Ja, het is toch al verpest door hier te lezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees je die al zonder de aflevering gezien te hebben?
Eensch. En ze gebruikt haar verleden om bij Aad in een goed blAADje te komen, kan me indenken dat Ina dat niet leuk vond. En als je er idd als een dooie pier bij gaat zitten en jij slooft je uit, is dat wel frustrerend. Ik vind Jeannette eng, ben benieuwd wat er nou met haar gebeurd is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die hangende oogleden dat is het niet.. het is die blik. Koud maar ondertussen wel fel.
Net zoals die overtrokken reactie met die snee in haar vinger.
Ze komt op mij berekenend over.
Dat is waar ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is toch al verpest door hier te lezen.
En Swaen die op dat moment van ontroering anticipeerde door iedereen hup hup weer aan het werk te zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het wel ontroerend dat Martin duidelijk van slag was nadat hij moest kiezen.
Swaen kleef aanik hoop dat hij Wilma kiest.
Dat deed Wilma ook door te zeggen dat het een lekker weertje was. Terwijl het duidelijk een moment was om ff aan Martin te vragen of t wel ging (bijvoorbeeld)quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Swaen die op dat moment van ontroering anticipeerde door iedereen hup hup weer aan het werk te zetten.
Daar kun je je ziel nog eens bij blootleggen als er wat is.... Not.
Aad is degene die constant het verleden erbij haalt, met z'n "ik ken je levensverhaal".quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Molline het volgende:
[..]
Eensch. En ze gebruikt haar verleden om bij Aad in een goed blAADje te komen, kan me indenken dat Ina dat niet leuk vond. En als je er idd als een dooie pier bij gaat zitten en jij slooft je uit, is dat wel frustrerend. Ik vind Jeannette eng, ben benieuwd wat er nou met haar gebeurd is.
Aad heeft het gevoel dat er nu een stukje rust is en dat hij wat beter slaapt. Hij praat alsof hij net de oorlog heeft meegemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
Nou, hij is weer af. Het blijft lastig maar Aad saves the day.
Ontbijtquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Apotheose het volgende:
was die sate bij Aad nou het avondeten??
Het was denk ik geen ontbijt maar lunch. Ze hadden allen dezelfde kleren aan als tijdens het keuzemoment. Ik denk ook dat ze direct daarna zijn gaan lunchen.quote:
Misschien was hij toen ook al heimelijk verliefd op het zusje van zijn vriend!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aad is degene die constant het verleden erbij haalt, met z'n "ik ken je levensverhaal".
Wat waarschijnlijk ook nog BS is want hij kende haar broer die een paar jaar gelden omgekomen is, maar een omgekomen broer is op deze leeftijd echt niet meer jouw levensverhaal.
Haha, vind het meer een toiletjuffrouw voor iets als de Savoy in Amsterdam.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Jeannet vind ik een type om achter de bar te staan in één of andere louche tent.
Swaen lijkt mij het type voor een burn-out omdat ze te veel doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En die Swaen, zou die wel eens gewoon onderuit gezakt op de bank liggen te zappen?
Jaaaaaaaaaa, toiletjuffrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, vind het meer een toiletjuffrouw voor iets als de Savoy in Amsterdam.Hoewel die toiletjuffrouw daar dan weer op Ina lijkt.
Maar Jeannet is echt iemand die dan op zo'n krukje zit met een schoteltje op een tafeltje voor zich en alleen maar snauwt ' 50 cennnnttt'.
Het was ook na het keuzemoment, want Ina was weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het was denk ik geen ontbijt maar lunch. Ze hadden allen dezelfde kleren aan als tijdens het keuzemoment. Ik denk ook dat ze direct daarna zijn gaan lunchen.
Vroeger wel... maar tegenwoordig gebruikt ze Andrelon-shampooquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En die Swaen, zou die wel eens gewoon onderuit gezakt op de bank liggen te zappen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger wel... maar tegenwoordig gebruikt ze Andrelon-shampoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |