Dat is ook zo hoor, maar vond het teruglopen echt kut! Veel te koud, maar geen mobiel mee dus kon geen lift terug regelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, heb je toch nog 7,5 km afgelegd, al is het dan niet helemaal rennend. Een offday hebben we allemaal wel eens, volgende keer beter!
Dat is die zaterdag he? Nee denk het niet, aangezien ik zondag de 8 km ga lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga je ook de Good Morning City Run doen?
Houder om de arm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?
bij mij bh inquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?
docking station in je bhquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, dat kan natuurlijk ook
Ik zie het al voor me, de bh collectie van de AppleStore
http://www.endomondo.com/workouts/vR6KJ4Ayb5kquote:
Misschien zien we elkaar zondag welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:50 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat is die zaterdag he? Nee denk het niet, aangezien ik zondag de 8 km ga lopen
Hij staat hier in de agenda!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef YUR het volgende:
Even inventariseren voor de Kijkduin-Fok!-Hardloop-meet voor aanstaande zaterdag:
Aanwezig:
YUR
GotC
Quoi
mosselmossel
Swets+ET+kids (?)
Arquero (?)
Guppy (?)
Nog meer? Zie ik iemand over het hoofd?
Of weten de vraagtekens al zeker dat ze wel of niet komen? Graag even laten weten, dan kan ik nadere info verstrekken per PM
Veel plezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Zoo, ik er weer klaar voorAlleen nog even m'n ipod zoeken..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/vR6KJ4Ayb5kwéér beter dan eergisteren. Was een heerlijk loopje, ook te zien aan de stats
8km met 5.50min/km gemiddeld.
Goed bezig jij!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: week 4 van de HM-training afgerond en 11,11 in de plus op de challenge en géén, ik herhaal GEEN pijntjesZó fijn. Ondanks de motivatiedip van vorige week toch nog helemaal content met hoe 't nu gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |