Hij was de kapper van opa.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef pos het volgende:
[..]
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!
Waarom bak je eigenlijk midden in de nacht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef mootie het volgende:
Heb even een stukje taart afgesneden, eindelijk genoeg afgekoeld.
Op de een of andere manier begin ik altijd pas rond middernacht met bakken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom bak je eigenlijk midden in de nacht?
Heerlijke tv! Absolute kolder gelardeerd met geniale taalkundige hoogstandjes van Wim T Schippers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef pos het volgende:
[..]
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!
Apart.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begin ik altijd pas rond middernacht met bakken.
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.quote:
Apart? Ik kijk nu met 1 oog tv, CI, over serie moordenaar Andrei Chikatilo, ook gezelligquote:
Dat ken ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.
Heeft vast te maken met mijn compulsieve uitstelgedrag.
Of je sex verslavingquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.
Heeft vast te maken met mijn compulsieve uitstelgedrag.
Ik zeg het nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef pos het volgende:
ok ok....enne Scrut niet naar bed gaan voor gedag te zeggen he?
Ik ga ook slapen, truste scrut, mootie en pbquote:
Ik stem niet bij Fok!, ik feliciteer niet, ik zwaai niet, ik groet (behalve Gert vanwege ut leuke filmpje) niet, gewoon omdat ik asociaal ben, maar ik hou wel van een beetje SCquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Wordt het hier nu ook al een felicitatietopic??? goh lijkt nu echt op een SC
ik begin daar niet aan om iedereen maar te feliciteren, laat staan slaap lekker te roepen met tig zwaaihandjes
![]()
Nee, je zit nog steeds goed hier hoor, dacht het nog wel alleen vraag ik me af voor hoelang nog, zal even voor je kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef djprovox het volgende:
Is het "Opaatje" topic verplaatst?????
Overigens las ik wel dat de midden in de nacht taartenbakkende gefeliciteerde jarige mootie sexverslaafd is. Mocht daar meer over verteld worden heb ik geen bezwaar tegen scquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Toverheks het volgende:
Wordt het hier nu ook al een felicitatietopic??? goh lijkt nu echt op een SC
ik begin daar niet aan om iedereen maar te feliciteren, laat staan slaap lekker te roepen met tig zwaaihandjes
![]()
Lijkt er wel opquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef djprovox het volgende:
Is het "Opaatje" topic verplaatst?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |