Dat denk ík zelfsquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Hoesen denken op de bank, ik kan dit niveau wel aan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
zoek topic van wedstrijd tegen ado terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tyron kritisch over Eriksen?
Muhahaha
ach schiet toch op man. Je ziet alleen die pass van hem en je denkt gelijk dat hij de wedstrijd van zijn leven speelt. Op die pass na heeft hij niet veel laten zien met als toppunt dat moment dat hij zomaar de bal laat afpakken door een verdediger terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken
Ach hij zal zo wel 40-45 minuten spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
ENG-SMR zenden ze ook uit hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Mandéra het volgende:
EDL zend ook altijd de moffen uit als het interlands zijn he, oke ze mogen niet NL, maar kies dan tenminste eens iets leuks.
Nee hoor, veel balverlies, kleine passes die niet aankomen. Hij gaf 2 leuke passes in de wedstrijd, maar deed voor de rest niets goed. Wel laten staan natuurlijk, want de rest van het middenveld was nog slechter deze helft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
1 Keer balverlies en je hoort iedereen er over terwijl de rest het slechter doet
Doe niet zo bijdehandquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik reageer hier gewoon normaal op iemand en wat ik zeg klopt ook nog, ga hun even lekker quoten en zeggen dat ze eens met feiten moet komen ipv zo te janken.
Het losser modden is afgelopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Eriksen discussie stopt gewoon
Ik ben er een beetje klaar mee
Poulsen was idd slechter en de Jong ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ALSOF JIJ HIER DE REGELS MAAKTquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee hoorquote:
Zeg maar heel erg mega irritant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Toch schattig die boy crush van Tyton maar soms wordt het wel irritant.
Jaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterreus
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Bouma
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Locadia, Depay en Ritzmaier.
;
Tyton? Is jullie keeper fan van Eriksen jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Toch schattig die boy crush van Tyton maar soms wordt het wel irritant.
Achahbar ook, op de tribune dat wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon vervelend om deze discussie constant te gaan houdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Stevenmac; onze Oberststrumbahnführer hier
Precies ik snap je, je jongste speler afzeiken terwijl de aanvoerder het slechter doetquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend om deze discussie constant te gaan houden
Laat het lekker in het Ajax topic
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend om deze discussie constant te gaan houden
Laat het lekker in het Ajax topic
Juventusquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef bianconeri het volgende:
Haha die wedstrijd Ajax-Utrecht is echt om je dood te lachen. Zo slecht.
Man oh man wat slaapverwekkend(zoals praktisch elke wedstrijd van Ajax, en spijtig genoeg kijk ik praktisch elke wedstrijd van Ajax).
Ajax speelt zoals altijd zonder passie en kwaliteit.
Zijn gewoon stel opgeraapte prutser die als elftal maar wat moeten doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dit wijf is zo'n vooruit gang tegenover die rooie pot die je alleen zou raken met een ijzeren honkbalknuppel.
Fan zijn van een ploeg die zijn prijzen bij elkaar koopt en snuiftquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:33 schreef bianconeri het volgende:
Haha die wedstrijd Ajax-Utrecht is echt om je dood te lachen. Zo slecht.
Man oh man wat slaapverwekkend(zoals praktisch elke wedstrijd van Ajax, en spijtig genoeg kijk ik praktisch elke wedstrijd van Ajax).
Ajax speelt zoals altijd zonder passie en kwaliteit.
Zijn gewoon stel opgeraapte prutser die als elftal maar wat moeten doen.
Ajax haha.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:34 schreef Tyron het volgende:
Juventus![]()
Speelde laatst gelijk tegen Fc Knudde toch? Pauperclub.
Real heeft dan ook een selectie van 300 miljoenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax haha.
Werd toch helemaal kansloos kapot gespeeld deze week door Real.
Als een amateur clubje werden ze opzij gezet. Prachtig om te zien.
En Eriksen moet dat niveau aankunnen haha.....
Haha gefrustreerd Ajaciedje zeker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:35 schreef ValHallen het volgende:
Fan zijn van een ploeg die zijn prijzen bij elkaar koopt en snuift_________________________________________!
Laatst zat er voor 117 miljoen op de bankquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Real heeft dan ook een selectie van 300 miljoen
Juventus speelt gelijk tegen slechtere clubs
Leuk. Ontopic graag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha gefrustreerd Ajaciedje zeker.
Sportief gewoon CL finale verloren, Juve won klaar.
Juve heeft zoveel prijzen, alleen paar kort geleden door 1 man!! Die dom liep te doen.
Rest allemaal fair gewonnen. Hele grote historie.
Dat vind ik op zich niet zo erg. Ze kunnen hem missen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:
Poulsen heeft een enkel blessure, volgens Driessen
Daar haal je 350 Sana's voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst zat er voor 117 miljoen op de bank![]()
Het grappige is.. daar haal je 'net' Ronaldo voor, zo absurd
En Feyenoord is de laatste Nederlandse club met een Europese prijs... Nu weer terug naar de Eredivisie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:38 schreef Stiggie het volgende:
Ajax speelde nog gelijk tegen Juventus in 2010
Een sukkel. Nee echt, dat vind ik echt.quote:
Echt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een sukkel. Nee echt, dat vind ik echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |