quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Zit Brands ook bij jullie?quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
Niveau is inderdaad bedroevend laag hier. Je had gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
want? Dan was het in: 0, uit: 30 miljoen
oke doeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niveau is inderdaad bedroevend laag hier. Je had gelijk.
We hebben Hoesen, Meleg, Sana, Boccara en Andersen inderdaad gehaald omdat ze Gilette speler van de week zijn geworden volgens Johan Derksenquote:
Het ging me meer om het in - uit bedrag wat niet helemaal klopt met wat eerder aan spelers in - uit wordt beschreven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben Hoesen, Meleg, Sana, Boccara en Andersen inderdaad gehaald omdat ze Gilette speler van de week zijn geworden volgens Johan Derksen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef HowardBeale het volgende:
Hee, maar even serieus, was dat echt Dico Koppers? Nee toch?
Jawelquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef HowardBeale het volgende:
Klopt niet? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging me meer om het in - uit bedrag wat niet helemaal klopt met wat eerder aan spelers in - uit wordt beschreven.
Maar eh, hoe is het verder?
Ja, alleen het is in de doofpot gestoken om die jongen in bescherming te nemen, door meerder inside bronnen bekend trouwens..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef HowardBeale het volgende:
Klopt wel, maar staat een beetje raar. Bij in staat 26,5M en dan staan daar onder bij in Sana, Hoesen etc. Ziet gewoon een beetje raar uit.quote:
Dan zet de TS er Spelers en CASH bovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt wel, maar staat een beetje raar. Bij in staat 26,5M en dan staan daar onder bij in Sana, Hoesen etc. Ziet gewoon een beetje raar uit.
quote:
SPELERS
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin
, Özbiliz
, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich
, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder
, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
GOLD
In: 26.655.000
Uit: 6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Dat zou inderdaad wat beter staan. Of zou iig wat duidelijker zijn. Kan ook zijn dat ik iets teveel gezopen heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan zet de TS er Spelers en CASH boven
[..]
Ik zie er niks vreemds aan hoor, spelers uit/in, doorgestroomd uit jeugdopleiding en geld in/uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wat beter staan. Of zou iig wat duidelijker zijn. Kan ook zijn dat ik iets teveel gezopen heb.
Geblesseerd aan zijn enkelquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
Was Poulsen geblesseerd trouwens? Sporkslede bakte er ook weinig van eigenlijk..( ja hij is jong )
Janssenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef Stiggie het volgende:
Janssen blijft belachelijk goedkoop verkocht. Helemaal als je bedenkt dat het ook nog is aan een concurrent is verkocht die momenteel boven Ajax staatHij speelde vandaag ook weer erg goed bij Vitesse.
Zie liever Boccara.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
Was Poulsen geblesseerd trouwens? Sporkslede bakte er ook weinig van eigenlijk..( ja hij is jong )
En een besparing van 1 miljoen+ salaris.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Stiggie het volgende:
Laten gaan ja... maar 6 ton is natuurlijk belachelijk
Het zou gewoon duidelijker zijn wanneer er inkomsten en uitgaven zou staan. En aangetrokken en vertrokken. C'est ca.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie er niks vreemds aan hoor, spelers uit/in, doorgestroomd uit jeugdopleiding en geld in/uit.
Ja ja nu weten we het wel, als het nou nog ergens over zou gaan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou gewoon duidelijker zijn wanneer er inkomsten en uitgaven zou staan. En aangetrokken en vertrokken. C'est ca.
Tja...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ja nu weten we het wel, als het nou nog ergens over zou gaan...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef CaasS het volgende:
Die gozer die in het vorige topic zei dat Xavi een aanvallende middenvelder is.![]()
Xavi speelt voor de verdediging (rond de middencirkel) en maakt daar het spel.
En fijne billetjes om in te knijpenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dit seizoen ons ook brengt. We hebben altijd lieve ronde schoudertjes om op uit te huilen.
Stop daar liever m'n vuist tussenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En fijne billetjes om in te knijpen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Stop daar liever m'n vuist tussen
Die hadden het beter gedaan tegen utrecht, meer ballen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dit seizoen ons ook brengt. We hebben altijd lieve ronde schoudertjes om op uit te huilen.
lol het zou zomaar kunnen inderdaad. we hadden gisteren ook veel pech maar wederom ook mentaliteitsproblemen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden het beter gedaan tegen utrecht, meer ballen.
Ja, de pech dat de lamlullen ballen vrij voor de keeper er naast schietenquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
lol het zou zomaar kunnen inderdaad. we hadden gisteren ook veel pech maar wederom ook mentaliteitsproblemen.
de 3-0 zat in de hoofd. ohh we doen dit wel ff snel. hebben we eerder gedaan. is zo te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de pech dat de lamlullen ballen vrij voor de keeper er naast schieten.
het was echt zo'm zaadpartij weer, ongekend hoe beroerd sommigen toch denken te kunnen ronddartelen als hertjes.
Ja, pure zelfoverschatting, geen idee waar het vandaan komt want een lesje nederigheid hebben ze van Madrid wel gehad lijkt me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de 3-0 zat in de hoofd. ohh we doen dit wel ff snel. hebben we eerder gedaan. is zo te doen.
Het verbaasde me wel want thuis op een vroege voorsprong komen is meestal het begin van een grote uitslag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de 3-0 zat in de hoofd. ohh we doen dit wel ff snel. hebben we eerder gedaan. is zo te doen.
Dat had het ook moeten worden, maar dit hele matige Utrecht ging gewoon de duels aan en won die allemaal. gewoon omdat de dames dachten het op "techniek" af te kunnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel want thuis op een vroege voorsprong komen is meestal het begin van een grote uitslag.
dat had ik dus ook gedacht maar na die goal ging het meteen bergafwaarts. je zag het gewoon in het spelen. te korte passes, niet te strak bovenop. je moet er bovenop zitten zoals mandingo op een blondje....quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel want thuis op een vroege voorsprong komen is meestal het begin van een grote uitslag.
Het niveau is helaas dermate laag dat alleen op techniek geen wedstrijden meer gewonnen worden, er moet echt 100% of meer inzet bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had het ook moeten worden, maar dit hele matige Utrecht ging gewoon de duels aan en won die allemaal. gewoon omdat de dames dachten het op "techniek" af te kunnen.
ja, maar daar zijn ze te goed voor, dat denken ze iig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau is helaas dermate laag dat alleen op techniek geen wedstrijden meer gewonnen worden, er moet echt 100% of meer inzet bij
Dit hele matige Utrecht was bij vlagen zelfs voetballend de baas, hoe matig waren jullie dan wel niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had het ook moeten worden, maar dit hele matige Utrecht ging gewoon de duels aan en won die allemaal. gewoon omdat de dames dachten het op "techniek" af te kunnen.
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit hele matige Utrecht was bij vlagen zelfs voetballend de baas, hoe matig waren jullie dan wel niet.
Nee, je hebt het over ''de duels aan gaan'', en gooit het zoals de media vaak doet dus op ons fysieke spel, terwijl er ook gewoon goed werd gevoetbald bij vlagen, dat wordt helaas vaak vergeten.quote:
Laten we het vooral pech noemen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
lol het zou zomaar kunnen inderdaad. we hadden gisteren ook veel pech maar wederom ook mentaliteitsproblemen.
Je wordt helaas toch als sinds jaar en dag afgerekend op het resultaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over ''de duels aan gaan'', en gooit het zoals de media vaak doet dus op ons fysieke spel, terwijl er ook gewoon goed werd gevoetbald bij vlagen, dat wordt helaas vaak vergeten.
Het is allemaal wel erg karig ja, Sana, Eriksen, De Jong, echt dramatisch gisteren, zo slap, zo inzetloos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we het vooral pech noemen jaIk blijf bij het mentaliteitsprobleem en een gebrek aan kwaliteit.
Je wist voor het seizoen al dat je met zo'n selectie geen kampioen gaat worden. Daar zijn Twente en PSV gewoon te goed voor.
Hij is voor Utrecht hoor, er was bij Ajax NUL sprake van goed voetbal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je wordt helaas toch als sinds jaar en dag afgerekend op het resultaat.
Ok.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is voor Utrecht hoor, er was bij Ajax NUL sprake van goed voetbal.
Mja het vervelende is dat de meesten volgens mij gewoon niet beter kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg karig ja, Sana, Eriksen, De Jong, echt dramatisch gisteren, zo slap, zo inzetloos.
Ik weet het echt niet, ik zie de Jong soms hele knappen goals maken, en soms de bal gewoon puur uit onwil missenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja het vervelende is dat de meesten volgens mij gewoon niet beter kunnen.
Vind Blind het leuk doen de laatste tijd. Dat had ik totaal niet verwacht. Babel speelt wel goed. Eriksen moet beter kunnen. Sana is nog te vroeg om iets over te zeggen. Voor de NL competitie is hij wel leuk denk ik.
Maar Boerrigter, Moisander, De Jong, Poulsen, Serero, Sulejmani, Sigthorsson, etc.. Dat is het allemaal net niet vrees ik.
Heb De Jong ook hele leuke wedstrijden zien spelen. Weet het niet zo goed met hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, ik zie de Jong soms hele knappen goals maken, en soms de bal gewoon puur uit onwil missen.
Sana, geen idee idd, voorlopig geen beste indruk. Eriksen moet al 2 jaar beter kunnen, wanneer komt het er eens van dan?
Maar idd, het is een heel middelmatige selectie, die ook nog eens van zichzelf denkt dat ze het zonder inzet kunnen redden, sja..
Komt er na de winterstop weer een ommekeer? Gaan ze dan wel opeens had werken weer?
ja, het is een visie die ze willen naleven, opzich allemaal prima, maar je bent internationaal sowieso een lachertje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb De Jong ook hele leuke wedstrijden zien spelen. Weet het niet zo goed met hem.
Denk niet dat we na de winterstop een ommekeer kunnen verwachten. Het beleid is duidelijk; er wordt niet geïnvesteerd. Dus ik verwacht niet dat daarvan afgewijkt gaat worden. Daarbij maak je niet zo'n comeback voor een derde jaar op rij. Zeker niet met deze selectie.
Dit is gewoon een 'tussenjaar'. Wellicht dat het volgend jaar weer lukt als jongens als Bocarra, Sporkslede, Andersen en Fischer een jaartje verder zijn.
Het zal uit de eigen jeugd moeten komen. Investeren zal niet zo snel meer gebeuren geloof ik.
Op zich logisch dat je verliest van Real Madrid. Zolang er geen financieel fair play komt hoef je je daar ook niet voor te schamen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het is een visie die ze willen naleven, opzich allemaal prima, maar je bent internationaal sowieso een lachertje.
Nationaal zou je best mee moeten kunnen, maar dan moet dat schofterige nonchalante er gewoon uit getrapt worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef CaasS het volgende:
Die gozer die in het vorige topic zei dat Xavi een aanvallende middenvelder is.![]()
Xavi speelt voor de verdediging (rond de middencirkel) en maakt daar het spel.
We moeten wel reeël blijven, de afgelopen 2 jaar zijn we ook meer boven komen drijven dan dat er vanaf het begin een kampioens kandidaat stond, als je naar de concurrenten kijkt is het verschil tot nu toe dat Twente tegen de kleintjes geen punten weggeeft, PSV heeft hetzelfde euvel als Ajax en wisselt goeie wedstrijden met hele slechte af, ik zie het dan ook niet zo somber in na weer een faalwedstrijd, dat is inherent aan dit Ajax en eigenlijk inherent aan deze competitie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Op zich logisch dat je verliest van Real Madrid. Zolang er geen financieel fair play komt hoef je je daar ook niet voor te schamen.
Nationaal moet je met zo'n selectie leuk mee kunnen doen. Maar kampioen wordt je gewoon niet met zo'n selectie. De basis is al veel te licht. En wanneer iemand geblesseerd is, moet je een onervaren jeugdspeler erin zetten, terwijl PSV er een pak internationals bij knalt.
Komend weekend is het Heracles (uit). Dat zal wel weer lastig worden. Kunstgras enzo.
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 08-10-2012 om 11:27:23Viktor Fischer is overgeheveld van Denemerken Onder 19 jaar naar Jong Denemarken. http://t.co/N2eNCc6l http://t.co/2hNapX5T reageer retweet
het niveau van de ajacied is tegenwoordig echt zo dat als een basisspeler een Fjes-vaardigheid bezit dat hij goed speeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Class het volgende:
Zo dramatisch was De Jong gisteren helemaal niet, alweer vergeten dat hij 2 keer iemand 1op1 met de keeper zet?
Vond het wel een lekker balletje van hem. Eriksen dacht hem even lekker nonchalant in de verre hoek te schuivenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het niveau van de ajacied is tegenwoordig echt zo dat als een basisspeler een Fjes-vaardigheid bezit dat hij goed speelt.
Kan zo'n speler niet gewoon een contractverlenging tot 2018 minstens worden gedaan. Hij is nu 18, dan zou hij 22 zijn en al transfervrij dat is veelste jong...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
Ajax heeft Fischer dus een voorstel voor een contract tot 2016 gedaan.
Net deze tweet, dacht even dat het de aankondiging was
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 08-10-2012 om 11:27:23Viktor Fischer is overgeheveld van Denemerken Onder 19 jaar naar Jong Denemarken. http://t.co/N2eNCc6l http://t.co/2hNapX5T reageer retweet
Hij is niet echt explosief neequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JaafkeGB het volgende:
mij valt het op dat eriksen niet sterker word aan de bal, ook kwa schotkracht etc niet.
in zijn eerste 2 jaar was het dat pientere mannetje met een dodelijke pass die het veld uit elkaar trok, nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het een klein mannetje is die bang is en daarom zijn voet terug trekt en niet echt lekker op goal uithaalt. aangezien hij echt vaak met zijn inzicht en kwaliteiten wel uitkomt voor een schot..
maarja.. ik kijk door een andere rood-witte brill denk ik
een middenvelder zoals eriksen heeft ook goede medespelers om zich heen nodig, want hij moet het meer hebben van zijn steekpassen etc dan van zijn schot, al was de goal tegen twente wel goed gemikt.. maar eriksen is nog geen speler die even elke wedstrijd het team op sleeptouw neemt, daar is hij simpelweg te jong voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JaafkeGB het volgende:
mij valt het op dat eriksen niet sterker word aan de bal, ook kwa schotkracht etc niet.
in zijn eerste 2 jaar was het dat pientere mannetje met een dodelijke pass die het veld uit elkaar trok, nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het een klein mannetje is die bang is en daarom zijn voet terug trekt en niet echt lekker op goal uithaalt. aangezien hij echt vaak met zijn inzicht en kwaliteiten wel uitkomt voor een schot..
een aanvoerder hoort voorop in de strijd te gaan en alles te geven, ik betrap de Jong vaker op laffe balletjes terug naar de verdediging of naar een veilige optie dan aanvallend, ik vond hem gister de tweede helft met name slechtquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Class het volgende:
Zo dramatisch was De Jong gisteren helemaal niet, alweer vergeten dat hij 2 keer iemand 1op1 met de keeper zet?
Maar ook gisteren de eerste helft wou hij met een lob steekbal Sana diep sturen maar Sana bleef staan. De Jong steekt hulpeloos zijn handen in de lucht en haalt zijn schouders op ofzo, geef Sana dan gewoon een opdonder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
een aanvoerder hoort voorop in de strijd te gaan en alles te geven, ik betrap de Jong vaker op laffe balletjes terug naar de verdediging of naar een veilige optie dan aanvallend, ik vond hem gister de tweede helft met name slecht
onze buitenspeler faalde ook gewoon, eriksen had een paar keer hetzelfde met lukoki, balletje komt goed aan maar meneer lukoki verneukt tquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ook gisteren de eerste helft wou hij met een lob steekbal Sana diep sturen maar Sana bleef staan. De Jong steekt hulpeloos zijn handen in de lucht en haalt zijn schouders op ofzo, geef Sana dan gewoon een opdonder.
Die faalden zeker, maar het ging mij er even om hoe hij als aanvoerder faalt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
onze buitenspeler faalde ook gewoon, eriksen had een paar keer hetzelfde met lukoki, balletje komt goed aan maar meneer lukoki verneukt t
Waarheid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we het vooral pech noemen jaIk blijf bij het mentaliteitsprobleem en een gebrek aan kwaliteit.
Je wist voor het seizoen al dat je met zo'n selectie geen kampioen gaat worden. Daar zijn Twente en PSV gewoon te goed voor.
Er wordt wél geïnvesteerd, maar niet in directe versterkingen voor het eerste elftal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb De Jong ook hele leuke wedstrijden zien spelen. Weet het niet zo goed met hem.
Denk niet dat we na de winterstop een ommekeer kunnen verwachten. Het beleid is duidelijk; er wordt niet geïnvesteerd. Dus ik verwacht niet dat daarvan afgewijkt gaat worden. Daarbij maak je niet zo'n comeback voor een derde jaar op rij. Zeker niet met deze selectie.
Dit is gewoon een 'tussenjaar'. Wellicht dat het volgend jaar weer lukt als jongens als Bocarra, Sporkslede, Andersen en Fischer een jaartje verder zijn.
Het zal uit de eigen jeugd moeten komen. Investeren zal niet zo snel meer gebeuren geloof ik.
Contract voor 3,5 jaar dus. Is te kort, ik zeg nu alvast dat je jezelf ermee in problemen brengt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
Ajax heeft Fischer dus een voorstel voor een contract tot 2016 gedaan.
Net deze tweet, dacht even dat het de aankondiging was
Hij staat anders wel erg lang stil in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij iemand nodig naast hem in het veld die hem beter gaat maken (zoals Van Bommel m.i. een goede invloed heeft op Strootman, die je nu ineens stappen ziet maken).quote:
Toch is hij pas 20 jaar en heeft hij vorig seizoen als 19 jarige 17 assts geleverd en 8 goals, ook heeft hij laatst gescoord tegen Twente en de wedstrijden tussen ADO en gister (de tweede helft) speelde hij gewoon goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij staat anders wel erg lang stil in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij iemand nodig naast hem in het veld die hem beter gaat maken (zoals Van Bommel m.i. een goede invloed heeft op Strootman, die je nu ineens stappen ziet maken).
Er is lange tijd over hem geschreven dat hij exceptioneel is, maar dat komt er gewoon niet uit.
Prima dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch is hij pas 20 jaar en heeft hij vorig seizoen als 19 jarige 17 assts geleverd en 8 goals, ook heeft hij laatst gescoord tegen Twente en de wedstrijden tussen ADO en gister (de tweede helft) speelde hij gewoon goed.
Hij kan het wel (volgens mij), maar laat het veel te weinig (bijna niet..) zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JaafkeGB het volgende:
Hij straalt ook niks uit . zo van : ik ben de grote man en iedereen levert de ballen bij mij in en niemand kan me wat maken . Laat zich ook vaak simpel aan de kant zetten , vaak onzichtbaar. je wint er geen oorlogen meequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef zealot het volgende:
[..]
Hij kan het wel (volgens mij), maar laat het veel te weinig (bijna niet..) zien.
Dat zag je wel bij de 1-0. Vervolgens zie ik dan dingen in de wedstrijd.... dan vraag je je af of dat diezelfde speler is
Dat zal wel, ik constateer dat hij stil staat in zijn ontwikkeling en dat is zorgelijk.quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Hij straalt ook niks uit . zo van : ik ben de grote man en iedereen levert de ballen bij mij in en niemand kan me wat maken . Laat zich ook vaak simpel aan de kant zetten , vaak onzichtbaar. je wint er geen oorlogen mee
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik constateer dat hij stil staat in zijn ontwikkeling en dat is zorgelijk.
Hopelijk niet te lang weg.quote:Lukoki loopt scheurtje in meniscus op
EXCLUSIEF - Jody Lukoki heeft zondag in het duel met FC Utrecht een scheurtje in zijn meniscus opgelopen. Dat is gebleken uit de MRI-scan die maandag is genomen bij de jonge aanvaller.
Lukoki heeft zich afgemeld voor Jong Oranje en baalt ervan, zo weet Ajax Showtime. Woensdag zal een specialist naar zijn knie gaan kijken om te beoordelen of een operatie nodig is of dat rust voldoende is.
Het is daarom afwachten hoe lang de herstelperiode zal zijn.
De blessure van de week, nieuw item bij AjaxTVquote:
echte oefenmeesters bestaan niet meer . Trainers van nu zijn net zo goed als hun materiaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We hebben het over eriksen die zich niet onwikkelt, maar is dat niet ook een taak van de trainer? Het lijkt erop dat daar Franks kwaliteiten totaal niet liggen (het beter maken van aanvallend ingestelde spelers). Lees of kijk bijvoorbeeld eens de debuutwedstrijd van Frank als trainer in Europa na. Eriksen speelde toen gewéldig.
Gert-jan Verbeek. Bij zijn spelers zie je echt ontwikkeling. Bij FdB bij sommige verdedigend ingestelde spelers ook nog wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
echte oefenmeesters bestaan niet meer . Trainers van nu zijn net zo goed als hun materiaal
Die is misschien wel de enige in het wereldje .quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gert-jan Verbeek. Bij zijn spelers zie je echt ontwikkeling. Bij FdB bij sommige verdedigend ingestelde spelers ook nog wel.
Bij de 100m sprint weet je dat Bolt wel wint, hij is immers de snelste op die afstand. Maar het mooie van voetbal is dat het een teamsport is en een competitie over negen maanden strekt, je kan niet zeggen: zij hebben de beste namen, dus zij zullen de titel wel pakken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat echt een groots advies was ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
We hebben bergkamp voor de aanvallers, en na Twente riep Eruksen nog dat ie naar hem geluisterd had.
ja, zoiets, was echt droevig dat verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat echt een groots advies was ookIets van dat die 1 of 2 kansen nog wel komen?
Precies en hij presteert op de allerhoogste podia elke keer niet. En maar sjokken over dat veld en maar obligate breedtpasjes geven met af en toe en leuk geprobeerde steekbal (boehoe alsof hij de enige is) en verder gewoon er niet zijn als het 5 voor 12 is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij staat anders wel erg lang stil in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij iemand nodig naast hem in het veld die hem beter gaat maken (zoals Van Bommel m.i. een goede invloed heeft op Strootman, die je nu ineens stappen ziet maken).
Er is lange tijd over hem geschreven dat hij exceptioneel is, maar dat komt er gewoon niet uit.
Eriksen mag niet eens de veters strikken van Vanenburgquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies en hij presteert op de allerhoogste podia elke keer niet. En maar sjokken over dat veld en maar obligate breedtpasjes geven met af en toe en leuk geprobeerde steekbal (boehoe alsof hij de enige is) en verder gewoon er niet zijn als het 5 voor 12 is.
Ik heb het al eerder gezegd: Hij doet mij denken aan Vanenburg, geweldig als het tegen Hollandse clubs is maar Europees gezien gewoon een maatje te klein en Cruijff wil naar EU niveau. Dus inpakken en geld vangen want we hebben genoeg 'dartel'spelers bij Ajax maar te weinig bikkels(verbindingsspelers ala Jan Wouters) voor de balans.
Waar Eriksen natuurlijk ook niet geweldig is tegen nederlandse clubsquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies en hij presteert op de allerhoogste podia elke keer niet. En maar sjokken over dat veld en maar obligate breedtpasjes geven met af en toe en leuk geprobeerde steekbal (boehoe alsof hij de enige is) en verder gewoon er niet zijn als het 5 voor 12 is.
Ik heb het al eerder gezegd: Hij doet mij denken aan Vanenburg, geweldig als het tegen Hollandse clubs is maar Europees gezien gewoon een maatje te klein en Cruijff wil naar EU niveau. Dus inpakken en geld vangen want we hebben genoeg 'dartel'spelers bij Ajax maar te weinig bikkels(verbindingsspelers ala Jan Wouters) voor de balans.
Vanenburg was een geweldig talent en is eigenlijk minder geworden, op dit moment is Eriksen nog niet zo goed als Vanenburg was in het begin maar die had het ook makkelijker qua spelers om hem heen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Eriksen mag niet eens de veters strikken van Vanenburg
Maar Eriksen is nog zo jong. En hij wordt meestal niet begrepen door zijn matige medespelersquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Eriksen mag niet eens de veters strikken van Vanenburg
Die smoes lees ik hier wel vaker: ''de spelers om hem heen zijn minder'' Dan moet ie er maar met kop en schouders bovenuit steken en zelfs daar slaagt die niet in . Hij deelt vaak net zo makkelijk mee in de malaisequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanenburg was een geweldig talent en is eigenlijk minder geworden, op dit moment is Eriksen nog niet zo goed als Vanenburg was in het begin maar die had het ook makkelijker qua spelers om hem heen.
het ligt inderdaad nooit aan Eriksen zelf idd..quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar Eriksen is nog zo jong. En hij wordt meestal niet begrepen door zijn matige medespelers
Daar is hij blijkbaar nog te licht voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Die smoes lees ik hier wel vaker: ''de spelers om hem heen zijn minder'' Dan moet ie er maar met kop en schouders bovenuit steken en zelfs daar slaagt die niet in . Hij deelt vaak net zo makkelijk mee in de malaise
En dat blijft hij ook, want hij is in twee jaar geen mallemoer verder gekomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is hij blijkbaar nog te licht voor
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dat blijft hij ook, want hij is in twee jaar mallemoer verder gekomen.
Toch is hij de beste speler dus dat zegt wel wat over de restquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dat blijft hij ook, want hij is in twee jaar geen mallemoer verder gekomen.
Hij roept elke week wel over zichzelf dat het beter moet, dat dan weer wel. maar ja, dat kan ik ook wel roepen, dat ik elke week beter moet voetballen, dat helpt ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
het ligt inderdaad nooit aan Eriksen zelf idd..
Helaas waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is hij de beste speler dus dat zegt wel wat over de rest
geen daden maar woorden idd . begint ongeloofwaardig te wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij roept elke week wel over zichzelf dat het beter moet, dat dan weer wel. maar ja, dat kan ik ook wel roepen, dat ik elke week beter moet voetballen, dat helpt ook niet.
Daarom, Eriksen is de beste middenvelder van Ajax. De enige creatieve middenvelder die nu nog fit is. De Boer gaat hem nooit naar de bank verplaatsen, volkomen terecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is hij de beste speler dus dat zegt wel wat over de rest
En Tyron is er niet eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
Aah ok, het dagelijkse Eriksen-uurtje is aangebroken...
Dan kunnen we beter stoppen met die Eriksendiscussien, anders voelt Tyron zich gepasseerd.quote:
Mwah Ajax topic dit datquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter stoppen met die Eriksendiscussien, anders voelt Tyron zich gepasseerd.
Ik zie het al voor me : Ferguson die Eriksen helemaal afmaakt en dat die bange wezel de dag erop zelfmoord pleegtquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Suuuuuure, en als (as if) Man U in de winterstop op de stoep staat gaat ie echt niet hoor, nee, uitgesloten.
Ik snap niet dat ie na 2 jaar nog elke week onomstreden isquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah Ajax topic dit dat
Ik snap er alleen niet dat mensen er na 2 jaar nog niet klaar mee zijn
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ie na 2 jaar nog elke week onomstreden is.
Maar goed, je hebt weer een punt, maar de media houdt inmiddels ook niet op met hem afkraken.
Iedereen kan zien dat het een groot talent isquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ie na 2 jaar nog elke week onomstreden is.
Maar goed, je hebt weer een punt, maar de media houdt inmiddels ook niet op met hem afkraken.
kan niet beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben we het constant over Eriksen? Zullen we het eens hebben over Poulsen?
Wat speelde die treurig.
Beetje kritisch naar je eigen club kijken is niks mis meequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben we het constant over Eriksen? Zullen we het eens hebben over Poulsen?
Wat speelde die treurig.
Omdat iedereen het daarmee eens is, beetje saaie discussie dan...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelde die treurig.
Als ze boven zichzelf uitstijgen wel. Maar dat gaat niet wekelijks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal beter dan ze gisteren lieten zien
klopt . kwaliteit is er gewoon niet denk ik . Ik stel voor om die Andersen en Fischer maar voor de leeuwen te gooienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net als de overige 80% van de selectie.
Over 10 jaar hebben we het erover waarom het talent er niet is uitgekomen als het zo doorgaat volgens velen hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje kritisch naar je eigen club kijken is niks mis mee
Eriksen is zo'n beetje de beste speler en die laat het gewoon niet zien
Echter eindigen dit soort discussies elke keer weer in een discussie die nu al 2jaar bezig is
Ja maar dan in het Hsv topic of Espanyolquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hebben we het erover waarom het talent er niet is uitgekomen als het zo doorgaat volgens velen hier.
Heeft denk ik met de CL-Wedstrijd te maken. 3 wedstrijden in een week.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als ze boven zichzelf uitstijgen wel. Maar dat gaat niet wekelijks.
Ach, barcelona koopt ook Afellayquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan in het Hsv topic of Espanyol
En Van Gaal kiest Douglas voor Oranje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, barcelona koopt ook Afellay.
Inderdaad. Kan me niet voorstellen dat Fischer of Andersen het slechter doet dan Boerrigter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
klopt . kwaliteit is er gewoon niet denk ik . Ik stel voor om die Andersen en Fischer maar voor de leeuwen te gooien
Tja iedereen maakt fouten, denk alleen niet dat Barca nog zo snel een talent uit Nederland zal halen en Affelay was al een stuk verder en ouderquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vermeerquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Van Gaal kiest Douglas voor Oranje.
Toen had die nog een half jaar contract.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen gaat echt wel naar een topclub, of hij daar dan lang blijft is een ander verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja iedereen maakt fouten, denk alleen niet dat Barca nog zo snel een talent uit Nederland zal halen en Affelay was al een stuk verder en ouder
Ga nou niet overdrijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toen had die nog een half jaar contract.
Als Eriksen straks bijna gratis is kan die vast ook wel naar het tweede van Real.
Dus een verhaal Afellay krijg je danquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen gaat echt wel naar een topclub, of hij daar dan lang blijft is een ander verhaal
Nee okquote:
Dat zou kunnen, maar hij zou het ook kunnen reddenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus een verhaal Afellay krijg je dan
Bergkamp zei alleen tegen Eriksen dat de kansen er wel zouden komen en dat hij ze dan moest maken, ik snap niet echt hoe jij op jouw versie van het verhaal komt maar het verbaast me niets.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zoiets, was echt droevig dat verhaal.
ja, en toen schoot ik hem erin, want Dennis had dat gezegd! En waarom deed je dat bij die 2 100% kansen gisteren niet dan?.
Ik geloof wel dat ie het uiteindelijk red hoor daar niet vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar hij zou het ook kunnen redden
Nooit geweten dat het verhaal van een laatbloeier een fabel is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee ok![]()
Hij kan vast naar een leuke club als Schalke of Newcastle. Maar Barca had Afellay alleen gehaald omdat die geen drol meer kostte.
We waren net klaar met het Eriksen debat, je bent te laatquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bergkamp zei alleen tegen Eriksen dat de kansen er wel zouden komen en dat hij ze dan moest maken, ik snap niet echt hoe jij op jouw versie van het verhaal komt maar het verbaast me niets.
Had hij een paar weken geleden moeten doen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Ik zie Eriksen wel bij Dortmund voetballen
Niks mis meequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had hij een paar weken geleden moeten doen...
Ja erg grappig, ik las dat Affelay verder was toen hij vertrok?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
We waren net klaar met het Eriksen debat, je bent te laat
Eriksen mag nog niet eens de schoenveters van Gotze strikken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Als vervanger van Götze die dan al bij Barça speelt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Afellay ging daadwerkelijk vooruit bij Psv....quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja erg grappig, ik las dat Affelay verder was toen hij vertrok?De statistieken liegen er niet om toen Affelay de leeftijd van Eriksen had hij veel minder rendement en was hij ouder.
Denk dat Klopp hem wel de nodige peper in zijn reet kan gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Mooie club en de huidige kampioen van Duitsland
Eriksen was niet slecht tegen Dortmundquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had hij een paar weken geleden moeten doen...
Ook al niet... Je hebt wel een obsessie met schoenveters, klitteband een optie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Eriksen mag nog niet eens de schoenveters van Gotze strikken.
Klopp kan Eriksen wel beter maken denk ik. Daar word die gedwongen om agressief te spelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar verkrampter spelen, hij voelt de druk uit de media en presteert alleen maar slechter. Nee, dan moet je idd lekker naar een topclub willenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Afellay ging daadwerkelijk vooruit bij Psv....
Bij Eriksen zie ik echt geen echte vooruitgangen hoor afgelopen half jaar
Gotzequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar verkrampter spelen, hij voelt de druk uit de media en presteert alleen maar slechter. Nee, dan moet je idd lekker naar een topclub willen.
maar goed, genoeg over hem, weer...
tegen Man City was die geweldig .quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
GotzeLiet helemaal niets zien tegen Ajax.
De jongste speler van de opstelling vragen om het team op sleeptouw te nemen en elke wedstrijd de beste man van het veld te zijn is zeker wel behulpzaam?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En hem eeuwig beschermen help je hem ook echt niet mee hoor
Oh niet gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
tegen Man City was die geweldig .
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
De jongste speler van de opstellingen vragen om het team op sleeptouw te nemen en elke wedstrijd de beste man van het veld te zijn is zeker wel behulpzaam?
Goed lezen. Was ik niet die dat zei. Ik beaamde het wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al niet... Je hebt wel een obsessie met schoenveters, klitteband een optie?
Niet laten zien is niet waar, hij laat het alleen niet elke wedstrijd 90 minuten lang zien. Tegen Utrecht zorgt hij ook weer voor de gol en de grootste kansen door zijn snelle doorspelen en geniale steekballen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje kritisch naar je eigen club kijken is niks mis mee
Eriksen is zo'n beetje de beste speler en die laat het gewoon niet zien
Echter eindigen dit soort discussies elke keer weer in een discussie die nu al 2jaar bezig is
Wel tegen Bayern, Leverkusen en Schalke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
GotzeLiet helemaal niets zien tegen Ajax.
Waar denk jij dat Eriksen eindigt dan? NAC? VVV?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed lezen. Was ik niet die dat zei. Ik beaamde het wel.
Een keer een goede wedstrijd spelen is gewoon niet voldoendequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet laten zien is niet waar, hij laat het alleen niet elke wedstrijd 90 minuten lang zien. Tegen Utrecht zorgt hij ook weer voor de gol en de grootste kansen door zijn snelle doorspelen en geniale steekballen.
Heb je die wedstrijd in z'n geheel gezien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Joe Hart had een wereldavond anders had die er 2 gemaakt
De Jong, Alderweireld, Moisander, Poulsen en ook Babel hebben allemaal meer ervaring en behalve Babel laten hun ook niet veel goeds zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Hij is in potentie de beste speler die er rondloopt en speelt al 2jaar in de basis
Dan mag je wel wat meer verwachten ja
Nee, Babel eindigde ook bij Liverpool en Andy van der Meyde bij Inter. Dus ik sluit niet uit dat Eriksen ook ooit bij een club als Arsenal of Dortmund eindigt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Eriksen eindigt dan? NAC? VVV?
niet 90 min.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet laten zien is niet waar, hij laat het alleen niet elke wedstrijd 90 minuten lang zien. Tegen Utrecht zorgt hij ook weer voor de gol en de grootste kansen door zijn snelle doorspelen en geniale steekballen.
achteraf wel. Dortmund speelde City van de matquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd in z'n geheel gezien?
Eriksen ook tegen Twente en Madrid (assist en hij durfde als enige vooruit te spelen).quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel tegen Bayern, Leverkusen en Schalke.
Die gasten mochten willen dat ze het talent van Eriksen hadden dus ergens vind ik het geen vergelijkingquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong, Alderweireld, Moisander, Poulsen en ook Babel hebben allemaal meer ervaring en behalve Babel laten hun ook niet veel goeds zien.
Allebei geen onaardige clubs hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee, Babel eindigde ook bij Liverpool en Andy van der Meyde bij Inter. Dus ik sluit niet uit dat Eriksen ook ooit bij een club als Arsenal of Dortmund eindigt.
Constante balverlies?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet 90 min.....
Echt, hoe verliefd ben jij op hem? Dat ie nou 3 leuke passjes geeft haalt het gevaar dat ie is met zijn constante balverlies echt niet goed hoor.
Ik wil best stoppen met de discussie maar die kansloze gefap is echt irritant.
Twente is wat anders dan de Bundesliga En Madrid. Daar was heeft hij nou niet bepaald zijn stempel op gedrukt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen ook tegen Twente en Madrid (assist en hij durfde als enige vooruit te spelen).
Je loopt altijd hier wel te verkondigen dat je altijd 90 minuten geconcentreerd naar een wedstrijd zit te kijken maar je mist echt meer dan de helft. Beter opletten joh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet 90 min.....
Echt, hoe verliefd ben jij op hem? Dat ie nou 3 leuke passjes geeft haalt het gevaar dat ie is met zijn constante balverlies echt niet goed hoor.
Ik wil best stoppen met de discussie maar die kansloze gefap is echt irritant.
Ik zeg niet dat hij daar gaat slagen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allebei geen onaardige clubs hoor.
Die wedstrijd van Madrid met zijn waardeloze vrije trap in de muur waar een goal uit ontstond.quote:
Misschien is Twente anders dan de Bundesliga, maar Gotze heeft toch betere spelers om hem heen? Die maken zijn kansen waarschijnlijk wel af en hebben ook betere looplijnen wat het makkelijker maakt om een assist te krijgen en daardoor valt hij weer meer op. En dat Eriksen niet zijn stempel drukt op een wedstrijd tegen Madrid, tjaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Twente is wat anders dan de Bundesliga En Madrid. Daar was heeft hij nou niet bepaald zijn stempel op gedrukt.
En die corner waar de enige gol uitkwam.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Madrid met zijn waardeloze vrije trap in de muur waar een goal uit ontstond.
Onee. Je vond hem toch goed tegen Madrid
Ik denk dat hij daar uitstekend zou kunnen spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij daar gaat slagen.
paar momentjes zijn al genoeg voor hem jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Madrid met zijn waardeloze vrije trap in de muur waar een goal uit ontstond.
Ik heb 100x gezegd dat Eriksen de 2de helft slecht was tegen Utrecht maar hij staat niet bekend om zijn constante balverlies.quote:
ja, dat staat hij wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb 100x gezegd dat Eriksen de 2de helft slecht was tegen Utrecht maar hij staat niet bekend om zijn constante balverlies.
We moeten iets hebben om over te discussieren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is gewoon verder ook een kansloze discussie...
Ja hij heeft talent, nee het komt er nog niet uit
Hier kunnen we echt nog jaren over doorgaan
Ronaldo schiet zo vaak een vrije trap tegen de muur of er over, dat kan gebeuren. En bij die goal stonden Blind en Sana lucht te dekken, dus om nou Eriksen de schuld te geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die goal van Benzema?>quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ronaldo schiet zo vaak een vrije trap tegen de muur of er over, dat kan gebeuren. En bij die goal stonden Blind en Sana lucht te dekken, dus om nou Eriksen de schuld te geven.![]()
gewoon 1 van de vele analyses.quote:Eriksen besliste vorige week de topper tegen Twente, maar gisteren leek het weer nergens op wat het eeuwige talent liet zien. Drie, vier mooie balletjes per wedstrijd is natuurlijk veel te weinig voor een spelverdeler van Ajax. Eriksen leed constant onnodig balverlies en miste halverwege de tweede helft ook nog een gigantische kans, terwijl bij De Jong bijna al zijn passes de mist in gingen.
Die is voor Groningen en Juventus, denk het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben jij de broer van die biancori ofzo?
Ben jij blind?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is voor Groningen en Juventus, denk het niet
Nee, ik heb gewoon gelijk, al tijden. Klaar. Alleen jij en jordiii ziet het niet in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
HeatWave steekt vol zelfvertrouwenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gelijk, al tijden. Klaar. Alleen jij en jordiii ziet het niet in.
Eey dat niet zeggen, want zij zijn de pro's en diegene die het n iet eens zijn, zijn leken, zoals ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gelijk, al tijden. Klaar. Alleen jij en jordiii ziet het niet in.
Nu genoeg.
Heel de 2e helft was treurig dus paste er goed bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
Die treurige corner gisteren de 2e helft
Oke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen voetbalverstand en moet mijn argumenten uit analyses halen, al tijden. Klaar. Alleen jij en jordiii ziet het niet in.
Nu genoeg.
Nee maar zoals je weet neem ik je al niet meer serieus sinds je 'Eriksen verhuren aan RKC' opmerking dus ik heb geen idee waarom ik op je inga.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu genoeg.
Oh okquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu genoeg.
Zo treurig dat ik een beetje met de handen in de zak de constructie van de Arena zat te bewonderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel de 2e helft was treurig dus paste er goed bij
Gewoon naar de mooie dames kijken manquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo treurig dat ik een beetje met de handen in de zak de constructie van de Arena zat te bewonderen
Iedereen was ook kut de 2e helft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Babel hield die bal anders wel goed vastquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het was weer eens alcoholvrij ook de wedstrijd heb ik vernomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo treurig dat ik een beetje met de handen in de zak de constructie van de Arena zat te bewonderen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon naar de mooie dames kijken man
Welke?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon naar de mooie dames kijken man
Verschrikkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het was weer eens alcoholvrij ook de wedstrijd heb ik vernomen
In mijn oude vak 430 zaten ze wel ja maar in mijn huidige vak zie ik ze zelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achter het rechterdoel bij de Hooligans zitten altijd wel dames.
Waar zit je nu dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In mijn oude vak 430 zaten ze wel ja maar in mijn huidige vak zie ik ze zelden.
Hij was moequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja chris was echt sip na het missen van die kans en ook na de wedstrijd
425quote:
125 zijn er nog wel een paar maar sommige ben ik soms gewoon bang dat ze mij in elkaar zullen slaan als ik wat verkeerd zeg, wat een buffelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In mijn oude vak 430 zaten ze wel ja maar in mijn huidige vak zie ik ze zelden.
Hopelijk komt Fischer er nu bijquote:Jody Lukoki heeft in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (1-1) een scheurtje in de meniscus van zijn linkerknie opgelopen. Dat werd maandag duidelijk na een MRI-scan. De aanvaller is minimaal enkele weken uitgeschakeld.
De rechtsbuiten werd zondag na een dik uur spelen tegen de Domstedelingen vervangen door Derk Boerrigter.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)en-uitgeschakeld.htm
Eng hequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
125 zijn er nog wel een paar maar sommige ben ik soms gewoon bang dat ze mij in elkaar zullen slaan als ik wat verkeerd zeg, wat een buffels
quote:
Ja behoorlijkquote:
En het wekelijkse Verheijenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Verheijen is gestopt bij ArmenieDan kan hij eindelijk weer wekelijkse columns over Ajax schrijven.
quote:
Een vriendin van me is ook zo iemand. Avondje in Jantjes Verjaardag. Keihard zuipen en een maatje en ik echt helemaal kapot gemaakt daar. Ik kon alleen nog halve biertjes drinken want de rest ging over mijn shirt en zij maar doorzuipen he, teringquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
In het honk zie je ze ook vaak
En maar zuipen die 'vrouwen'
Op Mysteryland vorig jaar kreeg 1 of andere gast ruzie met 1 van die Ajax buffels en dat wijf klapte die gozer teringhardquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een vriendin van me is ook zo iemand. Avondje in Jantjes Verjaardag. Keihard zuipen en een maatje en ik echt helemaal kapot gemaakt daar. Ik kon alleen nog halve biertjes drinken want de rest ging over mijn shirt en zij maar doorzuipen he, tering
Als man is dan echt je trotst aangetast lijkt mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Mysteryland vorig jaar kreeg 1 of andere gast ruzie met 1 van die Ajax buffels en dat wijf klapte die gozer teringhard
Ik stond echt met verbazing te kijken
Weet niet manquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als man is dan echt je trotst aangetast lijkt mij.
Picquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet man
Dat wijf is echt groot en lomp
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Mysteryland vorig jaar kreeg 1 of andere gast ruzie met 1 van die Ajax buffels en dat wijf klapte die gozer teringhard
Ik stond echt met verbazing te kijken
Hangend op rechtsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Is een middenvelder, hij mag er wel bijkomen in plaats van Siem de Jong.
Zal eens kijken voor jequote:
Maakt dan niet uit omdat hij wel kan voetballen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en dan ga je weer janken dat de buitenspelers nooit hun man opzoeken en voorbij gaan.
Dat kunnen ze allemaal wel, alleen Boerrigter niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maakt dan niet uit omdat hij wel kan voetballen.
Andersen>Sana.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal wel, alleen Boerrigter niet.
Urzaiz kon nog beter voetballen dan Boerrigterquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal wel, alleen Boerrigter niet.
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kunnen we weer lekker overdrijven. Is het zo ver?
Momenteel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Deze man is beter dan Boerrigter.
[ afbeelding ]
Dat is wel het stadium waar de jeugdopleiding zich nog bevind, dus zal wel even duren voor er "Cruijff" producten worden afgeleverdquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nieuwe Messi gaat Boerrigter verbleken. Kunnen we Cruijff niet 100 kinderen laten maken en ze allemaal in de jeugd stoppen. Rolt er vast wel 1 uit dan.
Zaten dan ook meer dan genoeg om mij heenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Wessiej het volgende:
!!!!!!!!
Ajax vraagt gewoon 90 euro voor een ticket voor de uitfans van de CL. Logisch dat er bijna geen mensen uit Madrid zaten...
Moet je voor de gein eens op de ticketsite inloggen in een andere taal dan Nederlands. Verdubbelen de prijzen ineens...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Wessiej het volgende:
!!!!!!!!
Ajax vraagt gewoon 90 euro voor een ticket voor de uitfans van de CL. Logisch dat er bijna geen mensen uit Madrid zaten...
Helemaal mee eens, behalve de laatste 2 zinnen.quote:Als ik de column van Johan Cruijff in de maandagkrant van De Telegraaf mag geloven, hoeft er nog niet al te veel betekenis te worden gehecht aan de meest recente uitvoering van Ajax-Real. Een "momentopname", noemt Cruijff het, "en één die de reorganisatie van de club niet in de weg moet staan, omdat die nog maar net begonnen is."
Foto
Hoewel ik weet dat je in Nederland al snel aan de schandpaal wordt genageld als je dat schrijft, ben ik tóch van mening dat Cruijff geen gelijk heeft. Het feit dat er - zoals hij schrijft - pas in juni een nieuwe RvC kon worden benoemd en dat Marc Overmars pas in juli het 'technische hart' eindelijk compleet maakte, doet niets af aan het feit dat Ajax 'technisch' al bijna twee jaar helemaal aan de leiband van Cruijff loopt. Frank de Boer is al ruim 22 maanden de hoofdtrainer en dat is langer dan het meeste van zijn voorgangers van de afgelopen tien jaar.
Het feit dat Cruijff in De Telegraaf meldt dat hij pas twee weken geleden alle geledingen binnen de club kon informeren over zijn plannen, is echt niet meer dan het ophangen van een soort rookgordijn en heeft werkelijk niks te maken met het feit dat de Ajax-selectie anno 2012 tegen Real Madrid nog zwakker voor de dag kwam dan die van anno 2010.
Sterker nog: eigenlijk schrijft Cruijff deze week dat zijn revolutie van twee jaar geleden totaal overbodig was. Letterlijk staat in De Telegraaf: "Daarna (na het aantrekken van Overmars) moest in een paar weken tijd de selectie niet alleen in financieel opzicht worden gesaneerd, maar ook de spelersgroep flink worden verjongd".
Ik denk dat - mocht hij er zich nog druk over maken en het gelezen hebben - dat Martin Jol in zijn prachtige huis vlak buiten Londen wel even hardop heeft gelachen. De problemen waarmee Frank de Boer deze zomer kampte zijn - in vergelijking met die van trainer Martin Jol twee jaar geleden - immers verwaarloosbaar klein. Dus als de problemen van deze zomer al een excuus zijn, dan geldt dat voor de veel moeilijkere omstandigheden van twee jaar geleden toch zeker ook.
Om nog even in herinnering te roepen: Martin Jol had - na het einde van het WK - slechts een goede twee weken de tijd om Ajax klaar te stomen voor de eerste van vier Champions League-kwalificatiewedstrijden. De helft van de selectie was tot en met de finaleronde in Zuid-Africa actief geweest en stond van vermoeidheid op de benen te tollen. De belangrijkste middenvelder (Demi de Zeeuw) was geblesseerd uit Johannesburg teruggekomen, andere dragende spelers uit het seizoen ervoor (Gabri, Rommedahl en vooral Pantelic) moesten uit geldgebrek worden verkocht en met de 'grote nieuwe aanwinst' (Mounir El Hamdaoui) kon maar geen overeenstemming worden bereikt.
Dat het Ajax desondanks lukte om eerst PAOK Saloniki en vervolgens Dinamo Kiev uit te schakelen, beschouwt Jol nog steeds als één van de belangrijkste prestaties uit zijn loopbaan. De druk die op die wedstrijden stond, was immens. Het niet halen van Champions League-voetbal zou immers twee jaar geleden voor het door financiële problemen geteisterde Ajax funest zijn geweest. Het voortbestaan van de club stond toen LETTERLIJK op het spel.
Vandaar dat Jol redelijk gepikeerd had kunnen zijn, toen De Telegraaf in een kop afgelopen vrijdag Frank de Boer (overigens foutief) citeerde. "Of ik naar het Ajax van Jol zat te kijken", kopte de krant. In zijn huis in Esher regende het vervolgens excuus-mailtjes en SMS-jes vanuit Amsterdam richting Jol, die zelf niet meer deed dan zijn schouders ophalen. Hij had zijn ploeg voor te bereiden op de volgende Premier League-westrijd.. Dat Ajax er maar niet in slaagt om een volgende stap te zetten, is zijn probleem al lang niet meer.
Die druk ligt nu vooral bij Johan Cruijff en die beseft dat ook. Het aantal kritische commentaren, de cynische Twitter-berichten en verontruste columns neemt langzaam maar zeker toe. Want in de voetballerij is tijd een schaars goed en neemt krediet snel af. Zelfs als je Johan Cruijff heet.¨
Waar gaat het nou eigenlijk over?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, behalve de laatste 2 zinnen.
Over het feit dat Johan Cruijff een hypocriet, minderwaardig mens is natuurlijkquote:
Oh ik las namelijk alleen maar bullshit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Over het feit dat Johan Cruijff een hypocriet, minderwaardig mens is natuurlijk![]()
Misschien moet je de stront eens uit je ogen vegen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh ik las namelijk alleen maar bullshit.
Dan moet jij je post verwijderen want die column is puur stront, de Zeeuw was onze belangrijkste middenvelderquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Misschien moet je de stront eens uit je ogen vegen dan?
Later misschien niet, maar hij is een lange tijd de motor geweest op het middenveld die het spel stuurde en met name versnelde ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet jij je post verwijderen want die column is puur stront, de Zeeuw was onze belangrijkste middenvelder![]()
![]()
Scorebordjournalistiek. Jol deed het lang niet verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Tyron het volgende:
En dan gaat hij Martin Jol erbij betrekken dat die niet veel tijd hadWaarom lukte het Frankie wel uiteindelijk om met hetzelfde materiaal kampioen te worden dan?
Alle ballen op Suarezquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Jol deed het lang niet verkeerd.
Alle ballen op Suarez bleek zijn eerste seizoen een uistekende keuze, maar zodra hij uit vorm was storte het systeem in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Jol deed het lang niet verkeerd.
Voor mij blinkte de Jong uit achter Pantelic.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Later misschien niet, maar hij is een lange tijd de motor geweest op het middenveld die het spel stuurde en met name versnelde ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |