SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 19% gewijzigd door Timwonnacott op 07-10-2012 14:38:48 ]
Doe je gele ava terug!quote:
Nee je had de grijze ava toen ik dat zeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Mender het volgende:
maar je bedoeld weg? want ik had juist een gele toen je dat zei
oh, maar ik vind deze grijze mooierquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee je had de grijze ava toen ik dat zei
KSP? eerst waren jullie er nog zo enthousiast overquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef TJV het volgende:
Dat is me toch ook een miskoop van jewelste geweest.
mwha, ik heb em expres niet gekocht omdat ik wist dat ik het niet lang boeiend genoeg zou vinden..quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef TJV het volgende:
+1quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef TJV het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe duur een hoer zou zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef TJV het volgende:
15 euro voor 3 uur.De gemiddelde hoer is goedkoper.
nee, maar volgens mij inviten ze nu wel veel mensen dus grote kans dat je er ook snel één krijgtquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe duur een hoer zou zijn.
Maar ja, jij woont in Amsterdam
Sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind 'm ook mooier Mender
En ik zie nu pas dat er "Topicvoorwerp" staat ipv "Topicchick"
50 luv joe long timequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe duur een hoer zou zijn.
Maar ja, jij woont in Amsterdam
Nou ja ik lig er niet wakker van, zag het ineensquote:
Hoek van Holland?quote:
Iemand naast me snakte naar ademquote:
idd! die andere was leuker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Iemand naast me snakte naar adem
En zegt: "Mrawr"
Heb wel beetje dezelfde kleding.
EDIT: die andere was leuker
Trouwens, pics om te oordelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Iemand naast me snakte naar adem
En zegt: "Mrawr"
Heb wel beetje dezelfde kleding.
EDIT: die andere was leukerzie hierboven ^
Maar ik ben een beetje erg aangekomen sinds ik op mezelf woonquote:
PICS!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje erg aangekomen sinds ik op mezelf woon
Maar ooit had ik ook een prachtig strak buikje.
En ik heb kleinere borsten XD
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoek van Holland?![]()
Het is wel mooi buiten, na het eten even lekker naar het park of zo
Ik keek naar HVH.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die foto is ongeveer een paar honderd meter van mijn huis genomen
Als dat hoek van holland is
Das een grote fotoquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef -Datdus- het volgende:
foto van mijn hond. Is al super erg gegroeid.
[ afbeelding ]
Zo'n beest hadden mijn oom en tante ook, was een rotbeestquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef -Datdus- het volgende:
foto van mijn hond. Is al super erg gegroeid.
[ afbeelding ]
Ik kom jwzquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef shaderon het volgende:
Wanneer hoek van holland chilling met de sc?
DM, met een briefje waarop staat "Bobber <3"quote:
Ze kijken niet echt amused.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:02 schreef Flodder450 het volgende:
Onze katten, de linker is van mn zus, de rechter is van mij
[ afbeelding ]
Als het maar geen glimmende is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler pls
Weet er iemand een webshop voor kleding waar je op artikelnummers kunt zoeken? Gaat om een j. C. Rags jasje
Artikel nummers zijn doorgaans winkel gebonden, dus tenzij je het nummer van desbetreffende winkel ook weet..quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler pls
Weet er iemand een webshop voor kleding waar je op artikelnummers kunt zoeken? Gaat om een j. C. Rags jasje
Shaders mod.quote:
Nee maar ik kon ze meestal wel op internet vinden van JC rags. Goed merk trouwensquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler pls
Echt niet, ik had t niemand verteldquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:07 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wist het geloof ik wel
Toen riep je zo in de chat: "Kijk jongens, ik heb brievenbussen voor jullie gemaakt!"
Eh? Geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik weet alleen dat je mn huis vol bordjes had gehangen over je dak.
Het artikelnummertje uit het label in het jasje zal wel niet per winkel verschillenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Artikel nummers zijn doorgaans winkel gebonden, dus tenzij je het nummer van desbetreffende winkel ook weet..
Gaat waarschijnlijk bij iedereen wel hoor, desnoods zet je je render distance lager.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Lorrelies het volgende:
Als ik die zou openen dan: epic lag + epic crash
Je dieren zijn allemaal dood in mijn mapquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Van wie is dat meesterwerk daar in het midden?
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:33 schreef Lorrelies het volgende:
Wat vinden jongens van schattige onderbroekjes bij meisjes?
dus allemaal kleurtjes, kant, strikjes etc
Zo lang er maar geen nijntje op staat of zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:33 schreef Lorrelies het volgende:
Vind ze vaak toch niet zo lekker zitten, op kant na. Dat voelt lekker zacht en rijdt niet zo op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:33 schreef Lorrelies het volgende:
Mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:33 schreef Lorrelies het volgende:
Hmmmmmquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Neem dan deze aldie.
http://m.ralphlauren.co.u(...)SWQ9Nzk3OTg1MQ%3D%3D
Dat is het enige wat ze van dat merk kunnen betalen waarschijnlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef MineraalWater het volgende:
Ja wat is daarmee man, Als ik op school ben zie ik 10000 mensen met ralph lauren petjes rondlopen is dat hip ofzo?
Van die mensen die in hun golfje zitten alsof ze vet soter zijn enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom dragen al die jongens petjes eigenlijk?
Het maakt ze niet leuker of zo, integendeel.
Hoezo? Haar is toch dood?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef Ame_thyst het volgende:
onwijs slecht voor je haar trouwens, een pet dragen
het liefst zo scheef mogelijk wegens het gebrek aan goede lendesteun.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Van die mensen die in hun golfje zitten alsof ze vet soter zijn enzo
Een bekende van mij heeft een heel jaar lang zo'n beaniemuts opgehad, de maden kropen nog net niet door zn harenquote:
Inderdaad, gewoonquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het liefst zo scheef mogelijk wegens het gebrek aan goede lendesteun.
Mooi ding, maar die websitenaamquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze komt aan mijn kapstok te hangen.
http://www.canadagoosejac(...)-parka-mens-blue.jpg
haha. Google.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi ding, maar die websitenaam
http://www.canadagoosejacketonsaleintoronto.com
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sprak laatst nog zo'n kneusje. Het is dat zijn zus lekker is (via haar ken ik hem ook), anders wisselde ik mooi geen woord met hem uit. Continu geklets a la "straks nog even lekker uitgaan, beetje bier drinken en wiet roken" of "ja deze petten zijn zeldzaam zijn wel honderdtwintig euro per stuk en ik heb er wel veertig of vijftig van".
Tuig van de richel, wat heb ik een hekel aan die kerel
En dan CONTINU zeiken hoeveel hij wel niet kan drinken (veertien biertjes, poeh, nou), en zaniken dat "jij ook wel zoveel aankunt als je zovaak uitgaat als ik". En dat zegt hij dan zo even tussen neus en lippen door tegen zowel mij alsook de boeren waar ik op dat moment mee klets.
Natuurlijk jongen.
Goed en daarbuitenom heeft hij geen geld, schooit hij om wiet bij zijn "vrienden" en heeft ruzie met zijn vader "omdat hij niks mag en een kutpa heeft"
Lelystedelingen__________________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef TJV het volgende:
Mijn nichtje van 16 is 3 maanden zwanger.Ahahaha, dat is wel echt ernstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, mijn neef van anderhalf jaar ouder testte een jaar geleden ook positief op een vaderschapstest, dus dat is niet enorm veel beter
Al woont hij wel gelukkig samen, dat dan weer wel
Sommige klasgenoten zijn zo, maar dan als ze hun ouwe SNES of N64 hebben teruggevonden op zolder, denkend dat ze goud in handen hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sprak laatst nog zo'n kneusje. Het is dat zijn zus lekker is (via haar ken ik hem ook), anders wisselde ik mooi geen woord met hem uit. Continu geklets a la "straks nog even lekker uitgaan, beetje bier drinken en wiet roken" of "ja deze petten zijn zeldzaam zijn wel honderdtwintig euro per stuk en ik heb er wel veertig of vijftig van".
Tuig van de richel, wat heb ik een hekel aan die kerel
En dan CONTINU zeiken hoeveel hij wel niet kan drinken (veertien biertjes, poeh, nou), en zaniken dat "jij ook wel zoveel aankunt als je zovaak uitgaat als ik". En dat zegt hij dan zo even tussen neus en lippen door tegen zowel mij alsook de boeren waar ik op dat moment mee klets.
Natuurlijk jongen.
Goed en daarbuitenom heeft hij geen geld, schooit hij om wiet bij zijn "vrienden" en heeft ruzie met zijn vader "omdat hij niks mag en een kutpa heeft"
Lelystedelingen__________________________!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Onze gemeente is groter
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
Dronten: 423,86 km²
Lelystad 765,39 km²
Lelystad is de op een na grootste gemeente van Nederland, was de grootste totdat in 2011 paar gemeentes samengingen in Súdwest-Fryslân.
Je woont boven op wat eens water was, dus ja dat is mooi. Ga niet ons water dissen brahquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder wel mooi hoor, al dat water
Dat mag je meetellen zodra je het hebt ontpoldertquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je woont boven op wat eens water was, dus ja dat is mooi. Ga niet ons water dissen brah
Het telt nu ook, niet haten. Pure jaloezie dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat mag je meetellen zodra je het hebt ontpoldert
Of ze zijn zo geheim dat jij ze niet kan vinden. Ik bouwde ze iig nooit onder mn huis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef delano.888 het volgende:
Jezus wat waren jullie saai op MenderV.
Ik zit dus een beetje rond te graven enz, maar vrijwel NIEMAND heeft toffe geheime kelders enz onder hun huis, valt me tegen van jullie!
Vertel mij je secret spots dan heb ik wat te doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Of ze zijn zo geheim dat jij ze niet kan vinden. Ik bouwde ze iig nooit onder mn huis.
Vier dorpskernen versus.. even tellen... hmmm... hoeveel dorpskernen heeft Lelystad ook alweer? OH WACHT JA NUL, NIEMAND WILDE ER BIJ HORENquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het telt nu ook, niet haten. Pure jaloezie dit.
Mijn vader was ergens begin jaren '80 met vrienden uit zwitserland door de flevopolder geredenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je woont boven op wat eens water was, dus ja dat is mooi. Ga niet ons water dissen brah
Ben je wel in ons huis geweest? (Vic Tom en Mij) In een berg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef delano.888 het volgende:
Jezus wat waren jullie saai op MenderV.
Ik zit dus een beetje rond te graven enz, maar vrijwel NIEMAND heeft toffe geheime kelders enz onder hun huis, valt me tegen van jullie!
Waar ergens? Ik heb volgens mij wel zo ongeveer alles bekeken nu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben je wel in ons huis geweest? (Vic Tom en Mij) In een berg.
Dorpskernenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vier dorpskernen versus.. even tellen... hmmm... hoeveel dorpskernen heeft Lelystad ook alweer? OH WACHT JA NUL, NIEMAND WILDE ER BIJ HOREN
Ergens in een berg, Was trouwens bij drumpquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik heb volgens mij wel zo ongeveer alles bekeken nu.
dat was fokcraftquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben je wel in ons huis geweest? (Vic Tom en Mij) In een berg.
Had ik niet bij mender, was mod dus hoefde niets te verbergen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vertel mij je secret spots dan heb ik wat te doen
Oh die map heb ik ook, maar om daar alles te gaan bekijken is veeeeeel te veel werk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ergens in een berg, Was trouwens bij drump
Kon ik niet vinden hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brixton (die grote stad) al bekeken, Delano?
Eh? MenderV is toch niet meer online?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
wtf ezel
Ik dm je een IP, zorg dat je daarom over drie kwartier bent
Nee, na het incident niet meer nee..quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eh? MenderV is toch niet meer online?
"het incident"??? wtf?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, na het incident niet meer nee..
welk incident?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, na het incident niet meer nee..
ha-haquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, toen ik de MenderV map voor het eerst offline laadde zag ik in de eerste seconde al mijn 20 honden verdrinken
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, toen ik de MenderV map voor het eerst offline laadde zag ik in de eerste seconde al mijn 20 honden verdrinken
Weet niet of je t over mij hebt, maar die kelders die ik zoek bij iedereen doe ik gewoon door te graven in creativequote:
pizzaquote:
quote:
WTF!?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://overviewer.org/wow/#/4277/64/6091/-8/0/0
Thanks, download is bezig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.reddit.com/r/M(...)ft_finally_released/
24 gig
Dat is dus echt geen vriend hé, hij haalt mij het bloed onder de nagels vandaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef Lorrelies het volgende:
AlDie, die "vriend" van je is stom
Haat dat soort types die helemaal denken dat ze geweldig en stoer zijn omdat ze hun weinige hersens kapot zuipen en roken
Maar komt ie vast later nog wel achter en dan is het te laat
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar blijft die pic van die duitse chick
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:55 schreef Mender het volgende:
Je dacht zeker dat we het wel zouden vergeten
nope
Je dwaalt af, we vroegen om de picquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze heeft 9gag-artikelen geliked. Mijn muze is een zwakzinnige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heet ze toevallig Cindy Swars?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goeie, even kijken of ze fb heeft
Denken dat wij dat denkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens denken dat ik iemands foto zou posten__________!
Alsof jij niet al met je hand in je broek klaarzatquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Denken dat wij dat denken________________________!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://overviewer.org/wow/#/4277/64/6091/-8/0/0
Gaat die van jou ook van 10 naar 14cm?quote:
vakkenvullerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef Lorrelies het volgende:
Ach het gaat toch niet om lengte voor een vrouw.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gaat die van jou ook van 10 naar 14cm?
[ afbeelding ]
Handige kleine pen. Gesloten 10cm en geopend 14cm.
nooit grappig gevonden deze filmpjes; je hoort hem toch duidelijk wat anders zeggen in het duits?quote:
Verkapte ich spreche Deutsch postquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nooit grappig gevonden deze filmpjes; je hoort hem toch duidelijk wat anders zeggen in het duits?
Misschien wel leuk voor mensen die geen duits spreken.
Ik kan prima duits verstaan, maar ik vind m nog steeds wel geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nooit grappig gevonden deze filmpjes; je hoort hem toch duidelijk wat anders zeggen in het duits?
Dan is het inderdaad wel leukerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat plaatje is geen fakequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mart smeets heeft een nieuwe baan?
wel fake of niet?
Daar geloof ik geen klap van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat plaatje is geen fake
Deze trouwens ook niet, ik neem aan dat dit OF de kust van namibie is, of het victoriameer (Beide in Afrika) :
[ afbeelding ]
Wij zo game doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
goed spel ja, ik zit alleen nu LoL te doen
sause was never foundquote:
zeker allemaal op hun 18e met pensioen. Dus tijd zat voor LoL.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
sause was never found
Zit in vol team met, jawel weer, grieken
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zeker allemaal op hun 18e met pensioen. Dus tijd zat voor LoL.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zeker allemaal op hun 18e met pensioen. Dus tijd zat voor LoL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik er over nadenk stopte ik echt al vér voor de Dominion uitbreiding
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Met zn alle MC doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef Flodder450 het volgende:
Wanneer gaan we weer eens met zn allen samen een spel doen? TF2 oid?
kidding right? Zo nee, blasphemy!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Komt volgende week binnen, wat is er lekker om er mee te mixen?
Ah en kenner, nee is bullshit die ga ik alleen kopen als ik en milioen win. Fles kost 4500 euro...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kidding right? Zo nee, blasphemy!
Gewoon in een mooi glas, straight up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |