quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Zit Brands ook bij jullie?quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
Niveau is inderdaad bedroevend laag hier. Je had gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
want? Dan was het in: 0, uit: 30 miljoen
oke doeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niveau is inderdaad bedroevend laag hier. Je had gelijk.
We hebben Hoesen, Meleg, Sana, Boccara en Andersen inderdaad gehaald omdat ze Gilette speler van de week zijn geworden volgens Johan Derksenquote:
Het ging me meer om het in - uit bedrag wat niet helemaal klopt met wat eerder aan spelers in - uit wordt beschreven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben Hoesen, Meleg, Sana, Boccara en Andersen inderdaad gehaald omdat ze Gilette speler van de week zijn geworden volgens Johan Derksen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef HowardBeale het volgende:
Hee, maar even serieus, was dat echt Dico Koppers? Nee toch?
Jawelquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef HowardBeale het volgende:
Klopt niet? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging me meer om het in - uit bedrag wat niet helemaal klopt met wat eerder aan spelers in - uit wordt beschreven.
Maar eh, hoe is het verder?
Ja, alleen het is in de doofpot gestoken om die jongen in bescherming te nemen, door meerder inside bronnen bekend trouwens..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef HowardBeale het volgende:
Klopt wel, maar staat een beetje raar. Bij in staat 26,5M en dan staan daar onder bij in Sana, Hoesen etc. Ziet gewoon een beetje raar uit.quote:
Dan zet de TS er Spelers en CASH bovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt wel, maar staat een beetje raar. Bij in staat 26,5M en dan staan daar onder bij in Sana, Hoesen etc. Ziet gewoon een beetje raar uit.
quote:
SPELERS
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin
, Özbiliz
, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich
, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder
, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
GOLD
In: 26.655.000
Uit: 6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Dat zou inderdaad wat beter staan. Of zou iig wat duidelijker zijn. Kan ook zijn dat ik iets teveel gezopen heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan zet de TS er Spelers en CASH boven
[..]
Ik zie er niks vreemds aan hoor, spelers uit/in, doorgestroomd uit jeugdopleiding en geld in/uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wat beter staan. Of zou iig wat duidelijker zijn. Kan ook zijn dat ik iets teveel gezopen heb.
Geblesseerd aan zijn enkelquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
Was Poulsen geblesseerd trouwens? Sporkslede bakte er ook weinig van eigenlijk..( ja hij is jong )
Janssenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef Stiggie het volgende:
Janssen blijft belachelijk goedkoop verkocht. Helemaal als je bedenkt dat het ook nog is aan een concurrent is verkocht die momenteel boven Ajax staatHij speelde vandaag ook weer erg goed bij Vitesse.
Zie liever Boccara.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
Was Poulsen geblesseerd trouwens? Sporkslede bakte er ook weinig van eigenlijk..( ja hij is jong )
En een besparing van 1 miljoen+ salaris.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Stiggie het volgende:
Laten gaan ja... maar 6 ton is natuurlijk belachelijk
Het zou gewoon duidelijker zijn wanneer er inkomsten en uitgaven zou staan. En aangetrokken en vertrokken. C'est ca.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie er niks vreemds aan hoor, spelers uit/in, doorgestroomd uit jeugdopleiding en geld in/uit.
Ja ja nu weten we het wel, als het nou nog ergens over zou gaan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou gewoon duidelijker zijn wanneer er inkomsten en uitgaven zou staan. En aangetrokken en vertrokken. C'est ca.
Tja...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ja nu weten we het wel, als het nou nog ergens over zou gaan...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef CaasS het volgende:
Die gozer die in het vorige topic zei dat Xavi een aanvallende middenvelder is.![]()
Xavi speelt voor de verdediging (rond de middencirkel) en maakt daar het spel.
En fijne billetjes om in te knijpenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dit seizoen ons ook brengt. We hebben altijd lieve ronde schoudertjes om op uit te huilen.
Stop daar liever m'n vuist tussenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En fijne billetjes om in te knijpen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Stop daar liever m'n vuist tussen
Die hadden het beter gedaan tegen utrecht, meer ballen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dit seizoen ons ook brengt. We hebben altijd lieve ronde schoudertjes om op uit te huilen.
lol het zou zomaar kunnen inderdaad. we hadden gisteren ook veel pech maar wederom ook mentaliteitsproblemen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden het beter gedaan tegen utrecht, meer ballen.
Ja, de pech dat de lamlullen ballen vrij voor de keeper er naast schietenquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
lol het zou zomaar kunnen inderdaad. we hadden gisteren ook veel pech maar wederom ook mentaliteitsproblemen.
de 3-0 zat in de hoofd. ohh we doen dit wel ff snel. hebben we eerder gedaan. is zo te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de pech dat de lamlullen ballen vrij voor de keeper er naast schieten.
het was echt zo'm zaadpartij weer, ongekend hoe beroerd sommigen toch denken te kunnen ronddartelen als hertjes.
Ja, pure zelfoverschatting, geen idee waar het vandaan komt want een lesje nederigheid hebben ze van Madrid wel gehad lijkt me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de 3-0 zat in de hoofd. ohh we doen dit wel ff snel. hebben we eerder gedaan. is zo te doen.
Het verbaasde me wel want thuis op een vroege voorsprong komen is meestal het begin van een grote uitslag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de 3-0 zat in de hoofd. ohh we doen dit wel ff snel. hebben we eerder gedaan. is zo te doen.
Dat had het ook moeten worden, maar dit hele matige Utrecht ging gewoon de duels aan en won die allemaal. gewoon omdat de dames dachten het op "techniek" af te kunnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel want thuis op een vroege voorsprong komen is meestal het begin van een grote uitslag.
dat had ik dus ook gedacht maar na die goal ging het meteen bergafwaarts. je zag het gewoon in het spelen. te korte passes, niet te strak bovenop. je moet er bovenop zitten zoals mandingo op een blondje....quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel want thuis op een vroege voorsprong komen is meestal het begin van een grote uitslag.
Het niveau is helaas dermate laag dat alleen op techniek geen wedstrijden meer gewonnen worden, er moet echt 100% of meer inzet bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had het ook moeten worden, maar dit hele matige Utrecht ging gewoon de duels aan en won die allemaal. gewoon omdat de dames dachten het op "techniek" af te kunnen.
ja, maar daar zijn ze te goed voor, dat denken ze iig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau is helaas dermate laag dat alleen op techniek geen wedstrijden meer gewonnen worden, er moet echt 100% of meer inzet bij
Dit hele matige Utrecht was bij vlagen zelfs voetballend de baas, hoe matig waren jullie dan wel niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had het ook moeten worden, maar dit hele matige Utrecht ging gewoon de duels aan en won die allemaal. gewoon omdat de dames dachten het op "techniek" af te kunnen.
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit hele matige Utrecht was bij vlagen zelfs voetballend de baas, hoe matig waren jullie dan wel niet.
Nee, je hebt het over ''de duels aan gaan'', en gooit het zoals de media vaak doet dus op ons fysieke spel, terwijl er ook gewoon goed werd gevoetbald bij vlagen, dat wordt helaas vaak vergeten.quote:
Laten we het vooral pech noemen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
lol het zou zomaar kunnen inderdaad. we hadden gisteren ook veel pech maar wederom ook mentaliteitsproblemen.
Je wordt helaas toch als sinds jaar en dag afgerekend op het resultaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over ''de duels aan gaan'', en gooit het zoals de media vaak doet dus op ons fysieke spel, terwijl er ook gewoon goed werd gevoetbald bij vlagen, dat wordt helaas vaak vergeten.
Het is allemaal wel erg karig ja, Sana, Eriksen, De Jong, echt dramatisch gisteren, zo slap, zo inzetloos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we het vooral pech noemen jaIk blijf bij het mentaliteitsprobleem en een gebrek aan kwaliteit.
Je wist voor het seizoen al dat je met zo'n selectie geen kampioen gaat worden. Daar zijn Twente en PSV gewoon te goed voor.
Hij is voor Utrecht hoor, er was bij Ajax NUL sprake van goed voetbal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je wordt helaas toch als sinds jaar en dag afgerekend op het resultaat.
Ok.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is voor Utrecht hoor, er was bij Ajax NUL sprake van goed voetbal.
Mja het vervelende is dat de meesten volgens mij gewoon niet beter kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg karig ja, Sana, Eriksen, De Jong, echt dramatisch gisteren, zo slap, zo inzetloos.
Ik weet het echt niet, ik zie de Jong soms hele knappen goals maken, en soms de bal gewoon puur uit onwil missenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja het vervelende is dat de meesten volgens mij gewoon niet beter kunnen.
Vind Blind het leuk doen de laatste tijd. Dat had ik totaal niet verwacht. Babel speelt wel goed. Eriksen moet beter kunnen. Sana is nog te vroeg om iets over te zeggen. Voor de NL competitie is hij wel leuk denk ik.
Maar Boerrigter, Moisander, De Jong, Poulsen, Serero, Sulejmani, Sigthorsson, etc.. Dat is het allemaal net niet vrees ik.
Heb De Jong ook hele leuke wedstrijden zien spelen. Weet het niet zo goed met hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, ik zie de Jong soms hele knappen goals maken, en soms de bal gewoon puur uit onwil missen.
Sana, geen idee idd, voorlopig geen beste indruk. Eriksen moet al 2 jaar beter kunnen, wanneer komt het er eens van dan?
Maar idd, het is een heel middelmatige selectie, die ook nog eens van zichzelf denkt dat ze het zonder inzet kunnen redden, sja..
Komt er na de winterstop weer een ommekeer? Gaan ze dan wel opeens had werken weer?
ja, het is een visie die ze willen naleven, opzich allemaal prima, maar je bent internationaal sowieso een lachertje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb De Jong ook hele leuke wedstrijden zien spelen. Weet het niet zo goed met hem.
Denk niet dat we na de winterstop een ommekeer kunnen verwachten. Het beleid is duidelijk; er wordt niet geïnvesteerd. Dus ik verwacht niet dat daarvan afgewijkt gaat worden. Daarbij maak je niet zo'n comeback voor een derde jaar op rij. Zeker niet met deze selectie.
Dit is gewoon een 'tussenjaar'. Wellicht dat het volgend jaar weer lukt als jongens als Bocarra, Sporkslede, Andersen en Fischer een jaartje verder zijn.
Het zal uit de eigen jeugd moeten komen. Investeren zal niet zo snel meer gebeuren geloof ik.
Op zich logisch dat je verliest van Real Madrid. Zolang er geen financieel fair play komt hoef je je daar ook niet voor te schamen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het is een visie die ze willen naleven, opzich allemaal prima, maar je bent internationaal sowieso een lachertje.
Nationaal zou je best mee moeten kunnen, maar dan moet dat schofterige nonchalante er gewoon uit getrapt worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef CaasS het volgende:
Die gozer die in het vorige topic zei dat Xavi een aanvallende middenvelder is.![]()
Xavi speelt voor de verdediging (rond de middencirkel) en maakt daar het spel.
We moeten wel reeël blijven, de afgelopen 2 jaar zijn we ook meer boven komen drijven dan dat er vanaf het begin een kampioens kandidaat stond, als je naar de concurrenten kijkt is het verschil tot nu toe dat Twente tegen de kleintjes geen punten weggeeft, PSV heeft hetzelfde euvel als Ajax en wisselt goeie wedstrijden met hele slechte af, ik zie het dan ook niet zo somber in na weer een faalwedstrijd, dat is inherent aan dit Ajax en eigenlijk inherent aan deze competitie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Op zich logisch dat je verliest van Real Madrid. Zolang er geen financieel fair play komt hoef je je daar ook niet voor te schamen.
Nationaal moet je met zo'n selectie leuk mee kunnen doen. Maar kampioen wordt je gewoon niet met zo'n selectie. De basis is al veel te licht. En wanneer iemand geblesseerd is, moet je een onervaren jeugdspeler erin zetten, terwijl PSV er een pak internationals bij knalt.
Komend weekend is het Heracles (uit). Dat zal wel weer lastig worden. Kunstgras enzo.
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 08-10-2012 om 11:27:23Viktor Fischer is overgeheveld van Denemerken Onder 19 jaar naar Jong Denemarken. http://t.co/N2eNCc6l http://t.co/2hNapX5T reageer retweet
het niveau van de ajacied is tegenwoordig echt zo dat als een basisspeler een Fjes-vaardigheid bezit dat hij goed speeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Class het volgende:
Zo dramatisch was De Jong gisteren helemaal niet, alweer vergeten dat hij 2 keer iemand 1op1 met de keeper zet?
Vond het wel een lekker balletje van hem. Eriksen dacht hem even lekker nonchalant in de verre hoek te schuivenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het niveau van de ajacied is tegenwoordig echt zo dat als een basisspeler een Fjes-vaardigheid bezit dat hij goed speelt.
Kan zo'n speler niet gewoon een contractverlenging tot 2018 minstens worden gedaan. Hij is nu 18, dan zou hij 22 zijn en al transfervrij dat is veelste jong...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
Ajax heeft Fischer dus een voorstel voor een contract tot 2016 gedaan.
Net deze tweet, dacht even dat het de aankondiging was
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 08-10-2012 om 11:27:23Viktor Fischer is overgeheveld van Denemerken Onder 19 jaar naar Jong Denemarken. http://t.co/N2eNCc6l http://t.co/2hNapX5T reageer retweet
Hij is niet echt explosief neequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JaafkeGB het volgende:
mij valt het op dat eriksen niet sterker word aan de bal, ook kwa schotkracht etc niet.
in zijn eerste 2 jaar was het dat pientere mannetje met een dodelijke pass die het veld uit elkaar trok, nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het een klein mannetje is die bang is en daarom zijn voet terug trekt en niet echt lekker op goal uithaalt. aangezien hij echt vaak met zijn inzicht en kwaliteiten wel uitkomt voor een schot..
maarja.. ik kijk door een andere rood-witte brill denk ik
een middenvelder zoals eriksen heeft ook goede medespelers om zich heen nodig, want hij moet het meer hebben van zijn steekpassen etc dan van zijn schot, al was de goal tegen twente wel goed gemikt.. maar eriksen is nog geen speler die even elke wedstrijd het team op sleeptouw neemt, daar is hij simpelweg te jong voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JaafkeGB het volgende:
mij valt het op dat eriksen niet sterker word aan de bal, ook kwa schotkracht etc niet.
in zijn eerste 2 jaar was het dat pientere mannetje met een dodelijke pass die het veld uit elkaar trok, nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het een klein mannetje is die bang is en daarom zijn voet terug trekt en niet echt lekker op goal uithaalt. aangezien hij echt vaak met zijn inzicht en kwaliteiten wel uitkomt voor een schot..
een aanvoerder hoort voorop in de strijd te gaan en alles te geven, ik betrap de Jong vaker op laffe balletjes terug naar de verdediging of naar een veilige optie dan aanvallend, ik vond hem gister de tweede helft met name slechtquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Class het volgende:
Zo dramatisch was De Jong gisteren helemaal niet, alweer vergeten dat hij 2 keer iemand 1op1 met de keeper zet?
Maar ook gisteren de eerste helft wou hij met een lob steekbal Sana diep sturen maar Sana bleef staan. De Jong steekt hulpeloos zijn handen in de lucht en haalt zijn schouders op ofzo, geef Sana dan gewoon een opdonder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
een aanvoerder hoort voorop in de strijd te gaan en alles te geven, ik betrap de Jong vaker op laffe balletjes terug naar de verdediging of naar een veilige optie dan aanvallend, ik vond hem gister de tweede helft met name slecht
onze buitenspeler faalde ook gewoon, eriksen had een paar keer hetzelfde met lukoki, balletje komt goed aan maar meneer lukoki verneukt tquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ook gisteren de eerste helft wou hij met een lob steekbal Sana diep sturen maar Sana bleef staan. De Jong steekt hulpeloos zijn handen in de lucht en haalt zijn schouders op ofzo, geef Sana dan gewoon een opdonder.
Die faalden zeker, maar het ging mij er even om hoe hij als aanvoerder faalt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
onze buitenspeler faalde ook gewoon, eriksen had een paar keer hetzelfde met lukoki, balletje komt goed aan maar meneer lukoki verneukt t
Waarheid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we het vooral pech noemen jaIk blijf bij het mentaliteitsprobleem en een gebrek aan kwaliteit.
Je wist voor het seizoen al dat je met zo'n selectie geen kampioen gaat worden. Daar zijn Twente en PSV gewoon te goed voor.
Er wordt wél geïnvesteerd, maar niet in directe versterkingen voor het eerste elftal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb De Jong ook hele leuke wedstrijden zien spelen. Weet het niet zo goed met hem.
Denk niet dat we na de winterstop een ommekeer kunnen verwachten. Het beleid is duidelijk; er wordt niet geïnvesteerd. Dus ik verwacht niet dat daarvan afgewijkt gaat worden. Daarbij maak je niet zo'n comeback voor een derde jaar op rij. Zeker niet met deze selectie.
Dit is gewoon een 'tussenjaar'. Wellicht dat het volgend jaar weer lukt als jongens als Bocarra, Sporkslede, Andersen en Fischer een jaartje verder zijn.
Het zal uit de eigen jeugd moeten komen. Investeren zal niet zo snel meer gebeuren geloof ik.
Contract voor 3,5 jaar dus. Is te kort, ik zeg nu alvast dat je jezelf ermee in problemen brengt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
Ajax heeft Fischer dus een voorstel voor een contract tot 2016 gedaan.
Net deze tweet, dacht even dat het de aankondiging was
Hij staat anders wel erg lang stil in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij iemand nodig naast hem in het veld die hem beter gaat maken (zoals Van Bommel m.i. een goede invloed heeft op Strootman, die je nu ineens stappen ziet maken).quote:
Toch is hij pas 20 jaar en heeft hij vorig seizoen als 19 jarige 17 assts geleverd en 8 goals, ook heeft hij laatst gescoord tegen Twente en de wedstrijden tussen ADO en gister (de tweede helft) speelde hij gewoon goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij staat anders wel erg lang stil in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij iemand nodig naast hem in het veld die hem beter gaat maken (zoals Van Bommel m.i. een goede invloed heeft op Strootman, die je nu ineens stappen ziet maken).
Er is lange tijd over hem geschreven dat hij exceptioneel is, maar dat komt er gewoon niet uit.
Prima dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch is hij pas 20 jaar en heeft hij vorig seizoen als 19 jarige 17 assts geleverd en 8 goals, ook heeft hij laatst gescoord tegen Twente en de wedstrijden tussen ADO en gister (de tweede helft) speelde hij gewoon goed.
Hij kan het wel (volgens mij), maar laat het veel te weinig (bijna niet..) zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JaafkeGB het volgende:
Hij straalt ook niks uit . zo van : ik ben de grote man en iedereen levert de ballen bij mij in en niemand kan me wat maken . Laat zich ook vaak simpel aan de kant zetten , vaak onzichtbaar. je wint er geen oorlogen meequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef zealot het volgende:
[..]
Hij kan het wel (volgens mij), maar laat het veel te weinig (bijna niet..) zien.
Dat zag je wel bij de 1-0. Vervolgens zie ik dan dingen in de wedstrijd.... dan vraag je je af of dat diezelfde speler is
Dat zal wel, ik constateer dat hij stil staat in zijn ontwikkeling en dat is zorgelijk.quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Hij straalt ook niks uit . zo van : ik ben de grote man en iedereen levert de ballen bij mij in en niemand kan me wat maken . Laat zich ook vaak simpel aan de kant zetten , vaak onzichtbaar. je wint er geen oorlogen mee
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik constateer dat hij stil staat in zijn ontwikkeling en dat is zorgelijk.
Hopelijk niet te lang weg.quote:Lukoki loopt scheurtje in meniscus op
EXCLUSIEF - Jody Lukoki heeft zondag in het duel met FC Utrecht een scheurtje in zijn meniscus opgelopen. Dat is gebleken uit de MRI-scan die maandag is genomen bij de jonge aanvaller.
Lukoki heeft zich afgemeld voor Jong Oranje en baalt ervan, zo weet Ajax Showtime. Woensdag zal een specialist naar zijn knie gaan kijken om te beoordelen of een operatie nodig is of dat rust voldoende is.
Het is daarom afwachten hoe lang de herstelperiode zal zijn.
De blessure van de week, nieuw item bij AjaxTVquote:
echte oefenmeesters bestaan niet meer . Trainers van nu zijn net zo goed als hun materiaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We hebben het over eriksen die zich niet onwikkelt, maar is dat niet ook een taak van de trainer? Het lijkt erop dat daar Franks kwaliteiten totaal niet liggen (het beter maken van aanvallend ingestelde spelers). Lees of kijk bijvoorbeeld eens de debuutwedstrijd van Frank als trainer in Europa na. Eriksen speelde toen gewéldig.
Gert-jan Verbeek. Bij zijn spelers zie je echt ontwikkeling. Bij FdB bij sommige verdedigend ingestelde spelers ook nog wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
echte oefenmeesters bestaan niet meer . Trainers van nu zijn net zo goed als hun materiaal
Die is misschien wel de enige in het wereldje .quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gert-jan Verbeek. Bij zijn spelers zie je echt ontwikkeling. Bij FdB bij sommige verdedigend ingestelde spelers ook nog wel.
Bij de 100m sprint weet je dat Bolt wel wint, hij is immers de snelste op die afstand. Maar het mooie van voetbal is dat het een teamsport is en een competitie over negen maanden strekt, je kan niet zeggen: zij hebben de beste namen, dus zij zullen de titel wel pakken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat echt een groots advies was ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
We hebben bergkamp voor de aanvallers, en na Twente riep Eruksen nog dat ie naar hem geluisterd had.
ja, zoiets, was echt droevig dat verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat echt een groots advies was ookIets van dat die 1 of 2 kansen nog wel komen?
Precies en hij presteert op de allerhoogste podia elke keer niet. En maar sjokken over dat veld en maar obligate breedtpasjes geven met af en toe en leuk geprobeerde steekbal (boehoe alsof hij de enige is) en verder gewoon er niet zijn als het 5 voor 12 is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij staat anders wel erg lang stil in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij iemand nodig naast hem in het veld die hem beter gaat maken (zoals Van Bommel m.i. een goede invloed heeft op Strootman, die je nu ineens stappen ziet maken).
Er is lange tijd over hem geschreven dat hij exceptioneel is, maar dat komt er gewoon niet uit.
Eriksen mag niet eens de veters strikken van Vanenburgquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies en hij presteert op de allerhoogste podia elke keer niet. En maar sjokken over dat veld en maar obligate breedtpasjes geven met af en toe en leuk geprobeerde steekbal (boehoe alsof hij de enige is) en verder gewoon er niet zijn als het 5 voor 12 is.
Ik heb het al eerder gezegd: Hij doet mij denken aan Vanenburg, geweldig als het tegen Hollandse clubs is maar Europees gezien gewoon een maatje te klein en Cruijff wil naar EU niveau. Dus inpakken en geld vangen want we hebben genoeg 'dartel'spelers bij Ajax maar te weinig bikkels(verbindingsspelers ala Jan Wouters) voor de balans.
Waar Eriksen natuurlijk ook niet geweldig is tegen nederlandse clubsquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies en hij presteert op de allerhoogste podia elke keer niet. En maar sjokken over dat veld en maar obligate breedtpasjes geven met af en toe en leuk geprobeerde steekbal (boehoe alsof hij de enige is) en verder gewoon er niet zijn als het 5 voor 12 is.
Ik heb het al eerder gezegd: Hij doet mij denken aan Vanenburg, geweldig als het tegen Hollandse clubs is maar Europees gezien gewoon een maatje te klein en Cruijff wil naar EU niveau. Dus inpakken en geld vangen want we hebben genoeg 'dartel'spelers bij Ajax maar te weinig bikkels(verbindingsspelers ala Jan Wouters) voor de balans.
Vanenburg was een geweldig talent en is eigenlijk minder geworden, op dit moment is Eriksen nog niet zo goed als Vanenburg was in het begin maar die had het ook makkelijker qua spelers om hem heen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Eriksen mag niet eens de veters strikken van Vanenburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |