quote:
Nee, je was gewoon gemeenquote:
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch wel handig om een kroeg te hebben
craptop kan het ff niet aanquote:
Een theetje en een sappie? Zonder wat er in?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beter
Geen verplichtingen, altijd gezellig en hoef zelf niks te doen. Zelfs bestellen is niet nodig voor he op is schenken ze bij. Zelfs betalen doen ze voor mij. Ze weten m'n pincode
Regelmatig doorde weeks gezellig theetje doen en in het weekend altijd ee sappie
thee is voor homo's hoor ik altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind een stam kroeg waar vrienden van me achter de bar staan beter
Geen verplichtingen, altijd gezellig en hoef zelf niks te doen. Zelfs bestellen is niet nodig voor he op is schenken ze bij. Zelfs betalen doen ze voor mij. Ze weten m'n pincode
Regelmatig doorde weeks gezellig theetje doen en in het weekend altijd ee sappie
SEX SC. Maar misschien kan ik ze beiden doen.quote:
Of als je keelpijn hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thee is voor homo's hoor ik altijd
Theetje echt in de zin van thee, soms een 43 er naast 1 a 2.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een theetje en een sappie? Zonder wat er in?
Aldus bekrompen denkende mensenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thee is voor homo's hoor ik altijd
Ik drink echt zelden theequote:
Hallo wereld.quote:
mja, we kunnen natuurlijk niet allemaal een colaverslaving hebbenquote:
Ik drink nooit onverdunde colaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, we kunnen natuurlijk niet allemaal een colaverslaving hebben
Ik drink het heel erg veel. Ben niet zo van de koffie.quote:
Fuck de wereldquote:
Aangelengde colaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink nooit onverdunde cola
Ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink het heel erg veel. Ben niet zo van de koffie.
[..]
Fuck de wereldik maak mijn eigen geweldige wereld
Boze wolf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangelengde cola
Laatst was er een idioot bij ons in de kroeg die graag een biertje met cola wilde. Getverdegetver. Dat is echt smerig
Bier met cola *fronst wenkbrauwen*quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangelengde cola
Laatst was er een idioot bij ons in de kroeg die graag een biertje met cola wilde. Getverdegetver. Dat is echt smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |