SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Van der Gun en de Kogelquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewonde keeper
Hebben de Duitsers Vermeer neergeknald?![]()
![]()
Zelfs Sno jankte minder vorige week.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goede redding van die Ruiter. Ik denk dat hij een banaan heeft gegeten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk hagelslag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Goede redding van die Ruiter. Ik denk dat hij een banaan heeft gegeten.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Neergestoken door iemand die zijn pokemon kaarten wou jattenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dikke kans dat ajax gewoon aan kop staat na dit weekend.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Speelde PSV uit dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ik![]()
Hij heeft een hele shandy opgekregen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ik![]()
Ja sorry hoor maar Pikachu had ik nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neergestoken door iemand die zijn pokemon kaarten wou jatten![]()
Zoveel geluk hebben wij niet hoorquote:gewoon PC-straf waarschijnlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 13:12:10 ]![]()
een glas was al te veel voor 'm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een hele shandy opgekregen?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar Pikachu had ik nog niet![]()
![]()
![]()
ban...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel geluk hebben wij niet hoorgewoon PC-straf waarschijnlijk.
![]()
Bestaat dat nog ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een hele shandy opgekregen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
stijntje heeft killerslet geklaard vannacht.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Is hij er een keer niet, gaat nog het hele topic over hem
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Na al die praat van Steven en jou over GHB heeft hij maar besloten een keer lekker te gaan genieten van die knappe zus van hem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
stijntje heeft killerslet geklaard vannacht.![]()
![]()
Het gaat hier niet eens over voetbal
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
het is de bigstar van het fok forum, en dan moet je zijn autoriteit accepteren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
Is hij er een keer niet, gaat nog het hele topic over hem![]()
Dat is het altijd bij Ajax.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is Stijn interessanter dan de wedstrijd![]()
En het gelul over Stijn mag weer stoppenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe nou even niet over hem praten, grote kans dat hij meekijkt en straks denkt ie nog dat hij belangrijk is.![]()
Een knaak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit, Jordiiii zou je zo inleveren voor 2 gulden 50.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je moet iets over Sana of Eriksen zeggen, dan wordt hij boos. Kei schattigquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit, Jordiiii zou je zo inleveren voor 2 gulden 50.![]()
![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk, een pass van een speler naar een andere speler!!!![]()
![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ook nog steeds als je over Narsingh begint?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet iets over Sana of Eriksen zeggen, dan wordt hij boos. Kei schattig
Al presteert die gast totaal niet dus eigenlijk is dat niet leuk voor mij om grappen over te maken![]()
![]()
Er wordt ook niet meer gefloten voor obstructie. man man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Nah, alle PSVers kunnen er niks van. Ajax heeft een wereldteam [/jordi]quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook nog steeds als je over Narsingh begint?
Al presteert die gast totaal niet dus eigenlijk is dat niet leuk voor mij om grappen over te maken![]()
PINGEL.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Gewoon slecht ingeschoten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:17 schreef Paul het volgende:
Gered door de paal, dat is zoeen stomme voetbalopmerking he![]()
uit jou komen ook alleen maar stomme opmerkingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:17 schreef Paul het volgende:
Gered door de paal, dat is zoeen stomme voetbalopmerking he
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uit jou komen ook alleen maar stomme opmerkingennou zeg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
deze man kan toch schieten
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
2e helft Poulsen eruit, Sporkslede erin.![]()
Jammer dat zo'n De Kogel niet kan voetballen, hij had er wel de naam voor.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
paar keer godverdomme man zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Mandéra het volgende:
Frank ff kwartiertje keihard schreeuwen zometeen in de kleedkamer.![]()
Ik moet wel zeggen dat Sana de eerste wedstrijden meer indruk maakte dan de wedstrijden er na."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Wordt gewoon 4-0 na rust.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Tijd voor een banaan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bananenschot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
Mulenga met een Afrikanenschot. Of is dit ook racistisch?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wedstrijden als dit met veel ruimte is Derk juist nuttig. Ik zeg inzetten voor Sana.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zijn eerste paar wedstrijden waren op links en daarna allemaal op rechts. Doet het nu weer aardig met een aantal goeie steekballen en een grote kans.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Stiggie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Sana de eerste wedstrijden meer indruk maakte dan de wedstrijden er na.![]()
![]()
Hele andere tegenstanders,Dortmund,Twente,Real M.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Stiggie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Sana de eerste wedstrijden meer indruk maakte dan de wedstrijden er na.![]()
Ajax is nooit zo goed in die vroege wedstrijdenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe normaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Net toen Humberto in beeld kwam, leuk hoor.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax is nooit zo goed in die vroege wedstrijden... srslsy
![]()
Maar hij doet nooit beslissende dingen hoor, al is het nog even afwachten of dit beslissend is.quote:![]()
Klopt maar ik denk toch dat Narsingh het beter tegen die teams zou kunnen doen. Er was eerst de indruk dat hij beter zou zijn (en dat was hij ook de eerste wedstrijden).quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Hele andere tegenstanders,Dortmund,Twente,Real M.
Alleen hij heeft natuurlijk geen reet gekost"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Jou hoor je ook alleen als hij iets goeds doet en dan het liefst zo hard en zo vaak mogelijk alsof het lijkt dat het een goede speler isquote:![]()
![]()
Sana, Eriksen en de Jong
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Beugel? Grolsch!quote:
Maar die spelen pas om 16:30 toch?Un dann rettet kein Kavallerie,
Annie ik weet al dat je kan vliegen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En de rest hoor je alleen als hij iets slechts doet, tsja..quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou hoor je ook alleen als hij iets goeds doet en dan het liefst zo hard en zo vaak mogelijk alsof het lijkt dat het een goede speler is![]()
hij doet ook alleen maar goede dingen, toen hij slecht was tegen Ado zei ik dat ook hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou hoor je ook alleen als hij iets goeds doet en dan het liefst zo hard en zo vaak mogelijk alsof het lijkt dat het een goede speler is
maar jij kijkt niet verder dat je bolle neus lang is![]()
Eriksen de schuld geven van het gekut om hem heenquote:Hoe kun je fatsoenlijk ballen als je Poulsen en Siem naast je hebt staan.
![]()
Gastquote:Eriksen speelt wederom dramatisch
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het is sowieso een zooitjequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eriksen de schuld geven van het gekut om hem heenHoe kun je fatsoenlijk ballen als je Poulsen en Siem naast je hebt staan.
Dat accent van die ooijer levert mij inderdaad de nodige ooraids op ja.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Eriksen speelt prima
De Jong veels te onzichtbaar, al was de pass op Sana goed. Maar als aanvoerder en ongeveer meest ervaren speler mag hij wel meer brengen.
Vleugels brengen te weinig, maar dat is al weken zo.
Linies staan te ver uit elkaar, maar als ajax direct na rust kwartiertje gas geeft scoren ze zo 1 a 2 maal.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nee. Twee/drie keer balverlies omdat iemand hem dom aanspeelt maar hij veroverde hem 2 vd 3 x weer terug. Jij zag die steekpassen etc weer eens niet van hem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
GastEriksen speelt wederom dramatisch
![]()
Zo te lezen mis ik dus niks.
Af en toe is het niet erg als je 'moet' werken op zondag
Ik ben inmiddels overleden![]()
Misschien ben ik wel te verwend door de PD en PLquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Twee/drie keer balverlies omdat iemand het dom aanspeelt maar hij veroverde hem 2 vd 3 x weer terug. Jij zag die steekpassen etc weer eens niet van hem?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eriksen staat terecht altijd in de basis, de enige fitte creatieve middenvelder. Serero is geblesseerd.![]()
Binnen een paar jaartjes zie je Eriksen daar bij een grote club wel verschijnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel te verwend door de PD en PL![]()
Malaga oidquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Binnen een paar jaartjes zie je Eriksen daar bij een grote club wel verschijnsen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eriksen speelt slecht. Typerend is dat aan het einde van de eerste helft nonchalant knullig balverlies leidt. Totaal niet nodig.![]()
Pellè
Lamprou
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Toch heeft Eriksen de mooiste pass van de wedstrijd gegeven
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Napoli dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die kan zo wel naar betere clubs dan Malaga.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef dieselnoi het volgende:
Eriksen speelt slecht. Typerend is dat aan het einde van de eerste helft nonchalant knullig balverlies leidt. Totaal niet nodig.
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken![]()
EDL zend ook altijd de moffen uit als het interlands zijn he, oke ze mogen niet NL, maar kies dan tenminste eens iets leuks.![]()
![]()
Als ballenjongen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Binnen een paar jaartjes zie je Eriksen daar bij een grote club wel verschijnen.![]()
Heb je aandelen in die guy ofzo? Je mag kritisch zijn hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken.....Kennedy![]()
Sporkslede erin, Utrecht snoeihard afjagen en snel de wedstrijd op slot gooien. Daarna Hoesen en Ligeon inbrengen.![]()
Ik word een beetje moe van je constante Eriksen verheerlijkingquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken
Hou dat lekker in het Ajax topic manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tyron kritisch over Eriksen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je aandelen in die guy ofzo? Je mag kritisch zijn hoor.
Muhahaha
Heb je ooit al iets negatiefs gezegd over Eriksen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee of hij homoseksueel is, maar op het veld iig als middenvelder als dat je vraag was.![]()
![]()
1 Keer balverlies en je hoort iedereen er over terwijl de rest het slechter doetquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je aandelen in die guy ofzo? Je mag kritisch zijn hoor.![]()
![]()
Je ziet die Hoesen denken op de bank, ik kan dit niveau wel aan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik reageer hier gewoon normaal op iemand en wat ik zeg klopt ook nog, ga hun even lekker quoten en zeggen dat ze eens met feiten moet komen ipv zo te janken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je constante Eriksen verheerlijking
Hou dat lekker in het Ajax topic man![]()
Dat denk ík zelfsquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Hoesen denken op de bank, ik kan dit niveau wel aan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Hoesen denken op de bank, ik kan dit niveau wel aan.![]()
![]()
zoek topic van wedstrijd tegen ado terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tyron kritisch over Eriksen?
Muhahaha![]()
ach schiet toch op man. Je ziet alleen die pass van hem en je denkt gelijk dat hij de wedstrijd van zijn leven speelt. Op die pass na heeft hij niet veel laten zien met als toppunt dat moment dat hij zomaar de bal laat afpakken door een verdediger terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken
Zet eens die roze bril af![]()
Ach hij zal zo wel 40-45 minuten spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Hoesen denken op de bank, ik kan dit niveau wel aan.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ENG-SMR zenden ze ook uit hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Mandéra het volgende:
EDL zend ook altijd de moffen uit als het interlands zijn he, oke ze mogen niet NL, maar kies dan tenminste eens iets leuks.![]()
![]()
Nee hoor, veel balverlies, kleine passes die niet aankomen. Hij gaf 2 leuke passes in de wedstrijd, maar deed voor de rest niets goed. Wel laten staan natuurlijk, want de rest van het middenveld was nog slechter deze helft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
1 Keer balverlies en je hoort iedereen er over terwijl de rest het slechter doet.....Kennedy![]()
Doe niet zo bijdehandquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik reageer hier gewoon normaal op iemand en wat ik zeg klopt ook nog, ga hun even lekker quoten en zeggen dat ze eens met feiten moet komen ipv zo te janken.
Je lokt zelf elke keer deze discussie uit
Hou het in het Ajax topicOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
BEGIN GEEN ERIKSEN DISCUSSIE MET TYRON ANDERS ZIJN WE 3 PAGINAS VERDER."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Eriksen discussie stopt gewoon
Ik ben er een beetje klaar meeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het losser modden is afgelopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er een beetje klaar mee![]()
Poulsen was idd slechter en de Jong ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ALSOF JIJ HIER DE REGELS MAAKTquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
Steven is lekker bezig
Nee hoorquote:
Maar deze discussie met Tyron is onmogelijk en vervelendOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waterreus
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Bouma
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Locadia, Depay en Ritzmaier.![]()
Zeg maar heel erg mega irritant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Toch schattig die boy crush van Tyton maar soms wordt het wel irritant.![]()
Jaquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterreus
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Bouma
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Locadia, Depay en Ritzmaier.
;![]()
![]()
![]()
. Wat vinden jullie van Immers?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Tyton? Is jullie keeper fan van Eriksen jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Toch schattig die boy crush van Tyton maar soms wordt het wel irritant.![]()
![]()
Achahbar ook, op de tribune dat wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Hoesen denken op de bank, ik kan dit niveau wel aan.![]()
Het is gewoon vervelend om deze discussie constant te gaan houdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Stevenmac; onze Oberststrumbahnführer hier
Laat het lekker in het Ajax topicOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Haha die wedstrijd Ajax-Utrecht is echt om je dood te lachen. Zo slecht.
Man oh man wat slaapverwekkend(zoals praktisch elke wedstrijd van Ajax, en spijtig genoeg kijk ik praktisch elke wedstrijd van Ajax).
Ajax speelt zoals altijd zonder passie en kwaliteit.
Zijn gewoon stel opgeraapte prutser die als elftal maar wat moeten doen.![]()
![]()
Dit wijf is zo'n vooruit gang tegenover die rooie pot die je alleen zou raken met een ijzeren honkbalknuppel.![]()
Precies ik snap je, je jongste speler afzeiken terwijl de aanvoerder het slechter doetquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend om deze discussie constant te gaan houden
Laat het lekker in het Ajax topic![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend om deze discussie constant te gaan houden
Laat het lekker in het Ajax topic![]()
![]()
Sporkslede mag van mij invallen. Die deed het goed en fel tegen Real.... dan verdien je wel te mogen invallen. Denk dat die er al klaar voor is"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Juventusquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef bianconeri het volgende:
Man oh man wat slaapverwekkend(zoals praktisch elke wedstrijd van Ajax, en spijtig genoeg kijk ik praktisch elke wedstrijd van Ajax).
Zijn gewoon stel opgeraapte prutser die als elftal maar wat moeten doen.![]()
Speelde laatst gelijk tegen Fc Knudde toch? Pauperclub.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dit wijf is zo'n vooruit gang tegenover die rooie pot die je alleen zou raken met een ijzeren honkbalknuppel.
Fan zijn van een ploeg die zijn prijzen bij elkaar koopt en snuiftquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef bianconeri het volgende:
Zijn gewoon stel opgeraapte prutser die als elftal maar wat moeten doen._________________________________________!
![]()
Ajax haha.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
Juventus![]()
Speelde laatst gelijk tegen Fc Knudde toch? Pauperclub.
Werd toch helemaal kansloos kapot gespeeld deze week door Real.
Als een amateur clubje werden ze opzij gezet. Prachtig om te zien.
En Eriksen moet dat niveau aankunnen haha.....![]()
![]()
Real heeft dan ook een selectie van 300 miljoenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax haha.
Werd toch helemaal kansloos kapot gespeeld deze week door Real.
Als een amateur clubje werden ze opzij gezet. Prachtig om te zien.
En Eriksen moet dat niveau aankunnen haha.....
Juventus speelt gelijk tegen slechtere clubs![]()
![]()
Haha gefrustreerd Ajaciedje zeker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:35 schreef ValHallen het volgende:
Fan zijn van een ploeg die zijn prijzen bij elkaar koopt en snuift_________________________________________!
Sportief gewoon CL finale verloren, Juve won klaar.
Juve heeft zoveel prijzen, alleen paar kort geleden door 1 man!! Die dom liep te doen.
Rest allemaal fair gewonnen. Hele grote historie.![]()
Laatst zat er voor 117 miljoen op de bankquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Real heeft dan ook een selectie van 300 miljoen
Juventus speelt gelijk tegen slechtere clubs![]()
Het grappige is.. daar haal je 'net' Ronaldo voor, zo absurd![]()
![]()
Leuk. Ontopic graag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha gefrustreerd Ajaciedje zeker.
Sportief gewoon CL finale verloren, Juve won klaar.
Juve heeft zoveel prijzen, alleen paar kort geleden door 1 man!! Die dom liep te doen.
Rest allemaal fair gewonnen. Hele grote historie.![]()
Ajax speelde nog gelijk tegen Juventus in 2010"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dat vind ik op zich niet zo erg. Ze kunnen hem missen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:
Poulsen heeft een enkel blessure, volgens Driessen![]()
Daar haal je 350 Sana's voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst zat er voor 117 miljoen op de bank![]()
Het grappige is.. daar haal je 'net' Ronaldo voor, zo absurd![]()
En Feyenoord is de laatste Nederlandse club met een Europese prijs... Nu weer terug naar de Eredivisie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:38 schreef Stiggie het volgende:
Ajax speelde nog gelijk tegen Juventus in 2010
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 13:39:47 ]![]()
Een sukkel. Nee echt, dat vind ik echt.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Echt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een sukkel. Nee echt, dat vind ik echt.![]()
Goeie wissel!Un dann rettet kein Kavallerie,
Deksel op de pan
Sporkslede
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |