SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Van der Gun en de Kogelquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewonde keeper
Hebben de Duitsers Vermeer neergeknald?![]()
![]()
Zelfs Sno jankte minder vorige week.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goede redding van die Ruiter. Ik denk dat hij een banaan heeft gegeten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk hagelslag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Goede redding van die Ruiter. Ik denk dat hij een banaan heeft gegeten.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Neergestoken door iemand die zijn pokemon kaarten wou jattenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dikke kans dat ajax gewoon aan kop staat na dit weekend.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Speelde PSV uit dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ik![]()
Hij heeft een hele shandy opgekregen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ik![]()
Ja sorry hoor maar Pikachu had ik nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neergestoken door iemand die zijn pokemon kaarten wou jatten![]()
Zoveel geluk hebben wij niet hoorquote:gewoon PC-straf waarschijnlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 13:12:10 ]![]()
een glas was al te veel voor 'm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een hele shandy opgekregen?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar Pikachu had ik nog niet![]()
![]()
![]()
ban...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel geluk hebben wij niet hoorgewoon PC-straf waarschijnlijk.
![]()
Bestaat dat nog ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft een hele shandy opgekregen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
stijntje heeft killerslet geklaard vannacht.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Is hij er een keer niet, gaat nog het hele topic over hem
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Na al die praat van Steven en jou over GHB heeft hij maar besloten een keer lekker te gaan genieten van die knappe zus van hem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
stijntje heeft killerslet geklaard vannacht.![]()
![]()
Het gaat hier niet eens over voetbal
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
het is de bigstar van het fok forum, en dan moet je zijn autoriteit accepteren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
Is hij er een keer niet, gaat nog het hele topic over hem![]()
Dat is het altijd bij Ajax.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is Stijn interessanter dan de wedstrijd![]()
En het gelul over Stijn mag weer stoppenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe nou even niet over hem praten, grote kans dat hij meekijkt en straks denkt ie nog dat hij belangrijk is.![]()
Een knaak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit, Jordiiii zou je zo inleveren voor 2 gulden 50.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je moet iets over Sana of Eriksen zeggen, dan wordt hij boos. Kei schattigquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit, Jordiiii zou je zo inleveren voor 2 gulden 50.![]()
![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk, een pass van een speler naar een andere speler!!!![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ook nog steeds als je over Narsingh begint?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet iets over Sana of Eriksen zeggen, dan wordt hij boos. Kei schattig
Al presteert die gast totaal niet dus eigenlijk is dat niet leuk voor mij om grappen over te maken![]()
![]()
Er wordt ook niet meer gefloten voor obstructie. man man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Nah, alle PSVers kunnen er niks van. Ajax heeft een wereldteam [/jordi]quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook nog steeds als je over Narsingh begint?
Al presteert die gast totaal niet dus eigenlijk is dat niet leuk voor mij om grappen over te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |