Dat is vaak het lastige, waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik wel grotendeels met je eens. Ik vraag me alleen wel af waar die angsten vandaan kunnen komen. Kijk, ik heb een beetje hoogtevrees, het beinvloed mijn dagelijkse leven niet. Ik kwam er zelfs pas achter toen ik voor de eerste keer naar Zwitserland op vakantie ging en voor de eerste keer echte bergen zag. Maar ik had eens een collega, die had agorafobie, of iets soortgelijks. Had ze altijd al gehad. Van huis naar werk was een opgave. Boodschappen doen als het druk was, was onmogelijk. Geen idee waar dat vandaan komt.
Dat zien we wel, naargelang het verloop van de meetquote:
maar.. maar.. straks zien jullie dat ik veel knapper ben dan op de foto's enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zien we wel, naargelang het verloop van de meet
Dat zeg ik, zelfbehoudquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of het is aangeboren dat het natuurlijk is om jezelf geen pijn te (laten) doen
Dat zijn ze van mij ook gewend hoor schatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. maar.. straks zien jullie dat ik veel knapper ben dan op de foto's enzo![]()
welke foto's?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ze van mij ook gewend hoor schat
Dat hoor ik ook altijd, de dooddoenerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. maar.. straks zien jullie dat ik veel knapper ben dan op de foto's enzo![]()
Ik vind het veel fijner om gewoon tot het plebs te behorenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, de dooddoener
Nee, natuurlijk niet. Wat denk jij dan?quote:
Plebejersquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het veel fijner om gewoon tot het plebs te behoren
Het is ook geen meet meet maar een jij wingmanned mij een knappe deerne meetquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat denk jij dan?
Ik vind meets leuk, maar ik verwacht dat er in een stampvolle Melkweg niet heel veel te meeten valt.
das ook wel weer zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat denk jij dan?
Ik vind meets leuk, maar ik verwacht dat er in een stampvolle Melkweg niet heel veel te meeten valt.
Laatste 90s feest waar ik was stond het vol met huismoeders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is ook geen meet meet maar een jij wingmanned mij een knappe deerne meet
Volgens mij vraag je nu iets teveel, gezienquote:
quote:
Ik bedoel, bij jou weten we nu gewoon al dat je een supermodel bent.. dat is algemeen bekend.quote:
Goed nieuwsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatste 90s feest waar ik was stond het vol met huismoeders.
ideale vrouwen, wanhopig en opzoek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kan me dus niet voorstellen dat ze dat zeggenquote:
Inclusief pittig kort kapsel en prettig gestoord karakter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ideale vrouwen, wanhopig en opzoek.
Voor een keertje is dat niet zo ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief pittig kort kapsel en prettig gestoord karakter.
MILSWANCA and cougar timequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begrijpelijk welquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je nu iets teveel, gezien
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een keertje is dat niet zo erg
beter dan drugskrakersquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief pittig kort kapsel en prettig gestoord karakter.
Ja, en ik verwacht dat dit niet zo druk is als bij een concert. Maar dan moet je alsnog voor de drank door een uit zijn dak gaande menigte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de melkweg is toch ook een chillruimte boven?
And next to me, you will be the envy of every woman in the roomquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel, bij jou weten we nu gewoon al dat je een supermodel bent.. dat is algemeen bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |