vetarm en in light frituurolie gebakken, en de mayo komt van Leo dus dan zit je altijd goed, en wat eet jij BQ, weer een bammetje met hagelslagquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
In het kader van "let op wat je eet als je hartklachten hebt", vanavond patat met patat met met.
dan komt er wel weer iets anders voor je BQ om je humeur te doen dalen tot onder het vriespunt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik denk om het welzijn van die ouwe. Ik ben nergens meer als hij van de stream verdwijnt.
Hoe moet ik dan mijn avonden vullen?
Dat is lekker verse kippensoepquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik denk om het welzijn van die ouwe. Ik ben nergens meer als hij van de stream verdwijnt.
Hoe moet ik dan mijn avonden vullen?
Ninja-edit: ik heb kippensoep gegeten bij mijn pa. Verse hè?![]()
Volgens mij ( als ik het goed heb) ging er in het begin iets mis maar zal het eens aan hem vragen als ik hem van de week spreek, en anders weet PB wel hoe het precies zit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
Ik denk het ook niet echt hoor heksmaar vind het nog steeds een raar verhaal over die ban.
Je moet het op fok namelijk in ieder geval behoorlijk wat bonter maken dan op de chat van hem om een bannetje op te lopen, een permban is zo goed als onmogelijk, en ik denk ook eigenlijk niet dat opa het klaar speelt om een permban op te lopen ondanks zijn af en toe wat primaire taalgebruik. Hij mist er de finesse voor.
Zijn dat de hoogste in rang? die rooie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
En wáár zijn de Mods als je ze nodig hebt tegenwoordig, die weten best wel hoe het zit met Oop's zogenaamde Ban...![]()
Laat me nou niet zélf met Die Rooie moeten mailen hé?
Ahh, je heb "Die Info" óók al?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef beequeen het volgende:
Bans worden niet besproken. Basta!
Andere dingen wel, zoals: scheiden doet lijden.Maar ja, daar mag ook weer niks over gezegd worden. Lastig hoor.
Yeps, een vogeltje fluisterde mij dat in. Da's wel weer handig.quote:
oh, daar kan BQ je alles over vertellen hoor, bij mijn weten is die toch ook gescheiden of zat het anders, ff terug denken kom er wel weer op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er "gescheiden gaat worden" ergens....
Laat die ouwe dat nou doen en niet zo zuinig ook.quote:
]quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat die ouwe dat nou doen en niet zo zuinig ook.
Nee BQ je bent nu toch te ver gegaan echt je valt me zo bitter tegen als je maar kan hakken, anders kom je je dag niet door, nooit een greintje spontaniteit, nooit eens humor ga eens naar een dokter je bent zo zuur, over sommige dingen zwijg je al heb je zo een hekel aan die persoon.quote:
Doet dat er iets toe?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Van wie heb jij die info over die op hande zijnde scheiding dan?
Net als bij mij ... het zal iedereen een biet zijn wat jij vindquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Iedere dag voor rotte vis uitgemaakt worden en hij maar mooi weer spelen. Daar ben ik klaar mee.
Hij zwijgt in alle talen over die kutvogel en de op hande zijnde scheiding van zijn zoon. Doei.
Ik vind het alleen triest voor zijn kleindochter.
En lucht het op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Iedere dag voor rotte vis uitgemaakt worden en hij maar mooi weer spelen. Daar ben ik klaar mee.
Hij zwijgt in alle talen over die kutvogel en de op hande zijnde scheiding van zijn zoon. Doei.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Same here.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef ZOA het volgende:
Net als bij mij ... het zal iedereen een biet zijn wat jij vind
Ik doei mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef Margo37 het volgende:
Nu pas klaar mee bq? Elke dag een uurtje ergeren was een must, nou doeiii dan maar
Margo, jij snapt ook best wel dat het wel heel verwerpelijk is om BQ steeds te confronteren met haar scheiding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Margo37 het volgende:
Moet niet gekker worden om opa zijn zoon erbij te halen ja!!!!!
Ik moet me wel laten welgevallen als hij zegt: je zal zo'n moeder hebben en dat wijf krijgt nooit een andere vent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Margo37 het volgende:
Moet niet gekker worden om opa zijn zoon erbij te halen ja!!!!!
Dan moet jij toch ook eens leren terug lezen Mootie, hier maar verdwaasd lopen posten of een kreetje daar ben jij goed in........... niemand is er over een scheiding begonnen BQ zelf, maar gut oh gut val vooral je vriendinnetje niet af.dag Mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Margo, jij snapt ook best wel dat het wel heel verwerpelijk is om BQ steeds te confronteren met haar scheiding.
Die hele scheiding van de zoon van opa zal me verder worst wezen.
Maar altijd nog net een tikje meer dan een user. Het is al jaaaaren de policy om users niet persoonlijk aan te vallen. En iemand keer op keer een scheiding onder de neus wrijven vind ik echt not done.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef Margo37 het volgende:
Lul niet Mootie, Opa zijn zoon heeft ook niks met dit topic te maken.
Je moet niet zo in groepjes denken. Ik zou het ook verwerpelijk vinden als mensen jou steeds je scheiding of wat dan ook in je gezicht zouden werpen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet jij toch ook eens leren terug lezen Mootie, hier maar verdwaasd lopen posten of een kreetje daar ben jij goed in........... niemand is er over een scheiding begonnen BQ zelf, maar gut oh gut val vooral je vriendinnetje niet af.dag Mootie
Dan gaat het over jou BQ, wie de bal kaatst kan het terug verwachten, maar wie loopt er al maanden op Oma in te hakken??? juist jij, wie loopt hier weer te roepen, jij, wie loopt elke dag maar te gillen hij heeft het over me, jij en waarom, omdat je gewoon een groot chagerijnig wijf bent die alleen maar vies kan lopen posten in Opa zijn topic, jij slingert hem elke avond aan, de meeste niet hoor en heb je al eens eerder gezegd slinger die stream niet aan kan je je ook niet ergeren, maar lijkt wel of je daar je genoegen uit haalt om te hakken en te gluren naar een man in zijn stoel, om wat ie eet elke avond te veroordelen, wat Oma aan heeft en ga zo maar door.ga eens bij jezelf te raden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet me wel laten welgevallen als hij zegt: je zal zo'n moeder hebben en dat wijf krijgt nooit een andere vent.
Wie de bal kaats, kan hem terug verwachten.
Leest die wel eens mail dan? Ook selectief denkquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt weer een Slijmmail naar Yvonne...
Dat zei ik toch alquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt weer een Slijmmail naar Yvonne...
Nogmaals wie begon er over een scheiding??? en nu aju met mijn toverstaf, een rel ontketenen doe je maar zonder mij, fijne avond mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet niet zo in groepjes denken. Ik zou het ook verwerpelijk vinden als mensen jou steeds je scheiding of wat dan ook in je gezicht zouden werpen.
Het is gewoon belachelijk om users te pakken op dingen die ze in het hart raken.
Wie dan ook.
Lmao, nu ben ik begonnen? Ik probeer nog een beetje the voice of reason te zijn, maar goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nogmaals wie begon er over een scheiding??? en nu aju met mijn toverstaf, een rel ontketenen doe je maar zonder mij, fijne avond mootie
je moet eens kijken achter je ellebogen Mootie, denk dat je dan verbaasd staat van wat je over jezelf te zien krijgt...........quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Lmao, nu ben ik begonnen? Ik probeer nog een beetje the voice of reason te zijn, maar goed.
Het mot niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |