Of omdat ze zo druk is met de carrière van Pyke dat ze haar deadlines niet meer haalde...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:07 schreef piglet het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zou schrijven over haar leven met ME en er nu een heel ander ziektebeeld bij komt kijken?
Ook zeker een mogelijkheidquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of omdat ze zo druk is met de carrière van Pyke dat ze haar deadlines niet meer haalde...
Jep! Dat had mijn vriend op een beurs een keer met de wereldberoemde bordjesomdraaister Cindy Pielstromquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik snap hem. Je krijgt dan een beetje zo'n beeld van iemand die regelmatig 'Weet je wel wie ik ben?' roept om voorrang te krijgen oid
Precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? 2 weken na d'r 'over 180 jaar schrijf ik hopelijk nog steeeeeeds voor vriendin'?![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Felixa het volgende:
Zou me niks verbazen als ze zelf een blog begint binnenkort.
Ik vraag me af of dat überhaupt wel mogelijk is. ME is een uitsluitingsdiagnose en een van de voorwaarden is dat je geen andere ziekte mag hebben die de vermoeidheid kan verklaren. Nou ben ik geen expert op het gebied van AD(H)D, maar veroorzaakt dat niet juist vermoeidheid door alle chaos en drukte die dat met zich meebrengt? Het lijkt mij voor een arts vrijwel onmogelijk om beide diagnoses met redelijke zekerheid te stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:02 schreef piglet het volgende:
De laatste column![]()
Ik vind het trouwens wel een interessante combi een ADHD-er met ME. Jammer dat we dat niet verder kunnen blijven volgen.
Daar ben ik ook bang voor, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Felixa het volgende:
Zou me niks verbazen als ze zelf een blog begint binnenkort.
Ik heb zo'n gevoel dat er nog wel weer iets komt bovendrijven. Al dan niet via Twitter, Facebook of een ander medium. Weet niet waarom, maar ik denk het gewoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad wel heel typisch. Verwacht trouwens dat dit topic nu ook minder zal lopen. Over Damian en zijn onderzoeken zullen we weinig meer te weten komen. Ben benieuwd waarom het bij Vriendin gestopt is.
Vond het ook al vroeg, dus ik gok op het laatste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ze ging een week eerder toch naar dat centrum om zichzelf en Damian te laten onderzoeken? En ze heeft nu al de diagnose ADHD?
Óf die psychiater is een prutser, of ze lult uit haar nek.
Ze moest een deadline halen. Haar laatstequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Sonja is een celeb, die krijgt uiteraard voorrang.
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? 2 weken na d'r 'over 180 jaar schrijf ik hopelijk nog steeeeeeds voor vriendin'?![]()
![]()
En het zou ook verklaren waarom er duidelijk steeds geen tijd is voor enige vorm van eindredactie...quote:
Copycatgedrag , Jut en jul heet dat toch ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef piglet het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke bril! Was het een 2 voor de prijs van 1 actie
Verder wel een leuke, vrolijke foto van ze
* Durft hier bijna niets meer te zeggen, maar paar jaar geleden (staat ook haar FB) heeft ze dr ogen laten lazeren en heeft dus die bril niet eens nodig*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Copycatgedrag , Jut en jul heet dat toch ?
En aangezien het bloemenpakje hem niet zo goed stond...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
moet de saamhorigheid versterken zeker
Wiens wat, Bradda?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:12 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig maar dat ze toch blijft schrijven. Ik zou de berichtgeving over Pykes carrière niet graag missen.
Sonja Silva heeft zelf niet zo`n bijzonder leven. Shocking.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:12 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig maar dat ze toch blijft schrijven. Ik zou de berichtgeving over Pykes carrière niet graag missen.
Ik lees je verzoek nu pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik mis al een aantal delen die foto in de OP met het hoofd van Pyke op dat hondje. Heeft iemand die nog?
Bwhehe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik lees je verzoek nu pas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik lees je verzoek nu pas.
[ afbeelding ]
Dat komt natuurlijk omdat hij een hoogsensitieve wiebelige hoogbegaafde ADHD-er is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef L3viathan het volgende:
Ik zag Sonnepon vandaag ineens op tv bij een of ander baby programma op sbs
Haar zoontje is zooo goed met moeilijke woorden!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat hij een hoogsensitieve wiebelige hoogbegaafde ADHD-er is.
Nu zijn we op jou aangewezen voor de inside informationquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:11 schreef veldsla2000 het volgende:
Ik mis de comments en column nu al...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Nu zijn we op jou aangewezen voor de inside information
Dit zag ik gisteren ook langskomen! En het zag er recent uit. Dus bij gebrek aan haar column in de Vriendin ga ik dat maar eens kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
Zag ik haar nou net in de Organix reclame het informatieve programma "Volgens mama" op SBS6 langskomen?
Toen ze zwanger was wilde ze het liefst de rode biefstuk al in de supermarkt uit de verpakking rukken en daar opeten
Zo... dat is nog eens augurken met slagroom, pindakaas en hagelslag overtreffen
Ik vraag me ook weleens af wat voor mensen dat blad nou lezen, als ik hem in de wachtkamer of zo weleens doorneem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:47 schreef Grunge. het volgende:
Overigens, voor de mensen die niet begrepen wat de column in de Vriendin deed, ik sta er zelf eerder van te kijken dat ze waarschijnlijk van hen niet meer hoeft te schrijven, want de Vriendin is me toch een 'speciaal' blad. Dat draait om MS, AD/HD, HSP, glutenallergieën (daar lijkt Sonja me op de één of andere manier ook heel erg het type voor), pittige kapsels, vrouwen van begin twintig die al een heel gezin hebben, de meest curieuze make-overs, contact met overledenen en noem maar op. Ik vind dat juist heel erg Sonja.
Ohhh, dan is het idd niet vreemdquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:47 schreef Grunge. het volgende:
Overigens, voor de mensen die niet begrepen wat de column in de Vriendin deed, ik sta er zelf eerder van te kijken dat ze waarschijnlijk van hen niet meer hoeft te schrijven, want de Vriendin is me toch een 'speciaal' blad. Dat draait om MS, AD/HD, HSP, glutenallergieën (daar lijkt Sonja me op de één of andere manier ook heel erg het type voor), pittige kapsels, vrouwen van begin twintig die al een heel gezin hebben, de meest curieuze make-overs, contact met overledenen en noem maar op. Ik vind dat juist heel erg Sonja.
Ik heb het vorige week zondag al genoemd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:31 schreef veldsla2000 het volgende:
Hoe heet dat programma dan? Ik kan er niets over vinden..
Vast andere vergane glorie; Estelle (van glamourpoes naar jail wife), Jasmine Sendar (van soapbabe naar thuiszuster) of misschien toch Mona-Liza, die andere labiele alleenstaande moeder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben benieuwd wie Sonja's plekje in Vriendin deze week overneemt. Stond er nergens een vooraankondiging?
Die heeft het echt zwaar, dat is niet leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef Ole het volgende:
Ik denk deze: http://www.vriendin.nl/vo(...)oorstellen-angelique
Nee echt heel naar. Maar niet echt een gezellig blad als ik zo kijk wat er deze week in staat http://www.vriendin.nl/weekbladquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Die heeft het echt zwaar, dat is niet leuk
Nee, klopt. Ik koop hem namelijk wel eens als hij 1 euro isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee echt heel naar. Maar niet echt een gezellig blad als ik zo kijk wat er deze week in staat http://www.vriendin.nl/weekblad
Sterrequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik koop hem namelijk wel eens als hij 1 euro isMaar ook een column van een vrouw met een meervoudig gehandicapt kindje.. Sneu is dat, ik hoop op een voorspoedige genezing en dan weer het geneuzel van Son!
Veldsla2000?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Ole het volgende:
Welke FOK!ker heeft dit topic geopend
http://www.vriendin.nl/fo(...)ok-iets-uit-vriendin
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Ole het volgende:
quote:Het weekblad is het op twee-na-grootste vrouwenblad in Nederland met een wekelijkse oplage van 131.500
Ik vind het wel een leuk bladquote:
quote:"Voor de wereld ben je misschien slechts een persoon, maar voor een persoon ben je misschien wel de hele wereld!"
quote:LIEFDE IS GEVEN EN NEMEN. MAAR MEER GEVEN DAN NEMEN.
quote:Oordeel niet over anderen, voordat je dezelfde levensreis in zijn schoenen hebt gemaakt.
quote:Zelfvertrouwen krijg je door voor jezelf op te komen .
quote:Jammer dat mensen geen problemen kunnen ruilen. Iedereen weet namelijk hoe hij die van een ander moet oplossen
Dus daaaar haalt Bløf de inspiratie vandaan!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Felixa het volgende:
Die ondertitels ook:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Libelle en Margriet zijn allebei groter, precies zoals ik verwachtequote:
Die dacht ik ook inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Libelle en Margriet zijn allebei groter, precies zoals ik verwachte
TE erg gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Felixa het volgende:
Die ondertitels ook:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar dan nog steeds had ik de Flair en de Viva hoger verwacht, maar dat is waarschijnlijk omdat IK het leuker vindquote:
Met allemaal een assertiviteitstraining en een cursusje mindfulness achter de rug.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
TE erg gewoonZijn allemaal van die "lekker gek" types met korte kittige kapsels gok ik
Bwahahah echt hequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Met allemaal een assertiviteitstraining en een cursusje mindfulness achter de rug.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Jee zeg, die Vriendin....
Ik lees nog liever de gezellige brochures van de DELA.
Dit zegt iemand op het Vriendin forum, maar dat zal toch nietquote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat Sonja voor de Viva gaat schrijven.....
Nee, volgens mij is dat gewoon hun manier om de Viva te bashen. Ze schijnen daar allemaal een grondige hekel aan de Viva te hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef piglet het volgende:
[..]
Dit zegt iemand op het Vriendin forum, maar dat zal toch niet
O, is dat hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat gewoon hun manier om de Viva te bashen. Ze schijnen daar allemaal een grondige hekel aan de Viva te hebben
je snapt er.niets van jij..... man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Jee zeg, die Vriendin....
Ik lees nog liever de gezellige brochures van de DELA.
Libelle is volgens mij de grootste, Margriet zal ook ergens in de buurt zitten.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Libelle is volgens mij de grootste, Margriet zal ook ergens in de buurt zitten.
Kortom: dat Vriendin het tweede grootste 'dames'blad is, is bullshitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]![]()
Margriet 241.323
Libelle 420.828
Dus niet echt in de buurt, had ze dichter bij elkaar verwacht
*Kuch*, dat staat er niet:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
Kortom: dat Vriendin het tweede grootste 'dames'blad is, is bullshit
Op 2 na is dus nummer 3.quote:Het weekblad is het op twee-na-grootste vrouwenblad in Nederland met een wekelijkse oplage van 131.500
Die reacties van die Anita's daar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Ole het volgende:
Maar dus groter dan de Viva en de Flair?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
*Kuch*, dat staat er niet:
[..]
Op 2 na is dus nummer 3.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
*Kuch*, dat staat er niet:
[..]
Op 2 na is dus nummer 3.
Geen idee, ik ben geen vrouwenbladen-expert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dus groter dan de Viva en de Flair?
Het begint met een 'v' en eindigt op 'eldsla2000?'quote:Ik koop een blad als me interesseert wat erin staat en het wordt zo steeds minder. Als je mij al vind zeiken, wat moet je dan wel van Sonja denken, ik verzin tenminste niet allerlei kwalen voor mezelf, mijn kind en mn scharrel.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ze hebben wel leuke smilies op dat kusknuffelkroel forum
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dus groter dan de Viva en de Flair?
Ja, die vind ik stukken leukerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef piglet het volgende:
[..]
Blijkbaar wel:
Viva oplage 77.593
Flair oplage 100.610
Verbaast mij ook!
Vergeet de workshop "lekker in je vel" nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Met allemaal een assertiviteitstraining en een cursusje mindfulness achter de rug.
En iemand die naar wordt van Robert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die reacties van die Anita's daar.Verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |