aan met all I could do was cryquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd voor een whisky en goede muziek
Is het ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heet dat zo? Ik noem het gewoon ranzig
Ja, dat was dus ook mijn idee, dus ik heb het geproefd. Smerige zooi. Zonde van de cola en zonde van het bier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bier met cola *fronst wenkbrauwen*
Kom op, das toch uber-goor
Ik ben in een sentimentele bui.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb etta aan met all I could do was cry
ach, dit is ook wel een heerlijk janknummertje hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben in een sentimentele bui.
Hier nu Dust in the wind
Nu My Immortal van Evanescencequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, dit is ook wel een heerlijk janknummertje hoor
Blijft een mooi nummer.quote:
Vroeger lekker emo mee geweest.quote:
mooi nummer, ik nu anouk met I won't play the game no morequote:
True. Maar ik ben dezer dagen niet zo emo meer, dus minder gevoelig daarvoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog steeds wel soms.
Dat soort muziek kan me vaak wel raken
En dan nu iets heel andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi nummer, ik nu anouk met I won't play that game no more
niet mijn stijlquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nu iets heel anders
R Kelly - I wish (to the homies that we lost)
Nee, ik heb de nadenkmuziek aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het wel lekker
Pourin out some liqour
Geen zin om te denken nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb de nadenkmuziek aan
nee, dat geen zin hebben snap ik. Maar soms moet je gewoon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen zin om te denken nu
Gewoon een beetje terug denken, thinking of the good times
Wat heeft het voor een zin? Wat gebeurd is kan je niet niks meer aan doen. Hoe goed je ook na denkt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat geen zin hebben snap ik. Maar soms moet je gewoon.
Nee, je kan niks doen aan wat gebeurd is, dat ben ik met je eens. Ik ben dan ook aan het nadenken over wat ik moet doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een zin? Wat gebeurd is kan je niet niks meer aan doen. Hoe goed je ook na denkt.
Niet denken maar conclussies trekken en op bassis daar van verder gaan. De rest zie je wel en los je op wanneer het gebeurd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, je kan niks doen aan wat gebeurd is, dat ben ik met je eens. Ik ben dan ook aan het nadenken over wat ik moet doen
ja, dat weet ik, maar ik zit meer te denken of ik nu rechtdoor moet gaan, links of rechtsaf moet slaan.. een keuze die ik moet gaan maken, voor mezelf. En die keuze blijkt erg lastig te zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet denken maar conclussies trekken en op bassis daar van verder gaan. De rest zie je wel en los je op wanneer het gebeurd.
Je kan denken wat je wilt, maar vaak loopt alles anders.
Want?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, maar ik zit meer te denken of ik nu rechtdoor moet gaan, links of rechtsaf moet slaan.. een keuze die ik moet gaan maken, voor mezelf. En die keuze blijkt erg lastig te zijn
ik ga eigenlijk ook altijd op gevoel af, maar die ligt ff in de knoop..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want?
Je hebt verschillende keuzes.
Gevoel
Verstandig
Onverstandig
Ik ga altijd voor gevoel, wat voor mij inhoud dat het vaak alles op verstandig na is.
Maar dat is voor mij een extra drijfveer om mijn doel te behalen.
Of is het een exuus om geen keuze te hoeven makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga eigenlijk ook altijd op gevoel af, maar die ligt ff in de knoop..
Nee, ik wil wel een keuze maken, weet dus alleen nog niet welkequote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of is het een exuus om geen keuze te hoeven maken
Iedereen weet altijd diep van binnen wat die wilt maar durft geen knoop door te hakken en gebruikt een excuus
Ik ga slapen, we gaan mits je wil morgen via dm verderquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel een keuze maken, weet dus alleen nog niet welke
slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga slapen, we gaan mits je wil morgen via dm verder
Morgen.quote:
Als je buiten gaat staan ben je ook wel wakkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:26 schreef Fera het volgende:
Zo, half uurtje gefokt, ben nu wel wakker.
Mooi weer hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je buiten gaat staan ben je ook wel wakker
Het zonnetje kan wel schijnen, maar er was vannacht nachtvorst... kun je je al voorstellen hoe koud het buiten is en dat je dan wakker bent?quote:
Ik vind het heel erg meevallen, maar n paar uur geleden zal t wel kouder zijn geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zonnetje kan wel schijnen, maar er was vannacht nachtvorst... kun je je al voorstellen hoe koud het buiten is en dat je dan wakker bent?
Nu zal het wel een stuk warmer zijn jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg meevallen, maar n paar uur geleden zal t wel kouder zijn geweest.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen
Zo naar 's Hertogenbosch voor de zoveelste sollicitatie
Hoezo niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Geen klimmen vandaagDan maar bier drinken.
Ja ik weet het niet. Heb net paar jongens uit mijn klas verteld dar ik bi ben. En nu vind ik dat toch heel eng.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel me nog een beetje duf, maar verder wel lekker
Hoe ist met jou?
Bi zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Heb net paar jongens uit mijn klas verteld dar ik bi ben. En nu vind ik dat toch heel eng.Het kwam zo ter sprake hoor, niet dat ik het in ene zei maar goed.
Hai Vinniiee![]()
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bi zijn...
Best of both worlds!![]()
...maar ik ben het niet![]()
Spannendquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Heb net paar jongens uit mijn klas verteld dar ik bi ben. En nu vind ik dat toch heel eng.Het kwam zo ter sprake hoor, niet dat ik het in ene zei maar goed.
Hai Vinniiee![]()
Dat wel! Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Vooral omdat zij het over vrouwen hebben en dan mag ik niet mee praten of zou ik niet weten wat ze denken etcquote:
Hmm ja dan kan ik me wel voorstellen dat het moeilijk is jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel! Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Vooral omdat zij het over vrouwen hebben en dan mag ik niet mee praten of zou ik niet weten wat ze denken etc
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel! Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Vooral omdat zij het over vrouwen hebben en dan mag ik niet mee praten of zou ik niet weten wat ze denken etc
Leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens.
Ik ga zo naar een huisje kijken
Dankjequote:
Hmmmz, dat kan wel eens lastig worden jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje
Alleen weet ik nog niet of het een succes gaat worden, ook als het nice is.
Het is met een vriend van me, en er is 1 gewone slaapkamer, en 1 grote zolder.Dus dan moeten we er om vechten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmmz, dat kan wel eens lastig worden ja
Kun je wel de zolderkamer-autist uithangen
Ach er valt wel een oplossing te vinden lijkt mequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
nouja, ik heb wat meer te besteden, dus misschien kunnen we het op die manier oplossen.
juist wel, dan is de rivaliteit groterquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach er valt wel een oplossing te vinden lijkt meAls het een grote zolder is, lijkt het me niet zo'n probleem
Hmmmz, true truequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist wel, dan is de rivaliteit groter
Hij ziet de kans voor een MVV trioquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Flippie ik was al verliefd maar nu helemaal
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij ziet de kans voor een MVV trio
In z'n hoofd is het al "Hiergaikdan!!!11"quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij ziet de kans voor een MVV trio
Er verandert dus nietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heeft ze al die gasten gelijk achter haar aan.
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In z'n hoofd is het al "Hiergaikdan!!!11"
Ik ben 100% heteroquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef twi het volgende:
Is niet iedereen bi tegenwoordig? Ik ben altijd nerveus als ik moet vertellen dat ik hetero ben.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA EEN HETERO! IS ER TOCH WEER EENTJE INGETRAPT
Zat je daarom aan Murs piemol te friemelen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef twi het volgende:
Is niet iedereen bi tegenwoordig? Ik ben altijd nerveus als ik moet vertellen dat ik hetero ben.
En gewoon twee keer aan die van mij he.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat je daarom aan Murs piemol te friemelen?
En aan de mijne.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En gewoon twee keer aan die van mij he.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef SiIk het volgende:
Heloef, DuncanIdaho was vanochtend op de radio, ze worden beroemd
Waarom hebben wij geen handtekeningen gefixt
Weet ik veel, een of ander Nederlands bandje.quote:
Had je al gehoord dat we iemand van Casanova Bootcamp hadden gezien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet ik veel, een of ander Nederlands bandje.
Ah, ok. Boekenserie toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Duncan Idaho is een karakter uit Frank Herbert's Duin
Neen. Vertel me alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat we iemand van Casanova Bootcamp hadden gezien?
Ja is oorspronkelijk een boekenserie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat we iemand van Casanova Bootcamp hadden gezien?
[..]
Ah, ok. Boekenserie toch?
Ik ken alleen Dune, van I can't stop raving.
quote:
Uiteraardquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter kerel zat in dezelfde kroeg als wij. Hij was omgeven door andere kerels, dus echt succes heeft hij niet geboekt in dat programma. Sint kreeg er een klein stijfje van.
Natuurlijk zaten alle knappe vrouwen achterin naast mij.
Alleen ik zat naast jou ... Oh, wacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter kerel zat in dezelfde kroeg als wij. Hij was omgeven door andere kerels, dus echt succes heeft hij niet geboekt in dat programma. Sint kreeg er een klein stijfje van.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |