Maar ik ben een beetje erg aangekomen sinds ik op mezelf woonquote:
PICS!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje erg aangekomen sinds ik op mezelf woon
Maar ooit had ik ook een prachtig strak buikje.
En ik heb kleinere borsten XD
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoek van Holland?![]()
Het is wel mooi buiten, na het eten even lekker naar het park of zo
Ik keek naar HVH.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die foto is ongeveer een paar honderd meter van mijn huis genomen
Als dat hoek van holland is
Das een grote fotoquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef -Datdus- het volgende:
foto van mijn hond. Is al super erg gegroeid.
[ afbeelding ]
Zo'n beest hadden mijn oom en tante ook, was een rotbeestquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef -Datdus- het volgende:
foto van mijn hond. Is al super erg gegroeid.
[ afbeelding ]
Ik kom jwzquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef shaderon het volgende:
Wanneer hoek van holland chilling met de sc?
DM, met een briefje waarop staat "Bobber <3"quote:
Ze kijken niet echt amused.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:02 schreef Flodder450 het volgende:
Onze katten, de linker is van mn zus, de rechter is van mij
[ afbeelding ]
Als het maar geen glimmende is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler pls
Weet er iemand een webshop voor kleding waar je op artikelnummers kunt zoeken? Gaat om een j. C. Rags jasje
Artikel nummers zijn doorgaans winkel gebonden, dus tenzij je het nummer van desbetreffende winkel ook weet..quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler pls
Weet er iemand een webshop voor kleding waar je op artikelnummers kunt zoeken? Gaat om een j. C. Rags jasje
Shaders mod.quote:
Nee maar ik kon ze meestal wel op internet vinden van JC rags. Goed merk trouwensquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler pls
Echt niet, ik had t niemand verteldquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:07 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wist het geloof ik wel
Toen riep je zo in de chat: "Kijk jongens, ik heb brievenbussen voor jullie gemaakt!"
Eh? Geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik weet alleen dat je mn huis vol bordjes had gehangen over je dak.
Het artikelnummertje uit het label in het jasje zal wel niet per winkel verschillenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Artikel nummers zijn doorgaans winkel gebonden, dus tenzij je het nummer van desbetreffende winkel ook weet..
Gaat waarschijnlijk bij iedereen wel hoor, desnoods zet je je render distance lager.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Lorrelies het volgende:
Als ik die zou openen dan: epic lag + epic crash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |