Gaat die van jou ook van 10 naar 14cm?quote:
vakkenvullerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef Lorrelies het volgende:
Ach het gaat toch niet om lengte voor een vrouw.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gaat die van jou ook van 10 naar 14cm?
[ afbeelding ]
Handige kleine pen. Gesloten 10cm en geopend 14cm.
nooit grappig gevonden deze filmpjes; je hoort hem toch duidelijk wat anders zeggen in het duits?quote:
Verkapte ich spreche Deutsch postquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nooit grappig gevonden deze filmpjes; je hoort hem toch duidelijk wat anders zeggen in het duits?
Misschien wel leuk voor mensen die geen duits spreken.
Ik kan prima duits verstaan, maar ik vind m nog steeds wel geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nooit grappig gevonden deze filmpjes; je hoort hem toch duidelijk wat anders zeggen in het duits?
Dan is het inderdaad wel leukerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat plaatje is geen fakequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mart smeets heeft een nieuwe baan?
wel fake of niet?
Daar geloof ik geen klap van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat plaatje is geen fake
Deze trouwens ook niet, ik neem aan dat dit OF de kust van namibie is, of het victoriameer (Beide in Afrika) :
[ afbeelding ]
Wij zo game doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
goed spel ja, ik zit alleen nu LoL te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |