Dan gaat het over jou BQ, wie de bal kaatst kan het terug verwachten, maar wie loopt er al maanden op Oma in te hakken??? juist jij, wie loopt hier weer te roepen, jij, wie loopt elke dag maar te gillen hij heeft het over me, jij en waarom, omdat je gewoon een groot chagerijnig wijf bent die alleen maar vies kan lopen posten in Opa zijn topic, jij slingert hem elke avond aan, de meeste niet hoor en heb je al eens eerder gezegd slinger die stream niet aan kan je je ook niet ergeren, maar lijkt wel of je daar je genoegen uit haalt om te hakken en te gluren naar een man in zijn stoel, om wat ie eet elke avond te veroordelen, wat Oma aan heeft en ga zo maar door.ga eens bij jezelf te raden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet me wel laten welgevallen als hij zegt: je zal zo'n moeder hebben en dat wijf krijgt nooit een andere vent.
Wie de bal kaats, kan hem terug verwachten.
Leest die wel eens mail dan? Ook selectief denkquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt weer een Slijmmail naar Yvonne...
Dat zei ik toch alquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt weer een Slijmmail naar Yvonne...
Nogmaals wie begon er over een scheiding??? en nu aju met mijn toverstaf, een rel ontketenen doe je maar zonder mij, fijne avond mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet niet zo in groepjes denken. Ik zou het ook verwerpelijk vinden als mensen jou steeds je scheiding of wat dan ook in je gezicht zouden werpen.
Het is gewoon belachelijk om users te pakken op dingen die ze in het hart raken.
Wie dan ook.
Lmao, nu ben ik begonnen? Ik probeer nog een beetje the voice of reason te zijn, maar goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nogmaals wie begon er over een scheiding??? en nu aju met mijn toverstaf, een rel ontketenen doe je maar zonder mij, fijne avond mootie
je moet eens kijken achter je ellebogen Mootie, denk dat je dan verbaasd staat van wat je over jezelf te zien krijgt...........quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Lmao, nu ben ik begonnen? Ik probeer nog een beetje the voice of reason te zijn, maar goed.
Het mot niet gekker worden.
Heks, je staat nu echt in de lucht achter die ellebogen te maaienquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet eens kijken achter je ellebogen Mootie, denk dat je dan verbaasd staat van wat je over jezelf te zien krijgt...........
Zit hij ook al aan de aaifoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[Edit]
Het was Omie's platte stuk verdriet...
Moet altijd met twee of meer woorden spreken is mij geleerd!quote:
Dan had je gewoon 'Ja mevrouw' kunnen zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Moet altijd met twee of meer woorden spreken is mij geleerd!
\Mevrouw Mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had je gewoon 'Ja mevrouw' kunnen zeggen.
Ligt aan het weer den ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
Wat een geruzie hier zeg, ik kan daar zo slecht tegen![]()
Opa zeg er eens wat van! O nee dat kan niet, je hebt een ban hier![]()
Een keer op tijd komen zou helpen....quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
Ben de hele dat buiten geweest en ik heb nergens last van, nou ben ik een aimabel type van mezelf dat scheelt natuurlijk ook!
Wat heeft Oop gegeten vanavond en was het een beetje lekker en zaten er nog wat verdwaalde vitaminen in misschien?
De wind werkte niet mee ... sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een keer op tijd komen zou helpen....
Friet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
Ben de hele dat buiten geweest en ik heb nergens last van, nou ben ik een aimabel type van mezelf dat scheelt natuurlijk ook!
Wat heeft Oop gegeten vanavond en was het een beetje lekker en zaten er nog wat verdwaalde vitaminen in misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |