Misschien ben ik wel te verwend door de PD en PLquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Twee/drie keer balverlies omdat iemand het dom aanspeelt maar hij veroverde hem 2 vd 3 x weer terug. Jij zag die steekpassen etc weer eens niet van hem?
Binnen een paar jaartjes zie je Eriksen daar bij een grote club wel verschijnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel te verwend door de PD en PL
Malaga oidquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Binnen een paar jaartjes zie je Eriksen daar bij een grote club wel verschijnsen.
Napoli dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die kan zo wel naar betere clubs dan Malaga.
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef dieselnoi het volgende:
Eriksen speelt slecht. Typerend is dat aan het einde van de eerste helft nonchalant knullig balverlies leidt. Totaal niet nodig.
Als ballenjongen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Binnen een paar jaartjes zie je Eriksen daar bij een grote club wel verschijnen.
Heb je aandelen in die guy ofzo? Je mag kritisch zijn hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken
Ik word een beetje moe van je constante Eriksen verheerlijkingquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen 25x laffe passjes naar de verdediging, Sana 430598x balverlies, van Rhijn 34 slechte passen, de Jong onzichtbaar.
Ga hun eens afzeiken ipv onterecht onze jongste (en imo beste speler) af te zeiken
Tyron kritisch over Eriksen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je aandelen in die guy ofzo? Je mag kritisch zijn hoor.
Heb je ooit al iets negatiefs gezegd over Eriksen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee of hij homoseksueel is, maar op het veld iig als middenvelder als dat je vraag was.
1 Keer balverlies en je hoort iedereen er over terwijl de rest het slechter doetquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je aandelen in die guy ofzo? Je mag kritisch zijn hoor.
Ik reageer hier gewoon normaal op iemand en wat ik zeg klopt ook nog, ga hun even lekker quoten en zeggen dat ze eens met feiten moet komen ipv zo te janken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je constante Eriksen verheerlijking
Hou dat lekker in het Ajax topic man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |