Ja, het is toch al verpest door hier te lezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees je die al zonder de aflevering gezien te hebben?
Eensch. En ze gebruikt haar verleden om bij Aad in een goed blAADje te komen, kan me indenken dat Ina dat niet leuk vond. En als je er idd als een dooie pier bij gaat zitten en jij slooft je uit, is dat wel frustrerend. Ik vind Jeannette eng, ben benieuwd wat er nou met haar gebeurd is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die hangende oogleden dat is het niet.. het is die blik. Koud maar ondertussen wel fel.
Net zoals die overtrokken reactie met die snee in haar vinger.
Ze komt op mij berekenend over.
Dat is waar ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is toch al verpest door hier te lezen.
En Swaen die op dat moment van ontroering anticipeerde door iedereen hup hup weer aan het werk te zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het wel ontroerend dat Martin duidelijk van slag was nadat hij moest kiezen.
Swaen kleef aanik hoop dat hij Wilma kiest.
Dat deed Wilma ook door te zeggen dat het een lekker weertje was. Terwijl het duidelijk een moment was om ff aan Martin te vragen of t wel ging (bijvoorbeeld)quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Swaen die op dat moment van ontroering anticipeerde door iedereen hup hup weer aan het werk te zetten.
Daar kun je je ziel nog eens bij blootleggen als er wat is.... Not.
Aad is degene die constant het verleden erbij haalt, met z'n "ik ken je levensverhaal".quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Molline het volgende:
[..]
Eensch. En ze gebruikt haar verleden om bij Aad in een goed blAADje te komen, kan me indenken dat Ina dat niet leuk vond. En als je er idd als een dooie pier bij gaat zitten en jij slooft je uit, is dat wel frustrerend. Ik vind Jeannette eng, ben benieuwd wat er nou met haar gebeurd is.
Aad heeft het gevoel dat er nu een stukje rust is en dat hij wat beter slaapt. Hij praat alsof hij net de oorlog heeft meegemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
Nou, hij is weer af. Het blijft lastig maar Aad saves the day.
Ontbijtquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Apotheose het volgende:
was die sate bij Aad nou het avondeten??
Het was denk ik geen ontbijt maar lunch. Ze hadden allen dezelfde kleren aan als tijdens het keuzemoment. Ik denk ook dat ze direct daarna zijn gaan lunchen.quote:
Misschien was hij toen ook al heimelijk verliefd op het zusje van zijn vriend!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aad is degene die constant het verleden erbij haalt, met z'n "ik ken je levensverhaal".
Wat waarschijnlijk ook nog BS is want hij kende haar broer die een paar jaar gelden omgekomen is, maar een omgekomen broer is op deze leeftijd echt niet meer jouw levensverhaal.
Haha, vind het meer een toiletjuffrouw voor iets als de Savoy in Amsterdam.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Jeannet vind ik een type om achter de bar te staan in één of andere louche tent.
Swaen lijkt mij het type voor een burn-out omdat ze te veel doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En die Swaen, zou die wel eens gewoon onderuit gezakt op de bank liggen te zappen?
Jaaaaaaaaaa, toiletjuffrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, vind het meer een toiletjuffrouw voor iets als de Savoy in Amsterdam.Hoewel die toiletjuffrouw daar dan weer op Ina lijkt.
Maar Jeannet is echt iemand die dan op zo'n krukje zit met een schoteltje op een tafeltje voor zich en alleen maar snauwt ' 50 cennnnttt'.
Het was ook na het keuzemoment, want Ina was weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het was denk ik geen ontbijt maar lunch. Ze hadden allen dezelfde kleren aan als tijdens het keuzemoment. Ik denk ook dat ze direct daarna zijn gaan lunchen.
Vroeger wel... maar tegenwoordig gebruikt ze Andrelon-shampooquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En die Swaen, zou die wel eens gewoon onderuit gezakt op de bank liggen te zappen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger wel... maar tegenwoordig gebruikt ze Andrelon-shampoo
Dat is van een reclame, die vrouw die dan ineens met haar fiets gaat springen en rugbyen en zo.quote:
Dat komt wel vaker voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, toiletjuffrouw![]()
.
Wat doet ze precies in de psychiatrie? Want ze ziet eruit alsof ze zelf ook wel wat psychiatrische hulp kan gebruiken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger wel... maar tegenwoordig gebruikt ze Andrelon-shampoo
Als ik Aad was had ik ze alle 3 naar buiten geknikkerd, ik heb het gevoel dat er maar weinig wordt gelachen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vond het zo gênant dat Labiela Ina zo tekeer ging..zo krom als haar tanden staan zo krom gingen mijn tenen staan bij haar irrationele geratel. Ik vond het gewoon even zielig voor Aad tot ik me bedacht dat we over een jaar lezen dat een bloemenkweker zijn nieuwe vriendin met zweep achterna zat in het bloemenveld.
Jeanet, die eigenlijk een zwartharige depressieve Annie Schilder is, zat erbij en knipperde alleen maar met haar wimpers...Die suffe overige derde doet gewoon nog voor spek en bonen mee.
denk je niet dat dat ook enigszins aan Aad zelf ligt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als ik Aad was had ik ze alle 3 naar buiten geknikkerd, ik heb het gevoel dat er maar weinig wordt gelachen.
True, ligt aan beide. Misschien moet ik het anders verwoorden, als ik één van die vrouwen was, was ik zelf weggegaan. Ze zien toch ook wel in dat het nooit een fijne spontane relatie kan gaan worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
denk je niet dat dat ook enigszins aan Aad zelf ligt?
Yoni heeft Dierwetenschappen gestudeerd, en Henk zijn verstand zegt: Match. Uiterlijk komt later welquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is weer leuk!![]()
Maar zei Lisa niet dat ze dacht dat Henk voor Yoni ging kiezen, maar dat Fiona beter bij hem past?
Het is dat Wilma al zo ver is dat ze niet meer denkt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
True, ligt aan beide. Misschien moet ik het anders verwoorden, als ik één van die vrouwen was, was ik zelf weggegaan.
Ik denk dat Wilma genoeg humor heeft, en daar zeker wel gelachen zal worden. Alleen die momenten worden gewoon niet uitgezonden. Wilma is gewoon een echte Wilma, toen ze voor het eerst werd voor gesteld d8t ik ook, zij moet Wilma hetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef Silenus het volgende:
Ik vind dat er sowieso weinig gelachen wordt. Bij Aad worden geen grapjes gemaakt, bij die saaie ouwe niet waarvan ik de naam nu alweer kwijt ben, Henrieke heeft wel zo'n eeuwige-glimlach maar dat zegt niks...Henk en zijn vrouwen lachen ook nooit.
Alleen bij Willem een beetje. Geen grappen, geen flirts. Geen basis voor een passievolle leuke relatie dus.
Je bedoelt Jeannet en Linda?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat Wilma al zo ver is dat ze niet meer denkt.
Plus dat Yoni gewoon de jonge uitvoering van de moeder van Henk is....quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Soldier2000 het volgende:
Yoni heeft Dierwetenschappen gestudeerd, en Henk zijn verstand zegt: Match. Uiterlijk komt later wel
met dat insmeren ook... Een van die mannen vroeg of Willem ook niet wat zonnebrandolie kon gebruiken of dat ie al bruin genoeg was.... Willem had daar zo makkelijk op in kunnen springen maar nee: "nee ik ben al bruin genoeg"quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef Silenus het volgende:
Ik vind dat er sowieso weinig gelachen wordt. Bij Aad worden geen grapjes gemaakt, bij die saaie ouwe niet waarvan ik de naam nu alweer kwijt ben, Henrieke heeft wel zo'n eeuwige-glimlach maar dat zegt niks...Henk en zijn vrouwen lachen ook nooit.
Alleen bij Willem een beetje. Geen grappen, geen flirts. Geen basis voor een passievolle leuke relatie dus.
Geen geflirt zeg je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef Silenus het volgende:
IAlleen bij Willem een beetje. Geen grappen, geen flirts. Geen basis voor een passievolle leuke relatie dus.
Verstandige meid, die Yoni. En niet blond....quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat Yoni gewoon de jonge uitvoering van de moeder van Henk is....
Ja, ik vond Jacob daar wel flirterig door het hooi rollenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:57 schreef Molline het volgende:
[..]
Geen geflirt zeg je?
[ afbeelding ]
Dit lijkt er toch al op, net als dat geklooi in dat hooi (hé dat rijmt)
Ja precies. Ik zie daar meer geflirt dan bij de anderen volgens mij hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vond Jacob daar wel flirterig door het hooi rollen.
Ja volgens mij wel: De beelden toonden een ondergaande zon en binnen was de lamp boven de tafel aan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Apotheose het volgende:
was die sate bij Aad nou het avondeten??
Ina vraagt aan een stuk door aandacht, aandacht, aandacht. O.a. door uit te dagen. Als je daar vervolgens niet steeds op ingaat, wordt ze nukkig. En uiteindelijk vervalt ze dan in kinderachtig basisschoolgedrag, zoals we hebben kunnen zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaan botsen was dan ook gewoon een excuus, niet de reden.
De reden was dat Aad haar een zeikwijf vond en haar al lang genoeg getolereerd had in zijn huis.
Maar dominee Aad was nog wel zo snugger om dat niet voor de camera (en in aanwezigheid van Yvon) te zeggen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
He, ik kwam de column van Cee tegen op een ander forum (een forum voor paardenmensen...).
Misschien was ze wat te uitbundig voor Martin. Die is zelf nogal bedachtzaam en vind haar misschien te druk en te huppelig voor het leventje dat hij in gedachten heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap echt niet waarom José naar huis moest..de leukste van het stel!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, en weet je wie er ook op dat forum zitten? De paardenmeisjes Swaen en Yoni! Die lezen jou nu dus.
Dat is Cee's weblog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Er staat een gewoon een link geplaatst naar die pagina van zonnig en droog of zo (wat is dat eigenlijk?).
I Fok horses!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:05 schreef alors het volgende:
Linkje dan maar http://www.bokt.nl/forums(...)t=1587673&start=2150
Ons Ceeke onderweg naar wereldwijde faam
Dat zou wel heel goed kunnen iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien was ze wat te uitbundig voor Martin. Die is zelf nogal bedachtzaam en vind haar misschien te druk en te huppelig voor het leventje dat hij in gedachten heeft.
Ik vind dit op het veeteeltforum, op 30 september gepost:quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat Femke van Gijs binnenkort ook wel zal bevallen. Het nieuws kwam in april naar buiten. Weet niet of ze toen al 3 maanden was want ze heeft het zelf bekend gemaakt omdat een roddelblad het anders zou doen... Las van de week nog een interview met haar over opvoeden, maar er stond een oude foto bij met platte buik.
Bronquote:Femke was gisteren uitgerekend maar er was nog niks
Daar moet ik toch wel om gniffelen in combinatie met een zwangerschap enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dit op het veeteeltforum, op 30 september gepost:
[..]
Bron
Doe mij maar een stokkie. En een zompig sneetje brood erbij. Maar geen jus want dat smaakt er niet bij.quote:
ow mên je bent me net voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Voor de minder fortuinlijken die het hebben moeten missen:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/wat-bedoel-je-daarmee/
Als het echt wraaksaté was dan hadden ze demonstratief de satésaus over het vlees gegooid. Want het ging Ina niet om het vlees, maar om de satésaus.quote:
Shiiiit, ik ga kapot hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Mooi klusje voor Bert!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Lienekien het volgende:
Dan mogen ze onderhand de veearts wel bellen.
Ik ga stuk hier!quote:
Als je niet gekeken hebt, en je ziet dit filmpje, geloof je ook nog dat het zo gegaan is...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Lieve JohnDDD, kijk eens een post of honderdmiljoen boven je.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |