Heks, je staat nu echt in de lucht achter die ellebogen te maaienquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet eens kijken achter je ellebogen Mootie, denk dat je dan verbaasd staat van wat je over jezelf te zien krijgt...........
Zit hij ook al aan de aaifoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[Edit]
Het was Omie's platte stuk verdriet...
Moet altijd met twee of meer woorden spreken is mij geleerd!quote:
Dan had je gewoon 'Ja mevrouw' kunnen zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Moet altijd met twee of meer woorden spreken is mij geleerd!
\Mevrouw Mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had je gewoon 'Ja mevrouw' kunnen zeggen.
Ligt aan het weer den ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
Wat een geruzie hier zeg, ik kan daar zo slecht tegen![]()
Opa zeg er eens wat van! O nee dat kan niet, je hebt een ban hier![]()
Een keer op tijd komen zou helpen....quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
Ben de hele dat buiten geweest en ik heb nergens last van, nou ben ik een aimabel type van mezelf dat scheelt natuurlijk ook!
Wat heeft Oop gegeten vanavond en was het een beetje lekker en zaten er nog wat verdwaalde vitaminen in misschien?
De wind werkte niet mee ... sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een keer op tijd komen zou helpen....
Friet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
Ben de hele dat buiten geweest en ik heb nergens last van, nou ben ik een aimabel type van mezelf dat scheelt natuurlijk ook!
Wat heeft Oop gegeten vanavond en was het een beetje lekker en zaten er nog wat verdwaalde vitaminen in misschien?
wellicht wat doperwtjes erbij? neuh zal wel niet, wel vette klodders mayonaise natuurlijkquote:
quote:
Met light-boter en suikervrije suiker?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een taart bakken om het te vieren.
Fuck offquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met light-boter en suikervrije suiker?
en slagroomvrije slagroomquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met light-boter en suikervrije suiker?
Ohhw? Waar dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben net binnen, maar ik zie dat er weer grote problemen zijn bij Ustream. Oop geeft wel beeld, maar het geluid doet het niet en de chats werken ook niet
Gelukkig is het hier op FOK! weer ouderwets gezellig!!
Kan jij hem nog zien ?quote:
Dan groei je die haren wel snel bij.quote:
Oop is in stasis, oftewel hetzelfde als altijd... gebruik je fantasie of kijk 20 topics terug...quote:
Ik ook niet, ik ben elke keer de lulquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik ga deze keer echt geen nieuw topic maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |