Ik stem niet bij Fok!, ik feliciteer niet, ik zwaai niet, ik groet (behalve Gert vanwege ut leuke filmpje) niet, gewoon omdat ik asociaal ben, maar ik hou wel van een beetje SCquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Wordt het hier nu ook al een felicitatietopic??? goh lijkt nu echt op een SC
ik begin daar niet aan om iedereen maar te feliciteren, laat staan slaap lekker te roepen met tig zwaaihandjes
![]()
Nee, je zit nog steeds goed hier hoor, dacht het nog wel alleen vraag ik me af voor hoelang nog, zal even voor je kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef djprovox het volgende:
Is het "Opaatje" topic verplaatst?????
Overigens las ik wel dat de midden in de nacht taartenbakkende gefeliciteerde jarige mootie sexverslaafd is. Mocht daar meer over verteld worden heb ik geen bezwaar tegen scquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
ik begin daar niet aan om iedereen maar te feliciteren, laat staan slaap lekker te roepen met tig zwaaihandjes
![]()
Lijkt er wel opquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef djprovox het volgende:
Is het "Opaatje" topic verplaatst?????
Wat gezelligheid is hier inderdaad niet verboden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Misschien mag-ie de chat bij opa ook wel modereren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef Jian het volgende:
Wat is ie wijs hè die Gert, daarom ist ie ook mod geworden
Ik wilde ook net mijn bewondering uitspreken voor het geduld waarmee hij dit gezeur allemaal weer in goede banen leid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef Jian het volgende:
Wat is ie wijs hè die Gert, daarom ist ie ook mod geworden
Nou dan meld ik mezelf wel evenquote:
quote:
Maar dan wel alleen op dit topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zedde gij jaloers op Gerteke? Als je het lief vraagt mag je hem vast wel assisteren.
Nou, ik ben serieusquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]was een geintje, neem het nou niet allemaal zo serieus zei Gert net nog.
Je lijkt me geknipt voor de job.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |