Mazzelaarquote:
Werd wel weer eens tijd hèquote:
Deze zijn okquote:
Ajax is eruit, ik word daar toch een beetje verdrietig vanquote:
Nee hoor, al die dubbeltitels vind ik nergens voor nodig. Ik ben D.A.F. de Sade niet..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef pullup het volgende:
De titel verraad enige haast maar ik ben in een goede bui, dus
RIP Ajaxquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ajax is eruit, ik word daar toch een beetje verdrietig vanVanaf het begin van deze reeks was hij bij ons, met z'n vrolijke koppie en zijn uitgelaten gewetter .. en nu, nu is ie er niet meer! Einde finito, paté
Ook paté passéquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, als Opa en Oma gaan scheiden zal zij ook wel gauw van de stream verdwijnen.
Ik denk dat je ook een geheimzinnige ban hebt daar, net als opa op Fok!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
En de chat heeft nog steeds kuren
[ afbeelding ]
Ik denk dat Toverheks zit te DDoS-en.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een geheimzinnige ban hebt daar, net als opa op Fok!
Ik zie Heks ervoor aan,quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Toverheks zit te DDoS-en.
Ik stelde Oop ook ooit eens heel subtiel de DDos-mogelijkheid voor om een probleem met een digitale stalker op te lossen. Of ie wist wat het betekende weet ik niet, maar hij had in ieder geval een heel andere optie in gedachte, getuige de uit het hart gegrepen zin Een klap in ze nek met een honkbalknuppel ken ie kreiguh...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie Heks ervoor aan,........ zo gauw ze weet wat DDoS is
En mootie is een harige taart voor je aan het bakken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop als je meeleest: je chat doet het niet en je geluid staat uit!!!!
Dit dus. Iemand die zelf met z'n hebben en houwen op publiek toegankelijke streams verschijnt, geniet op FOK! minder bescherming dan de users die hier posten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar altijd nog net een tikje meer dan een user. Het is al jaaaaren de policy om users niet persoonlijk aan te vallen. En iemand keer op keer een scheiding onder de neus wrijven vind ik echt not done.
En over die scheiding van de zoon weet ik verder niks, ik neem aan dat die info via de stream is aangeleverd.
Geef dus maar een gil, typ wat op je chat of post het maar hier dan komt ze hem brengen....ow wacht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En mootie is een harige taart voor je aan het bakken.
En subtiel (bloed)zuigen / uitlokken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus. Iemand die zelf met z'n hebben en houwen op publiek toegankelijke streams verschijnt, geniet op FOK! minder bescherming dan de users die hier posten.
Waar komt die regel op neer? Zomaar een voorbeeldje:
- Opa in dit topic een onbeschofte luie uitvreter noemen: toegestaan.
- Een mede-user een zure doos noemen en aanspreken op haar scheiding: niet toegestaan.
zit je toch wel een beetje dwars he die opmerkingquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef mootie het volgende:
Hey, ik heb Gert gevonden. Hij zat zich te verstoppen achter mijn ellebogen.
Uitlokken van wie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En subtiel (bloed)zuigen / uitlokken?
Ik heb me uberhaupt niet misdragen, dat scheelt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je toch wel een beetje dwars he die opmerkingmaar ja Gert is er weer dus laten we ons maar weer gedragen.
Opa is ook user, geband weliswaar, maar toch!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus wederom het verzoek om je niet zo vreselijk te laten gaan tegenover elkaar. Het is gewoon genant.![]()
Maar goed, dat is deze hele topicreeks eigenlijk ook, dus wat betreft past het wel.
Ik heb die zin nu vier keer overgelezen, maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen chocola van maken..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitlokken van wie?
Of moeten mensen zich niet zo laten uitlokken, spreken voor opa.
Je mag het deeg wel kneden als je wil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat was ik ook weer aan het doen? O ja, ik was aan het off-fucken.
Zet dan en ipv de komma, dan lukt het vast wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb die zin nu vier keer overgelezen, maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen chocola van maken..
Hier mag toch ook wel verdomd veel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef ZOA het volgende:
Ik heb trouwens altijd liever dat er veel wel mag dan dat er veel niet mag ....
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zelfs op FoK! waar jij me niet kan vinden
We waren in het vorige topic er uit dat hij hier gewoon helemaal niet wil komen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef djprovox het volgende:
- Dat Opa zichzelf in dit topic op deze aantijging komt verdedigen wordt door FOK niet toegestaan.
Als DJ zijn post edit gaat dat vanzelf jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Toverheks het volgende:
er verdwijnen zomaar zinnen onder een post vandaan
Ahh eindelijk een heldere geest...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef djprovox het volgende:
- Dat Opa zichzelf in dit topic op deze aantijging komt verdedigen wordt door FOK niet toegestaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh eindelijk een heldere geest...
Een Gebande Topic in leven houden, en als Mod gezellig meerellen ook nog...Tsja, e valt iets van te zeggen iid!
oke opgehelderd en slotje eropquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef djprovox het volgende:
Ja vond die regel niet zo netjes vandaar
Nog steeds nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zet dan en ipv de komma, dan lukt het vast wel.
Fixedquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Jian het volgende:
Altijd weer die mods, ze zouden verboden verbannen moeten worden
Of moeten mensen zich niet zo snel laten opfokken. En zou het niet handiger zijn als mensen zich gewoon NIET opwerpen als spreekbuis/bodyguard van opa.quote:
Ohw, en het gepeupel gewoon vrij los laten mekkeren zonder enige vorm van verificatie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Of moeten mensen zich niet zo snel laten opfokken. En zou het niet handiger zijn als mensen zich gewoon NIET opwerpen als spreekbuis/bodyguard van opa.
Wut?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, en het gepeupel gewoon vrij los laten mekkeren zonder enige vorm van verificatie?
Kijk, nu spreken we Nederlands!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Of moeten mensen zich niet zo snel laten opfokken. En zou het niet handiger zijn als mensen zich gewoon NIET opwerpen als spreekbuis/bodyguard van opa.
Ik zeg ja...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Jian het volgende:
Vraagje; mogen we 5th wel afzeiken, hij is een beetje de rechterhand van Opa, hij hoort dus zeg maar zo'n beetje bij het onderwerp van het topic. Persoonlijk vind ik dat het dan moet kunnen
Alleen jij mag dat richting Gher en v.v.. We zijn al jaren niet anders gewend op FOK! en VOLquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Jian het volgende:
Vraagje; mogen we 5th wel afzeiken, hij is een beetje de rechterhand van Opa, hij hoort dus zeg maar zo'n beetje bij het onderwerp van het topic. Persoonlijk vind ik dat het dan moet kunnen
Da's vaak moeilijk vast te stellen, en het is moeilijk hard te maken dat het als zuigen bedoeld was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En subtiel (bloed)zuigen / uitlokken?
Als Huub toen nog in dat huis gezeten had én hier op FOK!, waren de normen anders geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag over Oop nu alles gezegd worden, maar als hij hier mee zou posten zou dat de zaak 180 graden veranderen.
Ik denk hierbij aan Huub, over wie we ten tijde van DGK ongebreideld de waarheid mochten posten, maar die vanaf het moment dat hij hier kwam meeposten volledig als mede-user behandeld moest worden.
Want?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zal blij zijn als het weer Maandag is...
Ja, natuurlijk, die zoon is toch geen user hier. Iedereen mag hier over de tong gaan, behalve users, die zijn zeg maar heilig op Fok. Als die zoon hier dus user wordt is ie veilig. Zolang hij dat niet is, is ie loslopend wildquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Poezewoes het volgende:
Dus over de zoon van Opa die geen partij is in deze, mag wel alles gezegt worden?
De zoon die niet op stream komt?
Bij mijn weten is die kwestie niet in het openbaar besproken.
Maar op een besloten forum en chat, besproken, en uit de school geklapt is.
Dan mag dat gewoon hier besproken worden?
Zeg je nou dat ik (zowat) heilig ben??quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, die zoon is toch geen user hier. Iedereen mag hier over de tong gaan, behalve users, die zijn zeg maar heilig op Fok. Als die zoon hier dus user wordt is ie veilig. Zolang hij dat niet is, is ie loslopend wild
Laten we wel wezen. Het is natuurlijk geen groot drama dat het hier gepost is. Er lezen hier maar gruwelijk weinig mensen, en het lijkt me sowieso sterk dat mensen plezier beleven aan het leed van een ander.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Poezewoes het volgende:
Dus over de zoon van Opa die geen partij is in deze, mag wel alles gezegt worden?
De zoon die niet op stream komt?
Bij mijn weten is die kwestie niet in het openbaar besproken.
Maar op een besloten forum en chat, besproken, en uit de school geklapt is.
Dan mag dat gewoon hier besproken worden?
Ok duidelijk, gelukig ben ik beschermt, maar de rest van mijn familie niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, die zoon is toch geen user hier. Iedereen mag hier over de tong gaan, behalve users, die zijn zeg maar heilig op Fok. Als die zoon hier dus user wordt is ie veilig. Zolang hij dat niet is, is ie loslopend wild
Pffff doe nou gewoon eens niet zo dramatischquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok duidelijk, gelukig ben ik beschermt, maar de rest van mijn familie niet?
Kennerlijk welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Het is natuurlijk geen groot drama dat het hier gepost is. Er lezen hier maar gruwelijk weinig mensen, en het lijkt me sowieso sterk dat mensen plezier beleven aan het leed van een ander.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Het is natuurlijk geen groot drama dat het hier gepost is. Er lezen hier maar gruwelijk weinig mensen, en het lijkt me sowieso sterk dat mensen plezier beleven aan het leed van een ander.
En Bemoei jij je niet overal mee, oh nee dat mag ik niet zeggen jij bent beschermtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Pffff doe nou gewoon eens niet zo dramatisch![]()
Met je onbeschermde familie
Daar heb je ook weer gelijk in, ik zag ook mensen genieten van het leed van BQ.quote:
En nog eens een gladiator ook!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar die werden ook gewoon in de arena gegooid
De rest van je familie, ... de familie Poezewoes, in de Kattenbakstraat 300 te Katerrichem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok duidelijk, gelukig ben ik beschermt, maar de rest van mijn familie niet?
Aha... Dan moet je het dus slim aanpakken als je hier over de scheiding van mede-users wilt praten.. Dan moet je dus niet spreken over de scheiding van de mede-user, maar over de scheiding van de ex van de mede-user, want die ex post hier niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Die op haar beurt weer geniet van het leed van Opa, of mag dat ook niet gezegt worden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in, ik zag ook mensen genieten van het leed van BQ.
Vreemde mensen op deze wereld.
Maar echt, who cares about de scheiding van de zoon van opa.
Dan zag je toch meer dan mij, heb niemand zien *genieten* hoor, of je moet jezelf natuurlijk bedoelen, hou toch op Mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in, ik zag ook mensen genieten van het leed van BQ.
Vreemde mensen op deze wereld.
Maar echt, who cares about de scheiding van de zoon van opa.
Wie z'n ex?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aha... Dan moet je het dus slim aanpakken als je hier over de scheiding van mede-users wilt praten.. Dan moet je dus niet spreken over de scheiding van de mede-user, maar over de scheiding van de ex van de mede-user, want die ex post hier niet...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
De rest van je familie, ... de familie Poezewoes, in de Kattenbakstraat 300 te Katerrichem?
Kijk, ik wist dat je die maas in de Wet zou vinden, clever girlquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aha... Dan moet je het dus slim aanpakken als je hier over de scheiding van mede-users wilt praten.. Dan moet je dus niet spreken over de scheiding van de mede-user, maar over de scheiding van de ex van de mede-user, want die ex post hier niet...
Je hebt een punt PBquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zijn "we"? ik hoop dat je daarmee niet mij bedoelde, want ik proef enig sarcasme in je post en ik ben een beschermd user en Gert ligt op de loerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
En nog eens een gladiator ook!
We gaan vooruit!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Welk leed heeft opa dan getroffen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die op haar beurt weer geniet van het leed van Opa, of mag dat ook niet gezegt worden?
Met We bedoelde ik jou niet en het sarcasme heb je blindelings goed geproeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zijn "we"? ik hoop dat je daarmee niet mij bedoelde, want ik proef enig sarcasme in je post en ik ben een beschermd users en Gert ligt op de loer
Iedereen weer blijquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad, voortaan zou ik het zo aanpakken.
At your service!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat je die maas in de Wet zou vinden, clever girl
Och, het was niet zo subtiel, dus ook niet zo moeilijk te proevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met We bedoelde ik jou niet en het sarcasme heb je blindelings goed geproeft
Heej, die man kan niet voor niets meer werken, hèquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk leed heeft opa dan getroffen?
(op de scheiding na)
En ergens heb ik niet de indruk dat hij daar gruwelijk onder lijdt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, die man kan niet voor niets meer werken, hè
Subtiliteit op een forum als dit is kansloosquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, het was niet zo subtiel, dus ook niet zo moeilijk te proeven
Dat onderschat je een beetje, denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef ZOA het volgende:
[..]
Subtiliteit op een forum als dit is kansloos
ja zou kunnen .. heb je me al gevonden verder op FoK!?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat onderschat je een beetje, denk ik.
Op het forum niet nee. Maar je hebt zelf toch al aangegeven dat je veel op de fp vertoeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja zou kunnen .. heb je me al gevonden verder op FoK!?
Jah .. ik d8 je kijkt wel even ofzo ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het forum niet nee. Maar je hebt zelf toch al aangegeven dat je veel op de fp vertoeft?
Je zou eens moeten krijgen wat mijn vriend in den-haag mankeert dan praat je wel anders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En ergens heb ik niet de indruk dat hij daar gruwelijk onder lijdt.
Ja, een ernstig tekort aan fatsoenlijke hersencellen is een zeer ernstige aandoeningquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Je zou eens moeten krijgen wat mijn vriend in den-haag mankeert dan praat je wel anders.
Dat neem ik zo maar van je aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Ja, een ernstig tekort aan fatsoenlijke hersencellen is een zeer ernstige aandoening
Als je er over wilt praten? ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Ja, een ernstig tekort aan fatsoenlijke hersencellen is een zeer ernstige aandoening
Op zich staat dat niet gelijk aan lijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Je zou eens moeten krijgen wat mijn vriend in den-haag mankeert dan praat je wel anders.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag het deeg wel kneden als je wil.
Hihiquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Is dat een subtiel oneerbaar voorstel?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is harigGefeliciteerd met je verhaardag kikkert.
RLS moet je niet onderschatten hoor, dit subforum is een mijnenveld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef pos het volgende:
Heb daar niet zo'n moeite mee, bring it onnnn....
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn schuld? Wat heb ik gedaan?
Aangevallen? Mootie is goed volk, hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef pos het volgende:
Hier gepost, daarom ben ik hier en word meteen aangevallen
Met marzepijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niet!!! Ik doe nooit naar!
Wil je een stukje taart? Vers uit de oven.
Dan snap ik de "aanval" meteenquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef pos het volgende:
Ken hem niet, Scrut maar vast wel. Een Ajacied lees ik
Mn vriend !!! cbsquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou je denken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk ook echt dat ik een beetje verliefd ben xxxquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is opa toch een verbindende factor. Hij is gewoon de Nederlandse Nelson Mandela.
Dat komt mooi uit. Oma zal binnenkort veel uithuizig zijn als haar zangcarriere vlucht neemt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:08 schreef pos het volgende:
[..]
Denk ook echt dat ik een beetje verliefd ben xxx
Doe je een goed woordje voor me, Scrut?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is opa toch een verbindende factor. Hij is gewoon de Nederlandse Nelson Mandela.
Ik hoorde iets over een op handen zijnde scheiding, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:09 schreef pos het volgende:
[..]
Doe je een goed woordje voor me, Scrut?
Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef pos het volgende:
Kewl, Scrut en mootie is sex verslaaft zie ik, heerlijk!!
Nou ja, zo heeft iedereen wel wat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef pos het volgende:
Kewl, Scrut en mootie is sex verslaaft zie ik, heerlijk!!
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry dames, zullen we er hier geen slowchat van maken?
We vervelen je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry dames, zullen we er hier geen slowchat van maken?
En het is niet eens mijn verslaving. Maar helaas voor PB is de echte verslaafde een heterovrouwtje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.
Ja hoor... Het zal weer eens niet...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is niet eens mijn verslaving. Maar helaas voor PB is de echte verslaafde een heterovrouwtje.
Ze lijkt me ook niks voor je, no love lost there.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor... Het zal weer eens niet...![]()
Jeetje, Scrut in wat voor topic heb je me nu weer gebracht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.
Een mijnenveld, ik zei het alquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje, Scrut in wat voor topic heb je me nu weer gebracht?
Hou nou op....pfffft fobo?quote:
Geweldig, is ie dood trouwens?quote:
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders was hij inmiddels 100 geweest
Hij was de kapper van opa.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef pos het volgende:
[..]
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!
Waarom bak je eigenlijk midden in de nacht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef mootie het volgende:
Heb even een stukje taart afgesneden, eindelijk genoeg afgekoeld.
Op de een of andere manier begin ik altijd pas rond middernacht met bakken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom bak je eigenlijk midden in de nacht?
Heerlijke tv! Absolute kolder gelardeerd met geniale taalkundige hoogstandjes van Wim T Schippers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef pos het volgende:
[..]
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!
Apart.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begin ik altijd pas rond middernacht met bakken.
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.quote:
Apart? Ik kijk nu met 1 oog tv, CI, over serie moordenaar Andrei Chikatilo, ook gezelligquote:
Dat ken ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.
Heeft vast te maken met mijn compulsieve uitstelgedrag.
Of je sex verslavingquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.
Heeft vast te maken met mijn compulsieve uitstelgedrag.
Ik zeg het nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef pos het volgende:
ok ok....enne Scrut niet naar bed gaan voor gedag te zeggen he?
Ik ga ook slapen, truste scrut, mootie en pbquote:
Ik stem niet bij Fok!, ik feliciteer niet, ik zwaai niet, ik groet (behalve Gert vanwege ut leuke filmpje) niet, gewoon omdat ik asociaal ben, maar ik hou wel van een beetje SCquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Wordt het hier nu ook al een felicitatietopic??? goh lijkt nu echt op een SC
ik begin daar niet aan om iedereen maar te feliciteren, laat staan slaap lekker te roepen met tig zwaaihandjes
![]()
Nee, je zit nog steeds goed hier hoor, dacht het nog wel alleen vraag ik me af voor hoelang nog, zal even voor je kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef djprovox het volgende:
Is het "Opaatje" topic verplaatst?????
Overigens las ik wel dat de midden in de nacht taartenbakkende gefeliciteerde jarige mootie sexverslaafd is. Mocht daar meer over verteld worden heb ik geen bezwaar tegen scquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
ik begin daar niet aan om iedereen maar te feliciteren, laat staan slaap lekker te roepen met tig zwaaihandjes
![]()
Lijkt er wel opquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef djprovox het volgende:
Is het "Opaatje" topic verplaatst?????
Wat gezelligheid is hier inderdaad niet verboden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Misschien mag-ie de chat bij opa ook wel modereren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef Jian het volgende:
Wat is ie wijs hè die Gert, daarom ist ie ook mod geworden
Ik wilde ook net mijn bewondering uitspreken voor het geduld waarmee hij dit gezeur allemaal weer in goede banen leid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef Jian het volgende:
Wat is ie wijs hè die Gert, daarom ist ie ook mod geworden
Nou dan meld ik mezelf wel evenquote:
quote:
Maar dan wel alleen op dit topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zedde gij jaloers op Gerteke? Als je het lief vraagt mag je hem vast wel assisteren.
Nou, ik ben serieusquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]was een geintje, neem het nou niet allemaal zo serieus zei Gert net nog.
Je lijkt me geknipt voor de job.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Missschien als je het heel lief vraagt, maar dan ook heel erg lief he......quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak het leven van opa in dit topic nog veel spannender dan het al wasquote:
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Missschien als je het heel lief vraagt, maar dan ook heel erg lief he......
Kan je niet een cursus dan gaan volgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.
Ik probeer al jaren op te letten hoe Gert dat doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan je niet een cursus dan gaan volgen
Daar zijn vast ook pillen voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.
Kun je nagaan hoe een belangrijk persoon Opaatje is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me een goed plan. Pietje en Gert kunnen dan gelijk wat meer aandacht besteden aan de rest van RLS dat wat ondergesneeuwd dreigt te raken door dit topic.
Hoi Lavenderrquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe een belangrijk persoon Opaatje is.
Gert doet het goed, altijd raakt hij de juiste snaar in zijn posten, altijd houd hij zich op de achtergrond en nooit, maar nooit relt hij eens gesjellig mee, eigenlijk is Gert best een beetje saai maar vind hem wel lief hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren op te letten hoe Gert dat doet.
Ik ken Gert ook nog uit zijn tijd als gewone user en die zou met deze laatste uitspraken niet blij geweest zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert doet het goed, altijd raakt hij de juiste snaar in zijn posten, altijd houd hij zich op de achtergrond en nooit, maar nooit relt hij eens gesjellig mee, eigenlijk is Gert best een beetje saai maar vind hem lief hoor
Juist KON, maar kan hij het nu nog of is hij het rellen verleerd.....Gert kom er maar in!!!!quote:
Dat zullen we vanavond even aan oma vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Gert eigenlijk een zoon van opa?
Ik zwaai nooit maar maak deze keer een uitzonderingquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Toverheks het volgende:
Maar alle gekheid op mijn bezemsteel, lijkt nu echt wel op de SC dus ga eens even van het echte leven proeven en eens zorgen dat er vanavond wat op tafel komt te staan, en nee daar komen geen caps van, en oke ik zwaai 1 keertje
dochter, toen ie besloot man te worden heeft Oop 'm verstoten, tenminste dat wordt in de wandelgangen beweerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt dat verhaal ook gehoord? Dan moet het haast wel waar zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dochter, toen ie besloot man te worden heeft Oop 'm verstoten, tenminste dat wordt in de wandelgangen beweerd
Ik heb er zelfs foto's van gezien en daarom begrijp ik het wel, ... het was geen knappe vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt dat verhaal ook gehoord? Dan moet het haast wel waar zijn.
Jij bent ooit een keer benaderd vriend, maar toen was olympische kwalificatie voor de roei-dames (of was het iets anders futiels) belangrijker dan je tijd als blauwe besteden! Kans verkeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze leek op Arie Ribbens zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs foto's van gezien en daarom begrijp ik het wel, ... het was geen knappe vrouw
Op BNWquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi LavenderrSorry dat we jou in de beschouwingen hebben overgeslagen
![]()
Op welk forum ben jij eigenlijk de hoofdmod ? dan ga ik ook daar even meelezen om alvast wat kneepjes van het vak te leren
Damned, je hebt dat onthoudenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent ooit een keer benaderd vriend, maar toen was olympische kwalificatie voor de roei-dames (of was het iets anders futiels) belangrijker dan je tijd als blauwe besteden! Kans verkeken.
Mwah, doe maar niet. Ik denk dat deze mod daar al heel snel door de admin wordt geband.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef Toverheks het volgende:
Zal eens een Balletje opgooien bij Opa, Gert voel je er wat voor om de sjet van Opa ook in de gaten te houden, en in te grijpen als dat nodig is
Die heb ik vroeger al laten implanterenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op BNW![]()
Zet je wel een aluhoedje op voor je langskomt?
Eén gezicht, wat zwaardere baard, maar verder ... Oop heeft ook nog getwijfeld over de herkomst, maar uiteindelijk bleken ze toch veel gemeen te hebben, dus toen heeft Oop zich er maar bij neergelegd, de rest is geschiedenisquote:
Maar dat moet niet!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger al laten implanteren
Vandaar al die stemmen waarschijnlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat moet niet!
Het moet nauwsluitend om je hoofd zitten ! Niet erin!
Yepquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaar al die stemmen waarschijnlijk
Oooh jij weet meer over dat criminele verleden? Spill the beans!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Gert het volgende:
NIET ZO SC'EN!!!!
Neem een voorbeeld aan Jian en Scrut. Dat gaat tenminste nog over opa (en over zijn 'cradle of filth' die ik zou zijn geweest, maar dat berust op minder waarheid dan opa's criminele verleden ).
Ik neem aan dat hij wiet op recept krijgt (en doorverkoopt aan de kinderen in de buurt.)quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Jian het volgende:
Zou opa al een wietpas hebben?
vragen, vragen ...
Ben een beetje vastgelopen met het onderzoek, maar elk woord van opa wordt gewogen en er wordt ook tussen de regels door geluisterd en gelezen. De kleinste aanwijzing, samen met een gezonde dosis out of the box denken, is genoeg om het net te sluiten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh jij weet meer over dat criminele verleden? Spill the beans!
Wat een softie is het ook, hè? Laten we het dan maar gauw weer over de vermoorde papegaai hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef Jian het volgende:
Ow, zojuist is het verzoek van Opa gekomen om nadat we het over de scheiding van zijn zoon hebben gehad, nu niet ook nog eens over zijn "dochter" te beginnen, hij vindt het allemaal nogal pijnlijk, de wond is nog niet geheel genezen .... en dan heb ik het over de spreekwoordelijke wond van Opa, niet die van Gertrude, zijn voormalige dochter.
Ik stel voor hier een beetje rekening mee te houden, het is tenslotte wel een beetje zijn topic!
Die is best valsquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie dat een Grijze Roodstaart bijzonder sociaal is en dat hij zich vreselijk hecht aan zijn familie!
Gewoon een klein "weetje" mocht iemand het zich afvragen
Zozo, je zit dieper "in " Oop dan ik ooit had durven vermoeden...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef Jian het volgende:
Ow, zojuist is het verzoek van Opa gekomen om nadat we het over de scheiding van zijn zoon hebben gehad, nu niet ook nog eens over zijn "dochter" te beginnen, hij vindt het allemaal nogal pijnlijk, de wond is nog niet geheel genezen .... en dan heb ik het over de spreekwoordelijke wond van Opa, niet die van Gertrude, zijn voormalige dochter.
Ik stel voor hier een beetje rekening mee te houden, het is tenslotte wel een beetje zijn topic!
Doe hem de groeten van pullup en zeg dat hij was lekkers en gezonds moet eten vanavond voor de weerstand.quote:
Dat moet haast wel, zo'n uiterst gevoelige oproep is bijna beschamend voor dergelijke criticaster...quote:
We zitten bij DJ provoxquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, zo'n uiterst gevoelige oproep is bijna beschamend voor dergelijke criticaster...
alles smaakt lekker vanaf zo een bordjequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En het smaakt natuurlijk extra lekker als het op een Ajaxbord ligt
[ afbeelding ]
Scheelt ook vaat, net als wasmiddel.quote:
Van Oop en BQ, lees ik nu op de chatquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zijn toetje is toch drop met pils?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
Klinkt als een goed maal.
Het is ook absoluut geen toetjes mens ik heb hem nog nooit een ijsje, fruit,taart of wat vla zien eten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Mootie, van harte gefeliciteerd!
Ook van Oop, die heeft een origineel cadeau voor je zegt ieWat zijn dat voor schattige huisdiertjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
'Wat heb jij gerookt? of gedronken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij is Oops toetje nog steeds offscreen lekker neuken met Omie hoor..
Je weet toch dondersgoed dat je met zulke teksten weer allerlei inseminaties krijgt over hoe en wat en waar?quote:
Netenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor schattige huisdiertjes?
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je weet toch dondersgoed dat je met zulke teksten weer allerlei inseminaties krijgt over hoe en wat en waar?
En wat is het favoriete standje, ik bedoel jij bent zo dik met 'm, dat zal je wel weten, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij is Oops toetje nog steeds offscreen lekker neuken met Omie hoor..
Heb je het hem al gevraagd dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar of 'wij' nou zitten te wachten op een inseminatie van opa...
allerlei andere inseminatie'squote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[Edit]
De drop was zoet
En er is ook geen bier hoor ik net....
Blijft over...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |