Copycatgedrag , Jut en jul heet dat toch ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef piglet het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke bril! Was het een 2 voor de prijs van 1 actie
Verder wel een leuke, vrolijke foto van ze
* Durft hier bijna niets meer te zeggen, maar paar jaar geleden (staat ook haar FB) heeft ze dr ogen laten lazeren en heeft dus die bril niet eens nodig*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Copycatgedrag , Jut en jul heet dat toch ?
En aangezien het bloemenpakje hem niet zo goed stond...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
moet de saamhorigheid versterken zeker
Wiens wat, Bradda?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:12 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig maar dat ze toch blijft schrijven. Ik zou de berichtgeving over Pykes carrière niet graag missen.
Sonja Silva heeft zelf niet zo`n bijzonder leven. Shocking.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:12 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig maar dat ze toch blijft schrijven. Ik zou de berichtgeving over Pykes carrière niet graag missen.
Ik lees je verzoek nu pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik mis al een aantal delen die foto in de OP met het hoofd van Pyke op dat hondje. Heeft iemand die nog?
Bwhehe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik lees je verzoek nu pas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik lees je verzoek nu pas.
[ afbeelding ]
Dat komt natuurlijk omdat hij een hoogsensitieve wiebelige hoogbegaafde ADHD-er is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef L3viathan het volgende:
Ik zag Sonnepon vandaag ineens op tv bij een of ander baby programma op sbs
Haar zoontje is zooo goed met moeilijke woorden!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat hij een hoogsensitieve wiebelige hoogbegaafde ADHD-er is.
Nu zijn we op jou aangewezen voor de inside informationquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:11 schreef veldsla2000 het volgende:
Ik mis de comments en column nu al...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Nu zijn we op jou aangewezen voor de inside information
Dit zag ik gisteren ook langskomen! En het zag er recent uit. Dus bij gebrek aan haar column in de Vriendin ga ik dat maar eens kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
Zag ik haar nou net in de Organix reclame het informatieve programma "Volgens mama" op SBS6 langskomen?
Toen ze zwanger was wilde ze het liefst de rode biefstuk al in de supermarkt uit de verpakking rukken en daar opeten
Zo... dat is nog eens augurken met slagroom, pindakaas en hagelslag overtreffen
Ik vraag me ook weleens af wat voor mensen dat blad nou lezen, als ik hem in de wachtkamer of zo weleens doorneem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:47 schreef Grunge. het volgende:
Overigens, voor de mensen die niet begrepen wat de column in de Vriendin deed, ik sta er zelf eerder van te kijken dat ze waarschijnlijk van hen niet meer hoeft te schrijven, want de Vriendin is me toch een 'speciaal' blad. Dat draait om MS, AD/HD, HSP, glutenallergieën (daar lijkt Sonja me op de één of andere manier ook heel erg het type voor), pittige kapsels, vrouwen van begin twintig die al een heel gezin hebben, de meest curieuze make-overs, contact met overledenen en noem maar op. Ik vind dat juist heel erg Sonja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |