woody's?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Die zaal waar het gehouden wordt is de Max, het ziet er redelijk kut uit inderdaad.
Zullen we dan maar gewoon een feestcafe zoeken in Amsterdam?
Waarom niet.quote:
Als er maar van te voren een plek is bekend anders wordt het weer zo doelloos rondlopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Nou ik denk het morgen wel even uit, we gaan denk ik wel weer gewoon naar Woody's.
Werkt toch het beste zijn we nu wel uit denk ik.
Ik ga pitten, tschuss.
Is koel, misschien zoek ik een paar kroegen uit waar we naar toe kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
A
[..]
Als er maar van te voren een plek is bekend anders wordt het weer zo doelloos rondlopen
Ander nummer in je kop stampen.quote:
Ja. Probleem daar.quote:
Dat probeer ik dus al een week.. en nog steeds niet geluktquote:
Klinkt goed, al is het soms wel lastig om veel mensen ergens heen te krijgen, komt wel goed, jouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Is koel, misschien zoek ik een paar kroegen uit waar we naar toe kunnen.
Eerst bijvoorbeeld een rustig cafe waar geluld kan worden en daarna djenzen.
Ja klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet voor jou, jij -maakt- er een probleem van
Welk nummer is 't? Misschien vind ik wel een weg 'm weg te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus al een week.. en nog steeds niet gelukt
Ik ruik hier een hosseltactiek.quote:
diequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk nummer is 't? Misschien vind ik wel een weg 'm weg te krijgen
Nou, dan leef maar met de shit in je hoofdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik ben een vrouw. Ik hoor problemen te creëren
Zonde.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan leef maar met de shit in je hoofd
Senseo (+ whiskey, zolang de voorraad strekt)quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]*trekt de stekker van de magnetron eruit*
drink jij maar lekker koude koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |