Klopt maar ik denk toch dat Narsingh het beter tegen die teams zou kunnen doen. Er was eerst de indruk dat hij beter zou zijn (en dat was hij ook de eerste wedstrijden).quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Hele andere tegenstanders,Dortmund,Twente,Real M.
Jou hoor je ook alleen als hij iets goeds doet en dan het liefst zo hard en zo vaak mogelijk alsof het lijkt dat het een goede speler isquote:
Beugel? Grolsch!quote:
En de rest hoor je alleen als hij iets slechts doet, tsja..quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou hoor je ook alleen als hij iets goeds doet en dan het liefst zo hard en zo vaak mogelijk alsof het lijkt dat het een goede speler is
hij doet ook alleen maar goede dingen, toen hij slecht was tegen Ado zei ik dat ook hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou hoor je ook alleen als hij iets goeds doet en dan het liefst zo hard en zo vaak mogelijk alsof het lijkt dat het een goede speler is
Eriksen de schuld geven van het gekut om hem heenquote:
Gastquote:
Het is sowieso een zooitjequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eriksen de schuld geven van het gekut om hem heenHoe kun je fatsoenlijk ballen als je Poulsen en Siem naast je hebt staan.
Dat accent van die ooijer levert mij inderdaad de nodige ooraids op ja.quote:
Nee. Twee/drie keer balverlies omdat iemand hem dom aanspeelt maar hij veroverde hem 2 vd 3 x weer terug. Jij zag die steekpassen etc weer eens niet van hem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
GastEriksen speelt wederom dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |