quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Is dat het enige dat je op kunt merken over dat hok?quote:
Ik maak klussen graag af, en ik heb 8 6½ week mijn stinkende best gedaan om dat te bewerkstelligen, en toen kreeg ik eigenlijk na veel aandringen te horen dat dat vanaf het begin af aan niet de bedoeling is geweest, en toen had ik het idd effe helemaal gehad met die ellende daar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]Voor een keertje is zoiets wel leuk, maar om het nou regelmatig te gaan doen...
Van mij mag ze mee ook; ik verdien daar wel een soort van ruimschoots genoeg voor ons allebei, maar ze wil niet, baan enzo; wel klagen, maar niet vrij nemen heahquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef densmee het volgende:
[..]
goh dat het na een week bij jou zijn zo om kan slaan he
tickets voor jou zijn toch wel compleet buiten je loon om mag ik hopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik maak klussen graag af, en ik heb 8 6½ week mijn stinkende best gedaan om dat te bewerkstelligen, en toen kreeg ik eigenlijk na veel aandringen te horen dat dat vanaf het begin af aan niet de bedoeling is geweest, en toen had ik het idd effe helemaal gehad met die ellende daar.
Vervolgens stuurden ze een stelletje kneuzen die de boel verklootten en nu mogen de good guys dus ineens wél weer terug. Beetje een dubbel gevoel- en verhaal, maja, in eerste instantie wilde ik het ook afmaken, en nu krijg ik de kans alsnog ..
Ik moet zeggen dat het nu wel een iets ander smaakje geeft als de eerste keer; toen was het spannend en avontuur, en nu weet ik precies waar ik naartoe ga, da's toch anders .. magoed, ik ga daarheen om mijn bankrekening te spekken, and that's exactly why I'm doing it.., and what I'm gonna do..
[..]
Van mij mag ze mee ook; ik verdien daar wel een soort van ruimschoots genoeg voor ons allebei, maar ze wil niet, baan enzo; wel klagen, maar niet vrij nemen heah![]()
Tevens denk ik at ze zich daar de blubber gaat vervelen met dat bagger internep, power out's elke dag, geen strand en beroerde TV-zenders met antieke films, magoed, da's vers 2
Uiteraard, tickets kosten me geen cent, duh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
tickets voor jou zijn toch wel compleet buiten je loon om mag ik hopen?
en ik kan me voorstellen dat er weinig aan is daar, maar om elkaar na 3 weken toch weer eens te kunnen zien voor een paar daagjes lijkt mij toch ook wel erg fijn al ga je maar een lang weekend oid
dat is ook zo, en vergeleken met daar is het hier prachtig weerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Anne het volgende:
Vergeet het maar; deze vakantie was ook een uitzondering. Ik ga echt niet wéér vakantie krijgen. Ik kom voor deze vakantie al uren tekort, alleen hebben ze daar overheen gekeken en ik heb voor de verandering gedaan alsof mijn neus bloedt.
Het is leuk hoor, die avontuurtjes voor je. Maar het leven > hier < gaat gewoon door.
Wat? Het is niet naar bedoeld, want het is toch zo?quote:
dat is waar ik bij mijn baan echt super gelukkig mee ben, als ik nu beslis dat ik morgen vrij wil hebben dan kan dat gewoon, ik moet dan wel zorgen dat mijn afspraken verzet worden en dat de jongens vooruit kunnen maar dat is meestal wel te regelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat? Het is niet naar bedoeld, want het is toch zo?
Ik kan ook al niet elke keer vakantie gaan opnemen als SD terug komt. Dat gaat straks in november of december gewoon ook niet meer lukken.
Ik heb gewoon heel veel vrijheid en ik plan mijn afspraken altijd maar een paar dagen van te voren,quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef Anne het volgende:
Tja.. Ik heb met veel mensen rekening te houden, waaronder ook parttimers. En die mensen willen ook wel eens vrij.
Dat is fijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heel veel vrijheid en ik plan mijn afspraken altijd maar een paar dagen van te voren,
ik weet nog niet eens bijvoorbeeld wat ik dinsdag ga doen, ik kan uit 4 dingen kiezen zoals het er nu uitziet.
Ja, zo was het eigenlijk niet bedoeld, maar nu ik terug lees snap ik dat ie bij jullie zo over komt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap het ook wel maar het kwam zo bot over. Tot zover de moeilijkheden van dit soort situaties.
ach ja jij zit morgen waarschijnlijk droog binnen, en ik sta naar een tractor te kijken en in de gaten te houden of hij niet over de verkeerde boompjes heen rijdt met zijn klepelbak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Het kutte is ook gewoon dat het werk bij mij niet kan blijven liggen, dat kon bij mijn vorige baan op zich wel; was geen ramp.
Dat droog binnen zitten, 40 uur per week achter een pjoeter is ook niet alles hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja jij zit morgen waarschijnlijk droog binnen, en ik sta naar een tractor te kijken en in de gaten te houden of hij niet over de verkeerde boompjes heen rijdt met zijn klepelbak.
Wérken is gewoon niet alles; tis leuk, maar er gaat zoveel vrije tijd in zittenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat droog binnen zitten, 40 uur per week achter een pjoeter is ook niet alles hoor.
klopt maar 1 hele dag zeikende regen compenseert toch wel het een en ander aan ellende van binnenzittnequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat droog binnen zitten, 40 uur per week achter een pjoeter is ook niet alles hoor.
Uhhuh, en ná je HBO-opleiding dan?quote:
ja het is toch nog steeds werken inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wérken is gewoon niet alles; tis leuk, maar er gaat zoveel vrije tijd in zitten
Misschien; geen ervaring meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt maar 1 hele dag zeikende regen compenseert toch wel het een en ander aan ellende van binnenzittne
Een HBO opleiding duurt een aantal jaar hoor, dan ben je toch al gestoptquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, en ná je HBO-opleiding dan?
Vliegtuig onderdelen koop je niet uit een autostyle-soort catalogus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef densmee het volgende:
hee barca jij heb wel een beetje verstand van vliegtuigjes he,
waar verkopen ze die verstralers die onder die vliegtuigen hangen, hebben ze ook een soort vliegtuigstyle catalogus net als van de autostyle
als ze hier savonds over vliegen dan zie je ze wel een paar km ver schijnen die bedoel ik. Tevens goedemorgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Vliegtuig onderdelen koop je niet uit een autostyle-soort catalogus.![]()
Hoeveel Watt lampen zoek je ongeveer? bij vliegtuigen gaat het tot gemakkelijk van 100 tot 600W namelijk. Ik weet niet waar je ze wilt gebruiken, maar over het algemeen trekt het nogal wat stroom als het op lage spanning doet..
landing lights bedoel je waarschijnlijk. Voor de rest heeft een vliegtuig niet veel licht nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:01 schreef densmee het volgende:
[..]
als ze hier savonds over vliegen dan zie je ze wel een paar km ver schijnen die bedoel ik. Tevens goedemorgen
zou goed kunnen we zitten hier onder de aanvliegroute van eindhovenquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
landing lights bedoel je waarschijnlijk. Voor de rest heeft een vliegtuig niet veel licht nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |